Succes man! Hoop dat het daar beter weer is dan hierquote:Op zondag 27 april 2014 11:09 schreef Daywalk3r het volgende:
Klaar voor de halve marathon in Enschede.Gangs even wat pannenkoeken wegwerken
En dan heanig an richting Eanske.
Het regent er nu. Maar dan blijf ik lekker koel. Vorig jaar was het bloedheet.quote:Op zondag 27 april 2014 11:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Succes man! Hoop dat het daar beter weer is dan hier
Da's wel waar natuurlijkquote:Op zondag 27 april 2014 11:16 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Het regent er nu. Maar dan blijf ik lekker koel. Vorig jaar was het bloedheet.
Thanks! Komt goedquote:Op zondag 27 april 2014 11:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Da's wel waar natuurlijkSucces in ieder geval, respect dat je het doet
Hoi Nathquote:Op zondag 27 april 2014 08:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Heeft Selma al een datum gekozen?
Hee jijquote:Op zondag 27 april 2014 15:33 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hoi Nath
Ik zit te denken aan 16, 17 of 30 mei. De enige dagen waarop er maar een user niet kan. En die ben jij.
Tenzij we de 30e doen. Dan kan alleen Remco niet.
Is prima.quote:Op zondag 27 april 2014 21:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hee jij![]()
30 mei weet ik ook nog niet zeker. Maar als ik er niet bij kan zijn, dan meeten we gewoon een keer met zijn 2en. Goed?
balen zegquote:Op maandag 28 april 2014 09:14 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Niet zo heel goed. Maar ik hou vol.
Dankje Nikkie.quote:Op maandag 28 april 2014 09:20 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
balen zeghoop sat t snel beter met je gaat..
Klopt, ja. Ik zit er ook wel eensquote:Op maandag 28 april 2014 10:05 schreef Kreator het volgende:
In de mix zitten heel veel lekkere wijven. Heb ik gehoord.
Ik ben vanaf 11 mei weer in twente (ben nu in brabant bij zuslief) dus vanaf die datum kunnen we wat afspreken.quote:
Hey Kreaquote:Op maandag 28 april 2014 10:05 schreef Kreator het volgende:
In de mix zitten heel veel lekkere wijven. Heb ik gehoord.
Blowenquote:Op maandag 28 april 2014 10:22 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik ben vanaf 11 mei weer in twente (ben nu in brabant bij zuslief) dus vanaf die datum kunnen we wat afspreken.
Zuurstofconcentrator gebruik ik nog maar sporadisch en ik blow me de tering de hele dag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |