quote:Op zondag 27 april 2014 17:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mini-alien:AaawSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi van lelijkheid
Ooit een nest merels gehad die op ooghoogte nestelden, kon ik mooi hun ontwikkeling volgen
Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
quote:Op zondag 27 april 2014 17:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan kun je ook naast een AZC gaan wonen.
Ja, dat weet ik zelfsquote:
Neen, hoogstens Oranje en dan moeten ze nog goed spelen ookquote:
Jij hebt dus sinds 1974 geen voetbal meer gekeken.quote:Op zondag 27 april 2014 19:14 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Neen, hoogstens Oranje en dan moeten ze nog goed spelen ook
'88 vergeten?quote:Op zondag 27 april 2014 19:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij hebt dus sinds 1974 geen voetbal meer gekeken.
Nu krijg je weer een heel lulverhaal dat dat toch geen goed voetbal was.quote:Op zondag 27 april 2014 19:43 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
'88 vergeten?
die waren ook best goed he
Toen hadden ze zulke lelijke shirts, dat telt niet mee als Oranje.quote:Op zondag 27 april 2014 19:43 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
'88 vergeten?
die waren ook best goed he
Toen was ik in de maak, nog niet helemaal afquote:Op zondag 27 april 2014 19:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij hebt dus sinds 1974 geen voetbal meer gekeken.
Ze hebben sowieso een hele zware loting, omdat ze zo ongeveer de slechtste rating hebben van alle clubs.quote:Op zondag 27 april 2014 19:43 schreef arjan1112 het volgende:
F'noord heeft de voorronde champions leage binnen
als ze nu geluk hebben met de loting ( en dus de groepsfase halen !! ) dan zijn alle problemen met de financien voorbij en willen er ook meer betere spelers bij feyenoord spelen en blijven.
..
dat wist ik nietquote:Op zondag 27 april 2014 19:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ze hebben sowieso een hele zware loting, omdat ze zo ongeveer de slechtste rating hebben van alle clubs.
Dat wordt dus spelen tegen de nummer 4 van Engeland, Spanje, Duitsland oid.
Ben je toevallig gemaakt tijdens dat toernooi?quote:Op zondag 27 april 2014 19:47 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Toen was ik in de maak, nog niet helemaal af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |