Eckte fan dus als hij op die leeftijd al met zijn pener in de hand voor de TV lag om Fortuna te kijken.quote:
Dat is het ook niet, van buiten dan. Nu zijn ze erachter een hotel aan het makenquote:Op maandag 28 april 2014 18:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Krijg ook altijd het idee dat het niet af is. Ofzo
En wat is het nut van dat hotel?quote:Op maandag 28 april 2014 18:50 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Dat is het ook niet, van buiten dan. Nu zijn ze erachter een hotel aan het maken
Een topper dus.quote:Op maandag 28 april 2014 18:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Hee, Nathaniel Will. Die was vroeger nog rechtsback van NEC.
Makkie dus vandaag voor Jeffrey Vlug.quote:Op maandag 28 april 2014 18:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daantje Bovenberg zelfs boven je in de pikorde. Dan heb je het wel gemaakt.
Hier jaquote:Op maandag 28 april 2014 18:55 schreef Wicky15 het volgende:
Bob Vankan op de bank. Echte FM'ers snappen het
Dat was ook mijn gedachtequote:Op maandag 28 april 2014 19:03 schreef Grifte het volgende:
Ik dacht dat Pieter Huistra de enige was die zo'n idoot kapsel op die leeftijd behield
lat kabasele - de graafschapquote:Op maandag 28 april 2014 19:08 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Schakel net inAl wat spannends gebeurd?
Als je stream wil kun je me dm'en.quote:Op maandag 28 april 2014 19:10 schreef Tchock het volgende:
Er is gewoon geen enkele stream van deze wedstrijdDan moet ik maar hier meelezen. Meer posten jullie!
Dank! Graafschap dus de betere?quote:
Nee.quote:Op maandag 28 april 2014 19:11 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Als je stream wil kun je me dm'en.
[..]
Dank! Graafschap dus de betere?
Ik moet eerlijk bekennen dat ik nog geen andere wedstrijden van Fortuna heb gezien dit seizoen maar op basis van de afgelopen 20 minuten hebben ze niets te zoeken op het hoogste niveauquote:Op maandag 28 april 2014 19:25 schreef Aiciu het volgende:
Fortuna erin, Roda eruit, toch nog naar Limburg!
Wat verwacht je dan ze staan 8e.quote:Op maandag 28 april 2014 19:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik nog geen andere wedstrijden van Fortuna heb gezien dit seizoen maar op basis van de afgelopen 20 minuten hebben ze niets te zoeken op het hoogste niveau
Ik ook niet, maar baal nu wel dat ik geen FOX meer hebquote:Op maandag 28 april 2014 19:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik nog geen andere wedstrijden van Fortuna heb gezien dit seizoen maar op basis van de afgelopen 20 minuten hebben ze niets te zoeken op het hoogste niveau
Go Ahead speelde vorig seizoen ook niet de sterren van de hemel toch?quote:Op maandag 28 april 2014 19:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
GAE had juist een sterke tweede seizoenshelft.quote:Op maandag 28 april 2014 19:30 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Go Ahead speelde vorig seizoen ook niet de sterren van de hemel toch?
Als er dan toch een Limburgse club in de eredivisie moet dan heb ik het liefste nog MVV.
Idd, die speelden vrij aardig in de playoffs.quote:Op maandag 28 april 2014 19:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GAE had juist een sterke tweede seizoenshelft.
Dan heb ik niks gezegd.quote:Op maandag 28 april 2014 19:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GAE had juist een sterke tweede seizoenshelft.
Plus dat er geen wedstrijd troostelozer kan zijn dan Atletico - Chelsea vorige week.quote:Op maandag 28 april 2014 19:33 schreef Grifte het volgende:
Wilde net opmerken dat dit wel een van de meest troosteloze wedstrijden is die ik ooit gezien heb, maar enfin het wordt tenminste geen 0-0
Eindelijk weer eens een drukbezochte Vijverberg.quote:Op maandag 28 april 2014 19:35 schreef Ajacied422 het volgende:
De Graafschap - RKC, leuk leuk leuk leuk
Hij zat zonder club en is toen als wanhoopsmiddel gehaald begin dit jaar.quote:Op maandag 28 april 2014 19:49 schreef DaggerOne het volgende:
Wist niet dat Boukhari weer bij Sparta speelde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |