abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 2 mei 2014 @ 15:48:26 #61
359821 lexvandoef
Guitar-Meister
pi_139490712
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 15:00 schreef Gatenkaas het volgende:

[..]

Dat heb ik vandaag dus ook. Gisteren echt een hele leuke dag gehad, uiteindelijk nog met wat onbekenden/vage bekenden gaan stappen, nieuwe vrienden gemaakt enzo.. Word je wakker met een kater en dan besef je hoe erg je haar mist, ondanks wat ze gedaan heeft. :')
Ja dat is erg klote man, ben bang dat dat ook nog wel een tijdje blijft... Op die manier wakker worden.... Hoe leuk de afleiding ook is. Die afleiding is wel belangrijk heb ik gemerkt... :).

quote:
1s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 15:09 schreef IGotMine het volgende:

[..]

Bij mij ook opeens weer een beetje een crappy dag. De laatste weken had ik heel erg het gevoel van: stik d'r maar in. Ik zeg niet dat ik altijd perfect was, maar ik heb geen fouten gemaakt, hij is degene die een of ander paard heeft lopen zoenen en die daarna weg is gegaan zonder OOIT ook maar een hint gegeven te hebben dat hij het niet meer zag zitten. Gisteren zag ik hem even en vandaag moet ik dan weer de hele dag denken aan leuke vakanties en leuke dingen die we deden. Crap. Ik wil niet zo'n zielig meisje worden dat voor altijd d'r ex blijft missen.
Die rollercoaster van emoties is echt hard... Ik ben zelf in de afgelopen 5 dagen van rust, naar verdriet, naar boos, naar verdriet en nu weer naar rust gegaan... Echt idioot hoe je dat allemaal kan voelen.... Zo snel achter elkaar ook, en zo snel weer iets anders voelen. De houding van stik d'r maar in is misschien wel goed, in die fase zit ik nu ook en het lucht wel op moet ik zeggen :)

Volgens mij komt het wel goed met iedereen die ooit gedumpt is, ooit zeg maar... Niks is voor eeuwig, relaties blijkbaar niet, komen we hier achter, maar liefdesverdriet ook niet...
pi_139493893
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 11:45 schreef runaway het volgende:
Ik voel me alleen en verdrietig en ik snap hem niet en en en en :{ :{ :{
Ondanks al zijn gebreken houd ik zoveel van hem :'(

Mijn post in een topic of bindingsangst:

[..]

Ik kan het zo lastig loslaten omdat ik denk dat het 'probleem' bij hem ligt (bindingsangst?!) en niet zozeer direct bij 'ons' ...... Snif...
  vrijdag 2 mei 2014 @ 17:30:08 #63
426585 Aisomont
Een berg.
pi_139494128
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 17:21 schreef runaway het volgende:

[..]

Ik kan het zo lastig loslaten omdat ik denk dat het 'probleem' bij hem ligt (bindingsangst?!) en niet zozeer direct bij 'ons' ...... Snif...
Kom je zelf met je leven verder als je hoop blijft houden op iets dat tot nu toe nog nooit echt goed heeft gewerkt? Heeft hij nog niet genoeg kansen gehad om het te veranderen? Als je nog niet overtuigd bent: heb je bewijs dat hij het kán veranderen? Wil je wachten op iemand die het nog niet goed heeft gedaan tot nu toe?
pi_139494210
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 17:30 schreef Aisomont het volgende:

[..]

Kom je zelf met je leven verder als je hoop blijft houden op iets dat tot nu toe nog nooit echt goed heeft gewerkt? Heeft hij nog niet genoeg kansen gehad om het te veranderen? Als je nog niet overtuigd bent: heb je bewijs dat hij het kán veranderen? Wil je wachten op iemand die het nog niet goed heeft gedaan tot nu toe?
Hij heeft idd alle kansen gehad en alles verprutst.... En gaat niet snel veranderen.....
Maar de liefde zit er....
  vrijdag 2 mei 2014 @ 17:33:54 #65
426585 Aisomont
Een berg.
pi_139494231
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 17:32 schreef runaway het volgende:

[..]

Hij heeft idd alle kansen gehad en alles verprutst.... En gaat niet snel veranderen.....
Maar de liefde zit er....
Die gaat vanzelf weer weg.
pi_139494684
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 17:33 schreef Aisomont het volgende:

[..]

Die gaat vanzelf weer weg.
Dat is nu nog lastig te bevatten. Ik heb mn hele pubertijd tot nu (28) alles met hem beleefd en gedaan. Allemaal die avonden in de kroeg en alles :{ . We waren echt beste maatjes voordat we wat kregen.....
Ik weet ook gewoon dat hij lastig is en issues heeft maar ook dat hij het ergens goed bedoeld en met zichzelf in de knoop zit. En zn eigen issues totaal niet ziet......... :{
  vrijdag 2 mei 2014 @ 17:54:11 #67
426585 Aisomont
Een berg.
pi_139494914
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 17:46 schreef runaway het volgende:

[..]

Dat is nu nog lastig te bevatten. Ik heb mn hele pubertijd tot nu (28) alles met hem beleefd en gedaan. Allemaal die avonden in de kroeg en alles :{ . We waren echt beste maatjes voordat we wat kregen.....
Ik weet ook gewoon dat hij lastig is en issues heeft maar ook dat hij het ergens goed bedoeld en met zichzelf in de knoop zit. En zn eigen issues totaal niet ziet......... :{
Als hij zijn eigen issues niet ziet is hij de moeite niet waard.
pi_139495463
Wat zijn de signalen die duiden op (mogelijke) bindingsangst?
blijven twijfelen of je partner wel de ware is
• moeite hebben met intimiteit zoals knuffelen, vrijen, jezelf bloot geven in verlangens of wensen
• veel tijd aan eigen hobby's besteden, vermijden om samen tijd door te brengen
• de ander op afstand houden door de "hulpverlener" te zijn. Wel over de ander hebben en goed luisteren maar zelf niets delen.

• altijd maar grapjes maken of bot doen (grote mond hebben), zo hou je iemand ook op afstand
het maken van toekomstplannen uit de weg gaan
• angst je vrijheid op te geven als je wel een verbinding aangaat

• angst dat je de ander kwijt raakt
heel verlegen / introvert / gesloten zijn

Verdomd veel van toepassing op hem :{ En hij gaat dit niet erkennen..... Ik weet dat het een bodemloze put is (ratio) maar hij is ook de persoon waar ik het meeste om geef. Wat een sufkut ben ik ook :')
  vrijdag 2 mei 2014 @ 18:23:11 #69
426585 Aisomont
Een berg.
pi_139495743
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 18:14 schreef runaway het volgende:
• moeite hebben met intimiteit zoals knuffelen, vrijen, jezelf bloot geven in verlangens of wensen
• de ander op afstand houden door de "hulpverlener" te zijn. Wel over de ander hebben en goed luisteren maar zelf niets delen.

• altijd maar grapjes maken of bot doen (grote mond hebben), zo hou je iemand ook op afstand

Verdomd veel van toepassing op hem :{ En hij gaat dit niet erkennen..... Ik weet dat het een bodemloze put is (ratio) maar hij is ook de persoon waar ik het meeste om geef. Wat een sufkut ben ik ook :')
Inderdaad. Get over him. Hij is het écht niet waard.
pi_139496192
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 18:14 schreef runaway het volgende:

kut dit lijstje is ook op mij van toepassing :'(
pi_139496523
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 18:39 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

kut dit lijstje is ook op mij van toepassing :'(
Nja doe er wat mee voordat je harten breekt ;)
pi_139496562
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 18:49 schreef runaway het volgende:

[..]

Nja doe er wat mee voordat je harten breekt ;)
Denk dat het daar een beetje te laat voor is , ik ben niet de makkelijkste in relaties , maar dat wist ik ergens al.
  vrijdag 2 mei 2014 @ 18:53:21 #73
426585 Aisomont
Een berg.
pi_139496655
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 18:50 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Denk dat het daar een beetje te laat voor is , ik ben niet de makkelijkste in relaties , maar dat wist ik ergens al.
Waarom is het te laat? Je kan altijd aan jezelf werken :)
pi_139496724
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 18:53 schreef Aisomont het volgende:

[..]

Waarom is het te laat? Je kan altijd aan jezelf werken :)
Geloof me ik heb al heel hard aan mezelf gewerkt en de scherpe randjes die er waren zijn al weg alleen op dat punt blijft ik steeds steken dus zit het gewoon een beetje in mijn karakter. Ik weet zelf ook wel dat ik heel erg van mijn vrijheid hou , dus niet altijd de meest ideale persoon ben voor een relatie.
  vrijdag 2 mei 2014 @ 19:10:26 #75
426585 Aisomont
Een berg.
pi_139497311
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 18:55 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Geloof me ik heb al heel hard aan mezelf gewerkt en de scherpe randjes die er waren zijn al weg alleen op dat punt blijft ik steeds steken dus zit het gewoon een beetje in mijn karakter. Ik weet zelf ook wel dat ik heel erg van mijn vrijheid hou , dus niet altijd de meest ideale persoon ben voor een relatie.
Bindingangst is mee te leven als het niet té erg is en als je je kan aanpassen naar waar je partner jou in tekort vind komen (bv. dat je te weinig over gevoelens praat wat je partner juist heel belangrijk vind). Maar anders word het heeel lastig.
pi_139517147
Zo, tweede ONS sinds m'n ex is alweer een feit. Ik kom er wel weer. :7
Burning bridges gives you so much more
pi_139518005
Slecht geslapen, hem om 2.30 en 5.30 online gezien, over hem gedroomd en huilend wakker worden. Wat een hel ;(

Op FB pagina van een vriend zie ik dat hij op stap was, en er was ook eoa meisje bij getagged. Ik helemaal overstuur die vriend bellen, niets gebeurd.
Iklijk wel ben een gestoord wijf joh........ ;(
  zaterdag 3 mei 2014 @ 12:56:48 #78
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_139518620
Zo gaat dat ...

Ur normal..
pi_139518631
quote:
9s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 12:23 schreef runaway het volgende:
Slecht geslapen, hem om 2.30 en 5.30 online gezien, over hem gedroomd en huilend wakker worden. Wat een hel ;(

Op FB pagina van een vriend zie ik dat hij op stap was, en er was ook eoa meisje bij getagged. Ik helemaal overstuur die vriend bellen, niets gebeurd.
Is het nog nodig om contact met hem te hebben? Zo nee, verwijder hem. Geeft zóveel rust.
pi_139520834
quote:
9s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 12:23 schreef runaway het volgende:

Waarom probeer je het niet gewoon los te laten? Ik weet dat dat moeilijk is maar op deze manier maak je jezelf helemaal gek.
pi_139522215
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 14:39 schreef Gatenkaas het volgende:

[..]

Waarom probeer je het niet gewoon los te laten? Ik weet dat dat moeilijk is maar op deze manier maak je jezelf helemaal gek.
Maar hoe doe ik dat 'gewoon'?
pi_139522260
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 12:57 schreef Aisomont het volgende:

[..]

Is het nog nodig om contact met hem te hebben? Zo nee, verwijder hem. Geeft zóveel rust.
We wonen nog samen en een van ons moet een ander huisje vinden....
Ik zit nu tijdelijk bij mijn ouders maar moet volgende week werken dus weer daar zijn.... Kan de komende 3 weken gelukkig bij een vriend terecht :)
pi_139522333
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 15:49 schreef runaway het volgende:

[..]

We wonen nog samen en een van ons moet een ander huisje vinden....
Ik zit nu tijdelijk bij mijn ouders maar moet volgende week werken dus weer daar zijn.... Kan de komende 3 weken gelukkig bij een vriend terecht :)
Oh ja dat had ik gelezen. Dat maakt het extra lastig...
pi_139523322
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 15:47 schreef runaway het volgende:

[..]

Maar hoe doe ik dat 'gewoon'?
Bij mij was er ook een emotional breakdown door andere zaken die niet helemaal liepen zoals ze moesten, dus voor mij was het redelijk makkelijk om er een streep door te zetten. Ik merk dat het nog niet helemaal zover is maar het gaat steeds beter.

Misschien door je te focussen, hoe moeilijk het ook is, op jezelf? Ga sporten, spreek af met vriendinnen, ga bezig met studie/werk, denk aan je positieve kanten van je mogelijke toekomst en probeer je gedachten in elk geval te verzetten met positieve dingen. Is moeilijk omdat je er totaal geen behoefte aan hebt op het moment, maar op die manier kom je er wel het snelste doorheen.
pi_139533461
Toen mijn ex het uitmaakte zei hij tegen me "Ik hou niet meer van je", wat natuurlijk sowieso fantastisch is om te horen. Maar daar moet ik best wel vaak over nadenken, wat hij precies bedoelt enzo... Zelf komt hij ook niet verder dan "Ik weet het niet". Natuurlijk houdt hij sowieso wel van me zoals hij van z'n vrienden houdt, want we zijn 6 jaar samen geweest, dat zei hij zelf ook. Maar wat is er dan weg? Voor mij was het gewoon nadat de echte verliefdheid weg was (want kom op, na 6 jaar kun je niet echt meer verliefd zijn toch? dan zou je gewoon gek worden) dat hij mijn beste vriend was, dat ik hem heel aantrekkelijk vond en dat ik gewoon graag bij hem wilde zijn en met hem oud wilde worden. En bij vlagen kwamen die gevoelens van verliefdheid weer even terug, bijvoorbeeld als we met z'n tweeën op vakantie waren of een dagje samen weggingen. Ik weet dat hij me nog steeds wel aantrekkelijk vond en vindt, we waren echt niet zo'n stel geworden met een broer-zusrelatie (tenzij je hele rare dingen doet met je zus). Maar wat dan? Wat maakt als je lang samen met iemand bent dat je diegene als méér ziet dan "gewoon een vriend(in)"?

Ik vraag het niet omdat ik hoop dat iemand zegt dat hij echt nog wel van me houdt of blablabla, maar gewoon omdat ik het me echt ben afvragen. Misschien hield ik ook wel niet echt meer van hem dan, miste ik iets waarvan ik niet eens wist dat het miste.
pi_139539195
Afijn het jaarlijkse dorpsfeest komt eraan , waar we vaak beiden zijn , Rondje wormerveer en Slootpop . Vorig jaar was die er niet omdat die toen juist met haar kreeg en mij niet onder ogen durfde te komen en ik ben eigenlijk benieuwd of die dit jaar wel weer ballen heeft gekweekt en me onder ogen durft te komen of nog steeds zo laf is als die toen was ( het niet uitmaken en via status facebook laten zien dat je ineens een vriendin hebt blijft gewoon laf) .
Het is niet echt ruzie meer en hij had toen wel via de facebook excuses aangeboden toen ik hem had aangesproken , maar ik kan ergens zijn lafheid uitstaan.
Het is sowieso al triest dat je het niet eens durft uit te maken maar de hele hoepla eromheen is belachelijk.
Voor mezelf heb ik voorgenomen dat ik beide gewoon ga , ook als die er is met zijn vriendin , en ik gewoon lol heb en sta erboven.
Ik heb zoiets je woont in een dorp dus je kan er maar beter het beste van maken en ja je komt elkaar toch tegen want je woont in een dorp en ik ga geen dingen laten omdat er misschien iemand is die er met zijn vriendin is want dat vind ik onzin.
Aan kant kijk ik dus uit ernaar maar ook zenuwachtig maar ik wil geen dingen laten omdat hij er missschien kan zijn , en helemaal al niet omdat het zo'n dorp is.
pi_139539522
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 21:19 schreef IGotMine het volgende:
Toen mijn ex het uitmaakte zei hij tegen me "Ik hou niet meer van je", wat natuurlijk sowieso fantastisch is om te horen. Maar daar moet ik best wel vaak over nadenken, wat hij precies bedoelt enzo... Zelf komt hij ook niet verder dan "Ik weet het niet". Natuurlijk houdt hij sowieso wel van me zoals hij van z'n vrienden houdt, want we zijn 6 jaar samen geweest, dat zei hij zelf ook. Maar wat is er dan weg? Voor mij was het gewoon nadat de echte verliefdheid weg was (want kom op, na 6 jaar kun je niet echt meer verliefd zijn toch? dan zou je gewoon gek worden) dat hij mijn beste vriend was, dat ik hem heel aantrekkelijk vond en dat ik gewoon graag bij hem wilde zijn en met hem oud wilde worden. En bij vlagen kwamen die gevoelens van verliefdheid weer even terug, bijvoorbeeld als we met z'n tweeën op vakantie waren of een dagje samen weggingen. Ik weet dat hij me nog steeds wel aantrekkelijk vond en vindt, we waren echt niet zo'n stel geworden met een broer-zusrelatie (tenzij je hele rare dingen doet met je zus). Maar wat dan? Wat maakt als je lang samen met iemand bent dat je diegene als méér ziet dan "gewoon een vriend(in)"?

Ik vraag het niet omdat ik hoop dat iemand zegt dat hij echt nog wel van me houdt of blablabla, maar gewoon omdat ik het me echt ben afvragen. Misschien hield ik ook wel niet echt meer van hem dan, miste ik iets waarvan ik niet eens wist dat het miste.
Misschien is die gewoon te veel gewend aan je geraakt en weet die daar niet mee om te gaan. Kijk , verliefdheid weet je , maar houden van is moeilijk soms is juist ook dat ze juist pas gaan beseffen als het uit is en iemand anders hebben van oh shit , ik hield toch van haar.
Het gras is vaak groener aan de andere kant en men beseft pas echt wat die had als die het kwijt is.

Ik denk wel dat je voor jezelf na moet gaan of je dat moet willen en juist voor jezelf nu even uitzoeken wat jij echt wilt. Gewoon lekker je eigen dingen doen en juist even totaal alles loslaten
pi_139539824
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 23:57 schreef formerjellybean het volgende:
Afijn het jaarlijkse dorpsfeest komt eraan , waar we vaak beiden zijn , Rondje wormerveer en Slootpop . Vorig jaar was die er niet omdat die toen juist met haar kreeg en mij niet onder ogen durfde te komen en ik ben eigenlijk benieuwd of die dit jaar wel weer ballen heeft gekweekt en me onder ogen durft te komen of nog steeds zo laf is als die toen was ( het niet uitmaken en via status facebook laten zien dat je ineens een vriendin hebt blijft gewoon laf) .
Het is niet echt ruzie meer en hij had toen wel via de facebook excuses aangeboden toen ik hem had aangesproken , maar ik kan ergens zijn lafheid uitstaan.
Het is sowieso al triest dat je het niet eens durft uit te maken maar de hele hoepla eromheen is belachelijk.
Voor mezelf heb ik voorgenomen dat ik beide gewoon ga , ook als die er is met zijn vriendin , en ik gewoon lol heb en sta erboven.
Ik heb zoiets je woont in een dorp dus je kan er maar beter het beste van maken en ja je komt elkaar toch tegen want je woont in een dorp en ik ga geen dingen laten omdat er misschien iemand is die er met zijn vriendin is want dat vind ik onzin.
Aan kant kijk ik dus uit ernaar maar ook zenuwachtig maar ik wil geen dingen laten omdat hij er missschien kan zijn , en helemaal al niet omdat het zo'n dorp is.
Wat een goede instelling, helemaal gelijk! Logisch wel dat je er zenuwachtig van wordt, maar ik zou inderdaad ook geen dingen laten omdat hij er zou kunnen zijn.

quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 00:09 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Misschien is die gewoon te veel gewend aan je geraakt en weet die daar niet mee om te gaan. Kijk , verliefdheid weet je , maar houden van is moeilijk soms is juist ook dat ze juist pas gaan beseffen als het uit is en iemand anders hebben van oh shit , ik hield toch van haar.
Het gras is vaak groener aan de andere kant en men beseft pas echt wat die had als die het kwijt is.

Ik denk wel dat je voor jezelf na moet gaan of je dat moet willen en juist voor jezelf nu even uitzoeken wat jij echt wilt. Gewoon lekker je eigen dingen doen en juist even totaal alles loslaten
Ik probeer ook voor mezelf na te gaan hoe ik zou reageren als hij wel ooit zou terugkrabbelen en ik denk dat ik hem niet meer zou kunnen vertrouwen. En daar word ik dan weer verdrietig van :p
pi_139540741
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 00:20 schreef IGotMine het volgende:

[..]

Wat een goede instelling, helemaal gelijk! Logisch wel dat je er zenuwachtig van wordt, maar ik zou inderdaad ook geen dingen laten omdat hij er zou kunnen zijn.

[..]

Ik probeer ook voor mezelf na te gaan hoe ik zou reageren als hij wel ooit zou terugkrabbelen en ik denk dat ik hem niet meer zou kunnen vertrouwen. En daar word ik dan weer verdrietig van :p
Dat is volgens mij wel gewoon , en eigenlijk ook logisch want bij een of andere reden is het bij vrouwen vaak van he ik heb mijn leven weer op orde en voila daar zijn ze weer en gooien ze de flinke boel weer in een warboel. Dan krijg je dat toch weer een beetje als zelfbescherming.
pi_139543370
4,5 uur geslapen, vanaf 5.45 al wakker :{
Huilen huilen huilen bij mams op mn 28e.
Ouders en vrienden weten ook niet meer wat ze met me aanmoeten en beginnen boos te worden (zet je er over heen etc)...... Waardoor ik me meer alleen voel......

Waar ligt de grens tussen liefdesverdriet en professionele hulp?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')