quote:Dit is de 30-dagen demo
Op zondag 20 oktober 2002 16:31 schreef motown het volgende:[..]
Ah, zie ik daar niet de Codeweavers Crossover plugin in actie met Quicktime? Ik overweeg zelf ook Crossover aan te schaffen. (Wie zegt dat er geen Linux-software bestaat die het waard is om voor te betalen?)
Quicktime installeren is erg makkelijk (via de Loki Installer) en het werkt meteen ![]()
Jammer dat Quicktime zelf een beetje 'rotware' is.. (niet alleen de functionaliteit is hetzelfde als onder Windows, ook de QT bugs krijg je er gratis bij
)
Maar ik blijf toch hopen (en mailen naar Apple
) op een native Linux versie van Quicktime.. ooit zal ie er komen
quote:was gewoon de 1.0 versie hoor.
Op donderdag 17 oktober 2002 20:53 schreef dikkebanaan het volgende:[..]
Zoals eerder al is gezegd moet je ook geen beta of zelfs alpha versie gebruiken want dan is het logisch dat ie (vaak) crasht..
[..]Netscape is dan ook verder afgewerkt..
quote:Mozilla compileren met de xft optie ( ./configure --help )
Op zondag 20 oktober 2002 19:39 schreef Martinovibes het volgende:
Ik weet niet of jullie er ook last van hebben maar ik vind dat mozilla de fonts zo slecht rendert onder linux...weten jullie misschien waar dat aa ligt
(of d/l dit als je RH8 draait)
Ander lettertype doet ook wonderen.
(de gratis beschikbare lettertypes zijn helaas (nog?) niet echt van hoge kwaliteit omdat hoge kaliteits lettertypes peperduur zijn om te laten maken)
quote:En ook geen oude versies gebruiken
Op zondag 20 oktober 2002 20:03 schreef Ultrawuft het volgende:[..]
was gewoon de 1.0 versie hoor.
Ik vind het lekkerder werken en de meeste pagina's doen het gewoon...
Top!
in ieder geval kan ik testen of websites die ik maak ook hieronder werken en dan doen ze het zowiezo in iexplore
Zal wel geen standaard zijn, maar toch jammer.
Verder topbrowser, ik gebruik nu alweer een week 1.2b en alles is perfect. Naja, near
.
En ik zit al de nodige extra zieltjes te winnen om Mozzie te gaan gebruiken en tot dusverre met het nodige succes
.
-hoe werken die mouse-gestures? ik zie het nergens staan bij preferences
-hoe zorg je ervoor dat ie popups blokt
-hoe kan je zorgen dat ie geen nieuwe vensters opent maar alles in tabs doet
-hoe kan je die zoekmachines bewerken? ik wil er zelf een paar bijzetten
-soms verdwijnt je cursor (balkje) in een textarea, is dat normaal?
;-)
ow ik zie nu dat ik 1.01 heb, even updaten
quote:Klopt, zit er standaard ook (nog) niet in. Moet je optimoz ff installeren (http://optimoz.mozdev.org).
Op woensdag 23 oktober 2002 02:38 schreef Wisp het volgende:
nog een paar vraagjes
-hoe werken die mouse-gestures? ik het nergens staan bij preferences
quote:Edit > Preferences
-hoe zorg je ervoor dat ie popups blokt
quote:Altijd alles in tabs is mij helaas nog niet gelukt. Links uit Trillian enzo pleurt ie gewoon in een nieuw scherm ipv een tab. Links op Fok bijv. gaan wel naar een tab.
-hoe kan je zorgen dat ie geen nieuwe vensters opent maar alles in tabs doet
quote:ff sidebar aanzetten (F9) en dan Tabs > Search activeren. Dan zie je een dropdowntje met "within [dropdownkeuzes]". Als je dat dropdowntje gebruikt zie je ook de optie Edit Categories. Rest wijst zich vanzelf.
-hoe kan je die zoekmachines bewerken? ik wil er zelf een paar bijzetten
quote:Kan een bugje zijn, ff 1.2b checken dus
-soms verdwijnt je cursor (balkje) in een textarea, is dat normaal?;-)
ow ik zie nu dat ik 1.01 heb, even updaten
Alles wat ik hierboven beschreef is ook iig in 1.2b aanwezig. In oudere versies weet ik het niet zeker
.
quote:en er zit nu ook een dikke error onderaan me browserwindow.. iets van <menuitem id=qpm_BlockPopupos" label="
Op woensdag 23 oktober 2002 02:57 schreef Wisp het volgende:
ik heb hem nu geupdate maar nu zit ik met een nieuw probleem, die themes werken niet meer, ik heb alleen die netschaap look
etc
neemt me halve scherm in beslag.. vind het leuke browser maar ze mochten wel een jaartje wachten met uitbrengen totdat ie een beetje beter ontwikkeld was.. nu schrikt iedereen er van terug en houd het bij IE
quote:D0h....Mozilla is al overzichtelijk, dus kan je er wel andere buttons's in pleuren.
Op zaterdag 19 oktober 2002 00:46 schreef Wisp het volgende:
zit al in een mooi jasje, van mij hoeven die gladde skins niet, als het netjes en overzichtelijk is dan vind ik het goed.. de icons e.d zijn wel mooier dan IEenige voordeel wat ik kan bedenken is dat het wat veiliger is dan IE omdat alle security exploits op IE gericht zijn
En dat van die bug onderin, komt door dat brakke Multizilla. Install je dat niet, heb je nergens last van ![]()
Andere zeiden weer dat het verholpen zou zijn in Mozilla 1.2b
Edit: En dat over een jaartje wachten...NOT ![]()
Tis opensource, en gratis (d0h). Dus als alle beta's en shit gewoon worden uitgebracht, kunnen mensen eerder aangeven wat er verandert moet worden. 1000 ogen zien meer dan 10 ofzo
.
Accountje aanmaken in Bugzilla, bugje neerzetten, klaar is dikkebanaan!
quote:Probeer Phoenix eens.. mooier, lichter en handiger
Op woensdag 23 oktober 2002 03:45 schreef Wisp het volgende:
na de zoveelste crash hou ik het even gezien met mozilla
quote:Joh, misschien de volgende keer alle pagina's van het topic even doorlezen? Je hele gemiep met mouse gestures, tabs, builds en je multizilla probleem is allemaal al lang langsgekomen, en der is uitgelegd hoe je er vanaf komt.
Op woensdag 23 oktober 2002 03:21 schreef Wisp het volgende:[..]
en er zit nu ook een dikke error onderaan me browserwindow.. iets van <menuitem id=qpm_BlockPopupos" label="
etc
(Tip: de openingspost?)
quote:Mozilla bouwt de pagina's toch een stukkie lekkerder (en sneller) op als Opera
Op woensdag 23 oktober 2002 13:16 schreef I.R.Baboon het volgende:
Zeg,nietzman
, als jij zegt dat het zo goed is wil ik het best eens proberen. Maar wat is er bij Mozilla allemaal beter dan met Opera? Want opera heb ik een tijdje gebruikt, maar toen ben ik toch weer teruggegaan naar IE.
Daar komt natuurlijk ook eens bij dat Mozilla/Phoenix volkomen opensource is, en dus zijn der lekker snel fixes en zijn plugins en features veel beter geimplementeerd
Komt ook nog eens bij dat Mozilla lekker gratis is... dus je hoeft niet om een crack te gaan zoeken
lekker handig!
quote:Ook is Mozilla een van de weinige browsers die op alle bekende en een paar iets minder bekende platformen draait. En dat is makkelijk als je eens iets anders wilt proberen
Op woensdag 23 oktober 2002 15:26 schreef nietzman het volgende:[..]
quote:Wat doe je er dan mee?
Op woensdag 23 oktober 2002 10:25 schreef Tjippie het volgende:
Tjippie zou niets liever doen dan overstappen, maar zowel Mozilla 1.1 als Phoenix 0.3 wilden de inlogpagina van Girotel niet laden
Dus dan toch maar niet overstappen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |