Ik had inderdaad ook de verwachting dat hij bizar sterke krachten zou hebben, of totaal niet beinvloedbaar door kwaad of iets in die trant. Helaas dus niet...quote:Op maandag 2 mei 2016 16:17 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Het zat er ergens wel in aangezien zijn karakter nooit echt is uitgewerkt met een verhaal. Maar wel jammer, ik vond hem erg badass. Stiekem hoopte ik dat zijn geheime kracht was dat hij duistere krachten enigszins in toom kon houden en zo weerwolf Chandler kon overleven o.i.d.
Ik heb alleen seizoen 1 afgezien, en dat was echt doorzetten. De eerste aflevering vond ik prima, daarna was het echt flut.quote:Op maandag 2 mei 2016 16:11 schreef Richestorags het volgende:
Even een kick. Zijn er nog mensen die deze serie volgen? Verbaast mij dat deze gruwelijk goede serie zo weinig aandacht krijgt! Seizoen 2 was echt fenomenaal als je het mij vraagt, na een toch matig afgewerkt (let wel afgewerkt want verder briljant) eerst seizoen. Hopen dat ze in seizoen 3 de lijn vast kunnen houden.
Geloof me, seizoen 2 is echt grandioos. Misschien zijn de eerste paar afleveringen nog niet eens geweldig (maar al beter dan seizoen 1, wat ik niet altijd een hoog niveau vond hebben maar wel een erg sterke sfeer), maar vanaf aflevering vijf wordt het echt goed. Ook de eerste aflevering van seizoen 3 vond ik een erg hoog niveau hebben.quote:Op maandag 2 mei 2016 17:32 schreef aspi het volgende:
[..]
Ik heb alleen seizoen 1 afgezien, en dat was echt doorzetten. De eerste aflevering vond ik prima, daarna was het echt flut.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |