Probleem is dat ook de bumperachterophanging (?) helemaal verbogen (kapot?) is. Het is dus niet alleen maar de deur / zijpaneel.quote:Op zaterdag 26 april 2014 19:25 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Zoiets kun je zelf (als je handig bent of iemand kent die handig is) wel repareren. Ben 5 jaar geleden eens aangereden door iemand die mij via de verkeerde kant inhaalde en te vroeg weer naar links stuurde. Hele zijpaneel + deur kapot. Economisch total loss maar heb nog 1,5 jaar in die auto gereden tot ik hem wegens andere mankementen heb weggedaanMazzel dat mijn vader handig is met uitdeuken en auto's spuiten.
Dan wordt het minder. Soms via de sloop wel te krijgen maar vaak moet je het dan ook zelf ter plekke demonteren.quote:Op zaterdag 26 april 2014 19:26 schreef xzaz het volgende:
Ik zal eens kijken, bedankt voor de tips
[..]
Probleem is dat ook de bumperachterophanging (?) helemaal verbogen (kapot?) is. Het is dus niet alleen maar de deur / zijpaneel.
Een deel van de bandenbak zoals dat heet, waar het deurslot op sluit zeg maar, zit gegarandeerd naar binnen gedrukt, dat moet heel precies en secuur worden uitgetrokken, dat kan een beun niet. Vervangen daarvan is snijden en wederom heel secuur lassen, en dan wordt het een dure grap.quote:Op zaterdag 26 april 2014 19:27 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Dan wordt het minder. Soms via de sloop wel te krijgen maar vaak moet je het dan ook zelf ter plekke demonteren.
Goed?quote:26-04-2014
Zevenhuizen
Dossiernummer: [dossiernummer]
Bijlage(n): Werkzaamheden op voertuig
Beste [naam],
22 april 2014 jl. heeft de tegenpartij een aanrijding veroorzaakt, u heeft als schaderegelingsbureau een inspectie uitgevoerd op het voertuig met het kenteken XT-HX-47 en heeft vastgesteld dat deze total-loss is. De verzekering van ondertekende heeft u en/of Euro Insurances hier inmiddels van op de hoogtte gestelt en de aansprakelijkheid bij u, de tegenpartij neergelegd.
Na het vaststellen van total-loss is het aan u, als schaderegelingsbureau de dagwaarde van de auto te bepalen. Als ondersteuning hiervoor heb ik een volledig overzicht van de benodigde werkzaamheden als bijlage toegevoegd. Deze werkzaamheden zijn uitgevoerd om de auto altijd netjes en veilig de openbare weg op te laten gaan.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
[naam]
Ik vind deze zin riskant; hiermee kunnen ze deze uitgaven namelijk gewoon onder regulier onderhoud schuiven en dat heeft 0,0 toegevoegde waarde aan de autoquote:Op zaterdag 26 april 2014 20:14 schreef xzaz het volgende:
Deze werkzaamheden zijn uitgevoerd om de auto altijd netjes en veilig de openbare weg op te laten gaan.
quote:Op zaterdag 26 april 2014 20:14 schreef xzaz het volgende:
Dit is mijn brief naar de schade-inspecteur:
[..]
Goed?
Hoogte met 1 t, en gesteld is een voltooid deelwoord, en dus met een dquote:heeft u en/of Euro Insurances hier inmiddels van op de hoogtte gestelt en..
Als jij kun vind dat vergelijkbare auto's meer waard zijn dan kun je bezwaar aantekenen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 12:24 schreef xzaz het volgende:
Net dagwaarde gekregen, veiling loopt tot 7 mei.
dagwaarde: 1750,-. Dat klopt wel aardig; alleen heb je daar geen RT versie voor met km stand van 160k.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |