Beter je tijd en aandacht verdelen dan.quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:15 schreef Sinceria het volgende:
Sorry, moet hier ook nog iemand aandacht geven.
Ik vond het nog lang duren….quote:
quote:
Hoe gaat het met de south park game?quote:
Die is leukquote:Op zaterdag 26 april 2014 00:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de south park game?
Vind dat ik het aardig doe zo.quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beter je tijd en aandacht verdelen dan.
Nog niet begonnen.quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de south park game?
Gezellig naast elkaar?quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:20 schreef Sinceria het volgende:
Vind dat ik het aardig doe zo.![]()
Vriend zit te gamen en ik te Fokken.
Ik zou liever mijn vriendin fokken…..quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:20 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Zo ongeveer ja.quote:
Dat komt strakjes.quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:21 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik zou liever mijn vriendin fokken…..
Als ik die had
quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:20 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja gaaf he!quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:19 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Die is leukben hem nu ook aan het spelen
Ik ga het ook maar niet meer vragenquote:
Ah, dus dat gepraat over borsten komt wel goed van pas?quote:
Ja sorry, heb het al druk, en ben the Simpsons en Family Guy aan het spelen in mijn vrije tijd.quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja gaaf he!
[..]
Ik ga het ook maar niet meer vragen
Wie weet, wie weet.quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, dus dat gepraat over borsten komt wel goed van pas?
Zat je niet vast met family guy? Ik heb hem eraf gegooid.quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:23 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja sorry, heb het al druk, en ben the Simpsons en Family Guy aan het spelen in mijn vrije tijd.
Ik gok op ja.quote:
Het is vooral veel geduld hebben, het is een veel trager spel dan The Simpsons.quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zat je niet vast met family guy? Ik heb hem eraf gegooid.
Dan gok je waarschijnlijk goed ja.quote:
Verder dan maar?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |