abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 15 oktober 2002 @ 10:26:34 #1
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_6289381
Jullie kennen vast allemaal mozilla inmiddels wel, hét alternatief op Internet Explorer... maar hoeveel van jullie draaien hem ook daadwerkelijk?

Als lid van de Mozillafanclub ben ik bijna verplicht jullie over te laten schakelen.

Maar waarom zou ik overstappen?
Simpel. Mozilla is beter. Mozilla bouwt webpagina's sneller op, is veiliger, (Dit door het gebrek aan bugs en de grote snelheid waarmee ze worden gefixt) gebruikt tabbed browsing, houd zich aan de W3C normen, blokt standaard popups en ziet er ook nog eens een heel stuk gelikter uit... Daar komt ook nog eens bij dat Mozilla naar zo ongeveer elk besturingssysteem te porten is en pagina's er dus op elk OS hetzelfde uitzien. Er zijn redenen te over, waarvan het feit dat het een gratis, opensource (communistisch! ) browser is, niet de onbelangrijkste is.

Let's get on with it!

Mocht je het erop willen wagen en je Explorertje aan de kant willen zetten voor een échte browser, download dan Mozilla. Daarna zal ik trachten nog een paar goede plugins en theme's te noemen.

Homepage - Download Mozilla 1.1 voor Windows (11 MB)
Of voor de avontuurlijkere mensen, versie 1.2 Alpha

Mocht je trouwens beperkt in je bandbreedte zijn en alleen een kale browser willen, Hebben de mensen van Mozilla een soort 'lite' versie van Mozilla, Phoenix, gebouwd. Phoenix is alleen de browser zonder extra poespas. Phoenix is alleen nog maar een paar weken oud, en je moet niet vreemd opkijken als je om de haverklap tegen een bug aanloopt.
Homepage - Download Phoenix 0.3

multizilla.
Multizilla is een uitbreiding van de huidige tabs in Mozilla. Met multizilla is het oa mogelijk om alle pagina's die normaal in een '_blank' (nieuw venster) openen, gewoon in een nieuwe tab te laten openen.
Homepage - Install

Optimoz.
Optimoz- Dit zijn de 'mouse gestures' van Mozilla, hiermee kan je met je muis simpele 'gebaren' maken om bepaalde opdrachten uit te voeren, zoals het openen van een nieuwe 'tab', refreshen of het switchen tussen tabs.
Homepage - Install

Bannerblind.
Dag dag banners.... Mozilla stop zelf al alle ongewenste popups, (Is uit te schakelen) maar mocht je een irritante flashbanner tegenkomen....
Homepage - Install

Mocht de look van Mozilla je niet bevallen, dan zijn er themes beschikbaar.

Themes.
Veel theme's zijn te vinden bij Mozdev en bij

Deskmod.

Orbit.

Homepage - Install

Internet Explorer.
Heimwee?

Homepage - Install

Heeft iemand van de andere mozillagebruikers nog plugins, theme's en dergelijke, plaats ze!

Mozilla...

[Dit bericht is gewijzigd door nietzman op 15-10-2002 11:01]

Ik ga naar huis.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 15 oktober 2002 @ 10:29:19 #2
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_6289406
Ik heb er een maand mee gedraaid maar ik ben afgehaakt.
Het is een mooie, redelijk stabiele browser, maar er kleven nadelen aan:
  • Mijn cache raakt om de 3 seconden corrupt, waardoor ik geen ge-update pagina meer zie
  • Veel sites hebben scripting die geen Mozilla ondersteunen
  • Als ik refresh druk, gaat die klotebrowser naar de laatste pagina, ipv terug naar de plek waar ik stond. Irritant met lezen van fokpagina's.
  • Open in new tab is trouwens wel zeeeeeeeeeeeeeeeeeeer geile functie...

Oja, De "kies een username uit et lijstje om in te vullen" werkt ook perfect....dat mis ik dan weer met IE.

[Dit bericht is gewijzigd door Kreator op 15-10-2002 10:30]

pi_6289407
    Alles werkt in IE ... niet in andere browsers
    Game Over :: Anoniem torrents downloaden @ Seedr :: Lees hier waarom
      dinsdag 15 oktober 2002 @ 10:30:53 #4
    30106 Hiawatha
    Had ie nu maar een camera.....
    pi_6289424
    Mozilla FUCKING RULES!

De tabs en de mogelijkheid om onderdelen van Javascript uit te zetten (nooit meer stomme reclame popups) zijn naar mijn idee de meest mooie opties. De skins, de form manager, fantastisch. Mozilla is gewoon DE browser!

Bye bye IE , tot nooit meer ziens.

(En oh ja, niet het op Mozilla gebaseerde Netscape gebruiken )

pi_6289429
    precies, als mozilla nu alle paginas hetzelfde interpreteert als IE was ik allang over gestapt, maar ja nu zie ik meer dan 50% van de pagina's niet in mozilla dus ik heb het er weer afgegooid.
    When a girl says "lets just be friends" what she really means is: "please fill in the gaps left by the guys I am currently fucking"
      dinsdag 15 oktober 2002 @ 10:31:41 #6
    24399 TechXP
    www.biteback.be
    pi_6289433
    Is netscape 7 ook goed?
    Ziet er hetzelfde een beetje uit.
    Ik gebruik trouwens meerdere:
    - IE (alleen om websites te testen)
    - Netscape 7 ( standaard )
    - Mozilla ( gebruik deze op linux en windows + om te testen)
    - Opera (ook zeer snel, alleen voor testen)
    - Konquer ( Alleen op linux)

TechXP

dinsdag 15 oktober 2002 @ 10:31:44 #7
    30106 Hiawatha
    pi_6289435
    quote:
    Op dinsdag 15 oktober 2002 10:29 schreef Webby het volgende:
    Er is niks wat in Mozilla niet werkt dat in IE wel werkt. (Wel de laatste versie gebruiken, 1.1)
      Official ESF Kreviewer dinsdag 15 oktober 2002 @ 10:32:58 #8
    7719 Kreator
    Groetjes, Krea.
    pi_6289451
    quote:
    Op dinsdag 15 oktober 2002 10:31 schreef Hiawatha het volgende:

[..]

Er is niks wat in Mozilla niet werkt dat in IE wel werkt. (Wel de laatste versie gebruiken, 1.1)

DAt snappen alleen de website bouwers nog niet, want ga jij maar eeens internetbankieren bij de postbank met Mozilla...
      dinsdag 15 oktober 2002 @ 10:33:36 #9
    24399 TechXP
    www.biteback.be
    pi_6289458
    quote:
    Nou dat is juist het probleem. IE houdt zich niet echt aan standaards, behalve hun eigen.
    Ik heb vaak problemen waarin alles mooi in netscape wordt weergegeven en in IE niet. (ook anderssom trouwens )

TechXP

dinsdag 15 oktober 2002 @ 10:33:40 #10
    30106 Hiawatha
    pi_6289460
    quote:
    Op dinsdag 15 oktober 2002 10:32 schreef Kreator het volgende:

[..]

DAt snappen alleen de website bouwers nog niet, want ga jij maar eeens internetbankieren bij de postbank met Mozilla...

Doe ik.... geen probleem.....
    pi_6289475
    Mijn flashplayer is corrupt in IE. Bij elk flashfilmpje wat ie probeert te laden gaat ie zeuren over activex. Vandaar overgestapt naar Mozilla, en naast dat de flashfilmpjes weer worden getoont is het beter, sneller, mooier, etc, etc.. met pagina's die scripting gebruiken niet meer problemen gehad dan met ie.

Dusseh, aanrader idd!

Gert-Jan: "Kel was de ster, Kel was glamour"
      dinsdag 15 oktober 2002 @ 10:36:13 #12
    4283 nietzman
    Geen zin meer.
    pi_6289480
    quote:
    Op dinsdag 15 oktober 2002 10:31 schreef TechXP het volgende:
    Is netscape 7 ook goed?
    Ziet er hetzelfde een beetje uit.
    Ik gebruik trouwens meerdere:
    - Netscape 7 ( standaard )
    - Mozilla ( gebruik deze op linux en windows + om te testen)
    - Opera (ook zeer snel, alleen voor testen)
    - Konquer ( Alleen op linux)

TechXP

Netscape 7 is eigenlijk gewoon Mozilla he?
    Ik ga naar huis.
      dinsdag 15 oktober 2002 @ 10:38:24 #13
    12221 Tijn
    Powered by MS Paint
    pi_6289498
    quote:
    Op dinsdag 15 oktober 2002 10:36 schreef nietzman het volgende:

[..]

Netscape 7 is eigenlijk gewoon Mozilla he?

Mozilla 1.1 heeft bij mij ook het Netscape-logo als icoontje
      dinsdag 15 oktober 2002 @ 10:40:24 #14
    29041 hyperfuzz
    foxtrot hotel
    pi_6289512
    IE6-SP1 draait gewoon retesnel, kan ik van Mozilla/Netscape/Opera niet zeggen ... dus blijft het IE
    yankee charlie dinges
    pi_6289518
    quote:
    Op dinsdag 15 oktober 2002 10:31 schreef TechXP het volgende:
    Gebruik dan Mozilla om websites te testen, of desnoods NS4. Heel vaak is het zo dat iets wat in IE werkt, niet persé in andere browsers werkt.

Ik heb Moz. wel, maar nog niet als standaard ... ik ben voorzichtig. Eerst even al die instellingen doorploeteren om het te krijgen zoals ik wil (ik il bijvoorbeeld niet kiezen voor een user als ik opstart).

Maar de voornaamste reden dat ik Moz. heb is om testen (HTML-kit ondersteunt nu ook Gecko preview namnelijk ), als het werkt in Moz. .. dan werkt het.

dinsdag 15 oktober 2002 @ 10:41:24 #16
    4283 nietzman
    Geen zin meer.
    pi_6289523
    quote:
    Op dinsdag 15 oktober 2002 10:29 schreef Webby het volgende:
    En dat geloof jezelf? Bekijk anders deze pagina eens... Het paradepaardje vam Mozilla: Volledige PNG ondersteuning... (Niet in IE bekijken natuurlijk )
    Ik ga naar huis.
    pi_6289558
    quote:
    Op dinsdag 15 oktober 2002 10:41 schreef nietzman het volgende:

[..]

En dat geloof jezelf? Bekijk anders deze pagina eens... Het paradepaardje vam Mozilla: Volledige PNG ondersteuning... (Niet in IE bekijken natuurlijk )

Whoa ... half transparante png bestanden ...

*overtuigd*

dinsdag 15 oktober 2002 @ 10:46:39 #18
    28498 smoking2000
    dpkg-reconfigure reality
    pi_6289561
    Ik develop mijn webpages voor mozilla, als alles af kijk ik nog snel ff of het ook in IE werkt en bent ik tevreden (en klaar!). Elke zichzelf respecterende webdev'er die standaard met IE test moet zich schamen!
    Tevens moet ik wel zeggen dat Moz niet prefect is, er zitten nog wat kleine foutjes in maar al een hoop minder dan in IE
    pi_6289569
    Ik gebruik al tijden Mozilla als mijn standaard browser. Zodoende heeft het mij in tijden positief verbaasd en in andere tijden tot wanhoop gedreven.. Een van de laatste versies die ik geinstalleerd heb zijn gewoon erg prettig om mee te werken. Vooral voor mij als webdeveloper heeft bijv. 1.1 (k'weet niet of dit ook bij eerdere versies) gewoon een geweldige optie... Show selection source.. Ik hoef nooit meer door lappen HTML heen te zoeken...

Al ben ik over het algemeen niet zo'n convertertje als Nietzje hier probeert te zijn, moet ik toegeven dat ik al geprobeerd heb om m'n ouders, een vriend van me en zelfs m'n vriendin tot vervelens aan toe te converten...

* CaPS_ is in elk geval erg op Mozzie gesteld

[Dit bericht is gewijzigd door CaPS_ op 15-10-2002 10:49]

dinsdag 15 oktober 2002 @ 10:48:11 #20
    32966 Flying_Vee
    Toyota Corolla G6R _O_
    pi_6289581
    Ik gebruik Mozilla als ik met Linux surf.

zie m'n topic

Konqueror browser aanpassen ?

"Censuur is de dood van de democratie"
    pi_6289585
    quote:

[..]

Stiekum toch met IE bekeken ... mooi plaatje hoor
    pi_6289604
    En waarom zet je geen link naar 1.1 in je beginpost, maar naar de 1.2 alpha versie
    pi_6289613
    quote:
    [b]Op dinsdag 15 oktober 2002 10:47 schreef CaPS_ het
    Al ben ik over het algemeen niet zo'n convertertje als Nietzje hier probeert te zijn, moet ik toegeven dat ik al geprobeerd heb om m'n ouders, een vriend van me en zelfs m'n vriendin tot vervelens aan toe te converten...
    Ditto, met Open Office trouwens
    I'm terrible
      dinsdag 15 oktober 2002 @ 10:50:35 #24
    30106 Hiawatha
    pi_6289615
    quote:
    Op dinsdag 15 oktober 2002 10:47 schreef CaPS_ het volgende:
    Show selection source.. Ik hoef nooit meer door lappen HTML heen te zoeken...
    Idd, was ik nog vergeten. Helden optie nummer 3!

All your browsers are belong to us!

pi_6289626
    quote:
    Op dinsdag 15 oktober 2002 10:50 schreef Hiawatha het volgende:

[..]

Idd, was ik nog vergeten. Helden optie nummer 3!

All your browsers are belong to us!

Dat is er al voor IE sinds 4.x
    pi_6289642
    quote:

[..]

bedoel je dat dit wel werkt in Mozilla maar niet in IE ? (hij doet ut bij mij wel)
      dinsdag 15 oktober 2002 @ 10:53:49 #27
    4283 nietzman
    Geen zin meer.
    pi_6289652
    quote:
    Op dinsdag 15 oktober 2002 10:50 schreef Webby het volgende:
    En waarom zet je geen link naar 1.1 in je beginpost, maar naar de 1.2 alpha versie
    Ik hou van de meest recente

De enigste reden waarom ik geen link naar een nightly heb geplaatst, is omdat dat geen mooie installertjes zijn

Ik ga naar huis.
    pi_6289667
    quote:
    Op dinsdag 15 oktober 2002 10:53 schreef nietzman het volgende:

[..]

Ik hou van de meest recente

De enigste reden waarom ik geen link naar een nightly heb geplaatst, is omdat dat geen mooie installertjes zijn

1.2 alpha geeft probz met sommige scrollwheel mouses en wil nog wel eens crashen op nieuwe ATI drivers ... niet echt fijn als je mensen om wilt turnen dus ... geeft ze dan een stable release ...
      dinsdag 15 oktober 2002 @ 10:58:20 #29
    12221 Tijn
    Powered by MS Paint
    pi_6289691
    quote:
    Op dinsdag 15 oktober 2002 10:52 schreef burp2002 het volgende:

[..]

bedoel je dat dit wel werkt in Mozilla maar niet in IE ? (hij doet ut bij mij wel)

Ja, bij mij ook, maar er is wel verschil hoor.

IE:

Mozilla:

pi_6289697
    * dikkebanaan gebruikt ook alleen nog maar Mozilla
    Mozilla 1.2 krijgt trouwens standaard AA fonts onder Linux

En die PNG implementatie van Mozilla is idd veeeel beter (gebruikt dan ook de 'officiele' LibPNG, itt Microsoft die zelf een brakke library in elkaar heeft gestampt)

Maarre, als je mensen wilt overhalen om Mozilla te gebruiken is het niet zo slim om die mensen te verwijzen naar een (nog-niet-zo-stabiele) alpha versie..
    [edit]
    argh, ik ben weer te langzaam met reageren
    [/edit]

Do you ever have that feeling where you're not sure if you're awake or still dreaming?
      dinsdag 15 oktober 2002 @ 11:02:08 #31
    4283 nietzman
    Geen zin meer.
    pi_6289733
    quote:
    Op dinsdag 15 oktober 2002 10:58 schreef dikkebanaan het volgende:
    Maarre, als je mensen wilt overhalen om Mozilla te gebruiken is het niet zo slim om die mensen te verwijzen naar een (nog-niet-zo-stabiele) alpha versie..
    Inmiddels aangepast
    Ik ga naar huis.
      dinsdag 15 oktober 2002 @ 11:02:32 #32
    15638 DaRealMac
    ondertitels zijn suf
    pi_6289741
    het enige nadeel van mozilla vind ik idd sommige pagina`s die met scripts werken, en alle andere browsers dan IE weren. Verder
    I cannot help but notice that there is no problem between us that cannot be solved by your departure
    pi_6289777
    * Sib is een mozilla fan

heeft iemand al de download manager genoemd?
    dat is 1 van mijn favo onderdelen, weg met getright!

plus natuurlijk de sidebar waar je bijv. google of het weer of cnn in kan knallen. TOP

Haai!
    pi_6289782
    Ik gebruik Mozilla (en de GTK versie Galeon, deze browser is zelfs nog beter dan Mozilla, echt waar!) nu sinds de 0.9 milestone en ik will voor geen goud meer terug. Er is welgeteld één site die niet werkt (internetbankieren), maar dat komt door ActiveX smart card beveiliging.

Voor de mensen die zeggen dat IE sneller is dan Mozilla:
    - Gebruik de quickstart optie, waardoor Moz in het geheugen blijft. IE doet dit ook.
    - Een groot verschil tussen de beide browsers is dat IE meteen alles wat hij rendert uitspuugt op het scherm, terwijl Moz de hele pagina netjes rendert en deze vervolgens pas op het scherm zet. Hierdoor kan het lijken dat IE sneller is, maar dat is schijn.

Nog enkele aanraders:

Piemenus:
    Nieuwe, geadvanceerdere versie van Mouse Gestures. Je moet er even aan wennen, maar het werkt heel fijn.

Bookmarklets:
    Kleine javascriptjes die je browser allerlei extra features geven. Je kan ze in een toolbar zetten.

Googlebar

Mycroft:
    Handige verzameling plugins om gebruik te kunnen maken van verschillende zoekmachines vanuit Moz.

Genoeg is genoeg, wat jullie allemaal bezighoudt is al droevig genoeg!
    pi_6289794
    Mozilla is leuk, maar Opera leuker. Dus ik stap niet over (vinden jullie hopelijk niet erg he).
      dinsdag 15 oktober 2002 @ 11:10:30 #36
    4283 nietzman
    Geen zin meer.
    pi_6289844
    quote:
    Op dinsdag 15 oktober 2002 11:02 schreef DaRealMac het volgende:
    het enige nadeel van mozilla vind ik idd sommige pagina`s die met scripts werken, en alle andere browsers dan IE weren. Verder [afbeelding]
    Het leuke is dat je Mozilla zo in kan stellen dattie zichtzelf identificeerd als IE.... het leuke is dat dan de pagina's net zo goed, if nog beter, werken
    Ik ga naar huis.
      dinsdag 15 oktober 2002 @ 11:15:47 #37
    30106 Hiawatha
    pi_6289910
    quote:
    Op dinsdag 15 oktober 2002 11:06 schreef slakkie het volgende:
    Mozilla is leuk, maar Opera leuker. Dus ik stap niet over (vinden jullie hopelijk niet erg he).
    Leuk dat Opera een snelle brouwser is, maar wat een brakke app! Kan JavaScript maar half, maakt van sommige HTML echte een teringzooi en het loopt me te vaak vast. Heb het een tijdje geprobeerd, maar nee. Dan nog liever IE.
      dinsdag 15 oktober 2002 @ 11:19:16 #38
    15638 DaRealMac
    ondertitels zijn suf
    pi_6289960
    quote:
    Op dinsdag 15 oktober 2002 11:10 schreef nietzman het volgende:

[..]

Het leuke is dat je Mozilla zo in kan stellen dattie zichtzelf identificeerd als IE.... het leuke is dat dan de pagina's net zo goed, if nog beter, werken

Teach me Obi-Wan!?
    I cannot help but notice that there is no problem between us that cannot be solved by your departure
    pi_6289999
    Nog een handige feature van Mozilla is dat ie al automatisch begint te downloaden als je een bestand hebt aangeklikt waarvoor je eerst nog een bestandsnaam en locatie om het bestand neer te zetten in moet vullen.

Nog een andere erg handig functie is dat je links die alleen maar geschreven zijn (dus niet aanklikbaar zijn) kan selecteren en dan met de middelste muisknop naar die link toe kan gaan, scheelt weer een hoop geknip en geplak van links

Ook lijkt het alsof pagina's sneller worden opgebouwd, dit komt omdat IE eerst de pagina helemaal download voordat ie wat laat zien terwijl Mozilla al meteen de pagina laat zien (plaatjes en alle andere zut komen pas daarna).
    Hierdoor kan het bv gebeuren dat je heel wazige plaatjes ziet die langzaam helder worden (doet me denken aan die 'goeie ouwe' tijd met Netscape ) dit lijkt misschien irritant, maar dat is het juist niet omdat je zo veel eerder kan zien of het nut heeft om te wachten op die plaatjes (bv als je screenshots bekijkt van een spel).
    (jammer dat dit alleen kan met JPEG plaatjes)
    [edit]
    argh, wat ben ik toch een schnitzelkopf!
    weer te laat met reageren..
    [/edit]

* dikkebanaan Mozilla

[Dit bericht is gewijzigd door dikkebanaan op 15-10-2002 11:34]

Do you ever have that feeling where you're not sure if you're awake or still dreaming?
      dinsdag 15 oktober 2002 @ 11:25:54 #40
    26400 wijsneus
    Radicaal Democraat
    pi_6290058
    Jup jup ik gebruik ook mozilla om in te developpen. Ik heb (had) de neiging een pagina uit te spugen die er in IE goed uitziet, en vervolgens in mozilla browser verneukt wordt. Sinds ik in Mozilla ontwikkel niet meer dus.

Scripts zijn eenvoudig browser compatible te krijgen. (En de javascript foutmeldingen zijn zoveel beter dan de poep die ik altijd van IE krijg)

Wat de DOM inspector precies voor nut heeft ben ik nog niet helemaal achter...maar een leuk speeltje is het zeker.

dat XUL heb ik me een klein beetje in verdiept. ik zie nog niet helemaal hoe het werkt, maar lijkt me grappig om eens wat mee te prutsen.

Een nadeeltje moet ik toch noemen,

Wij zitten achter een proxy - de helft van de tijd timen plaatjes out en pagina's willen nogal eens niet gevonden worden - hierdoor wil de layout van de pagina nogal eens verknalt worden en moet ik nogal eens op refresh drukken. errug irri... maar ligt meer aan ons netwerk/proxytje dan aan de browser denkik (al is het balen dat IE het wel perfect doet...)

mischien is dit al opgelost in nieuwere versies, maar deze (1.2a) in ieder geval niet.

Mozilla

Siamo Tutti Antifascisti!
    pi_6290115
    Vanwege dit topic overgestapt. Ziet er leuk uit (heb het thuis op mijn Linux al langer draaien 0.9 oid) maar was op windows altijd best traag.
    Ik zie wel hoelang ik het volhoud
    123
    pi_6290229
    Is er toevallig ook al een FOK! sidebar?
    (1 voor de frontpage en 1 voor het forum)
      dinsdag 15 oktober 2002 @ 11:38:08 #43
    4283 nietzman
    Geen zin meer.
    pi_6290242
    quote:
    Op dinsdag 15 oktober 2002 11:19 schreef DaRealMac het volgende:

[..]

Teach me Obi-Wan!?

Ik zet um der als extra plugin bij:

Preferences Toolbar
    Handige toolbar

Homepage - Install

Ik ga naar huis.
      dinsdag 15 oktober 2002 @ 11:40:25 #44
    4283 nietzman
    Geen zin meer.
    pi_6290278
    quote:
    Op dinsdag 15 oktober 2002 11:37 schreef dikkebanaan het volgende:
    Is er toevallig ook al een FOK! sidebar?
    (1 voor de frontpage en 1 voor het forum)
    Eentje voor het forum zou ik zeer waarderen... eentje met alle fora en subfora, die uitklappen in de verschillende topics... ik heb al gekeken of ik zelf iets kon fixen, maar heb helaas niet genoeg prog. kennis... maar in theorie is het zeker wel mogelijk
    Ik ga naar huis.
      dinsdag 15 oktober 2002 @ 11:43:38 #45
    2671 Aaargh!
    Gebruik op eigen risico.
    pi_6290319
    * Aaargh! is ook een Mozzy gebruiker

Nog een feature die ik nog niet heb gezien in dit topic: De JavaScript debugger. ( http://www.mozilla.org/projects/venkman/ )
    En natuurlijk de ingebouwde download manager

It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
    And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
      dinsdag 15 oktober 2002 @ 11:46:36 #46
    2671 Aaargh!
    Gebruik op eigen risico.
    pi_6290362
    quote:
    Op dinsdag 15 oktober 2002 11:40 schreef nietzman het volgende:

[..]

Eentje voor het forum zou ik zeer waarderen... eentje met alle fora en subfora, die uitklappen in de verschillende topics... ik heb al gekeken of ik zelf iets kon fixen, maar heb helaas niet genoeg prog. kennis... maar in theorie is het zeker wel mogelijk

Ik heb ooit zoiets gemaakt voor de activetopics (die werden dan opgedeeld in subfora in een mooie tree die je kon uitklappen) , helaas werkt deze niet meer sinds de nieuwe layout. (is er eigenlijk een XML backend voor Fok! ? in dat geval wil ik 'm wel ff aanpassen)
    It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
    And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
    pi_6290389
    Het muiswieltje doet wel vreemd....

* K3 is bijna definitef overgestapt

123
      dinsdag 15 oktober 2002 @ 11:51:10 #48
    12221 Tijn
    Powered by MS Paint
    pi_6290424
    quote:
    Op dinsdag 15 oktober 2002 11:48 schreef K3 het volgende:

Hebbie 1.2a of 1.1? Want met 1.2a waren wat bugs bekend met scrollwheels geloof ik.

Ik zou 1.1 gebruiken, die is het stabielst.

dinsdag 15 oktober 2002 @ 11:57:28 #49
    4283 nietzman
    Geen zin meer.
    pi_6290524
    quote:
    Op dinsdag 15 oktober 2002 11:48 schreef K3 het volgende:

Al in je settings menu gekeken? Mozilla kan namelijk andere muiswiel-settings dan je OS gebruiken... maar dit is uit te zetten
    Ik ga naar huis.
      dinsdag 15 oktober 2002 @ 12:00:05 #50
    4283 nietzman
    Geen zin meer.
    pi_6290557
    quote:
    Op dinsdag 15 oktober 2002 11:46 schreef Aaargh! het volgende:

[..]
    (is er eigenlijk een XML backend voor Fok! ? in dat geval wil ik 'm wel ff aanpassen)

Ik meende dat die er inderdaad was... zal ff voor je zoeken

[edit]
    Heb je hier iets aan?

Ik ga naar huis.
      dinsdag 15 oktober 2002 @ 12:11:57 #51
    30487 crisp
    Master of Pumpkins
    pi_6290758
    XML Active Topics
    Gebruik ik ook voor de GoT/FOK! Trackers
    this space for rent
      dinsdag 15 oktober 2002 @ 12:28:28 #52
    26400 wijsneus
    Radicaal Democraat
    pi_6290971
    quote:
    Op dinsdag 15 oktober 2002 11:43 schreef Aaargh! het volgende:
    * Aaargh! is ook een Mozzy gebruiker

Nog een feature die ik nog niet heb gezien in dit topic: De JavaScript debugger. ( http://www.mozilla.org/projects/venkman/ )
    En natuurlijk de ingebouwde download manager

ik heb al eens gekeken naar die javascript debugger, ik kan er niet wijs uit worden. Gebruik jij em? zo ja - hoe werkt ie (ik kan zelf de hlpfile lezen, ik bedoel meer van - is ie nuttig en is ie lekker om mee te werken)
    Siamo Tutti Antifascisti!
      dinsdag 15 oktober 2002 @ 12:39:09 #53
    15638 DaRealMac
    ondertitels zijn suf
    pi_6291132
    Nietzman, thx voor de tip, maar hij doet het nog steeds niet op bepaalde websites. pak simplemp3s bijvoorbeeld. Daar moet je een of ander downloadscript enable-en. Eerst de java plug-in gedownload, maar dan werkt het nog steeds niet. Ik krijg dan geblaat dat je deze javaplug in niet op IE moet gebruiken (hehe). Maar als ik hem niet op de IE spoof zet, dan krijg je het geblaat dat deze pagina alleen te bekijken is met IE.
    pi_6291703
    ben ff aan het kijken of ik een sidebar kan maken voor Moz
    ik ben nu iig zover dat ik het laatste nieuws op een page heb
    perl scrippie

ik denk dat het mogelijk moet zijn om hierna een page te maken waarin je vervolgens deze javascript code pleurt:

code:
         if ((typeof window.sidebar == "object") && (typeof window.sidebar.addPanel == "function")) 
          { 
             window.sidebar.addPanel ("Fok! Nieuws", 
             "http://bitch.obit.nl/cgi-bin/perl/fok.pl",""); 
          } 
          else 
          { 
             var rv = window.confirm ("This feature is only available for the Mozilla browser. " + "Would you like to download Mozilla now?"); 
             if (rv) 
                document.location.href = "http://www.mozilla.org";
          } 
       } 

ik ben weer even verder prutsen
    Haai!
    pi_6292331
    ik haat op mezelf reageren lol

hier is een screenie van fok in je sidebar

hij is nog niet af, maar als je em wilt proberen de page staat hier http://bitch.obit.nl/moz-fok.html

hij refreshed om de 5 minuten btw

Haai!
    pi_6292359
    ik heb het er op staan, maar gebruik het toch niet al te vaak... ik geef toch de voorkeur aan opera boven modzilla aangezien het sneller is, mouse gestures heeft en je alleen images kan laten zien die in de cache staan... en nog heel wat andere functies ben ik zeker van
    Een auto en een man en een rivier
    Vanaf hier
    Is alles wat het lijkt.
    pi_6292521
    Ik heb nu IE, Mozilla en Opera gebruikt en tot nu toe vind ik Opera de beste. Opera is bij mij toch wat sneller, en je zit niet de hele tijd te kloten met Flash en Java. En Opera heeft alles wat ik nodig heb, dus is het mijn favoriet. Alleen erg jammer dat het nieuwe Fok!forum er niet uitziet en dat ik daarom het oude moet gebruiken .
      dinsdag 15 oktober 2002 @ 15:10:13 #58
    17061 mvt
    blame Canada
    pi_6293171
    Ben vanaf 0.6 eens goed gaan gebruiken. Heb toen ook simultaan NS 6 6.1 6.2 gedraaid met de toen gangbare MOzilla ernaast. Bij Mozilla 1.0 heb ik NS definitief geschrapt. Draai nu 1.1, 1.2a ga ik nog niet aan (iets wat ik wel deed bij 1.1 wegens sneller laden).

Oja, ik gebruik Modern Grey als theme.

[Dit bericht is gewijzigd door mvt op 15-10-2002 15:18]

We were to understand there would be pie and punch?
    pi_6293217
    kan iemand me het grote voordeel van mozilla tov opera eens geven?
    Vanaf hier
    Is alles wat het lijkt.
      dinsdag 15 oktober 2002 @ 15:15:49 #60
    2671 Aaargh!
    Gebruik op eigen risico.
    pi_6293240
    quote:
    Op dinsdag 15 oktober 2002 13:54 schreef Sib het volgende:
    ik haat op mezelf reageren lol

hier is een screenie van fok in je sidebar

Hier een paar screenies van de sidebar die ik gemaakt had, moet nu aangepast worden aan de XML active topics dus het werkt nu niet meer.

screenie 1

screenie 2
    Ik heb dus zoals je ziet XUL gebruikt en geen HTML.

dinsdag 15 oktober 2002 @ 15:17:24 #61
    2671 Aaargh!
    Gebruik op eigen risico.
    pi_6293275
    quote:
    Op dinsdag 15 oktober 2002 15:14 schreef sweek het volgende:
    kan iemand me het grote voordeel van mozilla tov opera eens geven?
    Veel betere support voor verschillende standaarden ?
      dinsdag 15 oktober 2002 @ 15:17:43 #62
    17061 mvt
    blame Canada
    pi_6293280
    quote:
    Op dinsdag 15 oktober 2002 15:15 schreef Aaargh! het volgende:

[..]

Hier een paar screenies van de sidebar die ik gemaakt had, moet nu aangepast worden aan de XML active topics dus het werkt nu niet meer.

screenie 1

screenie 2

das een oudje
    pi_6293282
    quote:
    Op dinsdag 15 oktober 2002 15:17 schreef Aaargh! het volgende:

[..]

Veel betere support voor verschillende standaarden ?

welke standaarden dan?
    Vanaf hier
    Is alles wat het lijkt.
    pi_6293308
    quote:

[..]

screenie 1

screenie 2

Nice.
    Ik vind het wel makkelijk om gewoon de FP te parsen in perl en dan een page te brouwen..
    Ik zat zelf nog te bedenken hoe ik die activetopics ga parsen.
    Maar het ziet er al goed uit.
    Haai!
    pi_6293350
    quote:
    Op dinsdag 15 oktober 2002 15:17 schreef sweek het volgende:

[..]

welke standaarden dan?

o.a. de web bouw standaarden van het W3C
    deze standaarden worden door de meeste webpage bouwers gebruikt zodat ze zeker weten dat de meeste browsers de pagina goed te zien krijgt.
    Haai!
      dinsdag 15 oktober 2002 @ 15:24:02 #66
    4283 nietzman
    Geen zin meer.
    pi_6293392
    quote:
    Op dinsdag 15 oktober 2002 15:17 schreef sweek het volgende:

[..]

welke standaarden dan?

De standaarden van W3 waar iedereen zich aan zou moeten houden...

Namaak- zelf verzonnen rotstandaarden zoals Microsoft ze handhaafd (Ik noem als groot voorbeeld gekleurde scrollbars) zorgen voor een soort van 'chaos' in de webwereld... Als Browserontwikkelaars zich niet aan de standaarden houden, kunnen we straks voor elke browser een aparte pagina gaan maken....

Ik ga naar huis.
      dinsdag 15 oktober 2002 @ 15:25:48 #67
    4283 nietzman
    Geen zin meer.
    pi_6293438
    quote:

[..]

screenie 1

screenie 2

Die zou extreem handig zijn.... Ik zou er absoluut geen bezwaar op hebben dat je die compatible zou proberen te maken voor de nieuwe versie
    Ik ga naar huis.
      dinsdag 15 oktober 2002 @ 15:43:17 #68
    2671 Aaargh!
    Gebruik op eigen risico.
    pi_6293798
    quote:
    Op dinsdag 15 oktober 2002 15:25 schreef nietzman het volgende:

[..]

Die zou extreem handig zijn.... Ik zou er absoluut geen bezwaar op hebben dat je die compatible zou proberen te maken voor de nieuwe versie

Ik zal eens kijken of ik vandaag of morgen tijd heb dit te implementeren, voordeel is dat het dit keer netjes met een XML parser kan dus geen gerotzooi met het ontleden van HTML, zou tijd moeten schelen.

Edit: Misschien is dit zelfs mogelijk met een XSLT stylesheet.

[Dit bericht is gewijzigd door Aaargh! op 15-10-2002 15:46]

pi_6293822
    quote:
    Op dinsdag 15 oktober 2002 15:24 schreef nietzman het volgende:

[..]

De standaarden van W3 waar iedereen zich aan zou moeten houden...

Namaak- zelf verzonnen rotstandaarden zoals Microsoft ze handhaafd (Ik noem als groot voorbeeld gekleurde scrollbars) zorgen voor een soort van 'chaos' in de webwereld... Als Browserontwikkelaars zich niet aan de standaarden houden, kunnen we straks voor elke browser een aparte pagina gaan maken....

maakt dit iets uit voor niet website makers? indien je je aan die standaarden houd, komt het denk ik ook wel goed in opera. niet?
    Vanaf hier
    Is alles wat het lijkt.
      dinsdag 15 oktober 2002 @ 15:46:12 #70
    8783 gbm
    Estd. 2001
    pi_6293846
    * gbm gebruikt Phoenix, het lichtgewicht broertje van Mozilla...

pi_6294381
    quote:
    Op dinsdag 15 oktober 2002 15:44 schreef sweek het volgende:

[..]

maakt dit iets uit voor niet website makers? indien je je aan die standaarden houd, komt het denk ik ook wel goed in opera. niet?

Ik geloof dat opera prima normaal html laat zien..
    Ik dacht alleen altijd gehoord te hebben dat ie embedded css en java niet zo leuk vind..
    Haai!
      dinsdag 15 oktober 2002 @ 16:10:15 #72
    2671 Aaargh!
    Gebruik op eigen risico.
    pi_6294391
    quote:
    Op dinsdag 15 oktober 2002 15:44 schreef sweek het volgende:
    Nee, er zijn een aantal dingen die in de standaarden zitten maar niet (goed) werken in Opera. b.v. de DOM support van Opera laat nogal te wensen over.
      dinsdag 15 oktober 2002 @ 16:17:24 #73
    32402 s0k
    ..............................
    pi_6294575
    na het installen van de multizilla plugin (die mij juist zo relaxt leek)
    kreeg ik dit :S

(en dan bedoel ik dat onderaan in mn browser )

..................................................................................................................................................
      dinsdag 15 oktober 2002 @ 16:22:27 #74
    2671 Aaargh!
    Gebruik op eigen risico.
    pi_6294726
    quote:
    Op dinsdag 15 oktober 2002 16:17 schreef s0k het volgende:

Een 404 error bedoel je ?
      dinsdag 15 oktober 2002 @ 16:27:23 #75
    32402 s0k
    ..............................
    pi_6294845
    quote:
    Op dinsdag 15 oktober 2002 16:22 schreef Aaargh! het volgende:

[..]

Een 404 error bedoel je ?

haha nee

zal het wel ff uitleggen :S

je hebt dus die bar, onder in je browser... met de short links voor navigater t/m Chatzilla

daar lijkt het alsof er 2 of 3 enter staan, en dan staat er een regel met:
    menuiten id="qpm_BlockPopups" label="&cookieBlockPopupsCmd. label;"

ikzelf heb niks aan mijn instellingen veranderd, en na het installen van de multizilla plugin krijg ik dit...

..................................................................................................................................................
    pi_6295218
    Ik heb al een paar keer geprobeerd om naar Mozilla over te schakelen, maar ik ben zo gewend dat je met IE op Ctrl-enter kan raggen en dattie dan http://www. ervoor en .com/ erachter gooit, dat ik me gigantisch aan het gebrek van deze functie in Mozilla erger en zo toch maar weer bij IE terecht kom
      dinsdag 15 oktober 2002 @ 16:56:47 #77
    17061 mvt
    blame Canada
    pi_6295265
    quote:
    Op dinsdag 15 oktober 2002 16:48 schreef SpuitElf het volgende:
    Ik heb al een paar keer geprobeerd om naar Mozilla over te schakelen, maar ik ben zo gewend dat je met IE op Ctrl-enter kan raggen en dattie dan http://www. ervoor en .com/ erachter gooit, dat ik me gigantisch aan het gebrek van deze functie in Mozilla erger en zo toch maar weer bij IE terecht kom
    Doet ie helemaal fantastisch
    Nog leuker, als ik bijvoorbeeld "spuitelf" intype en hij vind www.spuitelf.com niet en ik ga weer naar de adresline en ik op het pijltje naar beneden druk zoek ie in Google naar spuitelf
    pi_6295336
    quote:
    Op dinsdag 15 oktober 2002 16:56 schreef mvt het volgende:

[..]

Doet ie helemaal fantastisch
    Nog leuker, als ik bijvoorbeeld "spuitelf" intype en hij vind www.spuitelf.com niet en ik ga weer naar de adresline en ik op het pijltje naar beneden druk zoek ie in Google naar spuitelf

Nee, das als je gewoon op enter drukt. dan gaat ie d'rnaar zoeken, maar dat wil ik meestal niet. Gewoon Ctrl+enter en verder niks doen wat m niet gevraagd wordt

en de google toolbar in IE is stukken handiger dan die ingebouwde search functie in Mozilla.

pi_6295879
    quote:
    Op dinsdag 15 oktober 2002 16:10 schreef Aaargh! het volgende:

[..]

Nee, er zijn een aantal dingen die in de standaarden zitten maar niet (goed) werken in Opera. b.v. de DOM support van Opera laat nogal te wensen over.

nog NOOOOIIT van gehoord

maar ik heb bijna nergens last van, sommige flash pagina's gaan fout, voor de rest gaat het allemaal best goed

Vanaf hier
    Is alles wat het lijkt.
    pi_6295915
    Nou heb het al een tijd geleden geïnstalleerd, maar gebruik toch Opera in stead. Maar nu ik voor de 2e keer door nietzman op een forum wordt verleid Mozilla eens nader te bekijken kan ik niet terug. Ik ga die linkjes ff af zo .
    Die Welt ist alles was der Fall ist.
    pi_6296021
    quote:
    Op dinsdag 15 oktober 2002 17:06 schreef SpuitElf het volgende:
    Nee, das als je gewoon op enter drukt. dan gaat ie d'rnaar zoeken, maar dat wil ik meestal niet. Gewoon Ctrl+enter en verder niks doen wat m niet gevraagd wordt

[edit]
    Ik zie net dat ik alWEER te snel heb gereageerd en niet goed heb gelezen..
    * dikkebanaan runs into windows
    [/edit]

[Dit bericht is gewijzigd door dikkebanaan op 15-10-2002 19:57]

pi_6296172
    quote:
    Op dinsdag 15 oktober 2002 10:31 schreef Hiawatha het volgende:

[..]

mijn google toolbar werkt er anders niet onder
      dinsdag 15 oktober 2002 @ 19:11:36 #83
    17137 Sander
    Nerds do it rarely
    pi_6296900
    Mozilla bleef crashen als je zei dat ie zichzelf standaard moest maken

Gelukkig is zn kleine broertje Phoenix wel rieleks

dinsdag 15 oktober 2002 @ 19:31:18 #84
    2671 Aaargh!
    Gebruik op eigen risico.
    pi_6297393
    quote:
    Op dinsdag 15 oktober 2002 16:48 schreef SpuitElf het volgende:
    Daar is een mozilla extension voor, kan je zo via XPI installeren.
    pi_6298032
    ABN AMRO Internetbankieren doet het tenminste in Mozilla itt Opera. Puntje voor Mozilla dus .
      dinsdag 15 oktober 2002 @ 19:56:03 #86
    16063 MonoSynth
    I doubt, therefore I might be
    pi_6298084
    * MonoSynth mozt sinds M13 oid.

Windows : Mozilla 1.2Alpha
    Linux : Galeon (Ximian-Gnome)
    BeOS : Mozilla 1.2Alpha (beeeetje buggy, dat wel)
    FreeBSD : Als ik X eenmaal aan de gang heb dan zal dat ook wel Moz worden (of Galeon)

uberbrowsertje. vooral het laden van links in tabs op de achtergrond (met de middelste muisknop) is leuk voor nieuwssites ism een kl#tetrage internietverbinding. Op fok bijvoorbeeld lees ik alle headlines door, middelklik op de interresante exemplaren, idem dito voor columns/forum/tweakers bars, en als ik bij de laatste aangekomen ben is de eerste al geladen. Zonder dat er irritante nieuwe windows weggeklikt hoeven te worden.

pi_6299360
    * Young_David vindt dat MonoSynth een enge icon heeft

Vooral dankzij dit topic ben ik nu aan de Mozilla ...

Ik vind het vooral geweldig dat ik images van adservers gewoon uit kan zetten Geweldig ... voordeel vn niet commerciele browser

[Dit bericht is gewijzigd door Young_David op 15-10-2002 20:51]

dinsdag 15 oktober 2002 @ 21:18:47 #88
    36324 DiRty
    familiarity breeds liking
    pi_6300103
    behoorlijke nieuweling-vraag:
    hoe installeer ik die custom theme files (.jar)?
    pi_6304118
    quote:
    Op dinsdag 15 oktober 2002 16:17 schreef s0k het volgende:

Dat probleem heb ik hier dus ook. Goed plaatje:

Ik heb die mouse gestures en multizilla geïnstalled, verder niks. Draai Windows XP en Mozilla 1.1 .

woensdag 16 oktober 2002 @ 00:45:42 #90
    2671 Aaargh!
    Gebruik op eigen risico.
    pi_6304296
    Das een gevalletje van rotte XML in de XUL voor multizilla. -> ff hun site checken of multizilla wel met jouw versie werkt, als er niks over staat ff bugreportje mailen.
    pi_6304488
    * zedonite gebruikt Netscape 7

Sidebar is handig net als Mozilla, hij laat van elke site Favicon zien als die er is.

Btw voor skins: http://www.deskmod.org/ (Orbit is heel mooi!)

pi_6304683
    quote:
    Op woensdag 16 oktober 2002 00:45 schreef Aaargh! het volgende:
    Das een gevalletje van rotte XML in de XUL voor multizilla. -> ff hun site checken of multizilla wel met jouw versie werkt, als er niks over staat ff bugreportje mailen.
    Ah ik zie het al, het werkt alleen in builds van NA 13-9. En Mozilla 1.2a is van 11-9, dus dan kan je het alleen in nightly's draaien ofzo? Lekker is dat. Dan pleur ik het er wel ff uit voor nu. Want een oude versie kan ik niet vinden.

Ok ik heb gezocht op mozdev.org en in de help van Mozilla, maar hoe verwijder ik Multizilla?

[Dit bericht is gewijzigd door keeper op 16-10-2002 01:18]

woensdag 16 oktober 2002 @ 09:04:28 #93
    4283 nietzman
    Geen zin meer.
    pi_6306175
    quote:
    Op dinsdag 15 oktober 2002 18:31 schreef Mr_Knoxville het volgende:

[..]

mijn google toolbar werkt er anders niet onder

http://googlebar.mozdev.org/
    Ik ga naar huis.
      woensdag 16 oktober 2002 @ 09:06:16 #94
    4283 nietzman
    Geen zin meer.
    pi_6306194
    quote:
    Op woensdag 16 oktober 2002 01:09 schreef keeper het volgende:

Ok ik heb gezocht op mozdev.org en in de help van Mozilla, maar hoe verwijder ik Multizilla?

http://multizilla.mozdev.org/faqs.html#remove

Persoonlijk heb ik trouwens nooit problemen gehad met het runnen van nightly's en alpha releases....

Ik zie op deze pagina trouwens verschillende multizilla versies staan, de bovenste XPI zou idd alleen op versies van na 13/9 moeten werken, maar onder, in het tabelletje, staan nog oudere versies die wél zouden moeten werken

Dus deze (windows) zou wel moeten werken.

Ik ga naar huis.
    pi_6306362
    quote:
    Op dinsdag 15 oktober 2002 10:40 schreef Young_David het volgende:
    Gebruik dan Mozilla om websites te testen, of desnoods NS4. Heel vaak is het zo dat iets wat in IE werkt, niet persé in andere browsers werkt.
    [..knipperdeknip..]
    Maar de voornaamste reden dat ik Moz. heb is om testen (HTML-kit ondersteunt nu ook Gecko preview namnelijk ), als het werkt in Moz. .. dan werkt het.
    Ik gebruik om zelf te surfen Mozilla, maar als je websites bouwt voor anderen dan heb je IE5,IE5.5 EN IE6 nodig. Het is niet zo dat alles in Mozilla ook in IE werkt, en klanten draaien nou eenmaal IE dus verwachten ze dat het daarop werkt. Met simpele dingen kan het al misgaan.

Voor de rest vermijd ik IE als de pest. Mozilla met tabbed browsing, ad blocking, bookmarks die meerdere tabs opened op verschillende pagina's (fantastische feature!) versus IE dat vol zit met security-leaks, thuis niet werkt (heh linux), me mateloos irriteert als je in een form op 'backspace' drukt je een pagina teruggaat soms, etc.

Ieder z'n voorkeur hoor. Ik erger me aan IE dingen dus gebruik ik Mozilla. Mensen zouden Mozilla moeten proberen alleen om eens te zien wat er nog meer te krijgen is. Als ze IE beter vinden, mij best.

pi_6325368
    *Kick ende Schop!*

Mozilla 1.2beta is inmiddels gereleased en deze heeft warempel een paar extra features:

quote:
    * Type ahead find works on Mac Mozilla and works correctly with IME.
    * Linux Mozilla (in the Classic theme) will pick up the native GTK theme and HTML form controls now pick up the native theme on winXP.
    * Mozilla now supports link prefetching; see the Link Prefetching FAQ for details.
    * Mozilla Mail includes a new "filter after the fact" capability so users can create a filter and then run that filter on already downloaded mail. Filter logging has also been implemented.
    * A long requested feature, show toolbars as text/icons/both, has been implemented.
    * You can launch the browser with a bookmark group as your start page. This loads several pages into tabs at startup.
    * Java compatability with Mac OS 10.2 (Jaguar) has been repaired.
    Vooral de Link Prefetch functionaliteit ziet er interessant uit maar ik ben benieuwd of andere browsers dit ook kennen ?

Ennieweej, Mozilla 1.2beta..

pi_6325708
    quote:
    Op dinsdag 15 oktober 2002 19:31 schreef Aaargh! het volgende:

[..]

Daar is een mozilla extension voor, kan je zo via XPI installeren.

XPI?

linkje?
    want als dat werkt dan ben ik verkocht

pi_6325892
    quote:
    Op donderdag 17 oktober 2002 08:51 schreef CaPS_ het volgende:

* Mozilla Mail includes a new "filter after the fact" capability so users can create a filter and then run that filter on already downloaded mail. Filter logging has also been implemented.

Hey!
    Dit is een feature die ik inderdaad miste..
    Ik heb nog zo'n 600 emails die ik graag es wil ordenen in me inbox. lol
    quote:
    Ennieweej, Mozilla 1.2beta..
    idd, ennieweej.. Ik ben ff downloaden
    Haai!
    pi_6325899
    Oh en nog its, ik heb ingesteld dat pagina's bij elk bezoek opnieuw gedownload moeten worden, maar dat werkt niet helemaal goed.. Hier op de forum index bijvoorbeeld zie ik soms tijden staan van een aantal uur terug.. Hoekandat? In MSIE doet ie dat wel goed
    pi_6325923
    quote:
    Op donderdag 17 oktober 2002 09:45 schreef SpuitElf het volgende:

[..]

XPI?

linkje?
    want als dat werkt dan ben ik verkocht

overigens doet ie dit bij mij (moz 1.1) zonder extensies..
    Maar het kan zijn dat je even met de smart browsing opties moet spelen in de preferences..
    Haai!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')