SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Bohhh... jullie kunnen nog 4e worden.quote:
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Neh, NAC gaat geen punt pakken tegen PSV...quote:Op maandag 28 april 2014 19:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Bohhh... jullie kunnen nog 4e worden.![]()
Je weet maar nooit.quote:Op maandag 28 april 2014 19:37 schreef Zhano het volgende:
[..]
Neh, NAC gaat geen punt pakken tegen PSV...
Vanmiddag zei je nog dat je niks meer ging openenquote:Op maandag 28 april 2014 19:43 schreef Maver24 het volgende:
TOTS Gignac in een pack, das nummer 6 van deze week![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Verslaving is een bitchquote:Op maandag 28 april 2014 19:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Vanmiddag zei je nog dat je niks meer ging openen
Heb ook wat leuke silvers erbij vandaag dus het was wel weer genoeg geweest voor vandaag. ik heb gisteren gewoon geen packs geopend en dat komt dus echt zelden voor.![]()
Noem jij Roy nou godverdomme een vieze vuile flikker? Ik stamp je van je kankerstep af als ik je door mijn wijk zie steppen.quote:Op maandag 28 april 2014 19:54 schreef Zhano het volgende:
[..]
Als jij dat zegt geloof ik dat. Expert enzo..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |