xD lol ROFL!11!!quote:Op zondag 27 april 2014 16:18 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ga toch terug naar je eigen wereldje.
Waar Ajax nog een goeie club is.
Living in the past xD
Kost eens 10 seconden haha...quote:
Alle ploegen in NL zijn bagger.quote:Op zondag 27 april 2014 16:18 schreef Pedroso het volgende:
Beste ploeg van Nederland sowieso. Dat de rest allemaal bagger is kan Ajax niets aan doen.
quote:Op zondag 27 april 2014 16:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe ze zo feest kunnen vieren.
Ik zou me kapot schamen.
Het gaat niet om een wedstrijd maar over het hele seizoen hebben ze het gewoon het minst slechte gedaan dan mag je dat best vieren.quote:Op zondag 27 april 2014 16:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe ze zo feest kunnen vieren.
Ik zou me kapot schamen.
Het minst slecht jaquote:Op zondag 27 april 2014 16:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het gaat niet om een wedstrijd maar over het hele seizoen hebben ze het gewoon het minst slechte gedaan dan mag je dat best vieren.
Prima toch, dit is de eerste keer dat er echt weinig kwaliteit in de selectie zat en toch maar weer kampioen gewordenquote:
Hohoh! Hij post hier alleen maar af en toe hequote:Op zondag 27 april 2014 16:20 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]![]()
Je zou eens na moeten rekenen hoeveel tijd van je leven jij je al druk maakt om Ajax.
En hij kijkt ook nooit Ajax en de Eredivisie.quote:Op zondag 27 april 2014 16:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hohoh! Hij post hier alleen maar af en toe he
Het is niet prima, het is net goed genoeg. een zes-min.quote:Op zondag 27 april 2014 16:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Prima toch, dit is de eerste keer dat er echt weinig kwaliteit in de selectie zat en toch maar weer kampioen geworden
En daarom kunnen we maar één conclusie trekken.quote:Op zondag 27 april 2014 16:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Prima toch, dit is de eerste keer dat er echt weinig kwaliteit in de selectie zat en toch maar weer kampioen geworden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |