Momo ach wat zielig!! Wat veel pokjes. Is de verhoging wel wat gezakt?
Sylver wat een leuke foto! En wat heb je een mooi kind!
Kuikentje is 8 weken
Franny 3 maanden alweer! Nog gefeliciteerd met je man. En wat een leuk rompertje heeft je dochter aan. Heel mooi meisje ook
FR wat zielig dat je meisje zo moest huilen. Gelukkig wel geslapen, al was het wat later.
GotC wat een gaaf truitje heeft je zoon aan!
KP's dochter ook al zo'n mooi setje kleding
Dot en Nikki wat sneu he die krampjes. Helaas herkenning hier... Eerst was het alleen L. die er veel last van had, steeds meer, op een gegeven moment was ze uren aan het huilen en aan het overstrekken. 2 Dagen later kreeg I. er ook zoveel last van. Ook zure boertjes, mondjes melk opgeven en keiharde poep. Nu heb ik een middeltje gehaald bij de apotheek wat schijnt te werken, Calmosine heet het, op plantenbasis. Geen idee of het in Nederland te krijgen is. Mijn baby's zijn een heel stuk rustiger!
Mijn mooie baby's zijn vandaag alweer 4 weken oud

En ze maken zulke schattige piep- en knorgeluidjes

30 april hebben ze een check-up bij de huisarts (bij gebrek aan een cb hier).
Hier gaat het gelukkig wat beter. Wel met ups en downs, maar de ups overheersen de downs. Ik wil nog iedereen bedanken voor de goede raad, die ik wel gelezen heb maar waar ik niet direct op heb gereageerd. We hebben heel goed met schoonzus en zwager gepraat en ze hebben het licht gezien. Ze respecteren nu onze privacy. Ook heb ik veel meer aan de hulp van mijn schoonzusje op deze manier. Ze gaan snel terug naar NL en gelukkig kunnen we het dus goed afsluiten.
Met mijn lief gaat het ook beter, hij heeft de knop gevonden maar weet nog niet helemaal hoe hij volledig om moet. Tijdens de zwangerschap heb ik alles wat los en vast zat gelezen en gedeeld met mijn man, dus die weet nu alles over placenta's, nekplooien en navelstrengen. Ik nam automatisch aan dat iedereen wel ongeveer wist hoe baby's in elkaar zaten. Maar het is hem compleet rauw op zijn dak gevallen. Zo dacht hij bijvoorbeeld dat baby's 's nachts 12 uur aan een stuk slapen

. Stom eigenlijk dat we het voor de geboorte er nooit over hebben gehad. En ook stom dat hij zich niet ingelezen heeft. Wat hij overigens ook beaamt. Stukje bij beetje komen we er wel.