Hoe kwaad ik dan ook ben, wij hebben het ook vaker laten liggen. Vreselijk seizoen.quote:Op maandag 28 april 2014 15:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk dat Roda wel kan winnen in Deventer, maar dat het bij Ajax een laf gelijkspel wordt.

Roda wint wel van Kohet (uitvak al uitverkocht trouwens?), maar wat NEC bij Ajax doet durf ik niet te zeggen.quote:Op maandag 28 april 2014 15:48 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon hopen. Zeker is er een kans. Hoe groot die is vind ik moeilijk om te zeggen.

Ajax gaat echt wel haar best doen thuis tegen NEC met die lamlendig zwakke verdediging.quote:Op maandag 28 april 2014 15:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik denk precies hetzelfde
Maar dan tyft VVV NEC er wel uit.

Hoezo laf?quote:Op maandag 28 april 2014 15:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk dat Roda wel kan winnen in Deventer, maar dat het bij Ajax een laf gelijkspel wordt.

Schone die NEC eruit tyftquote:Op maandag 28 april 2014 15:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax gaat echt wel haar best doen thuis tegen NEC met die lamlendig zwakke verdediging.

Overigens mag je Fledderus gewoon goed schrijven in de OP hoor.quote:Op maandag 28 april 2014 15:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Roda gaat proberen aan te vallen en GAE gaat ze wegcounteren.

Ik denk dat Roda wint en NEC verliest.quote:Op maandag 28 april 2014 15:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Gaat Roda de nacompetitie nog halen denk je?
Ik denk dat ze nog een kans maken.

Dat dacht ik gister ook. Zo vernederd, zo veel over geschreven, dan ben je toch tot op het bot gemotiveerd om te laten zien waarom AJAX kampioen van Nederland hoort te zijn?!quote:Op maandag 28 april 2014 15:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax gaat echt wel haar best doen thuis tegen NEC met die lamlendig zwakke verdediging.

Ik hoop het.quote:Op maandag 28 april 2014 15:50 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik denk dat Roda wint en NEC verliest.

Cillessen die de penalty (wat hij niet kan) van Jankabash uit de linkerhoek tikt (daar krijgt Ajax de meeste gols tegen) als het 1-0 staat in de 93e minuutquote:
 .
.

Die heeft nog nooit zoveel spijt gehad van een overstap als toen die naar jullie ging.quote:Op maandag 28 april 2014 15:49 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Overigens mag je Fledderus gewoon goed schrijven in de OP hoor.

Bossie zegt altijd Fludderusquote:Op maandag 28 april 2014 15:49 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Overigens mag je Fledderus gewoon goed schrijven in de OP hoor.
 >
>

Een van de weinig wedstrijden die nog ergens over gaat dit weekend.quote:Op maandag 28 april 2014 15:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Alle ogen gewoon gericht op Deventer.

Ik ga toch voor het schakelprogramma denk ik.quote:Op maandag 28 april 2014 15:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Alle ogen gewoon gericht op Deventer.

Dat kan helemaal niet. Feyenoord wordt tweede, Twente derde, PSV maximaal vierde.quote:Op maandag 28 april 2014 15:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Moet ook nog volgen of PSV tweede wordt, maar denk het wel en vind de degradatiestrijd eigenlijk ook spannender.

Weet niet welke wedstrijden FOX uitzendt op de hoofdzenders.quote:Op maandag 28 april 2014 15:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik ga toch voor het schakelprogramma denk ik.
Moet ook nog volgen of PSV vierde wordt, maar denk het wel en vind de degradatiestrijd eigenlijk ook spannender.

Ik ook niet, maar het kunnen er maar 2 zijn, ervanuitgaande dat ze de International kanalen niet gebruiken. Zou overigens wel mooi zijn.quote:Op maandag 28 april 2014 15:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weet niet welke wedstrijden FOX uitzendt op de hoofdzenders.

doen ze toch niet, was dit weekend ook zo.quote:Op maandag 28 april 2014 15:57 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar het kunnen er maar 2 zijn, ervanuitgaande dat ze de International kanalen niet gebruiken. Zou overigens wel mooi zijn.

Even los van het feit dat ik fan ben, denk ik dat GAE-Roda een veel leukere wedstrijd is dan Ajax-Nec...quote:Op maandag 28 april 2014 16:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah even gekeken
FOX Sports 1 - Schakelkanaal
FOX Sports 3 - Ajax - NEC
FOX Sports 5 - PSV - NAC Breda

quote:Op maandag 28 april 2014 16:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah even gekeken
FOX Sports 1 - Schakelkanaal
FOX Sports 3 - Ajax - NEC
FOX Sports 5 - PSV - NAC Breda

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |