Of Guus Hupperts.quote:Op zondag 27 april 2014 15:24 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Overmars heeft die shit al gefixt.Al zal die Bailey wel bedoelen oid, hopelijk Muric ook.
Dat moet dan ook niet het argument te zijn om spelers te halen.quote:Op zondag 27 april 2014 15:29 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Is niet slechter dan de huidige aanvallers.
Het is wel vooruitgang.quote:Op zondag 27 april 2014 15:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat moet dan ook niet het argument te zijn om spelers te halen.
Niet perse. Als ze niet slechter zijn kunnen ze wel van hetzelfde niveau zijn. Schiet je dus niks mee op, behalve dat er iemand een goede jeugdspeler in de weg staat.quote:
Dat zijn er genoeg. Maar een middelmatige PD of PL speler kost al gauw 4-5 miljoen euro.quote:Op zondag 27 april 2014 15:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
Alleen spelers halen die aantoonbaar veel beter zijn dan wat er nu staat.
Je moet dan ook niet dat geld uitgeven aan van der Hoorns of Duartes die slechter zijn dan wat er nu staat of net zo goed.quote:Op zondag 27 april 2014 15:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat zijn er genoeg. Maar een middelmatige PD of PL speler kost al gauw 4-5 miljoen euro.
Je zal vast niet de enige zijn.quote:Op zondag 27 april 2014 15:40 schreef Gruisman het volgende:
Ik ging net heel even van Heracles-Ajax naar Liverpool
Ik heb ze beide tegelijk aanstaanquote:Op zondag 27 april 2014 15:40 schreef Gruisman het volgende:
Dat doen Nederlandse journalisten nooitquote:Op zondag 27 april 2014 15:42 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Als Toine nou even had doorgevraagd....
Ik voel je pijn broeder. Ik prijs me gelukkig dat ik 94/95 quasi-bewust heb meegemaakt; ik was 10.quote:Op zondag 27 april 2014 15:40 schreef Gruisman het volgende:
Dit dus. Ze zijn even op voor Ajax voor dit seizoen.quote:Op zondag 27 april 2014 15:45 schreef j0rdiiii het volgende:
Beter krijgen wel volgende week Tete, Bazoer, Meleg, Andersen, Kishna en vele anderen in de basis. Dit groepje is uitgeblust, kan niks meer dit seizoen.
Dat zie ik Frank niet snel doen maar ik zou het wel erg graag zienquote:Op zondag 27 april 2014 15:45 schreef j0rdiiii het volgende:
Beter krijgen wel volgende week Tete, Bazoer, Meleg, Andersen, Kishna en vele anderen in de basis. Dit groepje is uitgeblust, kan niks meer dit seizoen.
Dat kan je wel vergeten denk ik zo.quote:Op zondag 27 april 2014 15:45 schreef j0rdiiii het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |