Same difference, net zo irritant.quote:Op maandag 28 april 2014 19:04 schreef voordewind het volgende:
En ik héb het
En ik héb het helemaal niet over gifjes maar over plaatjes. End of discussion.
Achja, niks beslissen is ook een besluit.quote:Op maandag 28 april 2014 19:04 schreef Inodder het volgende:
[..]
Daarom stelde ik ook dat "Wij" "Users" niet degene zouden moeten zijn die het verwijzen moeten doen.
Een strake harde lijn van bovenaf is mijnsinziens de enige juiste weg. Users moeten niet onderling de baas gaan spelen over elkaar en vertellen wat iemand wel of niet mag. Als er beleid is moet er gehandhaafd worden om scheve gezichten naar elkaar te voorkomen.
Wellicht soepelere Regels, wellicht is het huidige beleid prima... maar het staat of valt iig met de handhaving van het gekozen beleid....
Ik voeg wat toe als ik streams kijk, en wat ik al zei dat is niet zo veel.quote:Op maandag 28 april 2014 19:04 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Als je zelf weinig toevoegt vind ik het raar dat je constant mensen aanspreekt op dat ze dingen anders zouden moeten doen. Zal wel iets geks zijn van mij.
Kom op mootie jij hebt dat zelf ook een beetje gedaan. Ik ben er ook niet zo van, maar wordt vandaag ook weer aangevallen...quote:Op maandag 28 april 2014 18:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Je hebt geen idee hoe ik me gisteren voelde.
Daarom had ik het ook over Mootie, niet over jou.quote:Op maandag 28 april 2014 19:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik voeg wat toe als ik streams kijk, en wat ik al zei dat is niet zo veel.
FOK! wordt gemaakt voor en vooral door users, dus ik zie niet in waarom we niet onze mening mogen geven over dit soort zaken die de boel nu al tijden verpesten.quote:Op maandag 28 april 2014 19:04 schreef Inodder het volgende:
Daarom stelde ik ook dat "Wij" "Users" niet degene zouden moeten zijn die het verwijzen moeten doen.
Een strake harde lijn van bovenaf is mijnsinziens de enige juiste weg. Users moeten niet onderling de baas gaan spelen over elkaar en vertellen wat iemand wel of niet mag. Als er beleid is moet er gehandhaafd worden om scheve gezichten naar elkaar te voorkomen.
Wellicht soepelere Regels, wellicht is het huidige beleid prima... maar het staat of valt iig met de handhaving van het gekozen beleid....
Dat is geheel wederzijds.quote:Op maandag 28 april 2014 19:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
FOK! wordt gemaakt voor en vooral door users, dus ik zie niet in waarom we niet onze mening mogen geven over dit soort zaken die de boel nu al tijden verpesten.
begrijp nou eens dat het andersom de boel voor nog meer users verpest..quote:Op maandag 28 april 2014 19:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
FOK! wordt gemaakt voor en vooral door users, dus ik zie niet in waarom we niet onze mening mogen geven over dit soort zaken die de boel nu al tijden verpesten.
Echt, die plank voor je kop is meters dik.quote:Op maandag 28 april 2014 19:07 schreef Joezi het volgende:
begrijp nou eens dat het andersom de boel voor nog meer users verpest..
Gelukkig hebben we jou. Oneindige bron van wijsheid.quote:Op maandag 28 april 2014 19:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Echt, die plank voor je kop is meters dik.
Stoer. Je denkt alleen maar aan jezelf. Hoe jij het wil, hoe jij vindt hoe het hoort...quote:Op maandag 28 april 2014 19:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als je iets zegt in de cos omdat het niet meer ontopic is ben je een zure sloot en gaan mensen juist tegen je in. En er is een groepje wat dan lekker mee gaat in het afbranden.quote:Op maandag 28 april 2014 19:04 schreef Inodder het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 april 2014 19:08 schreef Joezi het volgende:
Stoer. Je denkt alleen maar aan jezelf. Hoe jij het wil, hoe jij vindt hoe het hoort...
Ik denk dat je dat toch echt verkeerd ziet.quote:Op maandag 28 april 2014 19:07 schreef Joezi het volgende:
[..]
begrijp nou eens dat het andersom de boel voor nog meer users verpest..
haha lol zeg jij maar niks over afbranden, want dat is jouw grootste hobby. Kom op nou zegquote:Op maandag 28 april 2014 19:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je iets zegt in de cos omdat het niet meer ontopic is ben je een zure sloot en gaan mensen juist tegen je in. En er is een groepje wat dan lekker mee gaat in het afbranden.
Absoluut, ik ben er namelijk beter in.quote:Op maandag 28 april 2014 19:10 schreef Joezi het volgende:
[..]
haha lol zeg jij maar niks over afbranden, want dat is jouw grootste hobby. Kom op nou zeg
Jij bent onze Robin.quote:Op maandag 28 april 2014 19:09 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Knulletje.
Maar je hebt voor nu weer de vloer. Enjoy!
verlaag het maar weer en loop maar weer weg.quote:Op maandag 28 april 2014 19:09 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Knulletje.
Maar je hebt voor nu weer de vloer. Enjoy!
Herstel, het is toch meer een soort Vanass.quote:Op maandag 28 april 2014 19:11 schreef Joezi het volgende:
[..]
verlaag het maar weer en loop maar weer weg.
Ik weet wel zeker van niet, er zijn er maar een paar die er maar steeds om blijven drammen.quote:Op maandag 28 april 2014 19:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat toch echt verkeerd ziet.
some animals are more equal than others ....quote:Op maandag 28 april 2014 19:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee joh, hele stadions vol mensen die wegblijven omdat er af en toe met een visuele reactie voorbij komt.quote:Op maandag 28 april 2014 19:13 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker van niet, er zijn er maar een paar die er maar steeds om blijven drammen.
En dan zijn er nog zovelen die hun mond erover dicht houden, maar voor wie de boel wel verpest is.quote:Op maandag 28 april 2014 19:13 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker van niet, er zijn er maar een paar die er maar steeds om blijven drammen.
lol het gaat geen eens meer alleen om de gifjes, alles wat we doen of laten is baggerquote:Op maandag 28 april 2014 19:14 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Nee joh, hele stadions vol mensen die wegblijven omdat er af en toe met een visuele reactie voorbij komt.
quote:Op maandag 28 april 2014 19:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |