Thanksquote:Op zondag 11 mei 2014 20:31 schreef kvd het volgende:
Kom net op facebook deze actie op ravelry tegen. Geen idee hoe lang, maar als je hier wat wil bestellen en de code momsrock invult, krijg je een patroon gratis (zal vast een moederdagaanbieding zijn)
http://www.ravelry.com/stores/unravel-me-designs-2
leuk!quote:Op maandag 12 mei 2014 11:56 schreef Vicky het volgende:
Snel projectje tussendoor:
[ afbeelding ]
hoesje voor de ereader van een vriendinnetje.
Ik wilde die draad dus gaan volgen, maar hoe doe je datquote:Op zondag 11 mei 2014 21:56 schreef HannaHaak het volgende:
Dank voor de tip. Ik volg wel dit draadje op Ravelry maar daar stond het niet bij
quote:Op maandag 12 mei 2014 19:54 schreef lady-wrb het volgende:
ik gooi er voor de gezelligheid een work in progress in van mijn rozensjaal
[ afbeelding ]
ik vind m zo gaaf worden
quote:Op maandag 12 mei 2014 20:16 schreef Mord_Sith het volgende:
Zijn er hier mensen die Paul Toadstool en Fibi Fox hebben van Lalylala?
Nog niet, maar zodra Paypal eindelijk zorgt voor de betaling wel, hopelijk over een paar dagen..quote:Op maandag 12 mei 2014 20:16 schreef Mord_Sith het volgende:
Zijn er hier mensen die Paul Toadstool en Fibi Fox hebben van Lalylala?
ja. ik heb helemaal dat boek gekocht voor die ene sjaalquote:Op maandag 12 mei 2014 20:21 schreef Miii3 het volgende:
[..]
Nog niet, maar zodra Paypal eindelijk zorgt voor de betaling wel, hopelijk over een paar dagen..
En die rozen sjaal is echt mooi! Komt het patroon uit dat action boek?
je moet gewoon lid worden van die groep.quote:Op maandag 12 mei 2014 17:54 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Ik wilde die draad dus gaan volgen, maar hoe doe je dat
Rss-feed knopje geeft enkel een pagina vol met html, en ik zie verder niet hoe dat moetWie weet het wel?
Wil die ook nog eens gaan maken, heb het boek een tijdje terug gekregen.. Sowieso lijkt het me bij zo'n telpatroon makkelijker om het op een los vel te hebben ipv als boekvorm. Hij wordt in ieder geval echt mooi!quote:Op maandag 12 mei 2014 20:23 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja. ik heb helemaal dat boek gekocht voor die ene sjaal
en dan is het patroon daar zo minuscuul afgebeeld dat ik het eerst moest vergroten en uitprinten
(of ik ben nu echt momfert de mol aan het worden)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |