Oh jouw prul ook? Ruk he?quote:Op zondag 27 april 2014 13:45 schreef Limone het volgende:
O shit Mo! Dan valt het hier nog wel mee. Zit het zo op z'n hele lichaam? M. Heeft het vooral in de luier area...
Ja, vooral ruk omdat ze voor hun eerste jaar minder antistoffen aanmaken. De kans is groot dat ze het nog een keer krijgen. ALLES voor niets.quote:Op zondag 27 april 2014 16:13 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Oh jouw prul ook? Ruk he?
Hier helaas vooral hoofd getroffen. De rest heeft ze ook hoor, don't get me wrong, maar hoofd ie echt ontelbaar
Temp geen idee. Was even met Sjaak op stap. Vent bleef thuis want constipatie dienst. Toen begon Jaap te huilen. Logisch. Want fles tijd. Maar vent had al zonder te tempen een PCM er in gestopt. Omdat ie ook zo zat te kriebelen. Maar hij ligt nu op me te wapperen. En voelt wel warm
De oudste heeft het twee keer gehad hier, maar de tweede keer was echt peanuts vergeleken bij de eerste keer. Houd moed!quote:Op zondag 27 april 2014 16:27 schreef Limone het volgende:
[..]
Ja, vooral ruk omdat ze voor hun eerste jaar minder antistoffen aanmaken. De kans is groot dat ze het nog een keer krijgen. ALLES voor niets.En ik ben bang voor littekens. Oppervlakkig he?
![]()
![]()
Nou, hopelijk ben je snel over het hoogtepunt heen. Hier beginnen ze al behoorlijk in te drogen..
Met mijzelf gaat het eigenlijk wel goedquote:Op zondag 27 april 2014 15:09 schreef _NIKKI_ het volgende:
Hoe gaat het met jou? Is het feit dat je nu ineens mama van twee bent een beetje geland? En krijgen je meisjes nog steeds bv?
Maar werkt het wel?quote:Op zondag 27 april 2014 16:14 schreef DJMomo het volgende:
Ik ben vwb krampjes uiteindelijk over gegaan op omneo met sab simplex. Die laatste bouwen we nu af. En na de vakantie wil ik ook van de omneo proberen af te komen. Dat spul verstopt continu en het stinkt.
Met al mijn getrubbel vind ik vrouwen die achter hun keus staan juist heel sterkquote:Op zondag 27 april 2014 18:01 schreef _NIKKI_ het volgende:
Wat klink je helemaal verliefd.![]()
Ik ben best een beetje jaloers op je bv, ook al is het niet volledig. Ik was van plan om het bij ons 2e kindje te proberen, maar ik durfde het nu niet aan omdat het een tweeling werd. En ik zag mezelf niet hele dagen en nachten zitten voeden. Het leek me in combinatie met schoolgaande peuter echt teveel gedoe.Maar nu zal ik het dus nooit meegemaakt hebben. Het is niet dat ik nu heel erg spijt heb van mijn keuze, maar ergens diep in mijn hart had ik het wel willen proberen.
Oh Dot, als infacol niet mag, dan Cinababy van VSM misschien? Geen idee of dat wel mag hoor. En niet om je gelijk te ontmoedigen maar Cinababy werkte 4 jaar terug bij L. niet, dus dat hebben we nu nieteens geprobeerd.
Gelukkig sta ik wel achter mijn keuze ja. En ik ben eigenlijk ook niet zo'n oermoeder die continue met het kind/kinderen samen wil zijn. Ik heb best al wat dingen ondernomen zonder de jongens en dat zou anders een stuk minder makkelijk zijn geweest. Maar als ik dan foto's en verhalen lees in het BV topic (ja ik lurk daarquote:Op zondag 27 april 2014 18:17 schreef Dot. het volgende:
[..]
Met al mijn getrubbel vind ik vrouwen die achter hun keus staan juist heel sterk![]()
Ik geloof nooit zo in homeopathieWe hebben morgen de afspraak met de cb arts, dan zal ik het eens vragen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 april 2014 20:33 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Gelukkig sta ik wel achter mijn keuze ja. En ik ben eigenlijk ook niet zo'n oermoeder die continue met het kind/kinderen samen wil zijn. Ik heb best al wat dingen ondernomen zonder de jongens en dat zou anders een stuk minder makkelijk zijn geweest. Maar als ik dan foto's en verhalen lees in het BV topic (ja ik lurk daar) vind ik het stiekem toch een klein beetje jammer.
Ik geloof ook niet zo in homeopathie hoor, zeker niet na de ervaringen die we ermee hebben. Eigenlijk alles wat we hebben gebruikt van VSM werkte bij L niet.Wie weet mag het middel wat Momo opperde wel bij reflux. En misschien hebben ze bij het CB nog andere tips.
En ik doe nog even een fotospam van mijn vriendjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Fijn dat het zo goed werkte! Hopelijk blijkt het idd niet meer nodigquote:Op zondag 27 april 2014 21:30 schreef DJMomo het volgende:
Sja. Hier ook gevoelens van "had ik maar meer dan nog niet eens twee weken bv gegeven wellicht had ie nu dan geen pokken gehad". Ook bij de krampn dacht ik wel even van shit wat een gerotzooid met speen, fles, voeding etc. Maar er is weinig aan te doen....
Na de overstap op omneo ging het redelijk vlot beter. Dot. Had bij 2m bezoek op cb nog grote twijfels. Toen was ie net een week over op omneo. Zelfs afgesproken om de week later nog contact te hebben. In de tussentijd moest ik bij houden hoe lang hij huilde. Wanneer hij huilde etc. Daar in t weekend al mee gestopt omdat er niets meer te melden viel
As dinsdag de magische 12w grenzen, dan zouden de darmpjes toch wel volledig uitgerijpt moeten zijn. Over twee weken gaan we Midweek weg. Geen zin om dan twee bussen voeding mee te nemen. Dus we stappen de week erna maar over.
quote:Op zondag 27 april 2014 22:32 schreef Moppert het volgende:
Leuke foto's Nikki![]()
Mijn R. heeft een giechelfunctieals ik zijn voetje kietel dan gaat hij giechelen
![]()
Ik vond het net doodeng!quote:
Ha nou daar zou ik echt pissig van worden. Even samen overleggen is niet zo gek toch zeker neit als het niet op de datum zelf is.quote:Op maandag 28 april 2014 08:12 schreef Franny_G het volgende:
Het is niet hun trouwdag maar het kwam beter uit. "Ja, ik dacht, ik zeg het maar, dan kun je er rekening mee houden".
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
quote:Op maandag 28 april 2014 09:09 schreef Moppert het volgende:
Ze zeggen altijd dat wij het niet doen als de rest en wij het niet doen zoals anderen in de buurt ouders zijn en dat wij dus vantevoren dingen moeten vertellen dan kunnen ze er rekening mee houden want als ze dingen niet weten kunnen ze het niet accepteren. Want onze keuze's zijn raar.wat stom moppert! Ik vind jullie tof, zoals ik jullie over vind komen. Manier van opvoeden e.d.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier verwacht ik ook nog wel wat stubbelingen, helaas.
Franny ik merk ook dat ik heftiger reageer. Zo zei schoonmoeder + haar zus dat het vast darmkrampjes waren en dat J daarom zo huilde. Ik werd bijna kwaad het lijkt wel of ze niet willen begrijpen dat hij reflux heeft en dat ik hem daarom veel in de doek e.d heb.
Sowieso moet ik hem ook maar gewoon in z'n wiegje leggen op zijn eigen kamer (hij ligt bij ons) en laten huilen ook als hij hysterisch is. Tja en maar opdringen dat J daar moet gaan logeren anders Kent hij zijn oma straks niet.
Zucht♥ J & S
quote:Op maandag 28 april 2014 09:32 schreef Moppert het volgende:
![]()
Balen dat ze bij jullie ook al beginnen.
Het meest kwetsende vond ik dat mijn schoonmoeder na 8 dagen zei dat mijn herstel wel erg lang duurde en niet begreep waarom ik nog zo in de kreukels lag..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |