Waarom wil je graag dat iedereen hier je real life naam kent?quote:Op zaterdag 26 april 2014 11:01 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Vertaal mn naam maar, dan heb je mn achternaam
Al die tijd heb ik gedacht dat njos je voornaam en navelin je achternaam was. Weer een illusie armer.quote:Op zaterdag 26 april 2014 16:12 schreef Njosnavelin het volgende:
Heb jij iets te verbergen dan, kingstown?
Mijn achternaam is gewoon njosnavelin.
Het moet ze eerst maar lukken te vertalenquote:Op zaterdag 26 april 2014 16:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Waarom wil je graag dat iedereen hier je real life naam kent?
Was jij bij mij op werk dan?quote:Op zaterdag 26 april 2014 16:19 schreef Takaiki het volgende:
Ik heb ook weer de slacentrifuge gevonden
Dat is niet moeilijk.quote:Op zaterdag 26 april 2014 16:17 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Het moet ze eerst maar lukken te vertalen
En dan nog, is verder niks te vinden over mij op internetquote:
Die dirndl op feestboek was dus een dooie mus?quote:Op zaterdag 26 april 2014 16:40 schreef Takaiki het volgende:
[..]
En dan nog, is verder niks te vinden over mij op internet
Je achternaam is ook op meerdere manieren te vertalen.quote:Op zaterdag 26 april 2014 16:40 schreef Takaiki het volgende:
[..]
En dan nog, is verder niks te vinden over mij op internet
Precies Marianne, waarom zo moeilijk doen?quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:10 schreef Njosnavelin het volgende:
Niemand gaat het vinden dus, dan kun je die foto beter gewoon hier posten, of in S&G ofzo
Die dirndl was echt geen dooie musquote:Op zaterdag 26 april 2014 17:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die dirndl op feestboek was dus een dooie mus?
Nee, die staat er op...quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die dirndl op feestboek was dus een dooie mus?
Psies en dan ook op verschillende manieren te spellenquote:Op zaterdag 26 april 2014 17:12 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Je achternaam is ook op meerdere manieren te vertalen.
quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:37 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Nee, die staat er op...
nou ja, voornamelijk mijn hoofd en vlechtjes
MPG heb ik vol ornaat geappt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |