Heel vroeger, heb ik zelf aan topsprort gedaan (zwemmen). Wij trainden belachelijk veel (6 uur per dag) en overal waren heel strenge regels voor. Ik heb ondervonden dat een dergelijke belasting niet ok is voor een lichaam, daar loop je schade van op.quote:Op maandag 28 april 2014 04:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Zo'n eetpatroon en zoveel krachttraining is zeker niet gezond, lijkt me.
Hmm, zijn best lekkere ballen. En ik zal proberen iets meer te reageren. Het is wel jammer dat utopia steeds minder interessant wordt.quote:Op maandag 28 april 2014 04:04 schreef Miek37 het volgende:
Punkie welterusten!![]()
Recce, wat meer reageren, dan leren we jou ook kennen!![]()
*ballen op tafel mikt*
Das nie goe, die bitterballen ook nie maar we kanen ze gewoon op moehahaha!quote:Op maandag 28 april 2014 04:04 schreef Tayu het volgende:
[..]
Heel vroeger, heb ik zelf aan topsprort gedaan (zwemmen). Wij trainden belachelijk veel (6 uur per dag) en overal waren heel strenge regels voor. Ik heb ondervonden dat een dergelijke belasting niet ok is voor een lichaam, daar loop je schade van op.
Ik ben in ieder geval te lui om schade op te lopen van teveel sporten.quote:Op maandag 28 april 2014 04:04 schreef Tayu het volgende:
[..]
Heel vroeger, heb ik zelf aan topsprort gedaan (zwemmen). Wij trainden belachelijk veel (6 uur per dag) en overal waren heel strenge regels voor. Ik heb ondervonden dat een dergelijke belasting niet ok is voor een lichaam, daar loop je schade van op.
Slaap wel en dank voor alle gefrituurde meuk.quote:Op maandag 28 april 2014 04:07 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Das nie goe, die bitterballen ook nie maar we kanen ze gewoon op moehahaha!
Als ik de laatste achter mn kiezen heb duik ik ook mn mandje in, het was me een waar genoegen, welterusten en tot morgen!![]()
![]()
Ik weet ook niet hoe het er nu aan toe gaat, "heel vroeger' is inmiddels 30 jaar geleden.quote:Op maandag 28 april 2014 04:07 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Das nie goe, die bitterballen ook nie maar we kanen ze gewoon op moehahaha!
Als ik de laatste achter mn kiezen heb duik ik ook mn mandje in, het was me een waar genoegen, welterusten en tot morgen!![]()
![]()
Ik maak me meer zorgen over de naderende munsoon in Aziëquote:Op maandag 28 april 2014 04:29 schreef Recce het volgende:
Het is weer eens vreselijk weer in de VS.Tornado's zijn echt vreselijk.
Ik las dat je naar Nepal op vakantie gaat.quote:Op maandag 28 april 2014 04:31 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ik maak me meer zorgen over de naderende munsoon in Azië
Daarom ook. En de weersverwachtingen voor over een week, maken mij niet heel blij.quote:Op maandag 28 april 2014 04:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik las dat je naar Nepal op vakantie gaat.
Ken je daar al mensen? Je moet in bergachtig gebied in ieder geval altijd bedacht zijn op regen en het snel rijzen van rivieren en beken.quote:Op maandag 28 april 2014 04:34 schreef Tayu het volgende:
[..]
Daarom ook. En de weersverwachtingen voor over een week, maken mij niet heel blij.
Ja, ik ben daar vaker geweest.quote:Op maandag 28 april 2014 04:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Ken je daar al mensen? Je moet in bergachtig gebied in ieder geval altijd bedacht zijn op regen en het snel rijzen van rivieren en beken.
Dat is het ook! Het is een betoverend land. Zoveel verschillen in cultuur, en stammen, en verschil in landschap (door ook de enorme verschillen in hoogte). Sauraha is mijn absolute lievelingsplekje in Nepal. Daarna Pokhara (prachtige uitzichten daar). En pas dan Kathmandu.quote:
Ik ben jaloersquote:Op maandag 28 april 2014 04:52 schreef Tayu het volgende:
[..]
Dat is het ook! Het is een betoverend land. Zoveel verschillen in cultuur, en stammen, en verschil in landschap (door ook de enorme verschillen in hoogte). Sauraha is mijn absolute lievelingsplekje in Nepal. Daarna Pokhara (prachtige uitzichten daar). En pas dan Kathmandu.
3 Weken, net genoeg om alles te kunnen doen wat ik wil doen (Kathmandu, Bhaktapur, Sauraha, Pokhara).quote:Op maandag 28 april 2014 04:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ben jaloersHoelang ga je deze keer?
Ik vond die luie tijger het leukst. Is je vriendinnetje wel eens eerder zover van huis geweest?quote:Op maandag 28 april 2014 05:00 schreef Tayu het volgende:
[..]
3 Weken, net genoeg om alles te kunnen doen wat ik wil doen (Kathmandu, Bhaktapur, Sauraha, Pokhara).
Maar mijn vriendinnetje gaat voor het eerst naar Nepal, en voor haar voelt het als de reis van haar leven. Dat wil ik ook bewaken, daar ga ik zeker voor zorgen. Sauraha moet het hoogtepunt (dat is laagst gelegen) gaan worden:
Nee, het is heel spannend voor haar.quote:Op maandag 28 april 2014 05:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vond die luie tijger het leukst. Is je vriendinnetje wel eens eerder zover van huis geweest?
Zo, grote mond is dat.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 april 2014 06:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zo, grote mond is dat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iets met een wortel zeker?
Een wortel in de morgen is een dag zonder zorgenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |