SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Bohhh... jullie kunnen nog 4e worden.quote:
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Neh, NAC gaat geen punt pakken tegen PSV...quote:Op maandag 28 april 2014 19:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Bohhh... jullie kunnen nog 4e worden.![]()
Je weet maar nooit.quote:Op maandag 28 april 2014 19:37 schreef Zhano het volgende:
[..]
Neh, NAC gaat geen punt pakken tegen PSV...
Vanmiddag zei je nog dat je niks meer ging openenquote:Op maandag 28 april 2014 19:43 schreef Maver24 het volgende:
TOTS Gignac in een pack, das nummer 6 van deze week![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Verslaving is een bitchquote:Op maandag 28 april 2014 19:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Vanmiddag zei je nog dat je niks meer ging openen
Heb ook wat leuke silvers erbij vandaag dus het was wel weer genoeg geweest voor vandaag. ik heb gisteren gewoon geen packs geopend en dat komt dus echt zelden voor.![]()
Noem jij Roy nou godverdomme een vieze vuile flikker? Ik stamp je van je kankerstep af als ik je door mijn wijk zie steppen.quote:Op maandag 28 april 2014 19:54 schreef Zhano het volgende:
[..]
Als jij dat zegt geloof ik dat. Expert enzo..![]()
jou beuk in zo in elkaar.quote:Op maandag 28 april 2014 20:00 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Noem jij Roy nou godverdomme een vieze vuile flikker? Ik stamp je van je kankerstep af als ik je door mijn wijk zie steppen.
Ik sla je in DE COMA![]()
JE kent me nog. ik knuffel alleen joh of je moet op een stepje komen dan ram ik hem in je muilquote:Op maandag 28 april 2014 20:25 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja jij bedreigt mij.... dan ga ik natuurlijk even de angel uit de aanval halen.![]()
quote:Op maandag 28 april 2014 20:29 schreef Roypsv het volgende:
[..]
JE kent me nog. ik knuffel alleen joh of je moet op een stepje komen dan ram ik hem in je muil![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Roy
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
Morrie![]()
stadions met schaduw, zwarte ballen, al die handel er uit halen volgend jaar dit dat.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dit sowieso.quote:Op maandag 28 april 2014 20:43 schreef FCsuarez het volgende:
Morrie![]()
stadions met schaduw, zwarte ballen, al die handel er uit halen volgend jaar dit dat.
Minder minder minder.
Tyfes zwarte ballen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
zag laatst 2 zwarte ballen op een dames fiets er vandoor gaan.quote:Op maandag 28 april 2014 20:45 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dit sowieso.
Minder minder minder.
Tyfes zwarte ballen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
een zwarte bal stal mijn tvquote:Op maandag 28 april 2014 20:46 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zag laatst 2 zwarte ballen op een dames fiets er vandoor gaan.![]()
![]()
was het sturridge die is namelijk verdomd snel,quote:
dat blauwe kaartje neemt je straks ook nog van achter
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op maandag 28 april 2014 20:56 schreef Kamikazie het volgende:
Liever twee zwarte ballen dan twee blauwe ballen
TIm? dat team dat jij vanmiddag poste daar stond mirallas toch op RW met pogba op cm ?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
http://fok.nl/sherlock/quote:Op maandag 28 april 2014 21:13 schreef FCsuarez het volgende:
TIm? dat team dat jij vanmiddag poste daar stond mirallas toch op RW met pogba op cm ?Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
ja wist ff geen tekst die hij er bij getypt had, maar wel gevondenquote:
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op maandag 28 april 2014 21:13 schreef FCsuarez het volgende:
TIm? dat team dat jij vanmiddag poste daar stond mirallas toch op RW met pogba op cm ?
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |