SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Tuurlijk wordt Pelle hoger dan Finnbogason, zowiezo +5 rating en hij heeft al 80 rating IF dus 85 rating![]()
hier kan geen logica tegen opquote:Op maandag 28 april 2014 00:44 schreef Maver24 het volgende:
Tuurlijk wordt Pelle hoger dan Finnbogason, zowiezo +5 rating en hij heeft al 80 rating IF dus 85 rating![]()
Lijkt me ook ja, in elk geval hoger dan 81..quote:Op maandag 28 april 2014 00:44 schreef Maver24 het volgende:
Tuurlijk wordt Pelle hoger dan Finnbogason, zowiezo +5 rating en hij heeft al 80 rating IF dus 85 rating
Er is geen regel dat een topscorer de hoogste rating van een competitie moet hebben, als het nog nooit is gebeurd is dat meer toeval dan wat anders.![]()
Oh iddquote:Op maandag 28 april 2014 00:49 schreef DutchSL het volgende:
Kiesling topscorer, Lewandowski hogere rating![]()
http://www.futhead.com/fifa/squads/totw/totwger/weet nog wel dat Hunter 93 werd omdat Gomez al 92 was
![]()
TOTS Lewandowski nog in een pack gehad vorig jaar, verkocht voor 900k , dat was echt fantastischquote:Op maandag 28 april 2014 00:49 schreef DutchSL het volgende:
Kiesling topscorer, Lewandowski hogere rating![]()
http://www.futhead.com/fifa/squads/totw/totwger/![]()
Aan Postalgold?quote:Op maandag 28 april 2014 00:59 schreef Maver24 het volgende:
[..]
TOTS Lewandowski nog in een pack gehad vorig jaar, verkocht voor 900k , dat was echt fantastischAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
FUT op de PCquote:Op maandag 28 april 2014 00:59 schreef Bitterlemon het volgende:
Zijn er hier eigenlijk wel mensen die op pc spelen?
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Twee keer 450 gewoonquote:Op maandag 28 april 2014 00:59 schreef Maver24 het volgende:
[..]
TOTS Lewandowski nog in een pack gehad vorig jaar, verkocht voor 900k , dat was echt fantastisch
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Teampje hoorquote:Op maandag 28 april 2014 08:00 schreef Revontulet het volgende:
[ [url=http://s.wordpress.com/mshots/v1/http://wefut.com/en/squads/squadonly/68817/]afbeelding[/url] ]
5 gespeeld, 5 gewonnen
IF Modric straks nog vervangen voor de TOTS
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
We gaan voor de 3, maar we hebben er niks aan als jullie niet minimaal een punt pakkenquote:Op maandag 28 april 2014 07:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Puntje pakken tegen RKC hoor Zhaneau, komend weekend![]()
![]()
ben opzoek naar 1M coins op xbox, stuur even een DM'tje als je het nog hebt liggen en het wilt verkopen![]()
Nou, dan gaan wij voor een puntje, goed?quote:Op maandag 28 april 2014 08:03 schreef Zhano het volgende:
[..]
We gaan voor de 3, maar we hebben er niks aan als jullie niet minimaal een punt pakken
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
MorgenTeveel dubbele in mijn packs vandaag. Alleen 2 Fransen die ik nog niet had en de rest was allemaal dubbel uit 3 packs.
![]()
Morrie
de handel is nog steeds down zie ik
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Yupquote:Op maandag 28 april 2014 08:54 schreef FCsuarez het volgende:
Morrie
de handel is nog steeds down zie ik
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Toevallig het Chili logo dubbel?quote:Op maandag 28 april 2014 08:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
MorgenTeveel dubbele in mijn packs vandaag. Alleen 2 Fransen die ik nog niet had en de rest was allemaal dubbel uit 3 packs.
![]()
ik krijg nog steeds SORRY!quote:Op maandag 28 april 2014 09:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Fingers crossed, ik zit in de webapp
maar dat maakt niet uit, met EA afgesproken dat Pots vandaag en morgen mag. En ik woensdag full acces + werkende zoekmachine krijg.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Trouwens POTS, SIF Dos Santos is dikke jizz vingerRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Prima. Haal ik vandaag Cerci binnen, mag jij woensdagavond shoppen als de BPL TOTS loeiduur zijnquote:Op maandag 28 april 2014 09:03 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik krijg nog steeds SORRY!
maar dat maakt niet uit, met EA afgesproken dat Pots vandaag en morgen mag. En ik woensdag full acces + werkende zoekmachine krijg.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
En wat bedoel je daarmee?quote:Op maandag 28 april 2014 09:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Trouwens POTS, SIF Dos Santos is dikke jizz vinger
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Het is dat ik de stats niet kan laten zien maar:quote:
4 games / 8 goals op CAM
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
#JBGGquote:Op maandag 28 april 2014 09:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Het is dat ik de stats niet kan laten zien maar:
4 games / 8 goals op CAM
Maar serieus, hij is gewoon een goedkope Messi he?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Die gozer is zo bizar goed.quote:Op maandag 28 april 2014 09:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
#JBGG
Maar serieus, hij is gewoon een goedkope Messi he?
Bal kleeft aan zijn voet en dat voor maar 21K als CAM
POTS soms gewoon geloven als hij een speler aanbeveelt.quote:
En dat zouden meer mensen moeten doen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
ik ga niet voor de BPL TOTSen woensdag, moet dit lijstje nog even scoren,quote:Op maandag 28 april 2014 09:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Prima. Haal ik vandaag Cerci binnen, mag jij woensdagavond shoppen als de BPL TOTS loeiduur zijn
iniesta
T Silva
Ramos
Alba
en vast nog wel wat goedkope IF's![]()
p.s. woensdag komt bundesliga. gr grPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik wil ook Iniesta, is afgelopen week al aardig gedaald. En Neymar, maar die stijgt nu weerquote:Op maandag 28 april 2014 09:12 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik ga niet voor de BPL TOTSen woensdag, moet dit lijstje nog even scoren,
iniesta
T Silva
Ramos
Alba
en vast nog wel wat goedkope IF's![]()
p.s. woensdag komt bundesliga. gr gr
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Bohquote:Op maandag 28 april 2014 09:12 schreef FCsuarez het volgende:
ik ga niet voor de BPL TOTSen woensdag, moet dit lijstje nog even scoren,
iniesta
T Silva
Ramos
Alba
en vast nog wel wat goedkope IF's
p.s. woensdag komt bundesliga. gr gr
Robben, Alaba, Lewandowski en Reusjizz
neymar had ik weinig aan. kan geen 5*skills en verder is hij net niet krachtig genoeg, net als hazard eigenlijk.quote:Op maandag 28 april 2014 09:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik wil ook Iniesta, is afgelopen week al aardig gedaald. En Neymar, maar die stijgt nu weerPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
In 2-spitsensysteem naast de Benz moet het werken. En een paar 5*-skills lukken me af en toe. Daarbij gaat hij na TOTS-en misschien wel weer iets stijgen, dus als hij tegenvalt verkoop ik hem voor minstens een gelijkwaardig bedragquote:Op maandag 28 april 2014 09:14 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
neymar had ik weinig aan. kan geen 5*skills en verder is hij net niet krachtig genoeg, net als hazard eigenlijk.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Neymar is een fucking baas, zelfs zonder die 5* skills.quote:Op maandag 28 april 2014 09:14 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
neymar had ik weinig aan. kan geen 5*skills en verder is hij net niet krachtig genoeg, net als hazard eigenlijk.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
jou geloof ik nietquote:Op maandag 28 april 2014 09:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Neymar is een fucking baas, zelfs zonder die 5* skills.![]()
haha nee maar neymar, speel meestal 433 (4) en daar is het nou net niet de geschikte spits voor.
POTS jij zit er in wat is de laagste BIN van piszczek?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op maandag 28 april 2014 09:17 schreef FCsuarez het volgende:
u geloof ik niet
haha nee maar neymar, speel meestal 433 (4) en daar is het![]()
Jezus man, als die gozer een tackle tegenkrijgt krijgt hij op een magische manier toch nog de bal mee.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
He harry van sunweb,quote:Op maandag 28 april 2014 09:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]![]()
Jezus man, als die gozer een tackle tegenkrijgt krijgt hij op een magische manier toch nog de bal mee.
ik was niet tevreden met hem zeker niet voor die 200K die je voor hem kreeg, en benteke voor 2K minstens net zo goed is.
#FreeTrapz![]()
50k, op de kop af.quote:Op maandag 28 april 2014 09:17 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
jou geloof ik niet![]()
haha nee maar neymar, speel meestal 433 (4) en daar is het nou net niet de geschikte spits voor.
POTS jij zit er in wat is de laagste BIN van piszczek?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
hmm toch wat gezakt dusquote:dan moet ik die toch maar even halen vanavond denk ik
#FreeTrapz![]()
Dus je hebt Neymar in dat team vervangen door Benteke? Ofwel Neymar had dan maar 4 chem, ofwel Benteke heeft maar 4 chem...quote:Op maandag 28 april 2014 09:23 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
He harry van sunweb,
ik was niet tevreden met hem zeker niet voor die 200K die je voor hem kreeg, en benteke voor 2K minstens net zo goed is.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Mirallas RW Pedro LW Oscar CAMquote:Op maandag 28 april 2014 09:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dus je hebt Neymar in dat team vervangen door Benteke? Ofwel Neymar had dan maar 4 chem, ofwel Benteke heeft maar 4 chem...
GrgrPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Misschien ook wel niet geheel onlogisch, dat Neymar tekort komt in een systeem waarin hij enige spits is met vleugelspelers.quote:Op maandag 28 april 2014 09:27 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Mirallas RW Pedro LW Oscar CAM
GrgrNAC Breda
Rèsbaarge![]()
ga die discussie maar aan met trapzquote:Op maandag 28 april 2014 09:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Misschien ook wel niet geheel onlogisch, dat Neymar tekort komt in een systeem waarin hij enige spits is met vleugelspelers.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Wat kneuzen en mongolen.quote:Op maandag 28 april 2014 09:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die niet eens. Wie heb jij dubbel dan? /verkeerdetopic
Moet nu nog alleen Blind van Oranje en van Chili alleen het logo, 1 van de 2 voor nog een gratis pakje vandaag en dan kan ik niks meer openen door het max van 5.
Dus alle dubbelen nu daar op gezet.![]()
Ik wil bijna hetzelfde maken, alleen IF Filipe Luis op links, Xabi op CDM, en IF Pique en IF Miranda centraal, en IF/TOTS Modric ipv Gabi.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik ga nu ruilen dus bereid je maar alvast voor.quote:Op maandag 28 april 2014 09:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En toch heb ik een hoger percentage dan jij.
gr gr
Hoeveel dubbele?quote:Op maandag 28 april 2014 09:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik ga nu ruilen dus bereid je maar alvast voor.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Kun je gewoon unlimited packs openen daar? Of moet je er wat voor doen?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
5 max per dag.quote:Op maandag 28 april 2014 09:48 schreef DuTank het volgende:
Kun je gewoon unlimited packs openen daar? Of moet je er wat voor doen?
5. Je krijgt er dagelijks 3 gratis, daarnaast zijn er codes waar je gratis packs mee krijgt, kun je een quiz doen waar je packs mee verdient, en als je een land vol hebt, krijg je ook een gratis pack.quote:Op maandag 28 april 2014 09:48 schreef DuTank het volgende:
Kun je gewoon unlimited packs openen daar? Of moet je er wat voor doen?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Kan ik wel gewoon al die codes voor free packs invullen dat ze al bij 'my packs' komen te staan en er dan gewoon 5 per dag openen? Of is het onmogelijk om meer dan 5 packs bij 'my packs' te krijgen?quote:Op maandag 28 april 2014 09:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
5. Je krijgt er dagelijks 3 gratis, daarnaast zijn er codes waar je gratis packs mee krijgt, kun je een quiz doen waar je packs mee verdient, en als je een land vol hebt, krijg je ook een gratis pack.![]()
Ik heb er nu nog 7 staan.quote:Op maandag 28 april 2014 09:58 schreef Freire het volgende:
[..]
Kan ik wel gewoon al die codes voor free packs invullen dat ze al bij 'my packs' komen te staan en er dan gewoon 5 per dag openen? Of is het onmogelijk om meer dan 5 packs bij 'my packs' te krijgen?
rich bitch hoorquote:![]()
hier 52%, ga nu vooruit het boek starten, mexico is bijna vol en ga beginnen aan kameroen straks
#FreeTrapz![]()
Ik snap niet hoe jullie zoveel packs kunnen krijgen, dat is wel meer dan het standaard-pakjes openen en land volmaken.
O een quiz, dat wist ik niet.
edit.
Of hebben jullie nog meer codes gevonden buiten de stuk of vijf die in het begin waren gepost?![]()
En die codes hequote:Op maandag 28 april 2014 10:02 schreef DutchSL het volgende:
Ik snap niet hoe jullie zoveel packs kunnen krijgen, dat is wel meer dan het standaard-pakjes openen en land volmaken.
O een quiz, dat wist ik niet.
edit.
Of hebben jullie nog meer codes gevonden buiten de stuk of vijf die in het begin waren gepost?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Stuk of vijf ja in het begin, maar daar haal ik bij lange na niet meer dan 100 dubbelen mee.quote:
Hoeveel packs krijg je voor die quiz ?![]()
gr grquote:Op maandag 28 april 2014 10:05 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Stuk of vijf ja in het begin, maar daar haal ik bij lange na niet meer dan 100 dubbelen mee.
Tamper.. mompel mompel..Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
zijn ook niet alleen dubbele bij trapz want staan sterretjes bij en die zitten nog niet in je boekquote:Op maandag 28 april 2014 10:05 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Stuk of vijf ja in het begin, maar daar haal ik bij lange na niet meer dan 100 dubbelen mee.
#FreeTrapz![]()
1 per dag geloof ikquote:Op maandag 28 april 2014 10:05 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hoeveel packs krijg je voor die quiz ?![]()
![]()
Stuk of 7/8 volgens mij. En ik haal ook geen 100 dubbelen, maar ik heb ook geen 2e account, zoals Trapzquote:Op maandag 28 april 2014 10:05 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hoeveel packs krijg je voor die quiz ?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dit.quote:Op maandag 28 april 2014 10:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Stuk of 7/8 volgens mij. En ik haal ook geen 100 dubbelen, maar ik heb ook geen 2e account, zoals Trapz
Omdat je maar 1 plaatje voor 1 plaatje kunt ruilen voegt een 2e account niet zoveel toe toch?
Alleen dat je wat sneller kunt ruilen en minder hoeft te wachten tot een vreemde met het plaatje komt dat je wilt, maar ik raak toch elke dag wel al mijn dubbelen kwijt.![]()
Valt wel mee.. ik zet gewoon een request in voor: Team -> Team en ik hark ze zo binnen..quote:Op maandag 28 april 2014 10:07 schreef DutchSL het volgende:
Omdat je maar 1 plaatje voor 1 plaatje kunt ruilen voegt een 2e account niet zoveel toe toch?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
altijd makkelijk voor de moeilijkere spelers die heb je op die 10 accounts vast wel uit een pakje gehaaldquote:Op maandag 28 april 2014 10:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Valt wel mee.. ik zet gewoon een request in voor: Team -> Team en ik hark ze zo binnen..
#FreeTrapz![]()
Ik krijg niemand van Ecuador uit een pack.quote:Op maandag 28 april 2014 10:10 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
altijd makkelijk voor de moeilijkere spelers die heb je op die 10 accounts vast wel uit een pakje gehaald![]()
Ik heb Ecuador al volquote:Op maandag 28 april 2014 10:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik krijg niemand van Ecuador uit een pack.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik heb er al 3 in 5 packs.quote:Op maandag 28 april 2014 10:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik krijg niemand van Ecuador uit een pack.
gr gr![]()
ik krijg niemand uit rusland in packs
blijken ze allemaal op de krim te staan.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik wil Susaeta in m'n Holland team bouwen, maar dat is onmogelijk met Seedorf
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
quote:Op maandag 28 april 2014 10:20 schreef el-blanchito het volgende:
Ik wil Susaeta in m'n Holland team bouwen, maar dat is onmogelijk met Seedorf
gr grRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Neymarquote:Op maandag 28 april 2014 10:38 schreef Grandesco het volgende:
[ afbeelding ]
Dit maar gemaakt...
Such hybrid, much wow.
Costa of Vela?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dan zal ik Costa en Benzema omdraaien.quote:Op maandag 28 april 2014 10:38 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Die valt om op het moment dat iemand naar hem blaast + ik heb geen 150kRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dus Costa en geen IF Vela?quote:Op maandag 28 april 2014 10:41 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dan zal ik Costa en Benzema omdraaien.![]()
Costa is een baas en Vela ken ik niet..quote:
Probleem is met 41212 (2) dat er geen vleugels zijn en je bijna niet in de positie komt om te crossen. Dus ik dacht meer aan Vela.quote:Op maandag 28 april 2014 10:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Costa is een baas en Vela ken ik niet..![]()
quote:Op maandag 28 april 2014 10:02 schreef Toefjes het volgende:
Ah, toch nog een kampioensfeest op de Coolsingel dit jaar lees ik
Gr grOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Nee.quote:Op maandag 28 april 2014 11:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
Krijg je eigenlijk ook een melding op Tinder als iemand je heeft geliked? (zonder dat het een match is)
Maar degenen die je geliked hebben (als ze er al zijn) komen volgens mij wel altijd als eerste tevoorschijn als je Tinder opstart.![]()
Klopt, als je een dag niet Tindert en de volgende dat de 1e dame liked is het bijna altijd een match.quote:Op maandag 28 april 2014 11:16 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee.
Maar degenen die je geliked hebben (als ze er al zijn) komen volgens mij wel altijd als eerste tevoorschijn als je Tinder opstart.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Haha, niet als je DS2 of DSL bent hoorquote:Op maandag 28 april 2014 11:19 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Klopt, als je een dag niet Tindert en de volgende dat de 1e dame liked is het bijna altijd een match.![]()
![]()
Hij is dan ook gewoon een fabrieksfout zonder garantie.quote:Op maandag 28 april 2014 11:20 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Haha, niet als je DS2 of DSL bent hoor
quote:Op maandag 28 april 2014 11:21 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Hij is dan ook gewoon een fabrieksfout zonder garantie.
Altijd nog beter dan een Fries. gr grquote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
De Turkse volkeren komen van oorsprong uit dat gebiedquote:Op maandag 28 april 2014 11:26 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Benne wel debielen, maar geen mongolen![]()
![]()
Altijd nog beter dan een Ozz. gr grquote:Op maandag 28 april 2014 11:30 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan een Fries. gr gr![]()
Deze man weet.quote:Op maandag 28 april 2014 11:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan een Ozz. gr gr![]()
Nee sorry.quote:Op maandag 28 april 2014 11:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan een Ozz. gr grRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:quote:Op maandag 28 april 2014 11:21 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Hij is dan ook gewoon een fabrieksfout zonder garantie.![]()
Liever een Ozz dan een DS2 die zweet handjes krijgt bij kassameisjes.quote:Op maandag 28 april 2014 11:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan een Ozz. gr gr
O sorry sorry egt sorry ik hep speit jezusquote:Op maandag 28 april 2014 11:30 schreef DutchSL het volgende:
[..]
De Turkse volkeren komen van oorsprong uit dat gebiedwat is een lach als je van binnen huilt![]()
Je hebt niet goed opgelet.quote:Op maandag 28 april 2014 11:32 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Liever een Ozz dan een DS2 die zweet handjes krijgt bij kassameisjes.![]()
Oh, je durft inmiddels wel te vragen om het kassa bonnetje.quote:![]()
Dat doe ik ook altijd bij iemand andersquote:Op maandag 28 april 2014 11:34 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Oh, je durft inmiddels wel te vragen om het kassa bonnetje.![]()
![]()
-
[ Bericht 50% gewijzigd door 2Happy4U op 28-04-2014 12:00:29 ]Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
quote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Wat een team zegquote:Op maandag 28 april 2014 10:38 schreef Grandesco het volgende:
[ afbeelding ]
Dit maar gemaakt...
Such hybrid, much wow.
Costa of Vela?!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
Off-topicquote:Op maandag 28 april 2014 11:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat een team zeg!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op maandag 28 april 2014 11:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sorry mattie het deed gewoon pijn aan mijn ogen
Ozz.Beste spits in het spel na Zlatan joh.quote:Op maandag 28 april 2014 10:38 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Die valt om op het moment dat iemand naar hem blaast + ik heb geen 150k
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Grandesco kan heel hard blazenquote:Op maandag 28 april 2014 11:44 schreef Lindgren. het volgende:
Ozz.
[..]
Beste spits in het spel na Zlatan joh.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Pas wanneer je mij laat zien hoe je moet overleven op straat.quote:Op maandag 28 april 2014 11:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat we onderhand wel op dat level zaten.
Deed je maar zo in de party.quote:Op maandag 28 april 2014 11:44 schreef Lindgren. het volgende:
Ozz.
[..]
Beste spits in het spel na Zlatan joh.
quote:Op maandag 28 april 2014 11:47 schreef Lindgren. het volgende:
jezus ozz ga gewoon terug naar marokko ofzoquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Nee.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Enige wat je nodig hebt is wat vuursteen en een biertjequote:Op maandag 28 april 2014 11:46 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Pas wanneer je mij laat zien hoe je moet overleven op straat.![]()
En handcremequote:Op maandag 28 april 2014 11:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Enige wat je nodig hebt is wat vuursteen en een biertjeRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Als ik dit zo lees dan lijkt Cruijff nog redelijk normaalquote:Berusting in Eindhoven: ‘Ajax heeft de titel aan PSV te danken’
Het jeugdige PSV leek zich in de openingsweken van de competitie aan te dienen als een serieuze titelkandidaat, maar de Eindhovenaren moeten uiteindelijk genoegen nemen met een vierde plaats in de Eredivisie. Als er zaterdag gewonnen wordt van NAC Breda, is een Europees ticket een feit.
René en Willy van de Kerkhof hadden als rasechte PSV’ers liever gezien dat de Brabanders er met het kampioenschap vandoor waren gegaan, maar berusten in de huidige situatie en zijn niet te beroerd om de gelukwensen over te brengen naar Amsterdam. “Ajax heeft de titel aan PSV te danken en wij feliciteren ze van harte”, laat René van de Kerkhof weten aan Omroep Brabant.
Tweelingbroer Willy kijkt alvast vooruit naar het volgende seizoen en vraagt zich af of er dan nog plaats is voor de van Fulham gehuurde Bryan Ruiz. “Bij PSV houdt hij de mogelijkheid nu tegen om enkele jonge spelers een kans te geven. Een Ruiz in vorm, die zijn normale niveau haalt, is een aanwinst voor PSV. Maar hij heeft zich tot nu toe niet bewezen”, vindt de oud-international.![]()
tis weer gezellig hier denk paupers
#FreeTrapz![]()
Wat een subjectieve klapjosti'squote:Op maandag 28 april 2014 11:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als ik dit zo lees dan lijkt Cruijff nog redelijk normaal![]()
![]()
quote:Op maandag 28 april 2014 11:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als ik dit zo lees dan lijkt Cruijff nog redelijk normaalaldus de ajaciedenquote:
#FreeTrapz![]()
Doe je broek maar es omlaagquote:Op maandag 28 april 2014 11:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Grandesco kan heel hard blazen![]()
![]()
tuurlijk wel PSV was dusdanig armoedig dat het nog armoediger was dan het toch al armoedige Ajax.quote:Op maandag 28 april 2014 11:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dus? Je meent toch niet dat Ajax het kampioenschap te danken heeft aan fucking PSV?
gr gr JC
of wilde je gaan beweren dat het ajax van dit jaar een stabiele voetbalmachine is geweest die tegenstanders bij de strotgreep en kapot speelde ?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Niet.quote:
Het enige wat jij zit te doen is ons een beetje te playen en uitdagen voor webcamsex.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Gezien het aantal punten is Ajax gewoon een terechte kampioen.quote:Op maandag 28 april 2014 11:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dus? Je meent toch niet dat Ajax het kampioenschap te danken heeft aan fucking PSV?![]()
Volgend jaar word Roda gewoon Kampioen van Nederland....quote:Op maandag 28 april 2014 12:00 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
tuurlijk wel PSV was dusdanig armoedig dat het nog armoediger was dan het toch al armoedige Ajax.
gr gr JC
of wilde je gaan beweren dat het ajax van dit jaar een stabiele voetbalmachine is geweest die tegenstanders bij de strotgreep en kapot speelde ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 28 april 2014 12:01 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Volgend jaar word Roda gewoon Kampioen van Nederland....thema jokesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is wel een stabiele voetbalmachine geweest dat is te zien aan het aantal verliespartijenquote:Op maandag 28 april 2014 12:00 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
tuurlijk wel PSV was dusdanig armoedig dat het nog armoediger was dan het toch al armoedige Ajax.
gr gr JC
of wilde je gaan beweren dat het ajax van dit jaar een stabiele voetbalmachine is geweest die tegenstanders bij de strotgreep en kapot speelde ?![]()
Dit klopt ongeveer wel ja.quote:Op maandag 28 april 2014 12:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Niet.
Het enige wat jij zit te doen is ons een beetje te playen en uitdagen voor webcamsex.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Inderdaad, het voetbal moet veel beter maar als je zo weinig laat liggen dan wordt je gewoon terecht kampioen met een armoedige selectiequote:Op maandag 28 april 2014 12:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gezien het aantal punten is Ajax gewoon een terechte kampioen.![]()
catagorie: hoe praat je pure armoede goed.quote:Op maandag 28 april 2014 12:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het is wel een stabiele voetbalmachine geweest dat is te zien aan het aantal verliespartijenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Die selectie van Ajax is ook pure armoede maar ze zijn collectief niet vaak door de ondergrens gezakt bovendien hebben ze weinig toppers verloren dus dat zegt meer over de rest van de clubs dan over Ajax.quote:Op maandag 28 april 2014 12:03 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
catagorie: hoe praat je pure armoede goed.
Pure jaloezie weer dit![]()
![]()
Ik snap de discussie na afloop nooit. Als die en die club van .... (vul hier een kansloze pauperclub in) gewonnen had, dan waren ze kampioen geweest. Nou, ze hebben niet van die pauperclub gewonnen, dus dan heb je zelf nog veel minder recht op de titel.quote:Op maandag 28 april 2014 12:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die selectie van Ajax is ook pure armoede maar ze zijn collectief niet vaak door de ondergrens gezakt bovendien hebben ze weinig toppers verloren dus dat zegt meer over de rest van de clubs dan over Ajax.
Amen.quote:Op maandag 28 april 2014 12:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die selectie van Ajax is ook pure armoede maar ze zijn collectief niet vaak door de ondergrens gezakt bovendien hebben ze weinig toppers verloren dus dat zegt meer over de rest van de clubs dan over Ajax.
Zegt eigenlijk iets over de gehele competitie.quote:Op maandag 28 april 2014 12:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Pure jaloezie weer dit
#Jostiband #Triangels #Zhano'sfavorieteinstrumentRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ach, wie heeft in de Eredivisie het materiaal om degelijk voetbal te spelen....
Ajax, PSV, Feyenoord etc. was allemaal niet om aan te gluren... ga nou niet lopen zeiken over het voetballen, Ajax gewoon terecht kampioen.![]()
TrapZ, heb je cash bij je? Ik zit eraan te denken om Depay nu te kopen. Al ben ik bang dat z'n prijs alsnog zakt tijdens het BPL TOTY.
Mijn favoriete instrument zit in jr broek toch?quote:Op maandag 28 april 2014 12:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zegt eigenlijk iets over de gehele competitie.
#Jostiband #Triangels #Zhano'sfavorieteinstrument![]()
Ajax is dus kampioen geworden dankzij PSVquote:Op maandag 28 april 2014 12:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
wat heeft dit precies met jaloezie te maken ? deze ga ik niet helemaal volgenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik snap dat jij graag blaast op mijn instrument, schatje.quote:Op maandag 28 april 2014 12:10 schreef Zhano het volgende:
[..]
Mijn favoriete instrument zit in jr broek toch?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ajax met Ziyech en een fitte De jong kan dat volgend seizoen. Maar ze willen toch geen geld uitgevenquote:Op maandag 28 april 2014 12:09 schreef Grandesco het volgende:
Ach, wie heeft in de Eredivisie het materiaal om degelijk voetbal te spelen....
Ajax, PSV, Feyenoord etc. was allemaal niet om aan te gluren... ga nou niet lopen zeiken over het voetballen, Ajax gewoon terecht kampioen.![]()
![]()
Cash?quote:Op maandag 28 april 2014 12:09 schreef Lindgren. het volgende:
TrapZ, heb je cash bij je? Ik zit eraan te denken om Depay nu te kopen. Al ben ik bang dat z'n prijs alsnog zakt tijdens het BPL TOTY.
Ik heb het hele weekend niet in kunnen loggen op die pleuris webapp
Ben je gek, het wordt gewoon weer dobbelsteentjes rollen wie volgend jaar kampioen van de Eredivisie word.quote:Op maandag 28 april 2014 12:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ajax met Ziyech en een fitte De jong kan dat volgend seizoen. Maar ze willen toch geen geld uitgeven
Je zult zien dat Ajax soeverein wint van PSV met 3-0 en dan de volgende week bata krijgt van RKC.![]()
Ik heb hetzelfde.quote:Op maandag 28 april 2014 12:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Cash?
Ik heb het hele weekend niet in kunnen loggen op die pleuris webappEn met cash bedoelde ik wat coinage.
Niet kunnen checkenquote:Op maandag 28 april 2014 12:12 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde.En met cash bedoelde ik wat coinage.
En hoe vaak heeft Ajax dit jaar batta gekregen van een degradatie kandidaat? Dat gaat volgend seizoen echt niet veranderen.quote:Op maandag 28 april 2014 12:12 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Ben je gek, het wordt gewoon weer dobbelsteentjes rollen wie volgend jaar kampioen van de Eredivisie word.
Je zult zien dat Ajax soeverein wint van PSV met 3-0 en dan de volgende week bata krijgt van RKC.![]()
persoonlijk vind ik 20 minuten salon remise achterin rond tikken in je kampioenswedstrijd nou niet heel erg top over komenquote:Op maandag 28 april 2014 12:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En hoe vaak heeft Ajax dit jaar batta gekregen van een degradatie kandidaat? Dat gaat volgend seizoen echt niet veranderen.maar goed hopen dat er vlgend jaar wel een knappe spits komt.
#FreeTrapz![]()
Ajax heeft het moeilijk gehad tegen: Zwolle, Cambuur, Go Ahead, RKC, NAC en Roda. Het meeste van deze wedstrijden gingen gewonnen, maar het was niet echt overtuigend.quote:Op maandag 28 april 2014 12:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En hoe vaak heeft Ajax dit jaar batta gekregen van een degradatie kandidaat? Dat gaat volgend seizoen echt niet veranderen.![]()
Als beide clubs 1 punt nodig hebben waarom zou je dan niet zoiets afspreken? Is toch gewoon een logische 1 + 1 = 2. Ik kan me daar echt niet druk om maken.quote:Op maandag 28 april 2014 12:16 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
persoonlijk vind ik 20 minuten salon remise achterin rond tikken in je kampioenswedstrijd nou niet heel erg top over komenmaar goed hopen dat er vlgend jaar wel een knappe spits komt.
![]()
De helft van die clubs zijn geen degradatie kandidaat geweest dit jaar dus ik weet niet wat je aan het praten bentquote:Op maandag 28 april 2014 12:17 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Ajax heeft het moeilijk gehad tegen: Zwolle, Cambuur, Go Ahead, RKC, NAC en Roda. Het meeste van deze wedstrijden gingen gewonnen, maar het was niet echt overtuigend.Tegen RKC en NAC had Ajax het lastig en tegen Roda domineerde we 90 minuten lang dat die goals er dan pas laat in gaan dat kan een keer gebeuren.
![]()
Feyenoord had gewoon kampioen moeten worden.
gr grRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Iedereen is een degradatiekandidaat die in het rechter rijtje stonden. Het stond daar echt heel lang dicht bij elkaar.quote:Op maandag 28 april 2014 12:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
De helft van die clubs zijn geen degradatie kandidaat geweest dit jaar dus ik weet niet wat je aan het praten bentTegen RKC en NAC had Ajax het lastig en tegen Roda domineerde we 90 minuten lang dat die goals er dan pas laat in gaan dat kan een keer gebeuren.
![]()
Ga weg johquote:Op maandag 28 april 2014 12:23 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Iedereen is een degradatiekandidaat die in het rechter rijtje stonden. Het stond daar echt heel lang dicht bij elkaar.![]()
![]()
Ach ja, Feyenoord heeft 3x redelijk troosteloos van Ajax verloren. Kan je moeilijk zeggen dat Ajax het niet heeft verdiend vind ik.Feyenoord Rotterdam![]()
Als Feyenoorder zeg je dat nooit man.quote:Op maandag 28 april 2014 12:24 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ach ja, Feyenoord heeft 3x redelijk troosteloos van Ajax verloren. Kan je moeilijk zeggen dat Ajax het niet heeft verdiend vind ik.
Ga je mond spoelenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Wij missen types zoals de gebroeders Kerkhofquote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ach, het is toch knap wat Frank doet met het materiaal dat hij heeft. Ik vraag het me af of hij volgend jaar dit nog eens kan doen met de wisselvallige resultaten van de laatste paar weken. Ik weet dat het een nieuw seizoen is, maar kwalitatief heeft Ajax niet de beste selectie.quote:![]()
Ach verschil moet er zijn he Cruijff en Van Hanegem en andere clubs hebben de gebroeders Kerkhofquote:Op maandag 28 april 2014 12:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wij missen types zoals de gebroeders Kerkhof![]()
![]()
Dat komt echt wel goed er zit ontzettend veel talent in Jong Ajax/A1. Hopelijk durven ze door te selecteren want nog een seizoen met Serero en De Sa gaan we niet overlevenquote:Op maandag 28 april 2014 12:25 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Ach, het is toch knap wat Frank doet met het materiaal dat hij heeft. Ik vraag het me af of hij volgend jaar dit nog eens kan doen met de wisselvallige resultaten van de laatste paar weken. Ik weet dat het een nieuw seizoen is, maar kwalitatief heeft Ajax niet de beste selectie.![]()
ga nou niet lopen doen alsof ajax een mooi seizoen heeft gedraaid en een echte erboven uitstekende kampioen is, valt het balletje 2 keer anders was die titel zomaar in rotterdam (gelukkig kunnen ze daar niet zo met druk overwegquote:)
en om over de bekerwedstrijd nog maar niet te spreken, wat inspiratieloos was dat zeg..
pure armoede de laatste weken en eerste weken van het seizoen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Oh ja, kut.quote:Op maandag 28 april 2014 12:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Als Feyenoorder zeg je dat nooit man.
Ga je mond spoelen
Kk joden zijn kampioen geworden door hun vriendjes bij de knjb
Feyenoord Rotterdam![]()
Waarom zou dat niet kunnen? Je doet net alsof de andere clubs niets kwijt raken in de zomer. Enige die ik bij Ajax weg zie gaan zijn Moisander en De Jong en dan zou alleen Moisander alleen een groot verlies zijn.quote:Op maandag 28 april 2014 12:25 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Ach, het is toch knap wat Frank doet met het materiaal dat hij heeft. Ik vraag het me af of hij volgend jaar dit nog eens kan doen met de wisselvallige resultaten van de laatste paar weken. Ik weet dat het een nieuw seizoen is, maar kwalitatief heeft Ajax niet de beste selectie.![]()
quote:Op maandag 28 april 2014 12:27 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Oh ja, kut.
Kk joden zijn kampioen geworden door hun vriendjes bij de knjb![]()
Ik moet hier om lachen je krijgt een like op deze post.quote:Op maandag 28 april 2014 12:26 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ga nou niet lopen doen alsof ajax een mooi seizoen heeft gedraaid en een echte erboven uitstekende kampioen is, valt het balletje 2 keer anders was die titel zomaar in rotterdam (gelukkig kunnen ze daar niet zo met druk overweg)
en om over de bekerwedstrijd nog maar niet te spreken, wat inspiratieloos was dat zeg..
pure armoede de laatste weken en eerste weken van het seizoen.![]()
En die Bojan danquote:Op maandag 28 april 2014 12:26 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Dat komt echt wel goed er zit ontzettend veel talent in Jong Ajax/A1. Hopelijk durven ze door te selecteren want nog een seizoen met Serero en De Sa gaan we niet overlevenWaarom ze die ooit gehuurd hebben is voor mij een raadsel.
![]()
Ik wil nog wel zien wat er gebeurt als PSV een fatsoenlijke trainer krijgt en Twente volgend jaar ook bij elkaar blijft behalve Tadic![]()
Tadic is de enige die er wat van kan en die verdedigingquote:Op maandag 28 april 2014 12:29 schreef wieisboos het volgende:
Ik wil nog wel zien wat er gebeurt als PSV een fatsoenlijke trainer krijgt en Twente volgend jaar ook bij elkaar blijft behalve TadicDaar pak je nooit prijzen mee.
![]()
Denk om dezelfde reden dat PSV en Feyenoord hem ook wouden hebben.quote:Op maandag 28 april 2014 12:29 schreef Grandesco het volgende:
[..]
En die Bojan danWaarom ze die ooit gehuurd hebben is voor mij een raadsel.
![]()
Verdedigen in de Eredivisiequote:Op maandag 28 april 2014 12:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Tadic is de enige die er wat van kan en die verdedigingDaar pak je nooit prijzen mee.
x1000
Niemand heeft een goede verdediging in de Eredivisie behalve Ado.. die hebben Tommy Beugelsdijk.![]()
Als hij nou eens niet zo snel zou gaan huilen, liggen en zeuren....quote:Op maandag 28 april 2014 12:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Denk om dezelfde reden dat PSV en Feyenoord hem ook wouden hebben.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op maandag 28 april 2014 12:31 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Verdedigen in de Eredivisiex1000
Niemand heeft een goede verdediging in de Eredivisie behalve Ado.. die hebben Tommy Beugelsdijk.
Je loopt weer onzin te verkopen. Hou gewoon op joh![]()
wilde hebbenquote:Op maandag 28 april 2014 12:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Denk om dezelfde reden dat PSV en Feyenoord hem ook wouden hebben.![]()
Ben nooit een voorstander geweest van zijn komst hij is al jaren aan het falen bij Barca, Roma, Milan en nu Ajax. Ergens in zijn hoofd zit het niet goed want je ziet hem soms echt wel goede dingen doen maar die zijn echt spaarzaam.quote:Op maandag 28 april 2014 12:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Als hij nou eens niet zo snel zou gaan huilen, liggen en zeuren....![]()
dat is mooi jij maakt mij ook altijd aan het lachen hoorquote:Op maandag 28 april 2014 12:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik moet hier om lachen je krijgt een like op deze post.![]()
zeker met dit relativeringsvermogen
#FreeTrapz![]()
Niet gek als je al 5 jaar faaltquote:Op maandag 28 april 2014 12:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ben nooit een voorstander geweest van zijn komst hij is al jaren aan het falen bij Barca, Roma, Milan en nu Ajax. Ergens in zijn hoofd zit het niet goed want je ziet hem soms echt wel goede dingen doen maar die zijn echt spaarzaam.![]()
![]()
Prima tochquote:Op maandag 28 april 2014 12:34 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dat is mooi jij maakt mij ook altijd aan het lachen hoor![]()
zeker met dit relativeringsvermogen![]()
![]()
Op de dag van levering moet je een willekeurige MM inlopen en dan kan je 'm zo meenemen. Op tweakers (quote:Op maandag 28 april 2014 12:25 schreef wieisboos het volgende:
Waar hebben jullie je PS4 gehaald? Overal is de leverdatum eind mei) melden ze meestal wanneer er ergens een levering is geweest.
![]()
Hij werkt hard, maar komt tekort voor Ajax.quote:Op maandag 28 april 2014 12:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ben nooit een voorstander geweest van zijn komst hij is al jaren aan het falen bij Barca, Roma, Milan en nu Ajax. Ergens in zijn hoofd zit het niet goed want je ziet hem soms echt wel goede dingen doen maar die zijn echt spaarzaam.
Leuk spelertje voor Standard of zo.![]()
Volgend jaar met Fres Russen aan het roer wordt Feyenoord afgetekend kampioen#kolsingel
Feyenoord Rotterdam![]()
Nee, het aanvallen in de Eredivisie is geweldig wil je zeggen... Elke 3e rangs spits wordt hier topscorer......quote:Op maandag 28 april 2014 12:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je loopt weer onzin te verkopen. Hou gewoon op joh
Als Ajax tegen bijvoorbeeld Salzburg komt, merk je dat de verdediging gewoon ruk is. En daar begint het eigenlijk mee.. wat PSV helaas niet inziet want Bruma en Rekik zijn echt slecht![]()
![]()
#kolsjingel #Grasjianopellequote:Op maandag 28 april 2014 12:36 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Volgend jaar met Fres Russen aan het roer wordt Feyenoord afgetekend kampioen#kolsingel
![]()
MINDER!!! MINDER!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 28 april 2014 12:41 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
En hier worden we collectief gek als Geert iets zegt![]()
Wilders is een grote randdebiel.quote:Op maandag 28 april 2014 12:41 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
En hier worden we collectief gek als Geert iets zegt
http://amweb.nl/pensioen-(...)MSI_flash_2014_04_28
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Kijk je op de console, of kun jij wel in de webapp?quote:Op maandag 28 april 2014 12:45 schreef Maver24 het volgende:
TOTS Martinez bijna 40k gezakt in één dag. lekker hoor die special packs![]()
Ik kan het allebei, op de webapp en op de console, heel het weekend al hoorquote:Op maandag 28 april 2014 12:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kijk je op de console, of kun jij wel in de webapp?![]()
Is het dan een PS probleem?quote:Op maandag 28 april 2014 12:49 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik kan het allebei, op de webapp en op de console, heel het weekend al hoor![]()
Met name ja (als ik het EA forum mag geloven). Hoewel ik nu ook weer eventjes in de webapp zit. Benieuwd hoe lang dat goed gaat.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Klanten zoals Maver krijgen natuurlijk privileges![]()
Ik had op de ps trouwens nergens last van dit weekend, afgelopen vrijdag wel toen was het zoeken echt geen doen, en alles in de menu`s ging ook traag![]()
JBGS gr grquote:Op maandag 28 april 2014 13:14 schreef DutchSL het volgende:
Chili compleet en geen gratis pakje gekregen, 3e keer al, kut webapp stickeralbum.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
quote:Op maandag 28 april 2014 13:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wilden en wouden kan toch gewoon allebei overigens?![]()
![]()
quote:Op maandag 28 april 2014 13:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wilden en wouden kan toch gewoon allebei overigens?![]()
![]()
quote:![]()
![]()
![]()
Sherlock jij het hele forum voor dit soort dingen?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Inclusief die UI, baasquote:Op maandag 28 april 2014 13:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Sherlock jij het hele forum voor dit soort dingen?
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Nee, dit topic staat nu in m'n actieve topics, puur toeval.quote:Op maandag 28 april 2014 13:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Sherlock jij het hele forum voor dit soort dingen?Helaas is m'n tagje net weg, anders klopte het helemaal.quote:![]()
als je leraar duits was had je een rot leven gehadquote:Op maandag 28 april 2014 13:46 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Als ik leraar Duits was hing die spreuk boven mijn lokaal
gr grPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ja dat welquote:Op maandag 28 april 2014 13:47 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
als je leraar duits was had je een rot leven gehad
gr gr![]()
![]()
Deden ze maar bij dat Vak 410 tuigquote:Op maandag 28 april 2014 13:48 schreef Reemi het volgende:
Agent probeert fakkel te doven met traangas
[ afbeelding ]
gr gr![]()
zo waar is dat danquote:Op maandag 28 april 2014 13:48 schreef Reemi het volgende:
Agent probeert fakkel te doven met traangas
[ afbeelding ]
#FreeTrapz![]()
hmm t is te hopen voor oom agent dat ze nog niet erg thuis zijn in schadevergoedingenquote:
#FreeTrapz![]()
Het is Polen.... daar zijn ze louter thuis in asperges en trucks rijden en verbouwingen.quote:Op maandag 28 april 2014 13:52 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hmm t is te hopen voor oom agent dat ze nog niet erg thuis zijn in schadevergoedingen![]()
Kerk.quote:Op maandag 28 april 2014 13:54 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Het is Polen.... daar zijn ze louter thuis in asperges en trucks rijden en verbouwingen.![]()
die gasten zijn slimmer dan je denkt ze zijn namelijk ook thuis in je huis en autoquote:Op maandag 28 april 2014 13:54 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Het is Polen.... daar zijn ze louter thuis in asperges en trucks rijden en verbouwingen.
#FreeTrapz![]()
ze gaan voor most consistend webapp.quote:
#FreeTrapz![]()
Die zal hem net zo hard verdienen als Depay.quote:Op maandag 28 april 2014 14:11 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ze gaan voor most consistend webapp.![]()
Ik verwacht nog shitload aan free packs.quote:Op maandag 28 april 2014 14:11 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ze gaan voor most consistend webapp.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
beter geven ze die nu vast. untradable TOTS kaart zou ik toch niet erg vinden.quote:Op maandag 28 april 2014 14:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik verwacht nog shitload aan free packs.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ja, dan krijg ik untradable TOTS Hazard in mijn pack terwijl ik toch niet meer speelquote:Op maandag 28 april 2014 14:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik verwacht nog shitload aan free packs.![]()
![]()
Mooi voor volgend jaar in je generations.quote:Op maandag 28 april 2014 14:17 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, dan krijg ik untradable TOTS Hazard in mijn pack terwijl ik toch niet meer speel
heb 2x ronaldo 1x messi 1x aguero 1x neymar op de TP staanquote:
veul meer waard gr grPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ibrahimovic in een pak!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik had 'm al meerdere keren voorbij zien komen. Ook met duurdere spelers (in FUT), zoals Ronaldo ofzo.quote:Op maandag 28 april 2014 14:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die grap is hier al tientallen keren gemaaktHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ahh POTSquote:Op maandag 28 april 2014 14:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die grap is hier al tientallen keren gemaaktnog steeds in de webapp jongen ?
#FreeTrapz![]()
Ik heb 76%.quote:Op maandag 28 april 2014 14:21 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
heb 2x ronaldo 1x messi 1x aguero 1x neymar op de TP staan
veul meer waard gr gr![]()
Ik had trouwens IF Picszek voor 28k gekochtquote:Op maandag 28 april 2014 14:22 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ahh POTSnog steeds in de webapp jongen ?
Al lang niet meer. Wel een TOTS Cerci voor 158k op de kop getiktquote:Op maandag 28 april 2014 14:22 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ahh POTSnog steeds in de webapp jongen ?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Bohhh wanneer ?quote:Op maandag 28 april 2014 14:23 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik had trouwens IF Picszek voor 28k gekochtmijn laagste score stond op 41K
#FreeTrapz![]()
Open bid kun je hem voor 30-35k soms prikkenquote:Op maandag 28 april 2014 14:24 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Bohhh wanneer ?mijn laagste score stond op 41K
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: