SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Bohhh... jullie kunnen nog 4e worden.quote:
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Neh, NAC gaat geen punt pakken tegen PSV...quote:Op maandag 28 april 2014 19:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Bohhh... jullie kunnen nog 4e worden.![]()
Je weet maar nooit.quote:Op maandag 28 april 2014 19:37 schreef Zhano het volgende:
[..]
Neh, NAC gaat geen punt pakken tegen PSV...
Vanmiddag zei je nog dat je niks meer ging openenquote:Op maandag 28 april 2014 19:43 schreef Maver24 het volgende:
TOTS Gignac in een pack, das nummer 6 van deze week![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Verslaving is een bitchquote:Op maandag 28 april 2014 19:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Vanmiddag zei je nog dat je niks meer ging openen
Heb ook wat leuke silvers erbij vandaag dus het was wel weer genoeg geweest voor vandaag. ik heb gisteren gewoon geen packs geopend en dat komt dus echt zelden voor.![]()
Noem jij Roy nou godverdomme een vieze vuile flikker? Ik stamp je van je kankerstep af als ik je door mijn wijk zie steppen.quote:Op maandag 28 april 2014 19:54 schreef Zhano het volgende:
[..]
Als jij dat zegt geloof ik dat. Expert enzo..![]()
jou beuk in zo in elkaar.quote:Op maandag 28 april 2014 20:00 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Noem jij Roy nou godverdomme een vieze vuile flikker? Ik stamp je van je kankerstep af als ik je door mijn wijk zie steppen.
Ik sla je in DE COMA![]()
JE kent me nog. ik knuffel alleen joh of je moet op een stepje komen dan ram ik hem in je muilquote:Op maandag 28 april 2014 20:25 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja jij bedreigt mij.... dan ga ik natuurlijk even de angel uit de aanval halen.![]()
quote:Op maandag 28 april 2014 20:29 schreef Roypsv het volgende:
[..]
JE kent me nog. ik knuffel alleen joh of je moet op een stepje komen dan ram ik hem in je muil![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Roy
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
Morrie![]()
stadions met schaduw, zwarte ballen, al die handel er uit halen volgend jaar dit dat.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dit sowieso.quote:Op maandag 28 april 2014 20:43 schreef FCsuarez het volgende:
Morrie![]()
stadions met schaduw, zwarte ballen, al die handel er uit halen volgend jaar dit dat.
Minder minder minder.
Tyfes zwarte ballen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
zag laatst 2 zwarte ballen op een dames fiets er vandoor gaan.quote:Op maandag 28 april 2014 20:45 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dit sowieso.
Minder minder minder.
Tyfes zwarte ballen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
een zwarte bal stal mijn tvquote:Op maandag 28 april 2014 20:46 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zag laatst 2 zwarte ballen op een dames fiets er vandoor gaan.![]()
![]()
was het sturridge die is namelijk verdomd snel,quote:
dat blauwe kaartje neemt je straks ook nog van achter
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op maandag 28 april 2014 20:56 schreef Kamikazie het volgende:
Liever twee zwarte ballen dan twee blauwe ballen
TIm? dat team dat jij vanmiddag poste daar stond mirallas toch op RW met pogba op cm ?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
http://fok.nl/sherlock/quote:Op maandag 28 april 2014 21:13 schreef FCsuarez het volgende:
TIm? dat team dat jij vanmiddag poste daar stond mirallas toch op RW met pogba op cm ?Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
ja wist ff geen tekst die hij er bij getypt had, maar wel gevondenquote:
#FreeTrapz![]()
quote:Op maandag 28 april 2014 21:13 schreef FCsuarez het volgende:
TIm? dat team dat jij vanmiddag poste daar stond mirallas toch op RW met pogba op cm ?
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
ja probeerde hem in 433(4) te maken kwam er al niet uitquote:
soms is het zo kut dat juve geen backs heeft
#FreeTrapz![]()
watquote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
hahaha geniaalquote:Op maandag 28 april 2014 21:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Vormer over VI, olie op het vuur![]()
![]()
![]()
Godverdomme weer een stuk gemist over Vormer?
Kos 1-0
Fout van Krul.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Terugkijken waardquote:Op maandag 28 april 2014 21:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Godverdomme weer een stuk gemist over Vormer?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Vormer werd na de wedstrijd gevraagd of hij ook voetbalprogramma's keek. Toen antwoorde hij dat hij wel op zondagavond keek, maar dat onzinnige gezwets op maandagavond altijd oversloeg. Daarna gingen de heren van VI dus los over Vormerquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Kleine kindjes dus.quote:Op maandag 28 april 2014 21:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Vormer werd na de wedstrijd gevraagd of hij ook voetbalprogramma's keek. Toen antwoorde hij dat hij wel op zondagavond keek, maar dat onzinnige gezwets op maandagavond altijd oversloeg. Daarna gingen de heren van VI dus los over VormerRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Deze kon zelfs Özil niet missen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Klopt, net zoals Ozz en DS2. Tot op bepaalde hoogte ook nog best vermakelijkquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op maandag 28 april 2014 21:41 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
deze maken denk ikhopen op miss nog wat leuke serie A TOTSen
Wel een erg kwetsbaar middenveld nu..Hernanes is de enige die een beetje kan verdedigen..en dat is ook geen echte CDMquote:Op maandag 28 april 2014 21:41 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
deze maken denk ikhopen op miss nog wat leuke serie A TOTSen
EN achterin ook erg aanvallend daar nog bij.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ik ga gewoon de england 14 year tactic toepassen jagen als een malle. en full pressure spelenquote:Op maandag 28 april 2014 21:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel een erg kwetsbaar middenveld nu..Hernanes is de enige die een beetje kan verdedigen..en dat is ook geen echte CDM
EN achterin ook erg aanvallend daar nog bij.
#FreeTrapz![]()
iemand eigenlijk al eens met IF eriksen op LW gespeeld ? qua stats ziet het er goed uit.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Doodeng dit. Alsof je m'n agenda uit je hoofd weet. Normaal fitness ik nooit op maandag.quote:
Maar jawel hoor. Was weer even inkomen. Zit nu mijn potje kwa(r)k naar binnen te werken.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Pics please.quote:Op maandag 28 april 2014 22:01 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Doodeng dit. Alsof je m'n agenda uit je hoofd weet. Normaal fitness ik nooit op maandag.
Maar jawel hoor. Was weer even inkomen. Zit nu mijn potje kwa(r)k naar binnen te werken.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op maandag 28 april 2014 22:01 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Doodeng dit.
Maar jawel hoor. Was weer even inkomen. Zit nu mijn potje kwa(r)k naar binnen te werken.Goed gegokt
ik lig onder je bank gr gr![]()
Dacht dat R een chinees wasquote:
#FreeTrapz![]()
quote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik gok dat hij rond de 120 gaat kosten.quote:Op maandag 28 april 2014 22:12 schreef Vadid het volgende:
Zal TOTS Martinez nog onder de 200 gaan? Zit nu rond de 250k dacht ik op xdoos.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Hij is al aardig gezakt. Komende dagen stijgt hij wellicht iets omdat er even minder animo is om packs te halen en dan tijdens de eerste 24u van BPL TOTS zal hij een stuk harder zakken denk ik.quote:Op maandag 28 april 2014 22:12 schreef Vadid het volgende:
Zal TOTS Martinez nog onder de 200 gaan? Zit nu rond de 250k dacht ik op xdoos.
Als BPL dus aan de beurt is. Of hij onder de 200k komt weet ik niet, maar ik denk dat hij nog wel significant daalt woensdag.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dank voor de reacties! Ik ga hem gewoon woensdagavond halen, dan zal die wel ongeveer op zijn dieptepunt zijn.![]()
veel mensen voor wie het leuke er nu wel vanaf is om een TOTS te hebben, gooien m in de verkoop in de hoop een BPL TOTS te pullenquote:Op maandag 28 april 2014 22:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij is al aardig gezakt. Komende dagen stijgt hij wellicht iets omdat er even minder animo is om packs te halen en dan tijdens de eerste 24u van BPL TOTS zal hij een stuk harder zakken denk ik.
Als BPL dus aan de beurt is. Of hij onder de 200k komt weet ik niet, maar ik denk dat hij nog wel significant daalt woensdag.![]()
als BPL komt durf ik 1 voorspelling te doen, alles zakt.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Zal beter werken dan deze hoerencode bagger.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Kut, nu heb ik zin in hoerencode baggerquote:Op maandag 28 april 2014 22:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zal beter werken dan deze hoerencode bagger.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Helaas ben je nog steeds afhankelijk van de request en response van EA, maar vorig jaar had ik wel een soort webapp (heel basic) gemaakt met wat leuke functionaliteitenquote:Op maandag 28 april 2014 22:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zal beter werken dan deze hoerencode bagger.![]()
![]()
Volgens mij zit het grote probleem er gewoon in dat PS3 en PS4 en 360 en Xbone markten samen zijn..dat kunnen ze niet aan
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Niet eens delen he.quote:Op maandag 28 april 2014 22:20 schreef Zhano het volgende:
[..]
Helaas ben je nog steeds afhankelijk van de request en response van EA, maar vorig jaar had ik wel een soort webapp (heel basic) gemaakt met wat leuke functionaliteiten
Ik dacht dat we matties waren.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Lijkt me stug. Marktaandeel PS4 komt voor 99% uit dat van de PS3. Verder is alle code gelijk etc dus dat hoeft helemaal geen problemen op te leveren.quote:Op maandag 28 april 2014 22:21 schreef Tim86 het volgende:
Volgens mij zit het grote probleem er gewoon in dat PS3 en PS4 en 360 en Xbone markten samen zijn..dat kunnen ze niet aan![]()
volgens mij zit het probleem er in dat je overal en altijd maar re-list all kan doen, waardoor er gewoon 700.000 items meer zijn die gescheduled en uitgelezen moeten worden.quote:Op maandag 28 april 2014 22:21 schreef Tim86 het volgende:
Volgens mij zit het grote probleem er gewoon in dat PS3 en PS4 en 360 en Xbone markten samen zijn..dat kunnen ze niet aanPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Toen nog nietquote:Op maandag 28 april 2014 22:23 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Niet eens delen he.
Ik dacht dat we matties waren.En om dat te laten werken had je allerlei shit nodig, en databases etc dus het was niet makkelijk om even te delen...
![]()
Volgens mij zit het hele probleem in de incapabele IT afdeling bij EA.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Fuck die shit.quote:Op maandag 28 april 2014 22:24 schreef Zhano het volgende:
[..]
Toen nog nietEn om dat te laten werken had je allerlei shit nodig, en databases etc dus het was niet makkelijk om even te delen...
Ik heb godverdomme een hele Oracle en SQL farm tot mijn beschikking swabiemente.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Marchisio goal en assist..kansje op een IFAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat was me een baasje vorig jaar. Dit jaar nog helemaal niet geprobeerdquote:Op maandag 28 april 2014 22:26 schreef Tim86 het volgende:
Marchisio goal en assist..kansje op een IF
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
zou mooi zijnquote:Op maandag 28 april 2014 22:26 schreef Tim86 het volgende:
Marchisio goal en assist..kansje op een IFgaat niet heel duur worden
en kan mooi in mijn team.
al weet ik nog steeds niet met welke 2 teams ik wil spelen straksPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Het ging er meer om dat alles houtje-touwtje inelkaar zatquote:Op maandag 28 april 2014 22:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Fuck die shit.
Ik heb godverdomme een hele Oracle en SQL farm tot mijn beschikking swabiemente.Volgend jaar maar weer eens een poging doen als ik dan meer tijd/zin heb.
![]()
of vormer 50/50 al zal ea wel voor vilhena kiezen want $quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik hoop hetquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
O.quote:Op maandag 28 april 2014 22:28 schreef Zhano het volgende:
[..]
Het ging er meer om dat alles houtje-touwtje inelkaar zatVolgend jaar maar weer eens een poging doen als ik dan meer tijd/zin heb.
Ik doe de Infra wel schatje.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik ga even douchen. Als ik terugkom verwacht ik een Lindgren.-onder-de-douche.gif van TrapZ.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Hij duurt iets langer dan verwachtquote:![]()
Wat een ellende kom je toch tegen in die themacup. Een volledig silver Argentijns team met Ronaldo (LW) in de spits....op 4 chem ofzo dus
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Depay gaat omlaag als Def Rhymz.
Nog 30k en dan kan ik 'm betalen.
En dan nog de rest van een teampje eromheen.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Jackson ook al redelijk wat gezakt sinds gisteren.quote:Op maandag 28 april 2014 22:53 schreef Lindgren. het volgende:
Depay gaat omlaag als Def Rhymz.
Nog 30k en dan kan ik 'm betalen.
En dan nog de rest van een teampje eromheen.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
of die teringlijers met een bronze bank zodat ze met hun miljoenenteam nog net op 3.5* uitkomenquote:Op maandag 28 april 2014 22:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Wat een ellende kom je toch tegen in die themacup. Een volledig silver Argentijns team met Ronaldo (LW) in de spits....op 4 chem ofzo dusAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die bakken er meestal toch geen kut van.quote:Op maandag 28 april 2014 22:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
of die teringlijers met een bronze bank zodat ze met hun miljoenenteam nog net op 3.5* uitkomenhallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Tot nu toe gaat het wel lekker eigenlijkquote:Op maandag 28 april 2014 22:56 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Die bakken er meestal toch geen kut van.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Autobiografisch he?quote:Op maandag 28 april 2014 22:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
of die teringlijers met een bronze bank zodat ze met hun miljoenenteam nog net op 3.5* uitkomenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Is er toevallig iemand hier op de hoogte van HP printers die problemen hebben met Windows 8.1 ?
Telkens geeft dat kut ding 'Offline' aan![]()
![]()
Volgens sommige forums komt dit dus doordat sommige HP printers (in dit geval HP 5520) problemen hebben met Windows 8.1.
Nu sta ik op het punt om dat stink apparaat kort en klein te slaan dus wat is volgens jullie het beste merk printer als vervanger?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
dat martinez zakt klinkt mij iets logischer in de oren dan depayquote:Op maandag 28 april 2014 22:55 schreef Reemi het volgende:
[..]
Jackson ook al redelijk wat gezakt sinds gisteren.
#FreeTrapz![]()
Depay - Ronaldo 4-1.
Overigens mag gezegd worden dat Rekik en Van Dijk meneer CR7 prima in de tang hadden.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Focking lang mee bezig geweest voor jou.quote:
Het is te zien.quote:Op maandag 28 april 2014 23:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Focking lang mee bezig geweest voor jou.
Zonder muis op een armzalig mousepadje..quote:
Ik heb niet eens een muis. Al mijn kwaliteitsposts en -paints komen van mijn tutspet.quote:Op maandag 28 april 2014 23:07 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zonder muis op een armzalig mousepadje..
Maar het gaat om het gebaar en dat was lief.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op maandag 28 april 2014 23:01 schreef dion_v_k het volgende:
Is er toevallig iemand hier op de hoogte van HP printers die problemen hebben met Windows 8.1 ?
Telkens geeft dat kut ding 'Offline' aan![]()
![]()
Volgens sommige forums komt dit dus doordat sommige HP printers (in dit geval HP 5520) problemen hebben met Windows 8.1.
Nu sta ik op het punt om dat stink apparaat kort en klein te slaan dus wat is volgens jullie het beste merk printer als vervanger?Ja dat had ik toevallig laatst op m'n werk, netwerkprinter die altijd offline was bij mij. Hier vandaan na veel zoeken iets gevonden en nu werkt het:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://h20566.www2.hp.com/portal/site/hpsc/![]()
Is te zien.quote:
Kwaliteitssoftware, ik gebruik paint (.net)![]()
Waarom?quote:Op maandag 28 april 2014 23:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Is te zien.
Kwaliteitssoftware, ik gebruik paint (.net)![]()
Maar op je privé faptopje kan zoiets toch wel?quote:Op maandag 28 april 2014 23:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
http://www.bsaonline.nl/
Knap lullig als die langskomen in je bedrijf en ze zien dat.Gif openen -> Window, Animation.quote:Op maandag 28 april 2014 23:13 schreef Zhano het volgende:
ik snap nog steeds niet hoe je gifjes bewerkt in photoshop
Ja maar die is poepslecht.quote:Op maandag 28 april 2014 23:14 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Maar op je privé faptopje kan zoiets toch wel?
[..]
Gif openen -> Window, Animation.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
tja pownews doet het ook vaak genoeg op die manier
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op maandag 28 april 2014 23:14 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Maar op je privé faptopje kan zoiets toch wel?
[..]
Gif openen -> Window, Animation.![]()
![]()
quote:Jezus.
Kanonnenvlees.. ze gebruiken je..![]()
Voorheen kreeg je zulke bedragen nog eens met een flinke rente terugquote:Op maandag 28 april 2014 23:24 schreef Lindgren. het volgende:
Deze is nog steeds niet gekocht terwijl het ME EIGENLIJK BEST WEL EEN SMLENO LIJKT TRAPZ
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Ik heb maar 30k nodig.quote:Op maandag 28 april 2014 23:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Voorheen kreeg je zulke bedragen nog eens met een flinke rente terug
Dafuq is er met de prijs van Eddie Johnson (de oude versie) gebeurdIk denk ik kijk even voor hoeveel ik die van mij kan verkopen.
![]()
In de silver cup speel je echt alleen maar tegen TOTS spelers nu
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Heb het idee dat de webapp zich wel aan het herstellen is. Kom er al een stuk makkelijker in dan vanmiddag.
morgen nog goedkoper mavertjequote:Op maandag 28 april 2014 23:42 schreef Maver24 het volgende:
TOTS Danny nog maar 110k, die is wel erg goedkoop
#FreeTrapz![]()
Jezusquote:Op maandag 28 april 2014 23:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dafuq is er met de prijs van Eddie Johnson (de oude versie) gebeurdIk denk ik kijk even voor hoeveel ik die van mij kan verkopen.
30k
![]()
Ik koop op dit moment helemaal niks want ik wacht wel even af wat er een woensdag gaat gebuerenquote:![]()
Welke LB komt er nog meer in de BPL TOTS, Luke Shaw heb je dan maar wie nog meer, Azpilicueta zit nu in de MC maar komt hij nog een keer in de BPL TOTS ?![]()
ik zie EA er zomaar baines in stoppen.quote:Op maandag 28 april 2014 23:50 schreef Maver24 het volgende:
Welke LB komt er nog meer in de BPL TOTS, Luke Shaw heb je dan maar wie nog meer, Azpilicueta zit nu in de MC maar komt hij nog een keer in de BPL TOTS ?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik denk dat ze de bank gaan opvullen met spelers die al een tots hebben gehad, azpilicueta, scheiderlin, rooney en de gea dusquote:Op maandag 28 april 2014 23:50 schreef Maver24 het volgende:
Welke LB komt er nog meer in de BPL TOTS, Luke Shaw heb je dan maar wie nog meer, Azpilicueta zit nu in de MC maar komt hij nog een keer in de BPL TOTS ?![]()
Ik hoop eigenlijk wel op Baines, zijn NIF is wel erg goedquote:Op maandag 28 april 2014 23:51 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik zie EA er zomaar baines in stoppen.![]()
Dat denk ik nietquote:Op maandag 28 april 2014 23:52 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ik denk dat ze de bank gaan opvullen met spelers die al een tots hebben gehad, azpilicueta, scheiderlin, rooney en de gea dus![]()
geen EA logica, ze laten echt niet de kans schieten om de aguero's en overige populaire spelers er in te stoppen zodat er meer packs geopend wordenquote:Op maandag 28 april 2014 23:52 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ik denk dat ze de bank gaan opvullen met spelers die al een tots hebben gehad, azpilicueta, scheiderlin, rooney en de gea dus
caulker zit er ook bij met zijn TIF, middenveld word een redelijke gok.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik denk niet dat Caulker erin zit want hij kreeg alleen maar een paar keer een IF omdat hij scoorde. Cardiff gaat waarschijnlijk degraderen.quote:Op maandag 28 april 2014 23:54 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
geen EA logica, ze laten echt niet de kans schieten om de aguero's en overige populaire spelers er in te stoppen zodat er meer packs geopend worden
caulker zit er ook bij met zijn TIF, middenveld word een redelijke gok.![]()
Trouwens, Garay heeft 92fk acc.net zo random als die 96 curve van TIF Caulker volgens mij.
wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Caulker zie ik ook echt niet gebeuren..En Aguero heeft weinig gespeeld dit jaar..max de helft ofzo?quote:Op maandag 28 april 2014 23:54 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
geen EA logica, ze laten echt niet de kans schieten om de aguero's en overige populaire spelers er in te stoppen zodat er meer packs geopend worden
caulker zit er ook bij met zijn TIF, middenveld word een redelijke gok.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hij neemt IRL ook gewoon vrije trappen hoor.quote:Op dinsdag 29 april 2014 00:00 schreef Revontulet het volgende:
Trouwens, Garay heeft 92fk acc.net zo random als die 96 curve van TIF Caulker volgens mij.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ja toch vind ik het zelf lastig om te zeggen wie er dan op de bank moet, dat heeft EA ook lijkt mij dan.quote:Op dinsdag 29 april 2014 00:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Caulker zie ik ook echt niet gebeuren..En Aguero heeft weinig gespeeld dit jaar..max de helft ofzo?
gaat ze op basis van statistieken miss, meeste goals meeste assists meest de 0Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
hahahaha tegen een ragemof gespeeld net..heb 8 messages zonder dat ik heb geantwoord
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
verfickte holland momentum sau
FOTZE
DRECKS PATTJACKE
DRECKIGE SCHEISS HOLLANDISCHE FOTZE
KOMM HER DU ARSCHLOCH IN DIE FRESSE MOMENTUM WIXXER
DU SCHEISS WIXXER
DU SCHEISS FOTZE
KOMM HER DU WIXXER NA LOS FEIGES HOLLANDISCHES STUCK SCHEISSE
Mooie collectie dit
Hij ging weg bij 5-1 met silver tegen silver..met zijn 41212 bundespace team + die TOTS zwitserAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
ich liebe dich heb ik nu gestuurd. Subtiel provoceren is altijd het leukste.quote:Op dinsdag 29 april 2014 00:06 schreef Lindgren. het volgende:
."hallo mag ik mijn opa's fiets terug" stuur ik altijd terug.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Had ik niet achter jou gezocht Tim86quote:Op dinsdag 29 april 2014 00:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ich liebe dich heb ik nu gestuurd. Subtiel provoceren is altijd het leukste.![]()
![]()
Als ik 8 ragemessages krijg dan kan ik dat echt niet latenquote:Op dinsdag 29 april 2014 00:07 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Had ik niet achter jou gezocht Tim86
Pas de eerste keer dit jaar though. Krijg sowieso nooit rage messages meer eigenlijk..ligt ook aan die kapotte player hub waarin je zelden kan zien tegen wie je net speelde
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
moest gelijk aan deze denken bij die post van Timquote:Op dinsdag 29 april 2014 00:07 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Had ik niet achter jou gezocht Tim86
http://forumserver.twoplu(...)nsult-people-838201/
mooi topic toendertijd'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Zo vaak scoort hij ze niet heur.quote:Op dinsdag 29 april 2014 00:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij neemt IRL ook gewoon vrije trappen hoor.wat is een lach als je van binnen huilt![]()
toentertijdquote:Op dinsdag 29 april 2014 00:11 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
moest gelijk aan deze denken bij die post van Tim
http://forumserver.twoplu(...)nsult-people-838201/
mooi topic toendertijd
Dat de dag nog zou komen dat ik p4l kon verbeteren.
Ik schreef ook altijd toendertijd. Tot ik er achter kwam dat het toentertijd was. Sindsdien schrijf ik toentertijd, maar onder protest, ik vind het niet klinken, en ik vind het er niet mooi uit zien.quote:Op dinsdag 29 april 2014 00:23 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
toentertijd
Dat de dag nog zou komen dat ik p4l kon verbeteren.
TOTS Jackson weer aan een duikvlucht naar beneden zie ik. Zit eindelijk in de webapp.![]()
quote:Op dinsdag 29 april 2014 00:23 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
toentertijd
Dat de dag nog zou komen dat ik p4l kon verbeteren.Thx.
@Toefjes, klinkt inderdaad voor geen meter.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Klopt. Dit soort verdriet moet je alleen, of met je naasten kunnen verwerken. Zonder pers. Dit ligt achter de grens van fatsoen zo'n fotoquote:Op dinsdag 29 april 2014 00:26 schreef Lindgren. het volgende:
trouwens
[ afbeelding ]
Uitvaart van Tito. Had eigenlijk gewoon geen media bij moeten zijn.![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is al 1. Nu die uit mijn club die ik ooit had gekocht voor 14k nog.
En die is weg voor 41k.
En Depay uit mijn club ook weg voor 21k.
[ Bericht 10% gewijzigd door DarkSonic2 op 29-04-2014 00:45:16 ]![]()
Aldus de boze mof.quote:GET CANCER AND DIE CHEATER CUNTAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Thanks voor de tip. 42k voor de mijne gekregen. Ik fap op mijn record altijd, maar voor dit bedrag verkoop ik hem wel, haal ik die andere wel cheap terugquote:Op dinsdag 29 april 2014 00:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is al 1. Nu die uit mijn club die ik ooit had gekocht voor 14k nog.
En die is weg voor 41k.
En Depay uit mijn club ook weg voor 21k.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
En daar is POTS zijn eerste TOTS uit een pack
Wel jammer dat die Sakho maar 10k oplevert
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Niet zeuren.quote:Op dinsdag 29 april 2014 07:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
En daar is POTS zijn eerste TOTS uit een pack
Wel jammer dat die Sakho maar 10k oplevert![]()
Ik zeur niet, want ik heb er dus al 1 meer gepulled dan jijquote:Ik ben uiterst tevreden
[ Bericht 9% gewijzigd door PrideoftheSouth op 29-04-2014 07:55:20 ]NAC Breda
Rèsbaarge![]()
yoAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Een Jackson met BIN 218K is zojuist verlopen. Dat moet dus veel lager kunnen. Wat vinden jullie een acceptabele prijs om hem te kopen?![]()
Vannacht alweer behoorlijk gezakt dusquote:Op dinsdag 29 april 2014 09:15 schreef Toefjes het volgende:
Een Jackson met BIN 218K is zojuist verlopen. Dat moet dus veel lager kunnen. Wat vinden jullie een acceptabele prijs om hem te kopen?
155k max, want meer heb ik niet
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik heb 750K ongeveer, maar daar moet ik ook UP Hazard, IF Benteke en TOTS Cahill van kopen. Plus, er komen vast allemaal kaarten op de markt die ik ook wil hebben. Ik voel me armquote:Op dinsdag 29 april 2014 09:18 schreef Reemi het volgende:
[..]
Vannacht alweer behoorlijk gezakt dus
155k max, want meer heb ik niet![]()
![]()
TOTS-en blijven maar zakken. Lastig in te schatten of dat ook met andere TOTS-en gaat gebeuren, door het falen van de webapp afgelopen dagen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Met een goed functionerende webapp had TOTS Jackson op 180K gezeten denk ik. Met TOTS Cahill wacht ik, omdat ik een nieuwe release verwacht met het BPL TOTSquote:Op dinsdag 29 april 2014 09:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
TOTS-en blijven maar zakken. Lastig in te schatten of dat ook met andere TOTS-en gaat gebeuren, door het falen van de webapp afgelopen dagen![]()
Dus jij denkt dat ze dan dit weekend al verder gezakt waren? Zou kunnen ja, maar je kan ook redenen bedenken waarom dat juist niet het geval was (meeste packs worden geopend op console, vanwege mogelijkheid tot aankoop points).quote:Op dinsdag 29 april 2014 09:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Met een goed functionerende webapp had TOTS Jackson op 180K gezeten denk ik. Met TOTS Cahill wacht ik, omdat ik een nieuwe release verwacht met het BPL TOTS
Nevertheless, ik wil Cahill misschien ook nog kopen, maar daar wacht ik ook mee.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
denk dat de TOTSen allemaal verder gaan zakken omdat de volgende TOTsen gewoon spraakmakender zijn. Mensen dan toch die willen gaan proberen, en er aardig wat op de markt zijn.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
je beste speler zal wel boateng o.i.d. zijnquote:
gr grwel orgineler dan BEAST FC en FC BEASTquote:Op dinsdag 29 april 2014 09:54 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Niet zo zeer voor de prijs, maar de team naamPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Wajong is gister Uitbetaald.quote:Op dinsdag 29 april 2014 09:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Toe maar, je vakantiegeld al binnen?wat is een lach als je van binnen huilt![]()
quote:Op dinsdag 29 april 2014 09:54 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Niet zo zeer voor de prijs, maar de team naam![]()
Niet toevallig je 2e account?Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Inb4 grapjes over DS2quote:Op dinsdag 29 april 2014 09:54 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Niet zo zeer voor de prijs, maar de team naam![]()
voor xbox werkte hij goed maar Jackson is daar duurderquote:Op dinsdag 29 april 2014 09:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Met een goed functionerende webapp had TOTS Jackson op 180K gezeten denk ik. Met TOTS Cahill wacht ik, omdat ik een nieuwe release verwacht met het BPL TOTSAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op dinsdag 29 april 2014 09:54 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Niet zo zeer voor de prijs, maar de team naam
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Oh, nou, dan weet ik het ook niet. Maar verwacht wel een drop naar 150K nog volgende weekquote:Op dinsdag 29 april 2014 09:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
voor xbox werkte hij goed maar Jackson is daar duurder![]()
BEAST FC MET BENTIKI AND LUKIKIquote:Op dinsdag 29 april 2014 09:54 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
je beste speler zal wel boateng o.i.d. zijn
gr gr
[..]
wel orgineler dan BEAST FC en FC BEAST![]()
ga je nou weer lopen janken over bentekequote:gewoon een goede speler.
grotere hekel aan de ramires sterling remy opstellingen
#FreeTrapz![]()
Bentiki en Lukiki zijn de clubiconen van Beast FC.quote:Op dinsdag 29 april 2014 10:15 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ga je nou weer lopen janken over bentekegewoon een goede speler.
grotere hekel aan de ramires sterling remy opstellingen
Bentiki werkt niet voor mij, dus ik vind hem slecht.![]()
Waarom Bentiki en Lukiki? Is dit een poging tot humor?quote:Op dinsdag 29 april 2014 10:16 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Bentiki en Lukiki zijn de clubiconen van Beast FC.
Bentiki werkt niet voor mij, dus ik vind hem slecht.![]()
Want Jan Boskamp is een baas?quote:Op dinsdag 29 april 2014 10:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Waarom Bentiki en Lukiki? Is dit een poging tot humor?![]()
Hij noemt Benteke, Bentiki en toen maakte Gijp van Lukaku, Lukikiquote:Op dinsdag 29 april 2014 10:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Geen idee. Dit is voor het eerst dat ik dit lees. Daarom mijn vraag.![]()
![]()
Ah. Hilarisch.quote:Op dinsdag 29 april 2014 10:20 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Hij noemt Benteke, Bentiki en toen maakte Gijp van Lukaku, Lukiki![]()
quote:Op dinsdag 29 april 2014 10:30 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Doet die pleuris webapp het alweer...![]()
![]()
heeft iemand ervaring met TOTY neuer? hoe goed is hij nou echt?
Zit te twijfelen om hem nog even te halen voor een extra team.. maar hij blijft redelijk prijzig![]()
Keepers zijn allemaal autisten in Fifa 14. Sommige zijn iets minder autistisch dan de rest.quote:Op dinsdag 29 april 2014 10:33 schreef JaafkeEHV het volgende:
heeft iemand ervaring met TOTY neuer? hoe goed is hij nou echt?
Zit te twijfelen om hem nog even te halen voor een extra team.. maar hij blijft redelijk prijzig![]()
Volgens mij kijkt Boskamp voetbal altijd met het geluid uit ofzoquote:Op dinsdag 29 april 2014 10:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hoe Boskamp Cahill uitsprak in de uitzending van vrijdag
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Maar die webapp werkt nog steeds niet?
Hele jaar al stug wachten tot hij het eindelijk doet.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
en 5x per dag proberen in te loggen![]()
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Op de Tellie doet hij het hier gewoon hoor
#FreeTrapz![]()
FUT op de PS3
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Gladbach en mainz moet te doen zijn tochquote:Op dinsdag 29 april 2014 11:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Zo weer een jaar zonder Europapietje pelle schiet jullie er wel voorbij
#FreeTrapz![]()
Ik voel met je mee broeder.quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Zo weer een jaar zonder EuropaOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Nee, die gaat blijven...quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:47 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Gladbach en mainz moet te doen zijn tochpietje pelle schiet jullie er wel voorbij
![]()
![]()
Die is gewoon weg deze zomer.quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:47 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Gladbach en mainz moet te doen zijn tochpietje pelle schiet jullie er wel voorbij
Misschien tegen Galatasaray.quote:
Mainz misschienquote:Op dinsdag 29 april 2014 11:47 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
![]()
kopen jullie toch gewoon johansson, slechte AZ spitsen blijken het bij jullie beter te doen dan de wel presterende AZ spitsen bij Ajaxquote:Op dinsdag 29 april 2014 11:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Die is gewoon weg deze zomer.
[..]
Misschien tegen Galatasaray.
#FreeTrapz![]()
Ik beveel Avdic aan. Klasse spitsquote:Op dinsdag 29 april 2014 11:57 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
kopen jullie toch gewoon johansson, slechte AZ spitsen blijken het bij jullie beter te doen dan de wel presterende AZ spitsen bij Ajax![]()
Ze bedoelen dus de nummer 4 van Duitsland, maar dat gaan die teams toch niet worden. Met nog 2 wedstrijden te gaan staat Schalke op plek 3 (directe CL). Daarachter Leverkusen, gevolgd door Wolfs (1pt), Gladbach (3pt) en Mainz (5)quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:47 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Moeten we eerst nog de derde voorronde doorkomenquote:Op dinsdag 29 april 2014 11:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ze bedoelen dus de nummer 4 van Duitsland, maar dat gaan die teams toch niet worden. Met nog 2 wedstrijden te gaan staat Schalke op plek 3 (directe CL). Daarachter Leverkusen, gevolgd door Wolfs (1pt), Gladbach (3pt) en Mainz (5)
Om deze reden snap ik ook nooit de blijdschap die een tweede plek met zich meebrengt. Je komt toch altijd een sterkere club tegen in de laatste voorronde van de CL. Gaat al jaren zo.quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ze bedoelen dus de nummer 4 van Duitsland, maar dat gaan die teams toch niet worden. Met nog 2 wedstrijden te gaan staat Schalke op plek 3 (directe CL). Daarachter Leverkusen, gevolgd door Wolfs (1pt), Gladbach (3pt) en Mainz (5)![]()
Inderdaad je ligt er toch uit.quote:Op dinsdag 29 april 2014 12:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Om deze reden snap ik ook nooit de blijdschap die een tweede plek met zich meebrengt. Je komt toch altijd een sterkere club tegen in de laatste voorronde van de CL. Gaat al jaren zo.![]()
ik zeg immers hele zomer werken aan het afwerken, schiet hij alle kansen binnen.
glansrijk door
#FreeTrapz![]()
plausibelquote:Op dinsdag 29 april 2014 12:04 schreef FCsuarez het volgende:
ik zeg immers hele zomer werken aan het afwerken, schiet hij alle kansen binnen.
glansrijk doorAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
siggi voor 40 miljoenquote:Op dinsdag 29 april 2014 12:10 schreef el-blanchito het volgende:
Gewoon Havenaar kopen voor 15 miljoen
#FreeTrapz![]()
Al verlies je zoals PSV tegen Milan (na Zulte verslagen te hebben), het waren toch veel leukere wedstrijden dan tegen Oost Europese en Scandinavische kutclubs.
Plus het levert een beetje extra geld op en daarna zit je alsnog in die Europa League (of je daar blij mee moet zijn is een ander verhaal).![]()
Hoe kan dat nou als ie in Brazilie zitquote:Op dinsdag 29 april 2014 12:04 schreef FCsuarez het volgende:
glansrijk door![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 april 2014 12:16 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou als ie in Brazilie zit![]()
![]()
Een nieuw kort verhaal over een andere collega. Mevrouw neemt een broodje hotdog in de bedrijfskantine, en pakt vervolgens 6 zakjes saus (gratis) mee. Vervolgens opent ze er tijdens het eten 2 voor op haar hotdog. De andere 4 neemt ze mee naar huis. Zo, dat is weer mooi 15 cent bespaard
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Het spel van Feyenoord is om een lange spits gebouwd, dus waarom niet iddquote:i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Als ze dat doet dan neemt ze zeker ook wc papier mee naar huis.quote:Op dinsdag 29 april 2014 12:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Een nieuw kort verhaal over een andere collega. Mevrouw neemt een broodje hotdog in de bedrijfskantine, en pakt vervolgens 6 zakjes saus (gratis) mee. Vervolgens opent ze er tijdens het eten 2 voor op haar hotdog. De andere 4 neemt ze mee naar huis. Zo, dat is weer mooi 15 cent bespaardAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat noemen ze diefstal en daar kun je op staande voet ontslag voor krijgen.quote:Op dinsdag 29 april 2014 12:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Een nieuw kort verhaal over een andere collega. Mevrouw neemt een broodje hotdog in de bedrijfskantine, en pakt vervolgens 6 zakjes saus (gratis) mee. Vervolgens opent ze er tijdens het eten 2 voor op haar hotdog. De andere 4 neemt ze mee naar huis. Zo, dat is weer mooi 15 cent bespaard![]()
Een paar zakjes ketchup is wel wat anders dan kantoorartikelen etcquote:Op dinsdag 29 april 2014 12:50 schreef DeWesp het volgende:
[..]
Dat noemen ze diefstal en daar kun je op staande voet ontslag voor krijgen.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Deze verhalen op het internet delen volgens mij ook. Zou er wat voorzichtiger mee zijn.quote:Op dinsdag 29 april 2014 12:50 schreef DeWesp het volgende:
[..]
Dat noemen ze diefstal en daar kun je op staande voet ontslag voor krijgen.![]()
maar dat laatste hebben jullie er nog wel 10 vanquote:Op dinsdag 29 april 2014 12:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hij is wel het type Pelle. Lang, fysiek sterk, mist alle kansen bij AZ.
#FreeTrapz![]()
Nou, Beerens schijnt genoemd te worden als vervanger voor Schaken.quote:Op dinsdag 29 april 2014 12:52 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
maar dat laatste hebben jullie er nog wel 10 van
Forum Opties Forumhop: Hop naar: