leuk space! Had je het voor jezelf ook goed geraden?quote:Op zondag 27 april 2014 17:10 schreef Spees_Eend het volgende:
Lieve Coco van harte met jullie prachtige zoonwat is hij knap zeg! En een Saarkopie
Poppejans ook al zo'n mooie foto's!
Oh enne... mag er MEISJE achter mijn naam?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
Nee geen cake! We hadden een reuzeballon gevuld met snippers roze crêpepapier en deze na aftellen kapot gepriktquote:Op zondag 27 april 2014 17:20 schreef Stormqueen het volgende:
heb je nou een reveal cake gedaan? Pics?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had wel het gevoel dat dit een meisje was idd!quote:Op zondag 27 april 2014 17:21 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
leuk space! Had je het voor jezelf ook goed geraden?
En de nub was dus ook goed! En de chinese kalender voor de tweede keer fout![]()
quote:Op zondag 27 april 2014 17:29 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Nee geen cake! We hadden een reuzeballon gevuld met snippers roze crêpepapier en deze na aftellen kapot gepriktWat leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ik had wel het gevoel dat dit een meisje was idd!
En de nub was dus ook goed! En de chinese kalender voor de tweede keer fout![]()
quote:Op zondag 27 april 2014 17:29 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Nee geen cake! We hadden een reuzeballon gevuld met snippers roze crêpepapier en deze na aftellen kapot gepriktLeuk Spees een meisje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ik had wel het gevoel dat dit een meisje was idd!
En de nub was dus ook goed! En de chinese kalender voor de tweede keer fout
quote:Op zondag 27 april 2014 17:21 schreef rebel-angel het volgende:
Ik ben benieuwd wat dyre aan het bakken is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |