Vind dat altijd geweldig tijdens het blowen, word ik lekker kalm van.quote:Op dinsdag 29 april 2014 17:31 schreef siddha het volgende:
Heerlijk, ben net een uurtje thuis en het is lekker fel aan het onweren nu, veel donder en bliksems, word ik altijd melancholisch van![]()
![]()
Ik ookquote:Op dinsdag 29 april 2014 17:39 schreef Sushirestaurant het volgende:
[..]
Vind dat altijd geweldig tijdens het blowen, word ik lekker kalm van.
still in munch timequote:
Mijn favo moment is wanneer ik zo moe word dat ik audio berichten naar vrienden stuur in plaats van te typen.quote:
Ik zelf ben liever lui dan moe- maar ik begrijp je wel, zelf zit ik dan heerlijke muziek te luisteren terwijl op achtergrond de regen spettert tegen het raam of een leuk gesprek met een gelijkgestemde kan ook heel erg leuk zijn, zoals nuquote:Op dinsdag 29 april 2014 18:03 schreef Sushirestaurant het volgende:
[..]
Mijn favo moment is wanneer ik zo moe word dat ik audio berichten naar vrienden stuur in plaats van te typen.
Het ligt er echt puur aan wat ik heb genomen, hoe m'n mindsetting is. Soms ben ik heel erg relaxed en merk ik ook dat ik gewoonweg niets naar binnen krijg om te eten of iets, soms ben ik enorm druk en onvoorspelbaar, soms gewoon chillende. Gister was ik in een vreselijke mod, heel eerlijk gezegd. Had het enorm warm, wilde niets doen en ik kan me herinneren dat ik mensen probeerde te overtuigen van de meest random shit.quote:Op dinsdag 29 april 2014 18:07 schreef siddha het volgende:
[..]
Ik zelf ben liever lui dan moe- maar ik begrijp je wel, zelf zit ik dan heerlijke muziek te luisteren terwijl op achtergrond de regen spettert tegen de raam of een leuk gesprek met een gelijkgestemde kan ook heel erg leuk zijn, zoals nu![]()
Je moet ook leven in NU, wat je gisteren gedaan heb of gezegd en wat je morgen gaat doen of zegt is dan niet belangrijk, dus don`t worryquote:Op dinsdag 29 april 2014 18:18 schreef Sushirestaurant het volgende:
[..]
Het ligt er echt puur aan wat ik heb genomen, hoe m'n mindsetting is. Soms ben ik heel erg relaxed en merk ik ook dat ik gewoonweg niets naar binnen krijg om te eten of iets, soms ben ik enorm druk en onvoorspelbaar, soms gewoon chillende. Gister was ik in een vreselijke mod, heel eerlijk gezegd. Had het enorm warm, wilde niets doen en ik kan me herinneren dat ik mensen probeerde te overtuigen van de meest random shit.
Don't worry, be happy.quote:Op dinsdag 29 april 2014 18:21 schreef siddha het volgende:
[..]
Je moet ook leven in NU, wat je gisteren gedaan heb of gezegd en wat je morgen gaat doen of zegt is dan niet belangrijk, dus don`t worry
Hell yeahquote:
but i would not feel so all alone...quote:
Zelfs zijn meest flauwe liedje is eigenlijk poeziequote:Op dinsdag 29 april 2014 18:36 schreef Trollscience het volgende:
[..]
but i would not feel so all alone...
niets te blowen?quote:
dan maar wereld draait door kijkenquote:Op dinsdag 29 april 2014 18:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jawel maar dan is mijn verveling niet weg
jon stewartquote:Op dinsdag 29 april 2014 18:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga Oplichters in het Buitenland kijken
Ik zit alweer aan de chipsquote:Op dinsdag 29 april 2014 19:41 schreef Sushirestaurant het volgende:
Ik heb potverdikkeme nog niets gegeten.
Ik moet een salade maken, maar ik heb precies de energie niet.quote:
Dus het begint al te werkenquote:Op dinsdag 29 april 2014 19:54 schreef Sushirestaurant het volgende:
[..]
Ik moet een salade maken, maar ik heb precies de energie niet.
Dat hangt er maar net van af waar ik ben. Ik ben natuurlijk een stoner en dan is het kortste stukje lopen het beste.quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:11 schreef siddha het volgende:
[..]
Naar welke shop ga je dan altijd heen? Tenminste in enschede
Damn, geen energie om een salade te maken? Dat kan sneller dan een bericht op FOK! typen.quote:Op dinsdag 29 april 2014 19:54 schreef Sushirestaurant het volgende:
[..]
Ik moet een salade maken, maar ik heb precies de energie niet.
Miamiquote:Op dinsdag 29 april 2014 20:48 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat hangt er maar net van af waar ik ben. Ik ben natuurlijk een stoner en dan is het kortste stukje lopen het beste.![]()
Miami is vaak wel een safe bet. Bij de mix zijn de snowwhite en orange bud wel goed te pruimen. De molen stelt nooit teleur.
Enige shops waar ik niet kom zijn black sea (3 soorten wiet op de kaart en maar 2 potten met wiet waar ze uit halen) en gabriella. (er is geen keuze in wiet en de kaart geeft ook alleen aan "wiet"
)
Weet niet of Thunderbird nog bestaat maar die hadden altijd rete-goeie hasj. Wel de meest lelijke shop en het geeft niet echt een welkom gevoel daar met die balie achter de deur en 1 tafel met 2 stoelen.
Salade maken is idd niet veel werkquote:Op dinsdag 29 april 2014 20:50 schreef Sardu het volgende:
[..]
Damn, geen energie om een salade te maken? Dat kan sneller dan een bericht op FOK! typen.
Die kans is groot. Vaak vanaf het CS naar Miami, wiet kopen, joint maken, opsteken en rondje Enske.quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:50 schreef siddha het volgende:
[..]
Miamidan hebben we elkaar zeker eens ontmoet
Ik doe dat altijd met m'n brakke bek na een avond zuipen. Salade maken, eitje koken en kip grillen.quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Salade maken is idd niet veel werk
Nice, brakheidvoerquote:Op dinsdag 29 april 2014 20:59 schreef Sardu het volgende:
Ik doe dat altijd met m'n brakke bek na een avond zuipen. Salade maken, eitje koken en kip grillen.Vaak ook nog even langs de turk een fruitsalade halen en ik ben weer klaar voor een volgende avond biertjes drinken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |