nee, dat vind ik onhandig. ik ben zo'n sukkel die dan draden per ongeluk gedeeltelijk meehaakt.quote:Op woensdag 21 mei 2014 09:57 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Gewoon aan het eind doen en jezelf dan voor je bek slaan dat je het niet tussendoor gedaan hebt.
we waren ons aan het verstoppen. Kids steeds ssshhhht stoppen!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:28 schreef -sabine- het volgende:
En dat licht komt er ook zo mooi doorheen: ik ben er niet, maar ik zie je wel.
Aaaahhh, waren ze nog maar zo klein hier.quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:46 schreef Dottey het volgende:
[..]
we waren ons aan het verstoppen. Kids steeds ssshhhht stoppen!
Mooiquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:35 schreef Spuuglokje het volgende:
Mijn deken is af!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:35 schreef Spuuglokje het volgende:
Mijn deken is af!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dank je!quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:42 schreef -Spring het volgende:
Wow, Spuug! Wat heb je de kleuren mooi verdeeld!
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 02:27 schreef Dottey het volgende:
Mijn nieuwe haaksels nog niet gefotografeerd.. maar wel een oudje van het weekend ^^,
Mijn neefje en nichtje gebruiken mijn gehaakte dekens graag voor hun deken en kussen kastelen![]()
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En spuug... Wauw!S. 2014
J. 2016
Spuug, wat prachtig weer!quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:35 schreef Spuuglokje het volgende:
Mijn deken is af!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Drops Karisma! Had ik nog nooit eerder gezien, dus dat was wel een gokje toen ik het online bestelde. Maar ik vind het echt lekker haken.quote:Op donderdag 22 mei 2014 20:26 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Spuug, wat prachtig weer!Drops Paris dit of wat anders?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |