hmm, de spoiler werkt niet als ik je post quote, wat raarquote:Op zondag 27 april 2014 21:42 schreef UltraUser het volgende:
In verband met overzichtelijkheid heb ik het maar gespoilerd.
Ik zal maar direct met de deur in huis vallen:
Zelf ben ik een jongen van 23 jaar. Mijn ouders zijn sinds mijn vierde levensjaar gescheiden en hadden beide een nieuwe partner, echter zijn ze beide acht a tien jaar later overleden waardoor ik genoodzaakt was om in te wonen bij de partner (van moeder). Dit verliep een aantal jaren goed, maar na een tijdje wegens irritaties over en weer ben ik weggegaan op mijn negentiende.. aangezien ik geen inkomen had en nog een scholier was ben ik gaan inwonen bij de andere partner van mijn andere ouder (vader). Ik had al contact met beide partners en kon met beide goed opschieten, echter ben ik dus weggegaan van de één omdat het daar niet mee ging..
Nu drie a vier jaar later begin ik mij seksueel aangetrokken tot de ex-vriendin/partner van mijn één van mijn ouders te voelen omdat ik haar echt een lekker ding vind... (ze is 34 jaar) en ik zou dus graag grof gezegd haar willen neuken, maar ik ben zelf geen charmeur... en ben zelf daarentegen echt een kluns met flirts en al.
Iemand idee hoe ik dit zou kunnen aanpakken?
Vaag.. lekker boeieuhhhquote:Op zondag 27 april 2014 21:43 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
hmm, de spoiler werkt niet als ik je post quote, wat raar
Het is gewoon ''seks''. Niet meer dan dat hé.quote:Op zondag 27 april 2014 21:44 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
stel je maakt haar zwanger
Hoe leg je dat aan je kinderen uit?
quote:Op zondag 27 april 2014 21:43 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
oh jaquote:Op zondag 27 april 2014 21:45 schreef UltraUser het volgende:
[..]
Het is gewoon ''seks''. Niet meer dan dat hé.
vrouwen kunnen zwanger raken van seksquote:Op zondag 27 april 2014 21:45 schreef UltraUser het volgende:
[..]
Het is gewoon ''seks''. Niet meer dan dat hé.
quote:Op zondag 27 april 2014 21:44 schreef CarltonBanks het volgende:
zum kotsen:
zie ook ditte http://jezalhetmaar.bnn.nl/zijn/kandidaten/65
aflevering via: http://jezalhetmaar.bnn.nl/zijn/video/aflevering/139
quote:
quote:Op zondag 27 april 2014 21:43 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
Had je deze tekst maar niet moeten plaatsenquote:Op zondag 27 april 2014 21:46 schreef UltraUser het volgende:
Laat maar zitten. Krijg een stormloop over me heen.
quote:Op zondag 27 april 2014 21:42 schreef UltraUser het volgende:
In verband met overzichtelijkheid heb ik het maar gespoilerd.
Ik zal maar direct met de deur in huis vallen:
Zelf ben ik een jongen van 23 jaar. Mijn ouders zijn sinds mijn vierde levensjaar gescheiden en hadden beide een nieuwe partner, echter zijn ze beide acht a tien jaar later overleden waardoor ik genoodzaakt was om in te wonen bij de partner (van moeder). Dit verliep een aantal jaren goed, maar na een tijdje wegens irritaties over en weer ben ik weggegaan op mijn negentiende.. aangezien ik geen inkomen had en nog een scholier was ben ik gaan inwonen bij de andere partner van mijn andere ouder (vader). Ik had al contact met beide partners en kon met beide goed opschieten, echter ben ik dus weggegaan van de één omdat het daar niet mee ging..
Nu drie a vier jaar later begin ik mij seksueel aangetrokken tot de ex-vriendin/partner van mijn één van mijn ouders te voelen omdat ik haar echt een lekker ding vind... (ze is 34 jaar) en ik zou dus graag grof gezegd haar willen neuken, maar ik ben zelf geen charmeur... en ben zelf daarentegen echt een kluns met flirts en al.
Iemand idee hoe ik dit zou kunnen aanpakken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |