quote:Op zondag 27 april 2014 14:14 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik ga liever de atoomschuilkelder in dan die onzin te moeten trotseren.
Ik vind het zo ontzettend stom gedoe.
Kinderachtig zeg.quote:Op zondag 27 april 2014 16:29 schreef Specularium het volgende:
Huilen jullie joh, ik ga even vragen of jullie een half jaar oranje kunnen blijven.
Oranje staat je goed trouwens. /nohommoquote:Op zondag 27 april 2014 16:29 schreef Specularium het volgende:
Huilen jullie joh, ik ga even vragen of jullie een half jaar oranje kunnen blijven.
Pics van de kanarie van je moeder.quote:Op zondag 27 april 2014 09:28 schreef Uccie het volgende:
Weer een nieuwe aanwinst in huize vogelvreugde...er is een ei uitgekomen bij de kanarie van mijn moeder. Het is net een alien
Gewoon schuurpapier gebruiken.quote:Op zondag 27 april 2014 16:40 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik heb me eens op laten maken bij zo'n make-up zaak. Toen had ik opeens een supergave egale huid. Mooie dag was dat
Yupquote:Op zondag 27 april 2014 17:32 schreef Specularium het volgende:
Heeft Ajax gewoon die laffe 1-1 gedaan?
.
Mini-alien:quote:Op zondag 27 april 2014 16:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Pics van de kanarie van je moeder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
quote:Op zondag 27 april 2014 17:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mini-alien:Ahh wat een klein hummeltje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |