Beter je tijd en aandacht verdelen dan.quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:15 schreef Sinceria het volgende:
Sorry, moet hier ook nog iemand aandacht geven.
Ik vond het nog lang duren….quote:
quote:
Hoe gaat het met de south park game?quote:
Die is leukquote:Op zaterdag 26 april 2014 00:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de south park game?
Vind dat ik het aardig doe zo.quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beter je tijd en aandacht verdelen dan.
Nog niet begonnen.quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de south park game?
Gezellig naast elkaar?quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:20 schreef Sinceria het volgende:
Vind dat ik het aardig doe zo.![]()
Vriend zit te gamen en ik te Fokken.
Ik zou liever mijn vriendin fokken…..quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:20 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Zo ongeveer ja.quote:
Dat komt strakjes.quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:21 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik zou liever mijn vriendin fokken…..
Als ik die had
quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:20 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja gaaf he!quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:19 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Die is leukben hem nu ook aan het spelen
Ik ga het ook maar niet meer vragenquote:
Ah, dus dat gepraat over borsten komt wel goed van pas?quote:
Ja sorry, heb het al druk, en ben the Simpsons en Family Guy aan het spelen in mijn vrije tijd.quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja gaaf he!
[..]
Ik ga het ook maar niet meer vragen
Wie weet, wie weet.quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, dus dat gepraat over borsten komt wel goed van pas?
Zat je niet vast met family guy? Ik heb hem eraf gegooid.quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:23 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja sorry, heb het al druk, en ben the Simpsons en Family Guy aan het spelen in mijn vrije tijd.
Ik gok op ja.quote:
Het is vooral veel geduld hebben, het is een veel trager spel dan The Simpsons.quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zat je niet vast met family guy? Ik heb hem eraf gegooid.
Dan gok je waarschijnlijk goed ja.quote:
Verder dan maar?quote:
Hoe ben je voorbij die meer mensen inhuren ding in het begin gekomen? Om de kroeg te bouwen geloof ik.quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:26 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Het is vooral veel geduld hebben, het is een veel trager spel dan The Simpsons.
Is goed hoor.quote:
Geduld hebben, er is maar 1 mannetje en die doet er lang over.quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hoe ben je voorbij die meer mensen inhuren ding in het begin gekomen? Om de kroeg te bouwen geloof ik.
Maar ik dacht dat je geld uit moest geven om daar voorbij te komen? Alleen geduld dus?quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:29 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Is goed hoor.
[..]
Geduld hebben, er is maar 1 mannetje en die doet er lang over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |