SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een simplistisch gelul zeg.quote:Op zondag 27 april 2014 13:44 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ze kunnen Ajax nu al niet aan laat staan wanneer Ajax echt eens gaat investeren.
Nee, dat is gewoon JHK.quote:Op zondag 27 april 2014 13:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zit hier een coole afkorting in die als grappig bestempeld moet worden?
Nee, jij bent gewoon 1 van die achterlijken uit Almelo. Kutdorp.quote:Op zondag 27 april 2014 13:48 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nee jij kan gewoon niet realistische kijken.
Ik kom niet eens uit Almelo.quote:Op zondag 27 april 2014 13:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, jij bent gewoon 1 van die achterlijken uit Almelo. Kutdorp.
Heracles heeft vorige week niet gespeeldquote:Op zondag 27 april 2014 13:49 schreef RvLaak het volgende:
Zo hopen dat Heracles de uitslag van vorige week kan herhalen... Volgende week 2 schalen
Ajax welquote:Op zondag 27 april 2014 13:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heracles heeft vorige week niet gespeeld
Die kutburgemeester haat rotterdam.!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 27 april 2014 13:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, jij bent gewoon 1 van die achterlijken uit Almelo. Kutdorp.
Het is niet eerlijk iedereen is tegen Feyenoordquote:Op zondag 27 april 2014 13:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die kutburgemeester haat rotterdam.!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
~~~~~~~~~~~~
De scheidsrechter is ook tegen Feyenoord. Een complot.quote:Op zondag 27 april 2014 13:52 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Het is niet eerlijk iedereen is tegen FeyenoordKNJB
metsjfiksingquote:Op zondag 27 april 2014 13:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De scheidsrechter is ook tegen Feyenoord. Een complot.
Op de vrijdag voor Feyenoord v Cambuur zag ik Bert van Oostveen opeens rondrazen met een jaguar, complot.quote:
Ik hoef maar 1 voorbeeld te noemen.. de dubbele bekerfinale in 2010. Wat een onzin was dat. Ajax = KNJB, dat is toch overduidelijk..quote:Op zondag 27 april 2014 13:52 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Het is niet eerlijk iedereen is tegen FeyenoordKNJB
Gezien wie de huidige voorzitter is, bekruipt mij wel enig gevoel van partijdigheidquote:Op zondag 27 april 2014 13:56 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik hoef maar 1 voorbeeld te noemen.. de dubbele bekerfinale in 2010. Wat een onzin was dat. Ajax = KNJB, dat is toch overduidelijk..
1 keer kansloos of 2 keer kansloos verliezen, dat was toch overduidelijkquote:Op zondag 27 april 2014 13:56 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik hoef maar 1 voorbeeld te noemen.. de dubbele bekerfinale in 2010. Wat een onzin was dat. Ajax = KNJB, dat is toch overduidelijk..
Elke voorzitter heeft wel een achtergrond bij een bepaalde club.quote:Op zondag 27 april 2014 13:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Gezien wie de huidige voorzitter is, bekruipt mij wel enig gevoel van partijdigheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |