Waar je mijns inziens voor uit moet kijken dat ze je dus nu aan het peilen is... Constant kijken hoe ver ze kan gaan en de grenzen opzoeken.
Omdat jij verliefd bent, of hoe je het wil noemen, wordt je al snel een speelbal omdat ze weet dat ze toch (bijna) alles kan maken omdat ze je toch niet kwijtraakt.
Dát is dus ook de reden dat ze zo schrok toen ze merkte dat het menens was. Eerst proberen door te overbluffen door zogenaamd kwaad te worden en toen dat niet werkte (voor de buitenwereld) door het stof gaan.
Jij hebt het idee dat je je punt hebt gemaakt en dat er nu écht dingen gaan veranderen, en zij heeft je binnenboord weten te houden door je te mindfucken...
Echt je wil niet half weten hoe ik dit herken...
Op het moment dat ik het zat was en er een punt achter zette was het ook ineens huilen en schrik... Allerlei zinloze one-liners kwamen op tafel en uiteindelijk werd de
guild card gespeeld.
Ik zou er geen zin meer in hebben want zij had zich CONSTANT er voor ingezet en deed dat voor haar gevoel nog steeds !
Waarop ik zei van, dan proberen we het toch? Hop, voet op de rem en nee dat kon allemaal niet meer, nu was het te laat...
Allemaal bullshit natuurlijk, maar het zijn mindgames waarvan ik zelfs heilig overtuigd ben dat ze het niet eens expres of bewust doen. Zij zien hun "werkwijze" als juist en geaccepteerd maar hebben niet door dat 99% dat dus anders ziet.
Dat is ook de reden waarom jouw zogenaamde relatie zal mislukken maar ook die van na jou...
Probeer maar eens wat afstand te nemen, in het begin zal je zien dat ze je weer binnenboord zal proberen te houden omdat je zo bijzonder bent blablabla, maar houd dit maar eens een tijdje vol, dán zal blijken of je echt zo bijzonder voor haar bent maar ik ben bang dat het contact zal weg ebben en de volgende ten tonele gaat verschijnen...
Mooi voorbeeld, mijn situatie zou een aantal dagen weg waarop ik zeg van: joh, kom nog effe een kop koffie doen voor die tijd...
Ja was allemaal moeilijk, druk enz, maar gisteren kon dus wel, ik zag d'r wel verschijnen... Nou ik ben blij dat ik niet m'n adem heb ingehouden tot ze kwam want dan had ik nu als een smurf op de grond gelegen want al wie d'r kwam, zij niet...
En nu krijg ik vanmorgen ineens een te overdreven appje, reageer niet, en krijg zojuist een of er niet wat is, en hoe het met me gaat. Iets wat ze normaal ook niet doet.
Zelf wel bewust dat het niet klopt, maar dan a. gisteravond vermijden of downplayen en b. proberen de schade te beperken...
Pas als je bovenstaande écht doorhebt kan je dingen los laten en doet het je geen pijn meer... Wat echter wel moeilijk is, is niet opnieuw verliefd worden tenzij je 100% zeker weet dat ze zelf tot inkeer is gekomen, maar geloof me, dat zijn er maar weinigen mede doordat ze hun eigen gedrag op de lange termijn niet inzien...
Maar ik hoop voor je dat jouw situatie de uitzondering op de regel is
[ Bericht 0% gewijzigd door Dengaman op 30-04-2014 16:42:56 ]
Lach, en de hele wereld lacht met je mee; snurk en je slaapt alleen...
[img]http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/Dengaman.png[/img]