Er is voldoende te haten op Ajax.quote:Op zondag 27 april 2014 19:41 schreef yats het volgende:
[..]
He, niet haten. Ik zeg toch ook niets over Ajax
Feer please. Zeg dat sowieso maar niet als je eenmaal in Arnhem woont.quote:Haten op Vitesse is altijd terecht.
De eigenaar is niet de club he? Dat zijn de supporters. Verder genoeg historie (sinds 1892)quote:Op zondag 27 april 2014 19:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er is voldoende te haten op Ajax.
Maar Vitesse is een vieze club, qua eigenaren, roddels, geld en bizarre bestuursleden en eigenaren.
gezeik binnen een club is nooit goed. ajax is de enige die ik zo even kan bedenken die ondanks dat toch kampioen werd.quote:Op zondag 27 april 2014 19:44 schreef yats het volgende:
[..]
De eigenaar is niet de club he? Dat zijn de supporters. Verder genoeg historie (sinds 1892)
Ik zeg wat ik wil.quote:Op zondag 27 april 2014 19:43 schreef yats het volgende:
[..]
Feer please. Zeg dat sowieso maar niet als je eenmaal in Arnhem woont.
En ik denk dat dat te danken is aan 1 man in het bijzonder.quote:Op zondag 27 april 2014 19:46 schreef perro. het volgende:
[..]
gezeik binnen een club is nooit goed. ajax is de enige die ik zo even kan bedenken die ondanks dat toch kampioen werd.
Dat sowieso. Maar 'gezeik' zijn we wel gewend als een van de minst geliefde clubs. Hollywood aan de Rijn he?quote:Op zondag 27 april 2014 19:46 schreef perro. het volgende:
[..]
gezeik binnen een club is nooit goed. ajax is de enige die ik zo even kan bedenken die ondanks dat toch kampioen werd.
Zeker, maar ik raad je wel aan mocht je in het Broek, Klarendal of Malburgen te gaan wonen dat niet hardop te zeggen. Dat vinden ze daar niet zo leuk. Gewoon een gemeend aardig adviesquote:
Wazzup?quote:
Het is ook niet iets om door de straten te roepen, nee.quote:Op zondag 27 april 2014 19:49 schreef yats het volgende:
[..]
Dat sowieso. Maar 'gezeik' zijn we wel gewend als een van de minst geliefde clubs. Hollywood aan de Rijn he?
[..]
Zeker, maar ik raad je wel aan mocht je in het Broek, Klarendal of Malburgen te gaan wonen dat niet hardop te zeggen. Dat vinden ze daar niet zo leuk. Gewoon een gemeend aardig advies
Het is vooral sneu dat zoiets zeggen vaak tot geweld leidt.quote:Op zondag 27 april 2014 19:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is ook niet iets om door de straten te roepen, nee.Maar dat vind ik sowieso al kansloos.
Dat al helemaal.quote:Op zondag 27 april 2014 19:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het is vooral sneu dat zoiets zeggen vaak tot geweld leidt.
Ik zie jou er eigenlijk wel voor aan om heel subtiel iets rood groen zwarts bij je te hebben om toch een statement te maken.quote:Op zondag 27 april 2014 19:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is ook niet iets om door de straten te roepen, nee.Maar dat vind ik sowieso al kansloos.
Ik heb een sjaal.quote:Op zondag 27 april 2014 19:53 schreef yats het volgende:
[..]
Ik zie jou er eigenlijk wel voor aan om heel subtiel iets rood groen zwarts bij je te hebben om toch een statement te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |