quote:Proxie en of cache uitdoen?? Bij mij gaat het altijd goed.
Op donderdag 17 oktober 2002 10:09 schreef SpuitElf het volgende:
Oh en nog its, ik heb ingesteld dat pagina's bij elk bezoek opnieuw gedownload moeten worden, maar dat werkt niet helemaal goed.. Hier op de forum index bijvoorbeeld zie ik soms tijden staan van een aantal uur terug.. Hoekandat? In MSIE doet ie dat wel goed
Ik gebruik beide, vooral het feit dat ie SSL IMAP ondersteunt is handig wegens mijn secure webmail van mijn stage. Standaard is hier Pegasus, maar 1) dat is een klote programma en 2) Die kan (en wil) je niet thuis gebruiken wegens het gebrek aan SSL support.
quote:Als ik die cache op 0 zet gaat t allemaal zo langzaam
Op donderdag 17 oktober 2002 14:15 schreef mvt het volgende:[..]
Proxie en of cache uitdoen?? Bij mij gaat het altijd goed.
quote:Nu nog eudora, maar als ik ooit es op mozilla overstap neem ik ook gewoon die mail client. Gebruik 'm nu op de universiteit, werkt wel lekker
Op donderdag 17 oktober 2002 14:18 schreef mvt het volgende:
Even een vraagje?? Gebruiken jullie alleen de browser of ook de mailclient???Ik gebruik beide, vooral het feit dat ie SSL IMAP ondersteunt is handig wegens mijn secure webmail van mijn stage. Standaard is hier Pegasus, maar 1) dat is een klote programma en 2) Die kan (en wil) je niet thuis gebruiken wegens het gebrek aan SSL support.
quote:Ik heb hem hier op 1 Kb staan, maar dat is omdat ik een retesnelle verbinding heb, thuis weet ik het niet. Cache vergelijkt hier wel elke keer de pagina uit het cache met de originele pagina.
Op donderdag 17 oktober 2002 14:20 schreef SpuitElf het volgende:[..]
Als ik die cache op 0 zet gaat t allemaal zo langzaam
quote:Ik gebruik de mail client.. Geen gezeik met foutlook bugs/virussen en er is een hele goeie gpg/pgp extensie.
Op donderdag 17 oktober 2002 14:18 schreef mvt het volgende:
Even een vraagje?? Gebruiken jullie alleen de browser of ook de mailclient???
Als newsclient gebruik ik em overigens niet.. Tis niet helemaal lekker werken met binaries enzo (
) .. en geen yenc support. (1.1 iig niet)
quote:Heb Breedband kabel (512/128) dus t is wel te doen, maar toch vertraagt t wel wat. Hij moet webpagina;s toch gewoon wel kunnen vergelijken zonder de plaatjes etc. weg te kunnen gooien?
Op donderdag 17 oktober 2002 14:46 schreef mvt het volgende:[..]
Ik heb hem hier op 1 Kb staan, maar dat is omdat ik een retesnelle verbinding heb, thuis weet ik het niet. Cache vergelijkt hier wel elke keer de pagina uit het cache met de originele pagina.
quote:Zoiets zal ik thuis ook wel heben, maar ik weet niet hoe ie daar ingesteld staat. Heb hier trouwens >4Mbit/s down als ik het soms eens time.
Op donderdag 17 oktober 2002 15:52 schreef SpuitElf het volgende:[..]
Heb Breedband kabel (512/128) dus t is wel te doen, maar toch vertraagt t wel wat. Hij moet webpagina;s toch gewoon wel kunnen vergelijken zonder de plaatjes etc. weg te kunnen gooien?
quote:
Op donderdag 17 oktober 2002 17:03 schreef mvt het volgende:[..]
Zoiets zal ik thuis ook wel heben, maar ik weet niet hoe ie daar ingesteld staat. Heb hier trouwens >4Mbit/s down als ik het soms eens time.
/offtopic
Maar goed, dit is - behalve door de cache op 0 te zetten - dus niet te fixen bij mozilla?
quote:
Op woensdag 16 oktober 2002 09:06 schreef nietzman het volgende:
Ik zie op deze pagina trouwens verschillende multizilla versies staan, de bovenste XPI zou idd alleen op versies van na 13/9 moeten werken, maar onder, in het tabelletje, staan nog oudere versies die wél zouden moeten werken![]()
quote:UvA
Op donderdag 17 oktober 2002 17:11 schreef SpuitElf het volgende:[..]
![]()
quote:Schijnbaar wel, thuis heb ik hem op 5 mb staan en "compare when page is out of date"
/offtopicMaar goed, dit is - behalve door de cache op 0 te zetten - dus niet te fixen bij mozilla?
quote:Wat ik doe, en wat dus ook bij "Compare if page is out of date" niet werkt:
Op donderdag 17 oktober 2002 18:56 schreef mvt het volgende:[..]
UvA
[..]Schijnbaar wel, thuis heb ik hem op 5 mb staan en "compare when page is out of date"
En zo te zien is een zoek op mijn naam bij refreshen meteen geupdate.
Ga naar forum.fok.nl
Kijk naar de tijd van de laatste reactie bij het slowchatforum (actiefst).
Ga naar een andere pagina, bijv. een subforum, of de zoekmachine ofzo.
Wacht een paar minuutjes
druk op "vorige"
en kijk were naar de tijd die bij slowchat staat.
Dit is altijd nog dezelfde tijd als bij het eerste bezoek, terwijl als ik dan het SC forum open, er wel frisse tijden staan. Als je dus een pagina uit je history bezoekt gata ie 'm niet controleren op vernieuwing, iets wat IE dus wel deed.. en das jammer
quote:ff offtopic, maar zit je dan in de studieruimte? Wist niet dat het daar ZO snel ging (studieruimte Roetersstraat heb ik het dan over). Zal het anders wel ff checken als ik er weer ben
Op donderdag 17 oktober 2002 18:56 schreef mvt het volgende:
UvA
ff ontopic: ik heb ook dat vinkje gezet op 'page out of date' en dat scheelt toch wel een hoop. En dat ondanks mn 512/128 ADSL. Cache is default-grootte (niet aangepast na installatie dus..).
met Netscape geen last van
quote:Als ik back druk verwacht ik dat ik de pagina krijg zoals ik 'm achtergelaten heb, dus zonder dat'ie opnieuw opgehaald wordt. Maar als ik 's ochtends kijk, computer uitzet, en 's avonds weer de index bekijk, dan verwacht ik dat de pagina wel opnieuw geladen wordt, en dat gebeurt niet. Lijkt me eerder een probleem met Fok! dan met Mozilla, omdat ik het niet alleen thuis (Mozilla) maar ook op m'n werk en bij m'n ouders (beide keren IE) heb.
Op donderdag 17 oktober 2002 19:11 schreef SpuitElf het volgende:[..]
Wat ik doe, en wat dus ook bij "Compare if page is out of date" niet werkt:
Ga naar forum.fok.nl
Kijk naar de tijd van de laatste reactie bij het slowchatforum (actiefst).
Ga naar een andere pagina, bijv. een subforum, of de zoekmachine ofzo.
Wacht een paar minuutjes
druk op "vorige"
en kijk were naar de tijd die bij slowchat staat.Dit is altijd nog dezelfde tijd als bij het eerste bezoek, terwijl als ik dan het SC forum open, er wel frisse tijden staan. Als je dus een pagina uit je history bezoekt gata ie 'm niet controleren op vernieuwing, iets wat IE dus wel deed.. en das jammer
quote:stageplek, locatie AMC.
Op donderdag 17 oktober 2002 19:30 schreef keeper het volgende:[..]
ff offtopic, maar zit je dan in de studieruimte?
quote:Zoals eerder al is gezegd moet je ook geen beta of zelfs alpha versie gebruiken want dan is het logisch dat ie (vaak) crasht..
Op donderdag 17 oktober 2002 19:36 schreef Ultrawuft het volgende:
Ik ben maar netscape 7 gaan gebruiken omdat Mozilla een pauper browser is die er steeds uitvliegt hiero.
quote:Netscape is dan ook verder afgewerkt..
met Netscape geen last van
Mozilla is de meest geavanceerde browser voor BeOS op dit moment, Opera ligt jaren achter op dit platform met hun versie 3.04, om het nog maar niet over NetPositive te hebben
quote:Probleem met Active Topics
Op donderdag 17 oktober 2002 19:51 schreef Light het volgende:
Als ik back druk verwacht ik dat ik de pagina krijg zoals ik 'm achtergelaten heb, dus zonder dat'ie opnieuw opgehaald wordt. Maar als ik 's ochtends kijk, computer uitzet, en 's avonds weer de index bekijk, dan verwacht ik dat de pagina wel opnieuw geladen wordt, en dat gebeurt niet. Lijkt me eerder een probleem met Fok! dan met Mozilla, omdat ik het niet alleen thuis (Mozilla) maar ook op m'n werk en bij m'n ouders (beide keren IE) heb.
quote:Jazekers!
Op vrijdag 18 oktober 2002 15:12 schreef DIFFR3NC3 het volgende:
is het BTW ook ergens mogelijk om het opstart plaatje te veranderen...
die is namelijk echt foei lelijk
Hier staat een hele verzameling Splashscreens... zijn simpel te installeren door ze op te slaan als 'mozilla.bmp' in je mozilla map ![]()
* nietzman heeft zelf deze:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |