+1.quote:Op zaterdag 26 april 2014 10:03 schreef kwakz0r het volgende:
blupjes tellen ook en mensen die zich bemoeien met wat je voelt of je buik of wat dan ook zijn stom!
coconingsdag kindje! wauw, zet m op!
heel slim. Ik was ook tussen 6 en 9 weken het meest uitgeput. moeheid is eerlijk gezegd niet over nu, maar niet meer vergelijkbaar met toen.quote:Op zaterdag 26 april 2014 10:08 schreef Crumpette het volgende:
Go Coco!![]()
Egopost: net vriendje uitgezwaaid, toch maar besloten om niet op een boot te gaan alcoholvrijhossen in Amsterdam vandaag.. voel me een enorme partypooper, maar ook een beetje opgelucht. De gedachte van me enorm moe en oncomfortabel voelen vanmiddag, maar dan 3 uur van huis verwijderd, gaf de doorslag. Damn, ik voel me zo'n opgeveren dat bij 6 weken al.
*phew* ik ben daar niet alleen dus.. en het is ook moeilijk uit te leggen aan je vriend, wiens lichaam niet totaal is overgenomen ten dienste van. Ik denk nu steeds: omg hoe doen dames dat die een fulltime baan hebben?quote:Op zaterdag 26 april 2014 10:44 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
heel slim. Ik was ook tussen 6 en 9 weken het meest uitgeput. moeheid is eerlijk gezegd niet over nu, maar niet meer vergelijkbaar met toen.
pas maar goed op jezelf.
Woaaaaaah! Spannendquote:Op zaterdag 26 april 2014 10:34 schreef Cocotrimonium het volgende:
2-3cm ontsluiting. Over 2 uur weer aan ctg, en daarna nog eens onderzoek. Als ontsluiting dan meer is, hier blijven. Anders mag ik naar huis.
als je fulltime werkt ben je daar ook aan gewend hequote:Op zaterdag 26 april 2014 10:48 schreef Crumpette het volgende:
[..]
*phew* ik ben daar niet alleen dus.. en het is ook moeilijk uit te leggen aan je vriend, wiens lichaam niet totaal is overgenomen ten dienste van. Ik denk nu steeds: omg hoe doen dames dat die een fulltime baan hebben?
Ja same here. Ik ben freelancer, en had deze week geen opdracht dus voornamelijk thuis gewerkt. Volgende week wordt druk! ik ben heel benieuwd hoe dat gaat. iig zorgen dat ik altijd wat te eten bij me heb geloof ik.quote:Op zaterdag 26 april 2014 10:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als je fulltime werkt ben je daar ook aan gewend heIk heb er overdag weinig last van (gehad), alleen 's avonds doe ik niet echt meer iets anders dan op de bank zitten
Opstaan, werken, eten, slapenquote:Op zaterdag 26 april 2014 10:48 schreef Crumpette het volgende:
*phew* ik ben daar niet alleen dus.. en het is ook moeilijk uit te leggen aan je vriend, wiens lichaam niet totaal is overgenomen ten dienste van. Ik denk nu steeds: omg hoe doen dames dat die een fulltime baan hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |