Zo'n hard plassertje is natuurlijk best een gewaarwording op je twaalfde.quote:Op maandag 28 april 2014 15:02 schreef Disana het volgende:
Ja, vlaggetjes achterlaten. Maar goed, het mag. Er is alleen niet veel eer aan te behalen.
Maar het was een treurig gedoetje met oude vrouwen die stoer denken te zijnquote:Op maandag 28 april 2014 15:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, het is een treurig gedoetje geworden met kleine jongetjes die stoer denken te zijn.
Geen idee, nooit last van gehadquote:Op maandag 28 april 2014 15:03 schreef Copycat het volgende:
Zo'n hard plassertje is natuurlijk best een gewaarwording op je twaalfde.
quote:
En dit is geen stoer gedragquote:Op maandag 28 april 2014 15:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zo'n hard plassertje is natuurlijk best een gewaarwording op je twaalfde.
Ik gok het wel, aan het gedrag van het knulletje te lezen.quote:
Het liep leuk en er postten mensen uit alle hoeken mee, niemand werd buitengesloten. Die bagger vanuit een misplaatst gevoel van strijd heeft daar een eind aan gemaakt.quote:Op maandag 28 april 2014 15:04 schreef Joezi het volgende:
[..]
Maar het was een treurig gedoetje met oude vrouwen die stoer denken te zijn
Ik probeer het nog uit te leggen, maar het wordt alleen maar geïntegreerd in De Strijd.quote:Op maandag 28 april 2014 15:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik gok het wel, aan het gedrag van het knulletje te lezen.
Aai over zijn bolletje.
Verspilde moeite.quote:Op maandag 28 april 2014 15:07 schreef Disana het volgende:
Ik probeer het nog uit te leggen, maar het wordt alleen maar geïntegreerd in De Strijd.
Na UTO verdwijnen ze weer in het niets. FOK! is buiten dit subforum te eng voor ze. Hier voelen ze zich onterecht stoertjes, de schuimpjes.quote:
Ja dat is ook zo. En ach, ze zullen het nodig hebben.quote:Op maandag 28 april 2014 15:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Na UTO verdwijnen ze weer in het niets. FOK! is buiten dit subforum te eng voor ze. Hier voelen ze zich onterecht stoertjes, de schuimpjes.
Zeg ze hoor, dit kan echt niet meer. Piepschuim, allemaal!quote:Op maandag 28 april 2014 15:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Na UTO verdwijnen ze weer in het niets. FOK! is buiten dit subforum te eng voor ze. Hier voelen ze zich onterecht stoertjes, de schuimpjes.
Snarky comment # 725492592quote:Op maandag 28 april 2014 15:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo. En ach, ze zullen het nodig hebben.
Daarom. Dit soort kneusjes komen en gaan.quote:Op maandag 28 april 2014 15:15 schreef Disana het volgende:
Ja dat is ook zo. En ach, ze zullen het nodig hebben.
quote:Op maandag 28 april 2014 15:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een trieste reactie.
Ik ga iets anders doen.
quote:Op maandag 28 april 2014 15:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daarom. Dit soort kneusjes komen en gaan.
Ga ook even wat zinnigs doen. Brood op den plank!
Stoer hoor, grote stoere meid!quote:Op maandag 28 april 2014 15:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daarom. Dit soort kneusjes komen en gaan.
Ga ook even wat zinnigs doen. Brood op den plank!
Weer zo'n opmerking waardoor je duidelijk laat blijken je beter te voelen dan andere mensen. Je moeder zal wel trots op je zijn.quote:Op maandag 28 april 2014 15:18 schreef Copycat het volgende:
Iemand moet jullie Wajong betalen.
Kusje erop.
haten op mensen met een wajongquote:Op maandag 28 april 2014 15:18 schreef Copycat het volgende:
Iemand moet jullie Wajong betalen.
Kusje erop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |