Uitzendschemaquote:Het bod van naar verluidt 20 miljoen euro per jaar was genoeg: de NOS mag ook de komende drie seizoenen de samenvattingen van de Eredivisie uitzenden. De keerzijde is dat na volgend seizoen hoogstwaarschijnlijk afscheid genomen wordt van de Champions League.
Er waren drie partijen in de race om de uitzendrechten van de Eredivisie-samenvattingen (die verkocht werden door Eredivisie Media & Marketing): NOS, RTL en SBS. Vorige maand schreef NRC dat het bod van de NOS, dat de rechten nu ook bezit, ongeveer het dubbele was van wat de twee commerciėle omroepen op tafel wilden leggen. Volgens betrokkenen haakte RTL daarom eind februari al af.
De live-wedstrijden worden uitgezonden door betaalzender FOX Sports Eredivisie. Bij de rechten die de NOS vandaag vergaard heeft, hoort ook het live verslag mogen doen voor de radio, traditioneel bij Langs de Lijn.
De aankoop heeft een keerzijde, liet algemeen directeur van de NOS Jan de Jong vanmiddag in Radio 1-programma De Nieuws BV weten. Als de uitzendrechten voor de Champions League na het seizoen 2014/2015 verlopen, kan de NOS niet meer meebieden, zei hij. Dat betekent hoogstwaarschijnlijk dat FOX die dan in handen krijgt.
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)e-drie-jaar-bij-nos/
quote:
andersen is wel de slechtste in de eredivisiequote:
viel wel meequote:
quote:Op zondag 27 april 2014 19:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh nee, ik klik niet. Ben ff voetbal aan het kijken nu.
Maar niemand gelooft je, als je dat maar weet.
Bij dit GIFje moet ik altijd aan Stijn denken.quote:
Ik ook niet, ik vertrouw op mijn PSV def.quote:Op zondag 27 april 2014 19:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik realiseer me opeens dat ik niet gewisseld heb.
Heb je daar nog bewijs bij?quote:Op zondag 27 april 2014 19:32 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Bij dit GIFje moet ik altijd aan Stijn denken.
Hij lijkt er wel op, althans op die oude bekerfoto
Ik ookquote:Op zondag 27 april 2014 19:32 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Wel apart dat je daar van weet terwijl die foto van ruim voor je tijd was.quote:Op zondag 27 april 2014 19:32 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Stijn staat ook onder mijn favorieten.quote:Op zondag 27 april 2014 19:32 schreef alors het volgende:
[..]
Ik ookHij staat bij mij ook onder favorieten als 'stijn'
quote:Op zondag 27 april 2014 19:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat heeft Sjelsie eigenlijk gedaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Die heb ik laatst een keer gezienquote:Op zondag 27 april 2014 19:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wel apart dat je daar van weet terwijl die foto van ruim voor je tijd was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 april 2014 19:33 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]Wat een aids.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Simon Zwartkruis morgen aan de bar over een kabel.quote:Op zondag 27 april 2014 19:33 schreef Grifte het volgende:
Net als bij PSV duidelijk een zwart-witte scheiding
quote:Op zondag 27 april 2014 19:33 schreef alors het volgende:
[..]Ik was een fractie eerder haSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
Die zwembadfoto met al die negers en Driesjequote:Op zondag 27 april 2014 19:33 schreef Grifte het volgende:
Net als bij PSV duidelijk een zwart-witte scheiding
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd man. Het is je gegund.quote:Op zondag 27 april 2014 19:34 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ik was een fractie eerder ha
Die zal voor eeuwig loller blijven.quote:Op zondag 27 april 2014 19:34 schreef alors het volgende:
[..]
Die zwembadfoto met al die negers en Driesje
quote:Op zondag 27 april 2014 19:34 schreef Tchock het volgende:
[..]Had ie dat gedaan dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Doe eens niet.quote:
En dan nog winnenquote:
quote:
Afgekeken van Thijs zekertwitter:thijsslegers twitterde op zondag 27-04-2014 om 13:10:20Bijna in Zwolle. #Nostradamus denkt er t volgende van: #pecpsv 1-2 reageer retweet
Deed ie ook xdquote:Op zondag 27 april 2014 19:35 schreef GGMM het volgende:
Haha en iemand probeerde mij nog wel wijs te maken dat Rekik goed speelde![]()
Wat een ziener. Hij heeft het bijna altijd goed.quote:Op zondag 27 april 2014 19:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]Afgekeken van Thijs zekertwitter:thijsslegers twitterde op zondag 27-04-2014 om 13:10:20Bijna in Zwolle. #Nostradamus denkt er t volgende van: #pecpsv 1-2 reageer retweet
.
Hij kwam er met zijn vingertop net niet bijquote:Op zondag 27 april 2014 19:36 schreef Tchock het volgende:
Die had Boer wel kunnen hebben volgens mij.
vervelendquote:Op zondag 27 april 2014 19:37 schreef Ajacied422 het volgende:
mijn linkerhand zit klem in mijn koffieberker
Hopelijk komt je rechterhand ook ergens klem in te zitten.quote:Op zondag 27 april 2014 19:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat kan ik me voorstellen, berkers zijn ook erg gevaarlijkquote:Op zondag 27 april 2014 19:37 schreef Ajacied422 het volgende:
60kquote:Op zondag 27 april 2014 19:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hoeveel was Ruiz ook alweer per wedstrijd?
Ik quote deze alvast voor de 1-2.quote:Op zondag 27 april 2014 19:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hoeveel was Ruiz ook alweer per wedstrijd?
waar komt ie origineel vandaan?quote:
Wat gek als je in de winterstop 9de staat.quote:Op zondag 27 april 2014 19:41 schreef GGMM het volgende:
Het publiek van PSV is blij met een 4e plaats.
Ik ben minder ontevreden met een vierde plaats dan met een vijfdequote:Op zondag 27 april 2014 19:41 schreef GGMM het volgende:
Kan je nagaan hoe snel ze gewend zijn aan het feit dat ze geen topclub meer zijn.quote:Op zondag 27 april 2014 19:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat gek als je in de winterstop 9de staat.
Je loopt met je eigen domheid te koop.quote:Op zondag 27 april 2014 19:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe snel ze gewend zijn aan het feit dat ze geen topclub meer zijn.
Arsenal ookquote:Op zondag 27 april 2014 19:41 schreef GGMM het volgende:
Als we alle wedstrijden in de 2e seizoenshelft hadden gewonnen waren we gewoon kampioen geweestquote:Op zondag 27 april 2014 19:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe snel ze gewend zijn aan het feit dat ze geen topclub meer zijn.
Uh ja, oke.. :Squote:Op zondag 27 april 2014 19:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als we alle wedstrijden in de 2e seizoenshelft hadden gewonnen waren we gewoon kampioen geweest
quote:
Psv is nog een topclub?quote:Op zondag 27 april 2014 19:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je loopt met je eigen domheid te koop.
nou nou nouquote:Op zondag 27 april 2014 19:43 schreef alors het volgende:
Gooi eens een vuurwerkbom naar Joep, jongens.
Ajax is een topclub en de rest niet?quote:
Ryan Jared Leto.quote:
Er gaat niets boven Groningenquote:
llemaal even lachen om alorsquote:
Inderdaad. Op Europees voetbal gestaan, en ook op degradatie, en dan uiteindelijk prima in de middenmoot.quote:Op zondag 27 april 2014 19:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Utrecht heeft wel een bijzonder boeiend seizoen beleefd.
In de interviews komen pas de echt opzienbarende feitjes boven.quote:Op zondag 27 april 2014 19:45 schreef Grifte het volgende:
Wat een korte samenvattingen in verhouding tot de interviews
Feyenoord ook.quote:Op zondag 27 april 2014 19:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ajax is een topclub en de rest niet?
Denk dat dat inderdaad de PO finale wordtquote:Op zondag 27 april 2014 19:45 schreef Dale__Cooper het volgende:
nog tweemaal Heerenveen - Groningen zit er wel dik ik overigens
Als het maar niet bij Groningen is.quote:Op zondag 27 april 2014 19:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
zou jack van gelder vandaag ook commentaar geven?
Zijn de afgelopen jaren in resultaten niet beter dan PSVquote:
Die doet NEC of Roda.quote:Op zondag 27 april 2014 19:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als het maar niet bij Groningen is.
Alhoewel Grueter ook nog moet komen.
Dat was de stelling ook niet.quote:Op zondag 27 april 2014 19:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zijn de afgelopen jaren in resultaten niet beter dan PSV
Laatste drie jaar wel.quote:Op zondag 27 april 2014 19:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zijn de afgelopen jaren in resultaten niet beter dan PSV
Dan is het geen topclub.quote:
Deze goal kon hij niet veel aan doen, toch?quote:Op zondag 27 april 2014 19:48 schreef alors het volgende:
Er waren mensen die wilden van VDB de hele wedstrijd zou keepen en ook de playoffs nog
Nee hoor.quote:Op zondag 27 april 2014 19:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ajax is een topclub en de rest niet?
Eens met de Slob.quote:Op zondag 27 april 2014 19:50 schreef Slobeend het volgende:
Joep is de grootste lul van de sportjournalistiek.
Ik begin over Ajax omdat zij duidelijk op dit moment de beste club van Nederland zijn.quote:Op zondag 27 april 2014 19:49 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Nee hoor.
Maar laten we het topclub onwaardig noemen wat er al jaren bij PSV gebeurt. Niet alleen qua prestaties. Vooral qua organisatie en instelling. Men doet maar wat en dat werd onder Rutten nog eerst met prestaties gecamoufleerd. Dat Ajax 4 keer kampioen wordt is naast de boer voor een groot deel te danken aan het falen van Feyenoord en PSV. Alleen maar kwaliteit verkocht, opgebouwd en ingekocht zonder visie en beleid
Voor je weer begint over Ajax, dat is blijkbaar belangrijker dan psv, hoe de revolutie daar tot stand is gekomen is ook een topclub onwaardig.
Welk nummer is dat??quote:Op zondag 27 april 2014 19:50 schreef Mansjester het volgende:
Dit nummer wat ik nu hoor komt altijd als reclame voorbij tijdens de streams
Ditquote:Op zondag 27 april 2014 19:50 schreef Slobeend het volgende:
Joep is de grootste lul van de sportjournalistiek.
Ik heb het al eerder gezegd vanavond: het is sowieso topclubs onwaardig dat je constant hoort 'vierde plaats is prima als je 9e stond', 'we zijn tevreden met de tweede plek', 'Europees voetbal halen was het hoogst haalbare'.quote:Op zondag 27 april 2014 19:49 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Nee hoor.
Maar laten we het topclub onwaardig noemen wat er al jaren bij PSV gebeurt. Niet alleen qua prestaties. Vooral qua organisatie en instelling. Men doet maar wat en dat werd onder Rutten nog eerst met prestaties gecamoufleerd. Dat Ajax 4 keer kampioen wordt is naast de boer voor een groot deel te danken aan het falen van Feyenoord en PSV. Alleen maar kwaliteit verkocht, opgebouwd en ingekocht zonder visie en beleid
Voor je weer begint over Ajax, dat is blijkbaar belangrijker dan psv, hoe de revolutie daar tot stand is gekomen is ook een topclub onwaardig.
Hoe was het bij SCC?quote:
Hallo.quote:
quote:Op zondag 27 april 2014 20:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hallo.Ik hoorde het. Uitslag Roda en positie PSV is het enige wat ik weet, dus niet spoilen svpSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bijna alles is al geweest, behalve deze belangrijkste wedstrijd.quote:Op zondag 27 april 2014 20:26 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik hoorde het. Uitslag Roda en positie PSV is het enige wat ik weet, dus niet spoilen svp
quote:Op zondag 27 april 2014 20:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zelfs kutjebef kan beter voetballen
Wat had je in mind?quote:Op zondag 27 april 2014 20:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Geert, kan jij wat meer stadions downloaden? Dat grote stadion heb ik nu wel gezien.
Wie was jij dan?quote:Op zondag 27 april 2014 20:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
hoe ging het vorige potje?quote:Op zondag 27 april 2014 20:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Geert, kan jij wat meer stadions downloaden? Dat grote stadion heb ik nu wel gezien.
Kutjebef had wel aparte prioriteiten, zonder verdedigers op zijn pad wilde hij toch richting de cornervlag.quote:Op zondag 27 april 2014 20:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
kutjebef.quote:
Wie was dat?quote:Op zondag 27 april 2014 20:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |