SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Tot aan zijn blessure speelde hij wel erg goedquote:Op zondag 27 april 2014 18:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Een half seizoen missen door een blessure helpt niet echt..
Was trouwens niet een half seizoen, was minder...![]()
Wel minder idd ja, maar 25 vd 38 wedstrijden lijkt me veel te weinig. Jammer, want hij past perfect in mijn teamquote:Op zondag 27 april 2014 18:35 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Tot aan zijn blessure speelde hij wel erg goed
Was trouwens niet een half seizoen, was minder...
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Oh ja.
twitter:premierleague twitterde op zondag 27-04-2014 om 18:42:14SUB Palace make their third and final change with Tom Ince coming on for Yannick Bolasie. Palace 0-2 Chelsea (74 mins) #CRYMCI reageer retweet
![]()
TOTY Neuer weer verkocht voor 679.000 (had hem paar dagen geleden gekocht voor 579.000)
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Netjesquote:Op zondag 27 april 2014 18:50 schreef The_Yakuza het volgende:
TOTY Neuer weer verkocht voor 679.000 (had hem paar dagen geleden gekocht voor 579.000)![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Bij mij is het nooit oranje geweest..alleen de gebruikersnamen. Maar dat is nu ook niet meer.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
2 uur en 10 minuten Studio Sport. Genot.
Eerste keer dat ik kijk dit seizoen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op zondag 27-04-2014 om 19:00:22Gold Players Premium 25K packs are now available for the next 24hrs. Limit of 10. #FUT reageer retweet
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik heb bij die panini nu al 7x Romaric gehad volgens mijen nog steeds nog geen enkele Braziliaan (ja, heb er nu eentje dankzij traden).
![]()
Had wel verwacht dat deze er zou komen. Misschien dat de prijzen wat gaan zakkenquote:Op zondag 27 april 2014 19:02 schreef Tim86 het volgende:
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op zondag 27-04-2014 om 19:00:22Gold Players Premium 25K packs are now available for the next 24hrs. Limit of 10. #FUT reageer retweet
![]()
![]()
BAM
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:nog wat waard ook of dat niet ?
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
43kquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ohh valt meequote:
IF piszczek duikelt meteen weer naar beneden.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik heb 4x James Rodriguez gehad.quote:Op zondag 27 april 2014 19:03 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb bij die panini nu al 7x Romaric gehad volgens mijen nog steeds nog geen enkele Braziliaan (ja, heb er nu eentje dankzij traden).
Wat een pack.. Blindquote:![]()
![]()
Bonusvraag; wat zijn ongeveer de kansen op een IF speler, of zelfs een TOTY speler in een pack? Hoeft geen exacte wetenschap, gewoon een gemiddelde kans.![]()
Als je 3x het woord autobuyer zegt tegen de spiegel dan verschijnt Confettiquote:Op zondag 27 april 2014 19:13 schreef nickhguitar het volgende:
Wie verkoopt hier nog coins ?(die nu online is)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Valt geen zinnig woord over te zeggen. Geen inschatting, geen wetenschap..niets.quote:Op zondag 27 april 2014 19:15 schreef nickhguitar het volgende:
Bonusvraag; wat zijn ongeveer de kansen op een IF speler, of zelfs een TOTY speler in een pack? Hoeft geen exacte wetenschap, gewoon een gemiddelde kans.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ohquote:Op zondag 27 april 2014 19:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Valt geen zinnig woord over te zeggen. Geen inschatting, geen wetenschap..niets.Ik heb inmiddels aardig wat packs gekocht (al met al over meerdere FUT's), maar nog geen enkele IF
![]()
![]()
quote:Op zondag 27 april 2014 19:03 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb bij die panini nu al 7x S. Bamba gehad volgens mijen nog steeds nog geen enkele Braziliaan (ja, heb er nu eentje dankzij traden).
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
0 procent kans op een toty kan ik je verzekerenquote:Op zondag 27 april 2014 19:15 schreef nickhguitar het volgende:
Bonusvraag; wat zijn ongeveer de kansen op een IF speler, of zelfs een TOTY speler in een pack? Hoeft geen exacte wetenschap, gewoon een gemiddelde kans.![]()
![]()
heb dit jaar echt al aardig wat packs gekocht maar zit nog maar op 3 IF's dit jaar, cana davies en sokratisquote:Op zondag 27 april 2014 19:16 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
OhIk heb inmiddels aardig wat packs gekocht (al met al over meerdere FUT's), maar nog geen enkele IF
#FreeTrapz![]()
Een cardweight van 3 is relatief laag, maar een vertaling naar een % heb ik niet.
Kan net zo goed 3 sinaasappels zijnGRAAG VERWIJDEREN![]()
kon nu echt in geen enkele webapp meer
#FreeTrapz![]()
Ik al dagen nietquote:![]()
Wel de beste manier om definitief af te kicken van Fifa, als ik er weer in kom ga ik 1x alle coins weggooien met pakjes en dan een punt er achter zetten.![]()
Vandaag totaal geen problemen gehad met de webapp..vaag dat het zo verschilt per persoon. Al waren de issues bij FUT icm PS3/PS4 veel groter dit weekend dan bij xbox volgens mij.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
vanmiddag kwam ik er bij explorer wel in bij chrome niet.quote:Op zondag 27 april 2014 19:30 schreef Tim86 het volgende:
Vandaag totaal geen problemen gehad met de webapp..vaag dat het zo verschilt per persoon. Al waren de issues bij FUT icm PS3/PS4 veel groter dit weekend dan bij xbox volgens mij.
nu kom ik bij beide er niet meer in.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Andere server denk ik?quote:Op zondag 27 april 2014 19:31 schreef DutchSL het volgende:
Waarom zou de werking van de webapp console-afhankelijk zijn ?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
gr gr mavervanvorigjaar
Eerste gold pack van deze week.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
normaals gefeliciteerd dan maar ? ook deze nog wat waard ? zou er zelf niet meer dan 50K voor gevenquote:Op zondag 27 april 2014 19:35 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
gr gr mavervanvorigjaar
Eerste gold pack van deze week.
#FreeTrapz![]()
36kquote:Op zondag 27 april 2014 19:37 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
normaals gefeliciteerd dan maar ? ook deze nog wat waard ? zou er zelf niet meer dan 50K voor geven
Zoveel winst heb je dan alsnog niet uit een 25k pack
En nu maar stoppen op mijn hoogtepunt. Trek ik volgende week TOTS Hazard wel weer uit een pack.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
dat had ik 2 maanden geledenquote:Op zondag 27 april 2014 19:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
36k
Zoveel winst heb je dan alsnog niet uit een 25k pack
En nu maar stoppen op mijn hoogtepunt. Trek ik volgende week TOTS Hazard wel weer uit een pack.eerst aguero uit een pack toen nog 1tje om op een mooi rond getal uit te komen. zat neymar er in
soms is packluck echt mooi
#jevoeltjeevenmaverPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
WTF zijn ze aan het doen dan bij EA, denk doe een potje kickoff want kwam er niet in maar t lijken wel 11 roadrunners die over me scherm gaan man..
ze hebben ajax 11 super spelers gegeven voor t kampioenschap denk ik
#FreeTrapz![]()
![]()
Nu is het feest echt begonnen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
hipsterquote:Op zondag 27 april 2014 18:59 schreef Tim86 het volgende:
Bij mij is het nooit oranje geweest..alleen de gebruikersnamen. Maar dat is nu ook niet meer.![]()
![]()
![]()
Hij staat daar toch met zijn 3 kinderen. 1e kampioenschap in z'n carriere ook.
Die gast die de hitlergroet doetquote:Op zondag 27 april 2014 20:00 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Hij staat daar toch met zijn 3 kinderen. 1e kampioenschap in z'n carriere ook.![]()
![]()
#DareToDirkAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat is Emrequote:De Fox Sports van Turkije is ook gewoon kut.quote:
hahaha dit is echt alsof je dronken bent,zo mooi
#FreeTrapz![]()
![]()
5e pack inmiddels. Kompany in de 3e en 2x prut tussendoor.
Speel alsnog maar quitte ofzo
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Maver86quote:Op zondag 27 april 2014 20:03 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
5e pack inmiddels. Kompany in de 3e en 2x prut tussendoor.![]()
Heb jij hem nu nou 2x uit packs?quote:Op zondag 27 april 2014 20:03 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
5e pack inmiddels. Kompany in de 3e en 2x prut tussendoor.![]()
jaquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nice en dat terwijl er een zekere SIF komt na vandaagquote:Op zondag 27 april 2014 20:07 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Had een IF silver inkoop gedaan. Had deze voor 62k
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hij drinkt niet toch? Of is dat alleen Cillessen van de keepers?quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Oh, zou wel heel apart zijnquote:Op zondag 27 april 2014 20:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij drinkt niet toch? Of is dat alleen Cillessen van de keepers?Weet het alleen van Cillessen.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Die voor 62k heb ik vorige week nog gezien.quote:Op zondag 27 april 2014 20:07 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Had een IF silver inkoop gedaan. Had deze voor 62k![]()
haha 16-0 geworden. goud dit maar niet leuk![]()
je kan zeker geen theater replays online zien he.zou wachten tot morgen, nog 24 uur 25K packs, daalt nog wel een beetje denk ik.quote:Op zondag 27 april 2014 20:11 schreef Maver24 het volgende:
wil graag TOTS De Rossi halen maar geen idee of het een goed idee isPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dua
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Vanuit theater kan je uploadenquote:Op zondag 27 april 2014 20:11 schreef FCsuarez het volgende:
je kan zeker geen theater replays online zien he.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja dat denk ik ook. Ik wacht nog wel even. hopen dat hij rond de 150k wordt ofzoquote:Op zondag 27 april 2014 20:11 schreef FCsuarez het volgende:
je kan zeker geen theater replays online zien he.
[..]
zou wachten tot morgen, nog 24 uur 25K packs, daalt nog wel een beetje denk ik.![]()
En grote kans dat hij daarna bij Serie A er weer bij zitquote:Op zondag 27 april 2014 20:11 schreef FCsuarez het volgende:
je kan zeker geen theater replays online zien he.
[..]
zou wachten tot morgen, nog 24 uur 25K packs, daalt nog wel een beetje denk ik.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ja maar geen verbinding met de server dus daarom kan het niet denk ik.quote:
laat ze nog wel een keer zien, alsof het 11 doorgesnoven volendammers waren, kon niet eens knap de bal afpakken.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Zat niet bij de predictions volgens mij...quote:Op zondag 27 april 2014 20:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En grote kans dat hij daarna bij Serie A er weer bij zitNAC Breda
Rèsbaarge![]()
bij die andere predictions weer wel.quote:Op zondag 27 april 2014 20:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zat niet bij de predictions volgens mij...Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Fischer
Onherkenbaar
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Link?quote:Op zondag 27 april 2014 20:15 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
bij die andere predictions weer wel.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
#FreeTrapz![]()
Maar daar zit dan weer geen Borja Valero bij.quote:Op zondag 27 april 2014 20:16 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2830303.pageNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nou mijn ps3 is naar de klote. Als ik hem aanzet wordt het lampje even groen en dan valt hij uit. Binnenkort maar een ps4 kopen dan![]()
Klote is datquote:Op zondag 27 april 2014 20:20 schreef wieisboos het volgende:
Nou mijn ps3 is naar de klote. Als ik hem aanzet wordt het lampje even groen en dan valt hij uit. Binnenkort maar een ps4 kopen dan
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op zondag 27 april 2014 20:20 schreef wieisboos het volgende:
Nou mijn ps3 is naar de klote. Als ik hem aanzet wordt het lampje even groen en dan valt hij uit. Binnenkort maar een ps4 kopen dan![]()
![]()
die hele F-side staat natuurlijk vooraan die waren in het stadion
#FreeTrapz![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kompany jizzzzzzzzzzzquote:
Cech TOTS kan niet beter zijn dan de NIF
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ik heb coins nodig voor TOTS kompanyquote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dat idee had ik al na je vorige 50 posts jaquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zondag 27 april 2014 20:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat idee had ik al na je vorige 50 posts ja![]()
![]()
Had ik ook laatst, bleek mijn harde schijf kapot te zijn. De harde schijf er uit halen en dan opstarten, dan hoor je dit scherm te zien:quote:Op zondag 27 april 2014 20:20 schreef wieisboos het volgende:
Nou mijn ps3 is naar de klote. Als ik hem aanzet wordt het lampje even groen en dan valt hij uit. Binnenkort maar een ps4 kopen dan
En dan weet je dat het waarschijnlijk aan de schijf ligt. Als hij dan nog steeds niet kan opstarten dan is er iets anders kapot..
Heb je ook al geprobeerd in save mode te starten ? (= power knop ingedrukt houden tot hij 2x achter elkaar piept). Dan krijg je een menuutje waar je wat dingen kunt proberen.![]()
Hier ook jaquote:Op zondag 27 april 2014 20:40 schreef Kamikazie het volgende:
Nu zijn ook usernames bij mij weer oranje... wat de fok !
Maar die zijkanten niet.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nu zijn namen weer zwart. FOK zit op de EA servers denk ik.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
hier de zijkanten welquote:
de namen niet![]()
altijd makkelijk dit![]()
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2829605.pagePak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Frank de Boer die gaat zingen..dat is toch traumatisch
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zondag 27 april 2014 20:45 schreef Tim86 het volgende:
Frank de Boer die gaat zingen..dat is toch traumatisch![]()
![]()
Shaw toch?quote:Op zondag 27 april 2014 20:47 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Wie is die aan de rechterkant bovenaan van Southampton ?![]()
Shaw van Southamptonquote:Op zondag 27 april 2014 20:47 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Wie is die aan de rechterkant bovenaan van Southampton ?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Cech, Shaw, Kompany, Cahill, Coleman, Hazard, Toure, Gerrard, Lallana, Suarez, Sturridge.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
shaw en cahill dus een re-listquote:die zullen wel flink gaan zakken nu
#FreeTrapz![]()
LallanaIk ben benieuwd of er dan ook een bank + reserves in het TOTS zitten want Jay Rodriguez kan ook nog een TOTS krijgen.
![]()
PFA geeft geen bank, die maakt EA dus zelfquote:Op zondag 27 april 2014 20:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
LallanaIk ben benieuwd of er dan ook een bank + reserves in het TOTS zitten want Jay Rodriguez kan ook nog een TOTS krijgen.
#FreeTrapz![]()
met zijn 21 wedstrijdjes zekerquote:Op zondag 27 april 2014 20:51 schreef Maver24 het volgende:
Lallana is wel een leuke
Ik heb nog hoop dat ze op de bank Ramsey er neerzetten![]()
de bank worden natuurlijk gewoon de EA cash mannen die het een beetje goed gedaan hebben.quote:Op zondag 27 april 2014 20:51 schreef Maver24 het volgende:
Lallana is wel een leuke
Ik heb nog hoop dat ze op de bank Ramsey er neerzetten
aguero, De Gea,Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
OP sturridge OPquote:Op zondag 27 april 2014 20:54 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mogelijke kaartjes dus, oh lordPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:
Hide yo kids, hide yo wife, hide yo wajongAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Sturridge![]()
![]()
Via de help en dan moet je van die stappen doorlopen om er te komen (spel, platform, type probleem etc). Maar als het te druk is halen ze die chatknop gewoon van de site wegquote:Op zondag 27 april 2014 20:56 schreef Revontulet het volgende:
Iemand een link naar die EA helpdesk chat?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
TR gemaakt.quote:Op zondag 27 april 2014 20:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hide yo kids, hide yo wife, hide yo wajong![]()
Ga kijken naar Villareal - Barcelona, mooie minuut stilte net voor Tito. Tranen bij Busquets en Fabregas.![]()
![]()
![]()
kkzooi, in de veronderstelling dat ik films die in de bios draaien thuis kan kijken 10 euro op pathethuis gezet. Alleen maar gare oude films.wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Dat is ook wel heel domquote:Op zondag 27 april 2014 21:02 schreef Revontulet het volgende:
kkzooi, in de veronderstelling dat ik films die in de bios draaien thuis kan kijken 10 euro op pathethuis gezet. Alleen maar gare oude films.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Vind het wel vreemd dat er geen arsenal spelers in de starting 11 staan, geen Koscielny, Ramsey of Mertesacker![]()
Lol, waarom zou de bios jou enablen om niet naar de bios te gaan maar thuis te blijvenquote:Op zondag 27 april 2014 21:02 schreef Revontulet het volgende:
kkzooi, in de veronderstelling dat ik films die in de bios draaien thuis kan kijken 10 euro op pathethuis gezet. Alleen maar gare oude films.
Valt overigens best mee met gare oude films, ik zie menig blockbuster van een paar maanden oud er bij staan.![]()
Ik ga komende woensdag zowiezo packs openen, tot die tijd open ik niks meer dus bewaren we de coins.![]()
Zie nu pas dat die laatste speelronde in zijn geheel om 18:45 is op zaterdag. Gaar
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat komt doordat er op 4 mei niet wordt gespeeld.quote:Op zondag 27 april 2014 21:06 schreef Tim86 het volgende:
Zie nu pas dat die laatste speelronde in zijn geheel om 18:45 is op zaterdag. Gaar![]()
Welke competitie heb je het nu over ?quote:Op zondag 27 april 2014 21:06 schreef Tim86 het volgende:
Zie nu pas dat die laatste speelronde in zijn geheel om 18:45 is op zaterdag. Gaar![]()
eredivisiequote:Op zondag 27 april 2014 21:07 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Welke competitie heb je het nu over ?Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Wie niet?quote:Op zondag 27 april 2014 21:11 schreef wieisboos het volgende:
Ik zou haar echt hard raken
[ afbeelding ]![]()
MET EEN BOTTE SCHEP!quote:Op zondag 27 april 2014 21:11 schreef wieisboos het volgende:
Ik zou haar echt hard raken
[ afbeelding ]
ik ook gr gr![]()
Pinto
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nicequote:Op zondag 27 april 2014 21:20 schreef rolls-reus het volgende:
[ afbeelding ]
Met tots lallana en gerrardSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik denk dat ze met La Liga wachten tot de titelstrijd beslist isquote:Op zondag 27 april 2014 21:20 schreef The_Yakuza het volgende:
Is er ook al een soort Marca top squad?
Di Maria TOTS?![]()
![]()
Dat zou voor de BPL ook logischer zijn. De hele community lijkt nu zeker te weten dat BPL next is, dus het zal wel Bundesliga worden ineensquote:Op zondag 27 april 2014 21:24 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik denk dat ze met La Liga wachten tot de titelstrijd beslist is
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zondag 27 april 2014 21:20 schreef rolls-reus het volgende:
[ afbeelding ]
Met tots lallana en gerrard
Of die?![]()
misschien komt dan wel eerst de BeNeLuxquote:Op zondag 27 april 2014 21:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat zou voor de BPL ook logischer zijn.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Deze lijkt wel meer op het team dat ik had, maar dan met Vidal CM en Hernanes CDM in 433(3)quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Als die er al komt zal dat wel weer 3/4 dagen zijn.quote:Op zondag 27 april 2014 21:28 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
misschien komt dan wel eerst de BeNeLuxAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Woensdag bundesliga en vrijdag zaterdag zondag benelux. daarna Ligue 1 en dan de BPLquote:Op zondag 27 april 2014 21:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als die er al komt zal dat wel weer 3/4 dagen zijn.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Maandenlang principieel fifa 13 gespeeld, speel nu sinds 3 dagen weer Fifa 14 en heb al een aardig lijstje aan goals tegengekregen waardoor ik neig weer fifa 13 te gaan spelen. Nu ook weer 2, sjezus.![]()
waaromquote:Op zondag 27 april 2014 21:33 schreef nickhguitar het volgende:
Maandenlang principieel fifa 13 gespeeld, speel nu sinds 3 dagen weer Fifa 14 en heb al een aardig lijstje aan goals tegengekregen waardoor ik neig weer fifa 13 te gaan spelen. Nu ook weer 2, sjezus.![]()
![]()
Rare dribbels, dat valt me meteen al op. Gaan heel ongecontroleerd. Ik krijg vaak goals tegen van Ronaldo waarin hij gewoon rent en telkens 45 graden draait in z'n dribbel. Zit weinig dynamiek in en ziet er bovendien onnatuurlijk uit.quote:
Daarnaast heb ik het gevoel dat mijn spelers op ijs spelen. Elke bal vliegt 3 meter van de voet af en dan rennen ze er naar toe en dan lijkt het echt alsof ze af moeten remmen omdat ze anders omvallen ofzolopen ze met zo'n grote boog om de bal heen en gaat de tegenstander alsnog weg met de bal
Mijn wedstrijden zijn vaker foutfestijnen van beide zijden dan dat de beste echt wint ofzo.
![]()
Af en toe de sprintknop loslaten.quote:Op zondag 27 april 2014 21:37 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Rare dribbels, dat valt me meteen al op. Gaan heel ongecontroleerd. Ik krijg vaak goals tegen van Ronaldo waarin hij gewoon rent en telkens 45 graden draait in z'n dribbel. Zit weinig dynamiek in en ziet er bovendien onnatuurlijk uit.
Daarnaast heb ik het gevoel dat mijn spelers op ijs spelen. Elke bal vliegt 3 meter van de voet af en dan rennen ze er naar toe en dan lijkt het echt alsof ze af moeten remmen omdat ze anders omvallen ofzolopen ze met zo'n grote boog om de bal heen en gaat de tegenstander alsnog weg met de bal
Mijn wedstrijden zijn vaker foutfestijnen van beide zijden dan dat de beste echt wint ofzo.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Samenvatting; je bent slecht.quote:Op zondag 27 april 2014 21:37 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Rare dribbels, dat valt me meteen al op. Gaan heel ongecontroleerd. Ik krijg vaak goals tegen van Ronaldo waarin hij gewoon rent en telkens 45 graden draait in z'n dribbel. Zit weinig dynamiek in en ziet er bovendien onnatuurlijk uit.
![]()
Denk dat het gewoon wennen isquote:Op zondag 27 april 2014 21:37 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
![]()
![]()
als je nu FUT 13 gaat spelen is best chill hoor,quote:Op zondag 27 april 2014 21:39 schreef DutchSL het volgende:
En dan ga je Fifa 13 spelen, de grootste aids op een spelcomputer sinds ET op de Atari.
geen verneukte community
#FreeTrapz![]()
Ja, laat dan af en toe de sprintknop los als je aan de bal bent chefke. Dan heb je veel meer controle. Volle sprint + balaanname is vaak sowieso verneuktquote:Op zondag 27 april 2014 21:41 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ik sprint alleen als ik de bal heb heb of als ik aan het jagen ben chef.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat is Boris. Je zou het aan zijn stem niet horen, maar dat is een kerel.quote:
Of bedoel je Do?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
non-rare contracten 1Kquote:dat soort shit.
#FreeTrapz![]()
quote:Op zondag 27 april 2014 21:43 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
non-rare contracten 1Kdat soort shit.
![]()
![]()
Doquote:Op zondag 27 april 2014 21:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is Boris. Je zou het aan zijn stem niet horen, maar dat is een kerel.
Of bedoel je Do?thankss
![]()
Barca
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Stond ook in de Playboyquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Heb met mezelf afgesproken dat ik niet eerder stop voordat ik een potje win, dat wordt een nachtje doorhalen. Tering.![]()
Dat gaat nooit goed neequote:Op zondag 27 april 2014 21:46 schreef nickhguitar het volgende:
Heb met mezelf afgesproken dat ik niet eerder stop voordat ik een potje win, dat wordt een nachtje doorhalen. Tering.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Wist niet dat het er wasquote:Op zondag 27 april 2014 22:01 schreef Freire het volgende:
[..]![]()
![]()
Hoezo post je nooit hier?
SPT / [NBA] #57 - Playoffs![]()
![]()
AB alertquote:Op zondag 27 april 2014 22:06 schreef Tim86 het volgende:
Luke Shaw begrijpt chemistry niet echt volgens mij
[ afbeelding ]Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Hij neemt 'Ultimate Team' iets te letterlijkquote:Op zondag 27 april 2014 22:06 schreef Tim86 het volgende:
Luke Shaw begrijpt chemistry niet echt volgens mij
[ afbeelding ]Wel IF Curry denk ikquote:![]()
![]()
2-0 Bibbabbeal
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Barca is aan het crossen alsof ze Benteke in de spits hebben staan...Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dani Alves kreeg een banaan naar zich toegeworpen..hij pakt hem van de grond en neemt een hap
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Was een mooi momentquote:Op zondag 27 april 2014 22:31 schreef Tim86 het volgende:
Dani Alves kreeg een banaan naar zich toegeworpen..hij pakt hem van de grond en neemt een hap![]()
![]()
hahaha dat crossen werkt nog ook..2 eigen goals eruit
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
En dat heeft dan een TOTS
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Baasquote:Op zondag 27 april 2014 22:31 schreef Tim86 het volgende:
Dani Alves kreeg een banaan naar zich toegeworpen..hij pakt hem van de grond en neemt een hap
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Knappe reddingAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
MessiiiiiiiiiiAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Echt niks lukt en dan ineens zo'n heerlijke aanval..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
omg pingelAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Was er gewoon buiten..schele scheids
\
oh toch vrije trap
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Pinto
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Het tweede want Pogbaas is een baas.quote:Op zondag 27 april 2014 22:57 schreef rolls-reus het volgende:
[ afbeelding ]
Dit dan als tweede team![]()
Of gewoon met sif pogba en cuadrado![]()
Waarom niet IF Gaitan op links en dan IF Mangala LB ?quote:Op zondag 27 april 2014 22:57 schreef rolls-reus het volgende:
[ afbeelding ]
Dit dan als tweede team![]()
Of gewoon met sif pogba en cuadrado![]()
chem..quote:Op zondag 27 april 2014 23:00 schreef appelen het volgende:
[..]
Waarom niet IF Gaitan op links en dan IF Mangala LB ?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Varelaquote:Op zondag 27 april 2014 23:00 schreef appelen het volgende:
[..]
Waarom niet IF Gaitan op links en dan IF Mangala LB ?![]()
![]()
![]()
If mangala![]()
![]()
![]()
Lijkt me duidelijk![]()
Als je op Tinder geblokkeerd wordt door iemand, verdwijnt zij dan ook uit jouw lijst met matches?
Want ik had een match vanmiddag (nog niks gezegd) en die is nu opeens weg![]()
![]()
Ja.quote:Op zondag 27 april 2014 23:04 schreef DutchSL het volgende:
Als je op Tinder geblokkeerd wordt door iemand, verdwijnt zij dan ook uit jouw lijst met matches?
Hosselen als ds2quote:Op zondag 27 april 2014 23:04 schreef DutchSL het volgende:
![]()
quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik denk ook dat het een fake account was, ze had een link in haar profiel naar 1 of andere seksdate site![]()
![]()
Dat soort matches grossierde ik ook inquote:Op zondag 27 april 2014 23:13 schreef DutchSL het volgende:
Ik denk ook dat het een fake account was, ze had een link in haar profiel naar 1 of andere seksdate site![]()
![]()
ik dacht dat er DSL stondquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Je had het een tijd terug toch over eentje die iets verkeerd had gespeld waardoor het mis ging?quote:Op zondag 27 april 2014 23:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
O ik dacht al
Ik heb Tinder nog niet zoveel gebruikt.. ook nog geen match.![]()
Ja, maar dat was op Hot or Not en dat is iets anders. Tinder gebruik ik pas sinds vorige week.quote:Op zondag 27 april 2014 23:19 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Je had het een tijd terug toch over eentje die iets verkeerd had gespeld waardoor het mis ging?![]()
Helemaal niksquote:Op zondag 27 april 2014 23:23 schreef DutchSL het volgende:
Wat zijn de verschillen tussen Hot or Not en Tinder ? Ziet er zo'n beetje hetzelfde uit.alleen als ik de verhalen moet geloven is tinder wat serieuzer
![]()
Chiellini - Benatia - Marchettiquote:Op zondag 27 april 2014 23:23 schreef rolls-reus het volgende:
Chiellini - benatia - handanovic
Of
Ramos - if miranda - courtois![]()
Paar keer CTRL+F5 wil nog wel eens werken. Als je het de moeite nog waard vindt.quote:Op zondag 27 april 2014 23:11 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Dagje gewerkt , en dan thuis komen, vol goede moed de webapp opstarten:Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik ga lekker slapen zo denk ik. Ik denk wel dat dit allemaal niet van goede invloed is voor de prijs van TOTS Jacksonquote:Op zondag 27 april 2014 23:32 schreef Reemi het volgende:
[..]
Paar keer CTRL+F5 wil nog wel eens werken. Als je het de moeite nog waard vindt.![]()
![]()
Heb je nu in elk geval een goed excuus om iets tegen haar te zeggenquote:Op zondag 27 april 2014 23:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kom nu iemand tegen op Tinder waar ik vroeger bij in de klas heb gezeten.. alleen toen durfde ik niks te zeggen.![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
250k+quote:Op zondag 27 april 2014 23:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ga lekker slapen zo denk ik. Ik denk wel dat dit allemaal niet van goede invloed is voor de prijs van TOTS Jackson
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik wou hem net postenquote:Op zondag 27 april 2014 23:45 schreef Tim86 het volgende:
http://bleacherreport.com(...)ani-alves-he-eats-it
Alves momentje![]()
![]()
Ik kwam er ook eentje tegen, maar zij schopte me altijd tijdens gymquote:Op zondag 27 april 2014 23:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kom nu iemand tegen op Tinder waar ik vroeger bij in de klas heb gezeten.. alleen toen durfde ik niks te zeggen.en ze is nu blijkbaar een single mom met een zwart kind.
![]()
![]()
quote:Op zondag 27 april 2014 23:46 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik kwam er ook eentje tegen, maar zij schopte me altijd tijdens gymen ze is nu blijkbaar een single mom met een zwart kind.
![]()
![]()
![]()
![]()
Wist dat er reactie op zou komenirritant wijf, schopte iedereen als ze de bal verspeelde bij basketbal/hockey/etc.
![]()
Ik heb een mijlpaal bereikt op Tinder.![]()
Sowieso 2 goede gesprekken op dit moment.Misschien mijn eerste Tinderdate deze week eens realiteit maken.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Cahill vind ik echt veel beter dan Luizquote:Op zondag 27 april 2014 23:52 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Teampje met Finnbogason , gaan we even maken
En dan heeft hij nu nog een TOTS ook![]()
Hoeveel vrouwen heb je nu al geliked?quote:Op zondag 27 april 2014 23:52 schreef Lindgren. het volgende:
Sowieso 2 goede gesprekken op dit moment.Misschien mijn eerste Tinderdate deze week eens realiteit maken.
![]()
Hoezo? Een bepaald aantal matches?quote:Op zondag 27 april 2014 23:52 schreef Lindgren. het volgende:
![]()
Wel een hoop, maar inmiddels de 200 matches aangetikt. Wat verder niet zoveel zegt, aangezien je net zo goed iedereen naar rechts zou kunnen swipen.quote:Op zondag 27 april 2014 23:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hoeveel vrouwen heb je nu al geliked?
En het aantal klopt verder ook voor geen meter, want ik ben zelf weleens geblokkeerd () en heb zelf ook vaak genoeg gehad dat ik toch niet helemaal tevreden was en even op het block knopje drukte.
Ja dus.quote:Op zondag 27 april 2014 23:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoezo? Een bepaald aantal matches?hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Waarom nietquote:Op zondag 27 april 2014 23:56 schreef wieisboos het volgende:
Waarom zou je een team met Finnbo willen![]()
- 3* WF 2* skillsquote:
- Is niet snel
- Is niet sterk
- Kan niet dribbelen
- Kan niet koppen (Oke 81 heading accuracy maar met 75 jumping/184cm ga je niet veel headers winnen)
Kortom hij kan vrij weinig![]()
Ik had het na een weekje wel weer gezien. Sites als Paiq meer succes gehad, daar moet je eerst interesse in elkaar tonen. Maar zou wel vet zijn als je een tinder date er uit kunt slepen. Houd ons op de hoogtequote:Op zondag 27 april 2014 23:57 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wel een hoop, maar inmiddels de 200 matches aangetikt. Wat verder niet zoveel zegt, aangezien je net zo goed iedereen naar rechts zou kunnen swipen.
En het aantal klopt verder ook voor geen meter, want ik ben zelf weleens geblokkeerd () en heb zelf ook vaak genoeg gehad dat ik toch niet helemaal tevreden was en even op het block knopje drukte.
[..]
Ja dus.![]()
![]()
Karmaquote:Op zondag 27 april 2014 23:46 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik kwam er ook eentje tegen, maar zij schopte me altijd tijdens gymen ze is nu blijkbaar een single mom met een zwart kind.
![]()
Maar het is wel een blauw kaartje.quote:Op maandag 28 april 2014 00:00 schreef wieisboos het volgende:
[..]
- 3* WF 2* skills
- Is niet snel
- Is niet sterk
- Kan niet dribbelen
- Kan niet koppen (Oke 81 heading accuracy maar met 75 jumping/184cm ga je niet veel headers winnen)
Kost maar 13k, dus ik ga hem gewoon proberenquote:Op maandag 28 april 2014 00:00 schreef wieisboos het volgende:
[..]
- 3* WF 2* skills
- Is niet snel
- Is niet sterk
- Kan niet dribbelen
EA Forumquote:Op maandag 28 april 2014 00:03 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Waar had jij die mogelijke bpl tots kaartjes vandaan vanmiddag?
Kan alleen even de topic niet meer terugvinden op het ea forum![]()
Ik krijg nog niet eens 1 match.. misschien ben ik wel wat te kieskeurig (of gewoon lelijk)quote:Op zondag 27 april 2014 23:57 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wel een hoop, maar inmiddels de 200 matches aangetikt. Wat verder niet zoveel zegt, aangezien je net zo goed iedereen naar rechts zou kunnen swipen.
![]()
Jij hebt 10.000 mensen binnen een straal van 10km wonen ofzo ? Dat zal ook wel schelen.quote:Op maandag 28 april 2014 00:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik krijg nog niet eens 1 match.. misschien ben ik wel wat te kieskeurig (of gewoon lelijk)![]()
Gewoon niet nadenken en alles naar rechts swipenquote:Op maandag 28 april 2014 00:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik krijg nog niet eens 1 match.. misschien ben ik wel wat te kieskeurig (of gewoon lelijk)![]()
Wel iets meer dan dat.quote:Op maandag 28 april 2014 00:08 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Jij hebt 10.000 mensen binnen een straal van 10km wonen ofzo ? Dat zal ook wel schelen.![]()
Ik ben aan het zoeken maar kan het niet vindenquote:Op maandag 28 april 2014 00:06 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ja dat snap ik maar kan je het topic ff posten?![]()
![]()
In elk geval weinig, of heb je de afstand vergroot zodat Leeuwarden ook wordt meegenomen?quote:
Als zelfs ik al 5 matches in een week kan krijgen, ik heb je foto gezien en ik ben echt wel lelijker en bovendien veel te oud voor het gemiddelde publiekof je bent inderdaad te kieskeurig.
![]()
quote:Op maandag 28 april 2014 00:11 schreef Maver24 het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2832299.page
Gevonden![]()
![]()
![]()
![]()
Helaas dit jaquote:Op maandag 28 april 2014 00:00 schreef wieisboos het volgende:
[..]
- 3* WF 2* skills
- Is niet snel
- Is niet sterk
- Kan niet dribbelen
![]()
Net voor het eerst (in fifa 14) be a pro gespeeld.
De trainer verwacht een gemiddeld cijfer van een 9.0![]()
![]()
Dat zou mooi onterecht zijn.quote:Op maandag 28 april 2014 00:22 schreef Maver24 het volgende:
TOTS Pelle wordt wel aardig goed denk ik, 86 rating ofzo![]()
81. Finnbo is topscorer dus Pelle wordt nooit hoger dan hem. Zo is dat in ieder geval in het verleden geweest, EA is nogal onvoorspelbaarquote:Op maandag 28 april 2014 00:22 schreef Maver24 het volgende:
TOTS Pelle wordt wel aardig goed denk ik, 86 rating ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |