Uitzendschemaquote:Het bod van naar verluidt 20 miljoen euro per jaar was genoeg: de NOS mag ook de komende drie seizoenen de samenvattingen van de Eredivisie uitzenden. De keerzijde is dat na volgend seizoen hoogstwaarschijnlijk afscheid genomen wordt van de Champions League.
Er waren drie partijen in de race om de uitzendrechten van de Eredivisie-samenvattingen (die verkocht werden door Eredivisie Media & Marketing): NOS, RTL en SBS. Vorige maand schreef NRC dat het bod van de NOS, dat de rechten nu ook bezit, ongeveer het dubbele was van wat de twee commerciėle omroepen op tafel wilden leggen. Volgens betrokkenen haakte RTL daarom eind februari al af.
De live-wedstrijden worden uitgezonden door betaalzender FOX Sports Eredivisie. Bij de rechten die de NOS vandaag vergaard heeft, hoort ook het live verslag mogen doen voor de radio, traditioneel bij Langs de Lijn.
De aankoop heeft een keerzijde, liet algemeen directeur van de NOS Jan de Jong vanmiddag in Radio 1-programma De Nieuws BV weten. Als de uitzendrechten voor de Champions League na het seizoen 2014/2015 verlopen, kan de NOS niet meer meebieden, zei hij. Dat betekent hoogstwaarschijnlijk dat FOX die dan in handen krijgt.
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)e-drie-jaar-bij-nos/
http://haxballmaps.com/quote:Op zondag 27 april 2014 20:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er allemaal te downloaden valt.
Alle roden waren weggelopen behalve ik.quote:
quote:
quote:Op zondag 27 april 2014 20:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alle roden waren weggelopen behalve ik.
Toch heb ik nog een open doel kans kunnen missen.
Die controls zijn een beetje kut.
pick me pick mequote:
Ik werd gewoon in het andere team gezetquote:Op zondag 27 april 2014 20:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
quote:
Het paste me niet helemaal, dus ik heb een samenvatting gemaakt.quote:Op zondag 27 april 2014 20:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doe dan alleen de eerste zinquote:Op zondag 27 april 2014 20:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Het paste me niet helemaal, dus ik heb een samenvatting gemaakt.
Goede samenvattingquote:Op zondag 27 april 2014 20:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Het paste me niet helemaal, dus ik heb een samenvatting gemaakt.
Anders hadden we ze helemaal zoekgetikt maar De Nor kreeg weer een aanvalletje van machtswellust.quote:Op zondag 27 april 2014 20:30 schreef alors het volgende:
[..]
Ik werd gewoon in het andere team gezet
Ja ik movede je even naar ons, omdat bij ons een paar weg waren gegaan en het 3 v 6 was. Totdat men Johannes zat werd en massaal zijn team uit ging.quote:Op zondag 27 april 2014 20:30 schreef alors het volgende:
[..]
Ik werd gewoon in het andere team gezet
Ik kijk hoe Roda eruit gaat, dat is grappiger.quote:Op zondag 27 april 2014 20:31 schreef Tchock het volgende:
Hier willen jullie een winkeldief uitlachen?
[ afbeelding ]
Ik wil wel reageren maar dan verklap ik weer dingen.quote:Op zondag 27 april 2014 20:31 schreef alors het volgende:
[..]
Ik kijk hoe Roda eruit gaat, dat is grappiger.
Alors was mij helemaal niet zat, houd jij onjuiste insinuaties eens bij je.quote:Op zondag 27 april 2014 20:31 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ja ik movede je even naar ons, omdat bij ons een paar weg waren gegaan en het 3 v 6 was. Totdat men Johannes zat werd en massaal zijn team uit ging.
Ik snap hier echt niets vanquote:Op zondag 27 april 2014 20:31 schreef Tchock het volgende:
Hier willen jullie een winkeldief uitlachen?
[ afbeelding ]
Mooi 1-2tje hadden we nog, jammer dat die aardappel het moest verpesten.quote:Op zondag 27 april 2014 20:31 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ja ik movede je even naar ons, omdat bij ons een paar weg waren gegaan en het 3 v 6 was. Totdat men Johannes zat werd en massaal zijn team uit ging.
Het is een winkeldief, en op een of andere manier hebben de eigenaren van de winkel zijn been binnen vast terwijl de rest buiten staat.quote:
Ik zeg doen.quote:Op zondag 27 april 2014 20:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kieftenbeld wil terug naar Limburg.
Doen!quote:Op zondag 27 april 2014 20:33 schreef Cavaliers het volgende:
Wat vinden jullie van deze:
[ afbeelding ]
Iedereen vs iedereen, met ieder een eigen goal.
Oh die is wel leukquote:Op zondag 27 april 2014 20:33 schreef Cavaliers het volgende:
[ afbeelding ]
Dat ziet er leuk uit. Doet me aan blokjesvoetbal denken vroeger met gymquote:Op zondag 27 april 2014 20:33 schreef Cavaliers het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk.quote:Op zondag 27 april 2014 20:33 schreef Cavaliers het volgende:
[ afbeelding ]
Zo is hetquote:Op zondag 27 april 2014 20:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze moeten even iets beter gaan spelen, en dan zijn die play-offs een formaliteit.
Ja.quote:Op zondag 27 april 2014 20:33 schreef Cavaliers het volgende:
[ afbeelding ]
Proberen we zo na de laatste samenvatting wel okquote:Op zondag 27 april 2014 20:33 schreef Cavaliers het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, dat zei iemand al ja.quote:Op zondag 27 april 2014 20:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja.
Net als voetbal met banken in de hoek bij gym.
Dat is wel grappigquote:Op zondag 27 april 2014 20:33 schreef Cavaliers het volgende:
[ afbeelding ]
Die had het over blokjesvoetbal.quote:
Ja die is wel leuk ja.quote:Op zondag 27 april 2014 20:33 schreef Cavaliers het volgende:
[ afbeelding ]
TT kan weer teruggezet worden.quote:Op zondag 27 april 2014 20:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die had het over blokjesvoetbal.
Daar had ik het niet over.
Dus je post is foutief.
Excuses kunnen per DM.
Leukquote:Op zondag 27 april 2014 20:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die had het over blokjesvoetbal.
Daar had ik het niet over.
Dus je post is foutief.
Excuses kunnen per DM.
Ik vind het ook leuk.quote:
quote:Op zondag 27 april 2014 20:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij voor praktisch elke club was dus er zit vast iets leuks bij.
Wat nu al vol?quote:Op zondag 27 april 2014 20:37 schreef Cavaliers het volgende:
Ah, fuck it. Kijk ze vannacht wel.
http://www.haxball.com/?r(...)02fbd9fb088c7fcda7f2
MAXIMAAL 6 MAN
wtf nu al volquote:Op zondag 27 april 2014 20:37 schreef Cavaliers het volgende:
Ah, fuck it. Kijk ze vannacht wel.
http://www.haxball.com/?r(...)02fbd9fb088c7fcda7f2
MAXIMAAL 6 MAN
Eens. Maar kunnen die velden niet kleiner, nu is het zo'n geren heen en weer steedsquote:Op zondag 27 april 2014 20:41 schreef Grifte het volgende:
Anders gewoon zo weer groot veld waar iedereen kan mee doen
Je kiest zelf om zo te kluitjesrennen, je kan ook beetje slim lopen en diepe balletjes geven. Maar idd met 3 vs 3 op groot veld is kutquote:Op zondag 27 april 2014 20:41 schreef alors het volgende:
[..]
Eens. Maar kunnen die velden niet kleiner, nu is het zo'n geren heen en weer steeds
wel een leuk meisjequote:
lukt me niet om te joinenquote:Op zondag 27 april 2014 20:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
http://www.haxball.com/?r(...)37f46a07ca6e0&pass=1
Ww = Alba
http://www.haxball.com/?r(...)f2e427663e03d&pass=1quote:Op zondag 27 april 2014 20:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iemand nog een haxball waar de room NIET vol is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |