Bij deze dan gedaan.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:54 schreef livelink het volgende:
Ik moet Ferdi E. even noemen, anders krijg ik hem niet uit mijn systeem![]()
Niet goed. Een man (hoewel Dame Edna natuurlijk ook wel min of meer een man was)quote:
Ook niet. De persoon die ik zoek is eigenlijk met name bekend onder zijn achternaam.quote:
Heel goed!quote:Op donderdag 15 mei 2014 06:41 schreef Pugg het volgende:
Ik schaam me diep, ik werk in een instelling met zijn naam nota bene.
Desiderius Erasmus
Makkelijker gezegd dan gedaan.quote:
Ander (warmer ) land , denk goed na wat komt als maar niet af?quote:Op zondag 18 mei 2014 08:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Makkelijker gezegd dan gedaan.
Andrew Gold
Sheryl Crowquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:46 schreef livelink het volgende:
Heeft een relatie gehad met bekende zondaar
Mikhail Kalashnikovquote:Op maandag 26 mei 2014 06:55 schreef Pugg het volgende:
Inkoppertje dan maar, en dan stoppen we maar denk ik.
Animo erg laag.
Smiley is de hint
[ link | afbeelding ]
Welkom bij 'ontcijfer de initialenquiz'.quote:
Ik was hier echt niet op gekomen. Respect.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:28 schreef Limburg82 het volgende:
[..]
Mikhail Kalashnikov
Potjandori. Hier heb ik toch mijn hoofd over gebroken.
quote:Op maandag 26 mei 2014 19:28 schreef Limburg82 het volgende:
[..]
Mikhail Kalashnikov
Potjandori. Hier heb ik toch mijn hoofd over gebroken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:20 schreef maily het volgende:
Peter Sellers.Warm qua beroepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij is goed, maar je was wel heel zeker van je zaak.quote:
hooggeplaatst persoonquote:
u weet het antwoord al?quote:
Nee we weten niet wat voorletters zijn of een dubbele naam, vandaar de vraag om punten te zettenquote:
Ik snap de eerste twee nog nietquote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:51 schreef livelink het volgende:
Ik had die 3e hint wel echt nodig moet ik zeggen.
VZ
Olifantje en Piraat waren zijn bijnamen. Viktor Zoebarev is niet goed.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 06:41 schreef Pugg het volgende:
[..]
Ik snap de eerste twee nog niet![]()
Viktor Zoebarev
Vera Zvonarjovaquote:Op zaterdag 31 mei 2014 08:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Olifantje en Piraat waren zijn bijnamen. Viktor Zoebarev is niet goed.
Nog niet. Wel het goede land, maar de naam is weer wat buitenissiger.quote:
Valerie Zwikkerquote:Op zaterdag 31 mei 2014 15:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Nog niet. Wel het goede land, maar de naam is weer wat buitenissiger.
quote:Cees Overgaauw
Beide niet goed, was op 22mei en de dagen erna erg actief (inkoppertje )quote:Carlos Ortega
Dus we missen een letter? (bijvoorbeeld K-J.H= Klaas-Jan Huntelaar)quote:Op vrijdag 6 juni 2014 09:40 schreef LapsanSouchong het volgende:
K.S.
en ja, de voornaam wordt aaneen geschreven
Jullie zijn toch niet blind hoop ik?quote:Op maandag 9 juni 2014 06:41 schreef Pugg het volgende:
Beide niet goed, alle hints staan in mijn post, goed LEZEN.......
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 06:54 schreef livelink het volgende:
Louis Braille
(en ter verdediging, ik had hem gisterenavond al bedacht voor deze laatste hint)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |