Keep dreamingquote:Op vrijdag 25 april 2014 14:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tov Yvonne. Niet tov mij
They wouldn't dare.
je hebt er toch niks aan zo achter je schermpjequote:
rijke fantasie.quote:Op vrijdag 25 april 2014 14:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je hebt er toch niks aan zo achter je schermpje
dan fantaseer je maar dat ik alles uit hebquote:
way ahead of you.quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dan fantaseer je maar dat ik alles uit heb
verjaardag, huiswerk, bandjes kijken, meer huiswerkquote:
Vanavond naar kindermans (weet effe geen andere benamingquote:
oooeeeh je gaat toch voor de pounce and bounce?quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vanavond naar kindermans (weet effe geen andere benaming)
en morgen naar Enschede
Zondag uitbrakken
en maandag vrij![]()
Ik ga voor een gezellige avond met een wijntjequote:Op vrijdag 25 april 2014 15:12 schreef rhubarbje het volgende:
oooeeeh je gaat toch voor de pounce and bounce?
jaja de inseminate and then extricate dusquote:Op vrijdag 25 april 2014 15:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ga voor een gezellige avond met een wijntje
Nee man.. er liggen twee van die guppen boven te slapen dan!quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jaja de inseminate and then extricate dus![]()
Niet 4?quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee man.. er liggen twee van die guppen boven te slapen dan!![]()
quote:
Ik wilde net zeggen, waarom weet je dit allemaal?quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nop.. de twee oudsten zijn die avond terug bij moeders
Echt.. waarom weet ik dit allemaal![]()
oh er zijn 2 moeders? Is het een antiliaan of zo?quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nop.. de twee oudsten zijn die avond terug bij moeders
Echt.. waarom weet ik dit allemaal![]()
Haha nee 1 moeder. Maar de oudsten die gaan op de markt staan morgen en dat schijnt dichterbij te zijn / handiger / whateverquote:Op vrijdag 25 april 2014 15:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh er zijn 2 moeders? Is het een antiliaan of zo?
Hij verteld het allemaal.. en ik luisterdequote:Op vrijdag 25 april 2014 15:17 schreef Sinceria het volgende:
Ik wilde net zeggen, waarom weet je dit allemaal?
En nu ga je er gezellig een wijntje drinken. Jaja.quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij verteld het allemaal.. en ik luisterde
pfff dat die moeder ze gewoon even alle 4 neemtquote:Op vrijdag 25 april 2014 15:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Haha nee 1 moeder. Maar de oudsten die gaan op de markt staan morgen en dat schijnt dichterbij te zijn / handiger / whatever
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |