Protip : Verder naar het zuiden trekkenquote:Op maandag 28 april 2014 08:57 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Het is geen callcenter, maar het werk is behoorlijk repititief geworden na een jaar.
Ik ga op zoek naar ander (interessanter) werk in een leukere omgeving.
Daar zal dan wel een krabbel onder moeten, anders niet geldigquote:Op maandag 28 april 2014 08:58 schreef H.FR het volgende:
Hij/zij is gewoon dossier aan het opbouwen, zodat hij/zij je kan ontslaan.
Dat doe ik ook weleens.quote:Op maandag 28 april 2014 12:51 schreef JustAsEasy het volgende:
Ik FOK! ook gewoon door, zelfs als ik iemand aan de lijn heb
Ja, maar met opnemen ga je snel de mis inquote:Op maandag 28 april 2014 13:21 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Dat doe ik ook weleens.![]()
Helemaal als ik net een mooie OP aan het schrijven ben.
Dat is altijd even oppassen ja.quote:Op maandag 28 april 2014 13:23 schreef JustAsEasy het volgende:
[..]
Ja, maar met opnemen ga je snel de mis in
Daar klinkt t wel naar iddquote:Op maandag 28 april 2014 08:58 schreef H.FR het volgende:
Hij/zij is gewoon dossier aan het opbouwen, zodat hij/zij je kan ontslaan.
Van mij mogen ze. Zou niet slim zijn van ze, maar als ze van me af willen dan ga ik er lekker vandoor.quote:
Mensen gaan er gelijk maar vanuit dat je er na zo'n gesprek uitgekickt wordt. Dat valt best mee.quote:Op maandag 28 april 2014 16:43 schreef BlueMage het volgende:
Ah TS zit dadelijk weer in 't werkzoekendentopic te zeiken dat ie maar geen baan kan vinden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |