quote:Realityprogramma waarin Jan Kooijman een groep van zeven mensen, die lijden aan een dwangstoornis, mee op reis neemt om hun probleem aan te pakken. Onder begeleiding van een aantal experts op dit gebied gaan zij de moedige strijd aan tegen hun obsessieve dwang. Het team van experts, dat onder leiding staat van professor dr. Else de Haan, confronteert de deelnemers met tal van oefeningen en opdrachten. Jan ondersteunt de groep en doet verslag van de ontwikkelingen. Ieder van de zeven kandidaten heeft zijn of haar persoonlijke doel tijdens deze reis, die hen van een luxe resort naar de jungle van Thailand brengt.
quote:De kandidaten
Maar wie zijn die kandidaten dan? Dat is bijvoorbeeld de voormalige doktersassistente Martine (34) die last heeft van dwangrituelen waarbij zij alles negen keer moet doen. De 28-jarige Kimberly zit al acht jaar zonder werk omdat zij per dag minstens vijf uur bezig is met aankleden. Michiel (35) heeft agressieve en seksuele dwanggedachten. Hij is bang om homo te zijn hoewel hij zich niet zo voelt.
Dan is er ook nog Michael (25). Hij kampt met een enorme dwang naar perfectionisme waardoor hij continue moet schoonmaken. Kai (26) is officieel kok, maar kan door zijn dwang niet werken. Kai gooit al het eten wat hij klaarmaakt weer weg, omdat het er niet perfect uitziet. Marieke (19) komt alleen uit huis om naar school te gaan, omdat ze thuis minder dwangrituelen hoeft uit te voeren. Een voorbeeld? Wat zij met links aanraakt, moet zij ook met rechts aanraken. Hekkensluiter is de voormalige topsporter Lisette (18). Zij heeft smetvrees.
quote:Op maandag 28 april 2014 21:39 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik moet 25x fappen per dag van mezelf. Vandaag in de rij van de kassa van de supermarkt. Werd eruit geschopt![]()
RTL, help mij!
Zien we jou ook?quote:Op maandag 28 april 2014 21:41 schreef MissJ het volgende:
omg deze opname van Jan heb ik gezien, toen liep ik er namelijk langs
hoop het nietquote:
Inclusief slakkenspoor?quote:Op maandag 28 april 2014 21:41 schreef MissJ het volgende:
omg deze opname van Jan op Schiphol heb ik gezien, toen liep ik er namelijk langs
nee, want ik geil niet op hemquote:
Ohquote:
Fokker?quote:Op maandag 28 april 2014 21:45 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Dat vieze mannetje dat naar hem keek op de achtergrond.
quote:Op maandag 28 april 2014 21:52 schreef darkshadow16 het volgende:
Wij zijn fokkers dus moeten op een zolderkamer zitten en kunnen dus niet werken.
100% afgekeurd!
Lalala gratis geld!
Inderdaad: "please shoot me".quote:Op maandag 28 april 2014 21:51 schreef Lenoire het volgende:
Zow op zo'n manier kun je toch niet leven.
Ik moet het altijd minimaal 3 keer per dag doen.quote:Op maandag 28 april 2014 21:59 schreef Donder het volgende:
Volgens mij hebben alle fokkers wel last van dwanggedachtes, vooral seksuele
Op je zolderkamertje he? Lekker fappen..quote:Op maandag 28 april 2014 22:00 schreef Drolflap het volgende:
[..]
Ik moet het altijd minimaal 3 keer per dag doen.
Precies, ik weet exact wat ik lekker vindquote:Op maandag 28 april 2014 22:00 schreef Donder het volgende:
[..]
Op je zolderkamertje he? Lekker fappen..
dus datquote:Op maandag 28 april 2014 22:02 schreef Donder het volgende:
[..]
Hij moet het gewoon eens proberen. Misschien weet hij het dan.
Heel veel mensen hebben wel bepaalde dwanghandelingen of gedachten volgns mijquote:Op maandag 28 april 2014 22:04 schreef Donder het volgende:
Het programma zet je wel aan het denken.. Misschien heb ik ook wel een dwangneurose..
Nee, ik word gedwongenquote:Op maandag 28 april 2014 22:05 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Heel veel mensen hebben wel bepaalde dwanghandelingen of gedachten volgns mij
Als je hoort van gedachtes is het ook wel een psychopaatje in de dop.quote:Op maandag 28 april 2014 22:17 schreef MissJ het volgende:
Die met die bril vind ik echt eng. Hij heeft echt een soort van psychopathische blik.
Echt he. En dan kunnen ze wel zeggen "het zijn alleen maar gedachtes".. ik geloof dat niet.quote:Op maandag 28 april 2014 22:18 schreef Donder het volgende:
[..]
Als je hoort van gedachtes is het ook wel een psychopaatje in de dop.
Nog wel misschien, maar het zijn wel gevaarlijke. Mocht hij ooit eens doorslaan, dan zou hij zomaar iets kunnen doen.quote:Op maandag 28 april 2014 22:22 schreef MissJ het volgende:
[..]
Echt he. En dan kunnen ze wel zeggen "het zijn alleen maar gedachtes".. ik geloof dat niet.
Mja, maar wat moet je met zoiemand dan? De gedachtenpolitie er op afsturen?quote:Op maandag 28 april 2014 22:22 schreef MissJ het volgende:
[..]
Echt he. En dan kunnen ze wel zeggen "het zijn alleen maar gedachtes".. ik geloof dat niet.
Intensieve therapie ofzo. Geen idee verder..quote:Op maandag 28 april 2014 22:25 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Mja, maar wat moet je met zoiemand dan? De gedachtenpolitie er op afsturen?
Ik snap je wel hoor, maar zolang hij nog niets van die gedachten heeft uitgevoerd zijn het alleen nog maar gedachten.
Tis allemaal dik fake.quote:Op maandag 28 april 2014 22:31 schreef tliciouz het volgende:
Deze trip gaat niemand helpen, eenmaal thuis vallen ze weer in hun oude patroon. Vind het een vreemde locatie om die mensen zo van hun dwangneurose af te helpen.
quote:Op maandag 28 april 2014 22:31 schreef xzaz het volgende:
En die Kooijemans moet je eens vragen om 's ochtends zijn haar niet te doen.
ha! Hier herken ik mij in. Ik wil ook mee op reis!quote:Op maandag 28 april 2014 22:32 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik ben dwangmatig FOK!-er en wil ook op reis.
quote:Op maandag 28 april 2014 22:33 schreef MissJ het volgende:
[..]
ha! Hier herken ik mij in. Ik wil ook mee op reis!
Ik wil ook mee met mijn dwangneurose!quote:Op maandag 28 april 2014 22:33 schreef MissJ het volgende:
[..]
ha! Hier herken ik mij in. Ik wil ook mee op reis!
Maar je moet wel eerst 10 keer je lul wassen voordat je hem erin mag hangen.quote:Op maandag 28 april 2014 22:35 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Wel handig zo'n vriendin, het huis is altijd blakend schoon.
quote:
quote:Op maandag 28 april 2014 22:35 schreef Drolflap het volgende:
[..]
Maar je moet wel eerst 10 keer je lul wassen voordat je hem erin mag hangen.
Eerst met de hogedrukspuit erlangs, dan mag je er misschien in.quote:Op maandag 28 april 2014 22:35 schreef Drolflap het volgende:
[..]
Maar je moet wel eerst 10 keer je lul wassen voordat je hem erin mag hangen.
Ik hoop het welquote:Op maandag 28 april 2014 22:36 schreef xzaz het volgende:
Deze mensen moeten eens echte problemen hebbenBen ik de enige die hier geen begrip voor kan krijgen?
ik heb dat bij heel veel programma's, dat ik dwangmatig in topics moet kijken en posten.quote:Op maandag 28 april 2014 22:38 schreef Lenoire het volgende:
Ik moet steeds dwangmatig naar dit topic kijken als ik het programma kijk.
Of dwangmatig F5-en. Zelfs op Fok! omdat je denkt dat het automatisch laden van nieuwe berichten het niet doet. Maar na een paar keer F5 blijkt gewoon dat er geen nieuwe berichten zijn geschreven.quote:Op maandag 28 april 2014 22:39 schreef MissJ het volgende:
[..]
ik heb dat bij heel veel programma's, dat ik dwangmatig in topics moet kijken en posten.
heel herkenbaarquote:Op maandag 28 april 2014 22:41 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Of dwangmatig F5-en. Zelfs op Fok! omdat je denkt dat het automatisch laden van nieuwe berichten het niet doet. Maar na een paar keer F5 blijkt gewoon dat er geen nieuwe berichten zijn geschreven.
Dwangmatig nieuwe berichten posten, zodat er nieuwe berichten bijkomen..quote:Op maandag 28 april 2014 22:41 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Of dwangmatig F5-en. Zelfs op Fok! omdat je denkt dat het automatisch laden van nieuwe berichten het niet doet. Maar na een paar keer F5 blijkt gewoon dat er geen nieuwe berichten zijn geschreven.
Herkenbaarquote:Op maandag 28 april 2014 22:41 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Haha ja, ik zat gisteren echt zo voor de TV:quote:Op dinsdag 29 april 2014 10:31 schreef MeesterVissert het volgende:
Trouwens, meer mensen met dwang hier :p ?
[ afbeelding ]
Heb je die facebook van der gezienquote:Op dinsdag 29 april 2014 10:31 schreef MeesterVissert het volgende:
Trouwens, meer mensen met dwang hier :p ?
[ afbeelding ]
Ze staan nog publiekelijk, en ze heeft (nog) een vriendjequote:Op dinsdag 29 april 2014 12:20 schreef bambino het volgende:
[..]
Heb je die facebook van der gezien?
Foto's stonden vannacht nog publiekelijk (nu vast ook nog wel, niet gekeken).
Staat aardig wat moois tussen
Jammer dat ze zo jong is, maar 18 is legaal dus /care
/perv_mode_off
Waarom is het per definitie doorgestoken kaart dan?quote:Op maandag 5 mei 2014 21:42 schreef Vlaggenroof het volgende:
Het blijkt dat die gast die smetvrees heeft heeft meegedaan aan wie trouwt mijn zoon.
doorgestoken kaart dus...
ja, dat hoorde ik ook. Hij is zeker zo'n pauper die graag met zijn kop zo veel mogelijk op tv wil ofzo.quote:Op maandag 5 mei 2014 21:42 schreef Vlaggenroof het volgende:
Het blijkt dat die gast die smetvrees heeft heeft meegedaan aan wie trouwt mijn zoon.
doorgestoken kaart dus...
Ja dat snapte ik ook even niet.quote:Op maandag 5 mei 2014 21:44 schreef Paxcon het volgende:
Zone moest ze nog haarlak en nu is ze ineens wel klaar?
Ja idd, dacht dat dit zijn einddoel was voor aan het eind van de reisquote:Op maandag 5 mei 2014 21:47 schreef CherryOnTop het volgende:
Hmm, hij doet het wel makkelijk z'n voeten in het water steken.
Onzinquote:Op maandag 5 mei 2014 21:53 schreef pindaplukker het volgende:
Wat een aandachtshoeren, iets wat je je zelf hebt aangeleerd is ook weer af te leren.
Wil je er over praten?quote:Op maandag 5 mei 2014 22:13 schreef Thezappa het volgende:
Ik zie mezelf uitgewoond worden in een darkroom hahahaha
Ja dan heb je geen leven meerquote:Op maandag 5 mei 2014 22:21 schreef CherryOnTop het volgende:
Die homo is vervelend, hij heeft ook smetvrees en snapt vervolgens niet dat een ander moeite heeft met uit een vies glas drinkenIk begin inderdaad te denken dat hij gewoon op tv wilde komen.
Ik vraag me af of hij wel in dit programma thuishoort.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:25 schreef Discombobulate het volgende:
Ik kijk net maar ik snap die vent met bril niet?
quote:
Dat is meer mensen opgevallen en daarom was er net een item over bij RTL Boulevard. Ze hebben iemand (niet hem zelf, want hij is ziek.. jaja) gesproken en die verklaarde dat dat bubbelbad bij WTMZ wel ok was voor hem omdat hij toen het water erin heeft zien gaan en in zijn hoofd was dat daarom schoon en toen kon hij er gewoon in gaan.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:11 schreef Jay_Snake het volgende:
Ik werd net door mijn vriendin gewezen op dit filmpje uit Wie Trouwt Mijn Zoon uit 2011: http://www.rtlxl.nl/#!/zzzz/3b434e66-62c7-483a-8669-caeda8b902aa
Wie zit daar op );49 seconde in een zwembad? Michael, en daar zit ie gewoon in een zwembadje...zei hij gisteren niet dat ie nog nooit in een zwembad geweest was? En dat het eng was dat er anderen mensen in waren?
Weer een fake programma? Of alleen een fake kandidaat?
Pics van de stofzuigscene in t witte truitje please.quote:Op dinsdag 29 april 2014 14:05 schreef msnguy het volgende:
[..]
Ze staan nog publiekelijk, en ze heeft (nog) een vriendje
Waarom pics als je dat op RTLxl kan terugkijken?quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:53 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Pics van de stofzuigscene in t witte truitje please.
waar is datquote:Op donderdag 8 mei 2014 01:21 schreef bambino het volgende:
[..]
Waarom pics als je dat op RTLxl kan terugkijken?
En pics van haar facebook zijn misschien nog wel mooier
haha stresskip.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:56 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Die gozer die die kip aan het bakken was, tering wat een stresskip![]()
Je zult ermee samenwonen..
Kai is dat.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:56 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Die gozer die die kip aan het bakken was, tering wat een stresskip![]()
Je zult ermee samenwonen..
vandaar zijn angst ookquote:Op maandag 5 mei 2014 22:39 schreef MissJ het volgende:
die kerel met die bril is hartstikke gay volgens mij
dat denk ik dus ookquote:Op zondag 18 mei 2014 20:00 schreef amaranta het volgende:
[..]
vandaar zijn angst ook
Hij weet het gewoon van binnen
die ja, echt zo eng vind ik hem. Alleen al die blik in zijn ogen.quote:Op maandag 19 mei 2014 21:40 schreef richolio het volgende:
Die gast__! Die had de neiging om zijn vrouw dood te steken. Gewoon een fucking potentiele moordenaar zit daar tussen
Het triggert iig wel.quote:Op maandag 19 mei 2014 21:43 schreef Aspergermeisje het volgende:
Lekkere uitspraak, ook al was het een grapje.
Ja inderdaad.. Hij zit meestal ook maar aan tafel een beetje om zich heen te kijken wie zijn volgende slachtoffer zal zijn. mwehehequote:Op maandag 19 mei 2014 21:42 schreef MissJ het volgende:
[..]
die ja, echt zo eng vind ik hem. Alleen al die blik in zijn ogen.
Obsessie met aankleden en naden van kleding.quote:Op maandag 19 mei 2014 21:45 schreef richolio het volgende:
Wat heeft zij ook alweer? Iets met dr uiterlijk ofzo toch?
28 volgens mij.quote:
Ah thanks!quote:
Kimberley wil er graag het mooist uitzien. Dat is toch geen dwang, maar onzekerheid.quote:Op maandag 19 mei 2014 21:50 schreef zoem het volgende:
Kimberley moet eens wat aan d'r makeup doen. Af en toe een beetje clownachtig
Het is wel dwang (een obsessie) als je dat elke keer weer van jezelf moet doen en als het je leven gaat beheersen. Ze staat geloof ik 4 uur vroeger op om zichzelf aan te kleden.quote:Op maandag 19 mei 2014 21:51 schreef Lenoire het volgende:
[..]
Kimberley wil er graag het mooist uitzien. Dat is toch geen dwang, maar onzekerheid.
Ik heb juist dat ik het NIET aan mag tikken. Ik tik met mijn voet op het ritme van de muziek die ik op dat moment aan het luisteren ben. Slaat dus helemaal nergens op, want is gebaseerd op totale willekeur.quote:Op maandag 19 mei 2014 21:50 schreef zoem het volgende:
Dat dwangmatig heen en weer kijken in de auto bij Marieke om letterlijk alles af te kunnen tikken. Daar wordt je toch helemaal gek van...
Zijn gedachtes zijn dwangmatig, dat betekent niet dat je het daadwerkelijk gaat doen.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:06 schreef MissJ het volgende:
zal het bij hem nou echt een keer mis kunnen gaan en dat hij dus echt iemand gaat steken? Of zal dit nooit gebeuren en blijft het alleen bij een gedachte?
Meen je datquote:Op maandag 19 mei 2014 22:09 schreef richolio het volgende:
Is die gast met smetvrees nou een acteur? Een paar jaar terug was hij te zien in een ander RTL programma waarin hij zonder problemen met andere mensen in een jacuzzi kon zitten
quote:Op maandag 19 mei 2014 22:10 schreef RubenSosa het volgende:
Aan de zijkant van het haar van lissette was zeker niet schoon? Dus dan maar scheren?
okquote:Op maandag 19 mei 2014 22:08 schreef Lenoire het volgende:
[..]
Zijn gedachtes zijn dwangmatig, dat betekent niet dat je het daadwerkelijk gaat doen.
quote:Op maandag 19 mei 2014 22:10 schreef RubenSosa het volgende:
De zijkant van het haar van lissette was zeker niet schoon? Dus dan maar scheren?
Jaquote:
hij reageerde zo omdat dit al een paar weken bekend is hierquote:Op maandag 19 mei 2014 22:13 schreef richolio het volgende:
[..]
JaWas op RTL Boulevard, maar een verklaring heb ik niet meegekregen.
Ohquote:Op maandag 19 mei 2014 22:16 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
hij reageerde zo omdat dit al een paar weken bekend is hier
Allemaal TV. Althans, dat geloof ik.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:19 schreef zoem het volgende:
Een aantal gooit er wel snel met de pet naar. Alsof ze niet willen veranderen.
Was voorlopig laatste aflevering. Door dat gezeik elke keerquote:
Ah oh oke ik wist wel dat er gezeik was maar dat het niet voorlopig de laatste aflevering wasquote:Op maandag 26 mei 2014 22:00 schreef DjinN het volgende:
[..]
Was voorlopig laatste aflevering. Door dat gezeik elke keer
ik ook. Heb ook het idee dat die twee het verst heen zijn.quote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:32 schreef bambino het volgende:
Vind die Michael echt te nep. Alles gaat hem veel te makkelijk af.
Begin me steeds meer af te vragen hoe echt die dwang is bij hem.
En Lisette is gewoon een lekker wijfwat ze ook doet
Elk persoon heeft dat, dus ja het is dan nog steeds een lekker wijfquote:
dat was (of is?) hip. Ziet er niet uitquote:Op maandag 2 juni 2014 21:43 schreef StephanL het volgende:
Lisette is een stoere meid wel om te zien, maar waarom in godsnaam dat haar geschoren aan één kant? Is ze emo?
quote:
Ja een dubbele zo te zien. Echt vreselijk.quote:
Ja dat klopt ook wel. Michiel en Marieke hebben we een stuk minder gezien dan Lisette en Michael.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 08:15 schreef tompsv18 het volgende:
Ik vond het wel een leuk programma, al hadden ze de aandacht over de verschillende deelnemers wel wat beter mogen verdelen. Nu was bijvoorbeeld Lisette heel veel in beeld, terwijl er ook een paar waren die nauwelijks in beeld kwamen.
quote:Persbericht
In het nieuwe seizoen van het spraakmakende programma ‘Levenslang met Dwang?’ maakt Jan Kooijman met acht doodgewone mensen - die ongewild slachtoffer zijn van hun eigen dwangmatigheden – een confronterende roadtrip door Thailand. Onder begeleiding van de beste experts op dit gebied gaan zij de moedige strijd aan hun obsessieve dwang aan te pakken en zich zodoende weer nuttig te maken voor de maatschappij. Eén ding is daarbij zeker: zij treden uit hun comfort zone en maken de grote stap naar een leven met minder dwang. Het achtdelige programma is vanaf maandag 2 maart om 20.30 uur te zien bij RTL 5.
Deelnemers
Karla (24) heeft een extreme aversie tegen de kleur geel. Dit komt door de gele medicatie die ze kreeg voor haar reuma, waardoor ze erg ziek werd. Ze kan de kleur niet horen, zien of denken. Alles wat ze doet terwijl ze de kleur geel ziet, moet ze opnieuw doen.
Arjan (21) heeft controledwang. Alles in het huis moet op dezelfde plek zijn en hij controleert dit dan ook continue. Buitenshuis blijft hij controleren of hij zijn telefoon en portemonnee bij zich heeft en of de pasjes er nog in zitten.
Pamela (33) is moeder van drie kinderen en zit inmiddels echt aan de top van haar smetvrees en dwanggedachten. Alles wat zij of haar gezin heeft aangeraakt, maakt ze direct schoon. Niemand mag op zijn slaapkamer komen zonder te douchen. De slaapkamer is alleen om te slapen. Ze legt dan ook voor vijf dagen kleding klaar voor het hele gezin, zodat niemand in de kledingkast komt. Na een overnachting elders gooit ze alle spullen (behalve kleding) weg.
Ook de andere deelnemers Gijs, Claudia, Rik, Marieke en Maxim hebben allemaal een dwangstoornis die zó overheersend is, dat zij geen normaal leven kunnen leiden.
De deelnemers reizen samen af naar Thailand onder begeleiding van een team experts: prof. dr. Else de Haan (o.a. bijzonder hoogleraar cognitieve gedragstherapie aan de Universiteit van Amsterdam), drs. Ingeborg Visser (gedragstherapeut en gezondheidszorgpsycholoog), psychologen drs. Fleur Barnasconi en Jurre Donkelaar. Alle experts zijn tevens werkzaam bij het Expertise Centrum Dwang Angst en Tics (DAT) van de Bascule in Amsterdam. Door middel van intensieve therapie en diverse praktijkopdrachten helpen zij de deelnemers om hun dwang te verminderen en hen weer een normaal leven te laten leiden. Elke deelnemer heeft zijn of haar persoonlijke doel tijdens deze reis, die hen van een luxe resort naar een Thais olifantenpark brengt waar ze ook vrijwilligerswerk doen. Jan Kooijman ondersteunt de groep en doet verslag van de ontwikkelingen.
In Nederland heeft maar liefst één op de drie mensen aanleg voor dwangmatige gedachten en/of handelingen. Smetvrees, dwangmatig tellen, handelingen herhalen en controledrang zijn enkele vormen van deze complexe psychische aandoening. Wanneer de gedachten extreme vormen aannemen, spreekt men van een dwangstoornis. Ondanks het groot aantal mensen dat er in mindere of meerdere mate mee kampt, rust er nog steeds een enorm taboe op. Mensen met dwang voelen veel schaamte en lopen tegen onbegrip in hun omgeving aan. Dit maakt het soms onmogelijk om een alledaags leven te leiden.
‘Levenslang Met Dwang?’ wordt geproduceerd door Blue Circle.
Uitzending
‘Levenslang met Dwang?’ is vanaf 2 maart 2015 om 20.30 uur te zien bij RTL 5.
Iedereen heeft wel een klein beetje van dat soort dingenquote:Op maandag 2 maart 2015 20:50 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik heb wel dat ik soms twee keer terug loop om te checken of ik het gas heb uitgedraaid terwijl ik weet dat ik het al heb gezien
Omdat ze zich aanstelt.quote:Op maandag 2 maart 2015 20:58 schreef Fylax het volgende:
Waarom drinkt ze alsnog fanta als ze niet tegen geel kan
Nou ik vind het vreemd. En dit meisje lijkt selectief.quote:Op maandag 2 maart 2015 21:22 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Jij gelooft niet dat kleurenangst bestaat?
wie was vorig jaar nep dan?quote:Op maandag 9 maart 2015 09:21 schreef kenwel het volgende:
Dat van de kleur geel vond ik ook vreemd maar vandaag komen we er hopelijk achter hoe erg het met haar kleurendwang is gesteld. Ook zitten ze niet voor niets in dit programma als ze nergens last van hadden kwamen ze niet op tv. Hopelijk zit er net als vorig jaar geen nepperd tussen.
Dat was in het eerste seizoen en dat was al uitgelegd waaromquote:Op maandag 9 maart 2015 09:29 schreef kenwel het volgende:
Ik ben zijn naam kwijt. Maar die jongen die in het begin bang was van water en smetvrees had. Hij was een half jaar daarvoor al op tv in een ander programma waar hij gewoon in een zwembad te zien was.
Hij durfde niet in 'vies' water, zoals dat zwembad. Kan zijn dat daar iets ingestopt zou zijn of ziektes blabla dacht hij. In dat programma in dat bubbelbad zag hij het water het bubbelbad ingaan dus wist hij dat het schoon en veilig was.quote:
Deze vind ik ook wel erg raar . Heb bij haar ook een beetje het idee dat het echt selectieve momenten is. Heb d'r in situaties gezien waarbij er ook iets geels in beeld was en dan leek er niets aan de hand.quote:Op maandag 16 maart 2015 21:14 schreef -0- het volgende:
WTF dat meisje met Geel-angst is wel bizar zeg. Totaal in paniek omdat iemand een paar keer geel zegt.
Ik had haar inderdaad niet jonger geschat dan mijzelf, eerder minimaal 5 jaar ouderquote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:59 schreef _Arual_ het volgende:
Die kleurangst vind ik heel bizar.
En zeg me dat het een tikfout is dat die moeder met smetvrees 33 is. Ze zag er echt afgetobd uit, met groeven in haar gezicht.
waarschijnlijk plamuurt ze haar gezicht al vol vanaf haar 15e 11e, krijg je ook meer rimpels van.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:59 schreef _Arual_ het volgende:
Die kleurangst vind ik heel bizar.
En zeg me dat het een tikfout is dat die moeder met smetvrees 33 is. Ze zag er echt afgetobd uit, met groeven in haar gezicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |