In mijn geval vereist het meer aandacht. Heb een verpercentage waar ik lastig bovenuit kom. Twee blokjes zijn lichtelijk zichtbaar, rest wilde niet lukkenquote:Op zondag 27 april 2014 18:36 schreef Deuce92 het volgende:
Laat de buikspieren nou net dé spiergroep zijn die vrij weinig aandacht vereist om er goed uit te zien.
Ja, maar dat komt dan ook door het vetpercentage, niet door de spieren zelf.quote:Op zondag 27 april 2014 18:41 schreef RonnieGardocki het volgende:
[..]
In mijn geval vereist het meer aandacht. Heb een verpercentage waar ik lastig bovenuit kom. Twee blokjes zijn lichtelijk zichtbaar, rest wilde niet lukken
Klopt, maar het vetpercentage naar beneden brengen is voor mij moeilijker dan meer spieren kwekenquote:Op zondag 27 april 2014 18:42 schreef Deuce92 het volgende:
Ja, maar dat komt dan ook door het vetpercentage, niet door de spieren zelf.
Dat zei ik vroeger ook, totdat ik wist hoe ik mijn voeding moest regelen. Voeding is trouwens minstens zo belangrijk als het trainen zelf.quote:Op zondag 27 april 2014 18:47 schreef RonnieGardocki het volgende:
[..]
Klopt, maar het vetpercentage naar beneden brengen is voor mij moeilijker dan meer spieren kweken
Das waar, maar ik eet verder gewoon gezond. Waarschijnlijk komt het door brood, dat eet ik (nog) wel.quote:Op zondag 27 april 2014 18:48 schreef Deuce92 het volgende:
Dat zei ik vroeger ook, totdat ik wist hoe ik mijn voeding moest regelen. Voeding is trouwens minstens zo belangrijk als het trainen zelf.
Wat is 'gezond'? En er is helemaal niks mis met brood.quote:Op zondag 27 april 2014 18:51 schreef RonnieGardocki het volgende:
[..]
Das waar, maar ik eet verder gewoon gezond. Waarschijnlijk komt het door brood, dat eet ik (nog) wel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |