Ik had het haar gevraagd, al heb ik geen contact meer.quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Weet niet zo specifiek. Geloof dat ze dacht dat wij zouden matchen.
Ik dacht van niet.![]()
quote:Op vrijdag 25 april 2014 02:01 schreef Belsezar het volgende:
Ik had het singles stukje in de TT niet eens gezien tot nu!
Ja, dat zou wel fantastisch zijn.quote:Op vrijdag 25 april 2014 02:02 schreef perro. het volgende:
jammer dat we die originele op niet meer hebben.
Eensquote:Op vrijdag 25 april 2014 02:01 schreef Sinceria het volgende:
Dat gedeelte van de TT waar Singles SC instaat moeten we zo lang mogelijk zien te behouden.
Vast wel op te snorrenquote:Op vrijdag 25 april 2014 02:02 schreef perro. het volgende:
quote:Op vrijdag 25 april 2014 02:01 schreef Sinceria het volgende:
Dat gedeelte van de TT waar Singles SC instaat moeten we zo lang mogelijk zien te behouden.
Nu net gevraagd? Is zij nog op fok dan?!quote:Op vrijdag 25 april 2014 02:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik had het haar gevraagd, al heb ik geen contact meer.
i concur.quote:Op vrijdag 25 april 2014 02:01 schreef Sinceria het volgende:
Die zal toch nog wel te vinden zijn?quote:Op vrijdag 25 april 2014 02:02 schreef perro. het volgende:
quote:Op vrijdag 25 april 2014 02:02 schreef perro. het volgende:
quote:
Nee ik bedoel ik zou het vragen als contact met haar zou hebben. Ik heb duim al jaren niet gesproken of gezien.quote:Op vrijdag 25 april 2014 02:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nu net gevraagd? Is zij nog op fok dan?!
quote:Op vrijdag 25 april 2014 02:03 schreef Belsezar het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Alles over je Single bestaan! Zoals... het daten en stappen!Verliefd zijn!
Je ex vervloeken!
Scharrels en seks!
Die toch wel heel leuke man/vrouw
Je kunt hier serieus zijn, maar dat hoeft niet. Ook niet-singles zijn welkom.
Regels
• Zie je dat het topic vol is, kan iedereen een nieuwe openen met open nieuw deel.
• Dit is een SC.
• Dit is geen datingtopic, maar onschuldig flirten mag.
De OP is hier te vinden. SVP alleen serieuze edits aanbrengen.
Seks
Of het ook gaat lukken is wat anders.quote:
quote:Op vrijdag 25 april 2014 02:03 schreef Belsezar het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Je ex vervloeken!
Scharrels en seks!
Regels
• Zie je dat het topic vol is, kan iedereen een nieuwe openen met open nieuw deel.
• Dit is een SC.
Seks
nee die niet. die met die lijst.quote:Op vrijdag 25 april 2014 02:03 schreef Belsezar het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Je ex vervloeken!
Scharrels en seks!
Regels
• Dit is een SC.
Seks
Ga naar mijn linkje, copy paste de boel en voeg de meet eraan toe.quote:
Ik wou zeggen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 02:03 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee ik bedoel ik zou het vragen als contact met haar zou hebben. Ik heb duim al jaren niet gesproken of gezien.
Niet dat het van belang is, gewoon benieuwdquote:
Ja, die andere was leuker maar deze heeft misschien meer kans op overleven.quote:Op vrijdag 25 april 2014 02:09 schreef perro. het volgende:
[..]
deze op is saai. er was er een keer een met een hilarische lijst do's & don'ts oid.
frenkie is allang weg hoor.quote:Op vrijdag 25 april 2014 02:11 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja, die andere was leuker maar deze heeft misschien meer kans op overleven.
Die kan ik zo snel niet vinden.quote:Op vrijdag 25 april 2014 02:09 schreef perro. het volgende:
[..]
deze op is saai. er was er een keer een met een hilarische lijst do's & don'ts oid.
En dat was mijn stukje tekstquote:Op vrijdag 25 april 2014 02:12 schreef Carooltje79 het volgende:
Hihi het begon met deze op
De plek voor je beslommeringen als single!
Alles over je single bestaan! Zoals... het daten en stappen! Verliefd zijn! Je ex vervloeken! Scharrels en seks! Die toch wel heel leuke dame/heer! en nog veel meer! Het hoeft hier niet altijd serieus te zijn en alles heeft een plekje hier. Veel is bespreekbaar
Wel even een grande note: het is hier geen Slowchat.
Degene die het topic sluit, maakt een nieuwe aan. Is dit binnen 5 minuten niet gedaan, dan mag iemand anders het doen.
Ow echt?quote:
I have my momentsquote:
Je hebt geschiedenis geschreven.quote:
Klopte toch? Het was zeker niet slowquote:Op vrijdag 25 april 2014 02:14 schreef Sinceria het volgende:
Vooral dat stuk over dat het hier geen slowchat zou zijn.
Van origine was het dat ook niet.. Mocht er alleen on topic over het single zijn gepraat wordenquote:Op vrijdag 25 april 2014 02:14 schreef Sinceria het volgende:
Nee dat zeker nietquote:Op vrijdag 25 april 2014 02:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Klopte toch? Het was zeker niet slow
een grande note nog wel.quote:Op vrijdag 25 april 2014 02:14 schreef Sinceria het volgende:
Ik ga Venco's archieven inquote:
bingo!quote:Op vrijdag 25 april 2014 02:15 schreef Carooltje79 het volgende:
Regels
Degene die het topic sluit, maakt een nieuwe aan. Is dit binnen 5 minuten niet gedaan, dan mag iemand anders het doen.
Nogmaals, dit is geen SC, daarvoor is de R&P SC.
Het is hier geen datingtopic, dus behandel de dames met respect, heren.
Het is hier geen datingtopic, dus behandel de heren met respect, dames.
Roddelen wordt niet echt op prijs gesteld, evenals ongefundeerde uitlatingen.
What happens in [Singles] stays in [Singles].
Nieuwelingen stellen zich netjes voor en beantwoorden de "newbie vragen" .
De newbie vragen
Hoe oud ben je?
Sekse?
Woonplaats/ regio?
Interesses?
Seksuele voorkeur?
Lengte en postuur?
Hoe lang single?
Ja dat weet ik wel, maar dat liep vrij snel uit de klauwen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 02:15 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Van origine was het dat ook niet.. Mocht er alleen on topic over het single zijn gepraat worden
Die regels waren elk zeer buigzaamquote:Op vrijdag 25 april 2014 02:15 schreef Carooltje79 het volgende:
Regels
De newbie vragen
Hoe oud ben je?
Sekse?
Woonplaats/ regio?
Interesses?
Seksuele voorkeur?
Lengte en postuur?
Hoe lang single?
Oh ja!quote:Op vrijdag 25 april 2014 02:15 schreef Carooltje79 het volgende:
Regels
De newbie vragen
Hoe oud ben je?
Sekse?
Woonplaats/ regio?
Interesses?
Seksuele voorkeur?
Lengte en postuur?
Hoe lang single?
Er was gewoon heel veel singles leed te besprekenquote:Op vrijdag 25 april 2014 02:17 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja dat weet ik wel, maar dat liep vrij snel uit de klauwen.
Nou die zijn nogal wat aangepast zegquote:
The singles ruled fok!quote:Op vrijdag 25 april 2014 02:18 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nou die zijn nogal wat aangepast zeg
Een grande notequote:Op vrijdag 25 april 2014 02:18 schreef Sinceria het volgende:
Ik vraag me af of ik hier een note voor ga krijgen.
nee joh. anders mot met de mods! just like old times.quote:Op vrijdag 25 april 2014 02:18 schreef Sinceria het volgende:
Ach, dat zou een eerste zijn als ik er 1 krijg.quote:Op vrijdag 25 april 2014 02:18 schreef Sinceria het volgende:
quote:
Ik heb er twee en ze slaan nergens op.quote:Op vrijdag 25 april 2014 02:19 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ach, dat zou een eerste zijn als ik er 1 krijg.
Na ruim 27000 posts geen enkele note, zou wat zijn als ik er eentje kreeg
True that.quote:Op vrijdag 25 april 2014 02:20 schreef Belsezar het volgende:
Wie weet lukt het ons nog ook, zou niet de eerste keer zijn dat we singles terug brengen
Ik denk dat ik niet zo weten waar te beginnen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 02:21 schreef Carooltje79 het volgende:
Hihi leuk man oude topics teruglezen
Om een dubieuze reden, volgens sinceria heb ik nu echt geschiedenis geschreven.quote:
onkruid vergaat nietquote:Op vrijdag 25 april 2014 02:20 schreef Belsezar het volgende:
Wie weet lukt het ons nog ook, zou niet de eerste keer zijn dat we singles terug weten te brengen
Hoeveel jaar is het geleden dat je hem geschreven hebt?quote:Op vrijdag 25 april 2014 02:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Om een dubieuze reden, volgens sinceria heb ik nu echt geschiedenis geschreven.
Zonder een e-penis
Ik had zomaar eentje aangekliktquote:Op vrijdag 25 april 2014 02:22 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik denk dat ik niet zo weten waar te beginnen.Hoewel ik wel nieuwsgierig ben naar hoe mijn nu verloofde en ik daar langs elkaar heen gepost hebben zonder elkaar ooit op te merken.
wie dan?quote:Op vrijdag 25 april 2014 02:22 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik denk dat ik niet zo weten waar te beginnen.Hoewel ik wel nieuwsgierig ben naar hoe mijn nu verloofde en ik daar langs elkaar heen gepost hebben zonder elkaar ooit op te merken.
Indeed.quote:
Pfff, zeker meer dan 5 jaar. Misschien wel 7 ofzo.quote:Op vrijdag 25 april 2014 02:23 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Hoeveel jaar is het geleden dat je hem geschreven hebt?
Slaap ze!quote:Op vrijdag 25 april 2014 02:25 schreef Carooltje79 het volgende:
Nou heren en dames tijd om naar bed te gaan voor mij
We zullen morgen zien of de singles nog bestaan
Sweet dreams
Truste jijquote:Op vrijdag 25 april 2014 02:25 schreef Carooltje79 het volgende:
Sweet dreams
welterusten.quote:Op vrijdag 25 april 2014 02:25 schreef Carooltje79 het volgende:
Sweet dreams
Ik ga trouwen met Black_Ninja, die nu boven ligt te snurken.quote:
Slaap lekker!quote:Op vrijdag 25 april 2014 02:25 schreef Carooltje79 het volgende:
Sweet dreams
Ik denk dat dat in mijn lurk tijd was toen ik een tijd niet meer postte. Ik was druk met familiezaken toen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 02:28 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik ga trouwen met Black_Ninja, die nu boven ligt te snurken.
Ik heb even gezocht en vond dit topic waar hij in voorkomt (ik geloof ik niet):
R&P / [Singles] willen niet de laatste zijn
toevallig net een topic waar ik met dit account in heb gepost.quote:Op vrijdag 25 april 2014 02:28 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik ga trouwen met Black_Ninja, die nu boven ligt te snurken.
Ik heb even gezocht en vond dit topic waar hij in voorkomt (ik geloof ik niet):
R&P / [Singles] willen niet de laatste zijn
Volgens mij gold voor mij hetzelfde, ik postte niet vaak meer toen geloof ik.quote:Op vrijdag 25 april 2014 02:31 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik denk dat dat in mijn lurk tijd was toen ik een tijd niet meer postte. Ik was druk met familiezaken toen.
Dus ik ken hem niet.
quote:Op vrijdag 25 april 2014 02:33 schreef perro. het volgende:
anyway ik ga nog ff de nieuwste aflevering van from dusk till dawn kijken. adios gente.
Is dat wat eigenlijk? Ik zie de reclame elke dag.quote:Op vrijdag 25 april 2014 02:33 schreef perro. het volgende:
anyway ik ga nog ff de nieuwste aflevering van from dusk till dawn kijken. adios gente.
Ik heb aan 1 keer meegedaan, was best gaafquote:Op vrijdag 25 april 2014 02:39 schreef Sinceria het volgende:
Zou wat zijn als we Singles weer tot leven zouden wekken.
Mja, heel simpel. Elke keer als ze er weer r&p van maken het topic daarna weer naar singles ombuigenquote:Op vrijdag 25 april 2014 02:39 schreef Sinceria het volgende:
Zou wat zijn als we Singles weer tot leven zouden wekken.
Ik heb ook 1 keer meegedaan maar weet niet meer wanneer.quote:Op vrijdag 25 april 2014 02:40 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb aan 1 keer meegedaan, was best gaafLekker revolutionairtje spelen
Zoals je zelf zei, we hadden ooit de machtigste SC van het forum, dus waarom kan het niet nog een keerquote:Op vrijdag 25 april 2014 02:41 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, heel simpel. Elke keer als ze er weer r&p van maken het topic daarna weer naar singles ombuigen
Tot iedereen een ban heeft.quote:Op vrijdag 25 april 2014 02:41 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, heel simpel. Elke keer als ze er weer r&p van maken het topic daarna weer naar singles ombuigen
Hét topic waar je dag en nacht terecht kon.quote:Op vrijdag 25 april 2014 02:42 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zoals je zelf zei, we hadden ooit de machtigste SC van het forum, dus waarom kan het niet nog een keer
Het topic van fok!quote:Op vrijdag 25 april 2014 02:45 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Hét topic waar je dag en nacht terecht kon.
Nee dat zal ze goed doen....quote:
Ja er waren weinig momenten dat er niet in die reeks gepost werdquote:Op vrijdag 25 april 2014 02:45 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Hét topic waar je dag en nacht terecht kon.
Fok! is geen democratie.quote:Op vrijdag 25 april 2014 02:47 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nee dat zal ze goed doen....
Ach, fok is net de overheid. Maatregelen en doorheen rammen die het volk niet wilt
quote:Op vrijdag 25 april 2014 02:49 schreef Belsezar het volgende:
Dit topic heeft al meer views dan het relatie SC topic.
En deze is net gemaakt
En terechtquote:Op vrijdag 25 april 2014 02:49 schreef Belsezar het volgende:
Dit topic heeft al meer views dan het relatie SC topic.
En deze is net gemaakt
Dat zou denk ik een ramp zijn. Een gekozen leider?quote:
quote:Op vrijdag 25 april 2014 02:56 schreef Belsezar het volgende:
Zo, de op aangepast in de wiki en ook naar een notepad document gepaste, just in case
Weer een oudmemberquote:Op vrijdag 25 april 2014 02:59 schreef S95Sedan het volgende:
Het is in iedergeval niets veranderd aangezien er nog steeds achter je rug om geluld wordt
Same. Truste vast.quote:Op vrijdag 25 april 2014 03:08 schreef Belsezar het volgende:
Genoeg fok voor vandaag, nog even lezen en dan slapen
Het resultaat van samenwerken.quote:Op vrijdag 25 april 2014 07:45 schreef Anthraxx het volgende:
Dit is pas een subtiele hijack actie. Kudos.
Maar hier zijn we wel "thuis", toch?quote:
In het huis der eenzamen en gefrustreerden.quote:Op vrijdag 25 april 2014 08:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar hier zijn we wel "thuis", toch?
Dank jequote:Op vrijdag 25 april 2014 07:45 schreef Anthraxx het volgende:
Dit is pas een subtiele hijack actie. Kudos.
Ik wist wel dat het een goede actie zou zijnquote:Op vrijdag 25 april 2014 07:31 schreef Q. het volgende:
En zelfs CL komt er door terug! Dit hadden we eerder moeten doen.
Alsof Re het ene reet kan boeienquote:Op vrijdag 25 april 2014 08:29 schreef Cue_ het volgende:
Al had ik verwacht dat een modje het ondertussen zou hebben aangepast en ik een extra note had gehad
Mja, eigenlijk is die andere SC de Singles SCquote:Op vrijdag 25 april 2014 08:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je nagaat hoeveel discussies erover zijn geweest
Had ik ook wel verwacht eigenlijk.quote:Op vrijdag 25 april 2014 08:29 schreef Cue_ het volgende:
Al had ik verwacht dat een modje het ondertussen zou hebben aangepast en ik een extra note had gehad
Uhu.. nouja niet echt. maar idd wel een beetjequote:Op vrijdag 25 april 2014 08:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mja, eigenlijk is die andere SC de Singles SC
Hij heeft een tijdlang wel zo af en toe in het topic gewaarschuwd.quote:
Ach, we zullen wel zien. Het zal mij mijn scrotum jeuken.quote:Op vrijdag 25 april 2014 08:31 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Hij heeft een tijdlang wel zo af en toe in het topic gewaarschuwd.
Dan moet je even krabben en dan kunnen we weer doorquote:Op vrijdag 25 april 2014 08:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ach, we zullen wel zien. Het zal mij mijn scrotum jeuken.
Leve het thuiswerken. Donequote:Op vrijdag 25 april 2014 08:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan moet je even krabben en dan kunnen we weer door
TMIquote:
Casa di faalhaasquote:Op vrijdag 25 april 2014 08:25 schreef Q. het volgende:
[..]
In het huis der eenzamen en gefrustreerden.
Bij mij staan ze op tafelquote:Op vrijdag 25 april 2014 08:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Indeed
Nu wel twee laptops in bed aan.. maarja ik mag niet klagen
Jij moet ook echt nu al werken?quote:
Ja natuurlijk, normaal ben ik om 8:10 aan het werk.quote:Op vrijdag 25 april 2014 08:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij moet ook echt nu al werken?![]()
Ik hou enkel m'n mail in de gatenMaar dat komt ook omdat ik nog weinig te werken heb.
Verder.quote:Op vrijdag 25 april 2014 08:28 schreef stbabylon het volgende:
Ik mag niet meer posten, ik ben succesvol
Ach, dat is niet subforum-specifiek. Maar er zijn bepaalde concentraties. NWS, BNW, OUD. Om er maar een paar te noemen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 08:47 schreef Barbusse het volgende:
Wat een heerlijke idioten heb je toch soms in NWS
BNW en OUD heb ik geen toegang toe, mag niet van mezelf. Dus ik moet het met NWS doenquote:Op vrijdag 25 april 2014 08:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Ach, dat is niet subforum-specifiek. Maar er zijn bepaalde concentraties. NWS, BNW, OUD. Om er maar een paar te noemen.
Gelukkig heb je POL ook nog. Of DEF.quote:Op vrijdag 25 april 2014 08:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
BNW en OUD heb ik geen toegang toe, mag niet van mezelf. Dus ik moet het met NWS doen
Bwehehehehequote:
quote:
Jawel joh, staat in de OP.quote:
quote:
Fuck the system.quote:
quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:20 schreef rhubarbje het volgende:
Ow jeetje, gaan jullie echt meeten?
De oude tijden herleven wel echt he?
Ja, zowaar wel.quote:
Jullie wilden er niet voor betalen…quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:21 schreef rhubarbje het volgende:
Hey Spezza! Is mijn klok al af? En die van CL?
Niemand wil met mij meetenquote:Op vrijdag 25 april 2014 10:20 schreef rhubarbje het volgende:
Ow jeetje, gaan jullie echt meeten?
De oude tijden herleven wel echt he?
Betaal jij mijn ticket naar dat eiland van je? Dan vertrek ik vanmiddag nogquote:
quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:25 schreef Cue_ het volgende:
Zouden sommigen nu ook echt gaan zoeken van "waar is die R&P SC toch gebleven"
Dan ga ik mee.quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Betaal jij mijn ticket naar dat eiland van je? Dan vertrek ik vanmiddag nog
Jij past altijd.quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:52 schreef Ang3l het volgende:
gaan we meeten?!
Maar... dat vind ik heul kei eng
Ik pas!
quote:Op vrijdag 25 april 2014 02:01 schreef Sinceria het volgende:
Nou, dat is niet altijd wta ik hoorquote:
Zo'n antwoord kon ik verwachten.quote:
quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:21 schreef rhubarbje het volgende:
Hey Spezza! Is mijn klok al af? En die van CL?
Tot nu toe is het verdacht rustig.quote:Op vrijdag 25 april 2014 11:00 schreef Ang3l het volgende:
Krijgen we dan de toorn van Yvonne en Mods over ons heen?
The battle of the 5 armies?
What's a girl to do?quote:
Ken ik niet.quote:Op vrijdag 25 april 2014 11:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
What's a girl to do?
(dat liedje stata nu toevallig op, Bat for Lashes)
Of we zijn gewoon niet belangrijk genoeg.quote:Op vrijdag 25 april 2014 11:05 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ze zijn een aanval aan het voorbereiden….
Zelfkennis siert de mens.quote:Op vrijdag 25 april 2014 11:06 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Of we zijn gewoon niet belangrijk genoeg.
Als het al gezien is denken vast iets van 'laat die oude zeurders hun eigen topic maar hebben'quote:
Die bittere singles…. Kattenvrouwtjes… laat ze hun eigen topic maar hebbenquote:Op vrijdag 25 april 2014 11:11 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Als het al gezien is denken vast iets van 'laat die oude zeurders hun eigen topic maar hebben'
En dat terwijl het samenvoegen toch een heel ding wasquote:Op vrijdag 25 april 2014 11:06 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Of we zijn gewoon niet belangrijk genoeg.
Mooie tijden / discussiesquote:Op vrijdag 25 april 2014 11:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dat terwijl het samenvoegen toch een heel ding was
quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:25 schreef Cue_ het volgende:
Ja...quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:25 schreef Cue_ het volgende:
quote:
quote:
Nou vooruit dan, omdat ik Christelijk opgevoed benquote:
Wat er allemaal wel niet in Myat staat...quote:
In dat geval keer je toch je andere wang toe, dus het volgende topic krijgt weer een andere TT zodat je WEER kunt zoeken!quote:Op vrijdag 25 april 2014 11:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou vooruit dan, omdat ik Christelijk opgevoed ben
Ja, ik zag hem er gister opeens tussen staan… Dacht meteen.. hey leuk, singles SCquote:
Als dat de enige manier/reden is.. dan laat maar zittenquote:Op vrijdag 25 april 2014 11:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nou vooruit dan, omdat ik Christelijk opgevoed ben
Dan moet je maar niet aan zoveel slowchats meedoen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 11:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat er allemaal wel niet in Myat staat...
10 weesgegroetjes zijn ook genoeg om je zonde kwijt te schelden, of je kan een aflaat kopen! Heb er nog één liggen voor een schappelijk prijsje.quote:Op vrijdag 25 april 2014 11:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als dat de enige manier/reden is.. dan laat maar zitten
Ik vond het uberhaupt al geen zondequote:Op vrijdag 25 april 2014 11:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
10 weesgegroetjes zijn ook genoeg om je zonde kwijt te schelden, of je kan een aflaat kopen! Heb er nog één liggen voor een schappelijk prijsje.
Wat is een aflaat nou weer.quote:Op vrijdag 25 april 2014 11:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
10 weesgegroetjes zijn ook genoeg om je zonde kwijt te schelden, of je kan een aflaat kopen! Heb er nog één liggen voor een schappelijk prijsje.
Tssk, tsskquote:
Ik heb het op Wikipedia opgezocht want ik wist het echt niet. En dan is mijn opa nog wel Theoloog.quote:Op vrijdag 25 april 2014 11:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je weet wel.. hetzelfde als een uitlaat.. maar dan 'af'
Zondig kind!quote:
Zeg dat wel.quote:
Leuk dat thuiswerken.quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:10 schreef Cue_ het volgende:
Ik ben pas een half uurtje echt bezigDe zin heb ik nooit gehad
Luilak!quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:10 schreef Cue_ het volgende:
Ik ben pas een half uurtje echt bezigDe zin heb ik nooit gehad
Neuh.quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:12 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Leuk dat thuiswerken.Moet je dan vanavond langer door of niet?
Dat scheelt dan weer.quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Neuh.
Heb gewoon te weinig werk, dusja, dan kan ik ook minder doen
Dus probeer nu mooi wat aan de studie te doen. Maar de motivatie ontbreekt enorm!!
quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:14 schreef Cue_ het volgende:
Al heb ik daarnet wel even een half uurtje buiten zitten lezen
Maar dat heet "pauze"
Net even buiten geweest, volle terrasjes, schaars geklede dames, nee, daar kan werken op vrijdagmiddag niet tegenop.quote:
Je hebt hier idd de ballen verstand van.. maar das niet ergquote:Op vrijdag 25 april 2014 13:15 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Dat scheelt dan weer.
Je moet vast iets studeren waar ik de ballen verstand van heb.Maar ik ken het, ik loop ook weleens vast.
Te Fok!ken jaquote:Op vrijdag 25 april 2014 13:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik was wel gewoon vroeg opEn zit al wel de hele tijd achter de comp
Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je hebt hier idd de ballen verstand van.. maar das niet erg
Daarom ben ik vandaag maar niet buiten wezen lunchenquote:Op vrijdag 25 april 2014 13:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Net even buiten geweest, volle terrasjes, schaars geklede dames, nee, daar kan werken op vrijdagmiddag niet tegenop.
Je bent aan het SOGgen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
He
En ik heb een leuk spelletje ontdekt
Das hetzelfde, maar dan betaald.quote:
Welk spelletje heb je ontdekt?quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Like.. duh!!![]()
en ik moet nog bedenken wat ik vanavond en morgen ga aantrekken
2048 (foon)quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:29 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Welk spelletje heb je ontdekt?
En wat ga je met K dag doen?
Das met cijfers, niks voor mij. Geef mij maar letters.quote:
Dit keer geen fikkie stoken in de kleine houtquote:Op vrijdag 25 april 2014 13:33 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Das met cijfers, niks voor mij. Geef mij maar letters.
Ik ga samen met D wat in Haarlem rondlopen op de vrijmarkt en daarna luisteren naar bandjes. Niet heel spannend.
Ik heb dat niet aangestoken hoor.quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dit keer geen fikkie stoken in de kleine hout
Aanstellerquote:Op vrijdag 25 april 2014 13:33 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Das met cijfers, niks voor mij. Geef mij maar letters.
Ik ga samen met D wat in Haarlem rondlopen op de vrijmarkt en daarna luisteren naar bandjes. Niet heel spannend.
Oh vroeger stond ik regelmatig zelf op de markt.quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Aansteller![]()
Vrijwillig naar de markt![]()
Bandjes ga ik ook doenSchimanski treed weer op, das altijd wel leuk feestje. En een paar die ik niet ken.
Kinderen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:35 schreef Sinceria het volgende:
Al die kinderen gillen en krijsen mee, ik heb nu nog minder zin om naar de supermarkt te gaan want dan moet ik er tussendoor.
Ja toen ik klein was, speelde ik er nog wel eens.. Beetje geld inzamelenquote:Op vrijdag 25 april 2014 13:37 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Oh vroeger stond ik regelmatig zelf op de markt.Nu ga ik voor de boeken.
En bandjes zijn leuk inderdaad.Al kan het hier wel echt achterlijk druk worden.
In dit geval wel ja.quote:
WONDERTJES!!!quote:
Oh ik op latere leeftijd ook nog. Maar dan vooral met de kraam van de winkel van mijn ouders. Daar verkocht ik restanten en ik mocht de opbrengst zelf houden. Meestal zo'n 150 euro.quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja toen ik klein was, speelde ik er nog wel eens.. Beetje geld inzamelen
Bij ons valt het gelukkig wel mee. Ja wel druk, maar gezellig druk vooral
Bewijs maar dat jij het niet was!quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:34 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik heb dat niet aangestoken hoor.Was je er vlakbij?
Aah ja, dat scheelt wel.quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:40 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Oh ik op latere leeftijd ook nog. Maar dan vooral met de kraam van de winkel van mijn ouders. Daar verkocht ik restanten en ik mocht de opbrengst zelf houden. Meestal zo'n 150 euro.
Hier is het echt persen op een gegeven moment. Als je dan met je bekertje bier staat is het soms echt niet leuk meer.
Oh echt? Dat is wel zwaar ruk dan, ik heb begrepen dat het een zware brand was en hoewel ik gister nog in de grote houtstraat ben geweest ben ik niet gaan kijken. Is het pand volkomen vernietigd?quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bewijs maar dat jij het niet was!![]()
Pand van een kennis staat er naast en is dus naar de klote
Ja, deed het nog toen ik begin 20 was zelfs.quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Aah ja, dat scheelt wel.
Dat is niet meer leuk![]()
Voordeel van een kroeg in een steegje
Festini Peer!quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:42 schreef Ang3l het volgende:
Collega en ik zitten al de hele pauze te zeuren om ijs.... en net kwam R&D overal ijsjes brengen
FESTINI FOKKING PEER JONGUH! BAM!
Eindhoven is de afgelopen 5 jaar niet meer "gezellig druk" meer. Ik voorpel om 14:00 al de borden dat t centrum vol is en wordt geadviseerd niet meer naar Eindhoven te reizen. Er komen zoveel mensen van buiten op af dat t echt TE druk wordt.quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja toen ik klein was, speelde ik er nog wel eens.. Beetje geld inzamelen
Bij ons valt het gelukkig wel mee. Ja wel druk, maar gezellig druk vooral
Ja, daar gaan we hier ook heen zo langzamerhand. Vriend wil al eigenlijk niet meer vanwege de drukte.quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eindhoven is de afgelopen 5 jaar niet meer "gezellig druk" meer. Ik voorpel om 14:00 al de borden dat t centrum vol is en wordt geadviseerd niet meer naar Eindhoven te reizen. Er komen zoveel mensen van buiten op af dat t echt TE druk wordt.
In Utrecht wordt het ook steeds minder aangenaam qua drukte, ik vraag me af waarom ik vanavond de stad nog in ga.quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eindhoven is de afgelopen 5 jaar niet meer "gezellig druk" meer. Ik voorpel om 14:00 al de borden dat t centrum vol is en wordt geadviseerd niet meer naar Eindhoven te reizen. Er komen zoveel mensen van buiten op af dat t echt TE druk wordt.
Pand ernaast is half ingestort. Dus de brandslangen lagen door het pand er naast. Brand ook overgeslagen naar het pand van restaurant Noorquote:Op vrijdag 25 april 2014 13:42 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Oh echt? Dat is wel zwaar ruk dan, ik heb begrepen dat het een zware brand was en hoewel ik gister nog in de grote houtstraat ben geweest ben ik niet gaan kijken. Is het pand volkomen vernietigd?
Ik woon op loopafstand, dat scheelt. Als t niks is ben ik ook zo weer thuis. En ik weet de minder "toeristische" plekken waar je nog wel kan dansen zonder klem te zitten met je bier.quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:46 schreef Q. het volgende:
[..]
In Utrecht wordt het ook steeds minder aangenaam qua drukte, ik vraag me af waarom ik vanavond de stad nog in ga.
Dat scheelt idd al. Dat je even gewoon op en neer kan gaan.quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik woon op loopafstand, dat scheelt. Als t niks is ben ik ook zo weer thuis. En ik weet de minder "toeristische" plekken waar je nog wel kan dansen zonder klem te zitten met je bier.
Klopt.quote:
Dat geeft af op je witte lakensquote:Op vrijdag 25 april 2014 13:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Klopt.
Vandaag in de pauze wilden ze me gaan koppelen aan de ober van een mexicaans restaurant. "Is ie homo dan?" Ja. En hij heet Rob. En we waren gezellig aan t kletsen over zijn spray-tan en..."Ja ho maar!!!! STOP! laat maar zitten"
Ik vond Ede al druk vorig jaarquote:Op vrijdag 25 april 2014 13:46 schreef Q. het volgende:
[..]
In Utrecht wordt het ook steeds minder aangenaam qua drukte, ik vraag me af waarom ik vanavond de stad nog in ga.
quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:42 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Oh echt? Dat is wel zwaar ruk dan, ik heb begrepen dat het een zware brand was en hoewel ik gister nog in de grote houtstraat ben geweest ben ik niet gaan kijken. Is het pand volkomen vernietigd?
Ik heb nooit witte lakensquote:
Paars satijnquote:
Geen rode kruisjes in mijn bedquote:
Ow, balen zeg.quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Pand ernaast is half ingestort. Dus de brandslangen lagen door het pand er naast. Brand ook overgeslagen naar het pand van restaurant Noor
De beelden heb ik wel al gezien ja, maar niet hoe het eruit zag na de brand.quote:
Ik zou daar nooit in kunnen slapen, veel te warm.quote:
Maar de wiek mag je houdenquote:Op vrijdag 25 april 2014 14:26 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik zou daar nooit in kunnen slapen, veel te warm.
God, weet jij nog van die helicopter die toen op de Verfrollerbrug een noodlanding moest maken omdat 'ie een lichtmast had geraakt? Een van de wieken is door de woning van een vriend van me gegaan en heeft de huiskamer compleet vernietigd toen.
2008 was dat.
quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 25 april 2014 14:40 schreef Cue_ het volgende:
Wist niet dat het zo'n mooi weer zou worden![]()
De max boeit me niet.. De minimale is belangrijker!quote:Op vrijdag 25 april 2014 14:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]![]()
Ik heb het gister nog gezegd, max 24 graden.
Yaaaaayyyyyy!!!quote:
Pfoe ik was ook echt een beetje te warm gekleedquote:Op vrijdag 25 april 2014 14:40 schreef Cue_ het volgende:
alles uit nu toch?quote:Op vrijdag 25 april 2014 14:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Pfoe ik was ook echt een beetje te warm gekleed
Same dus effe lekker omgekleedquote:Op vrijdag 25 april 2014 14:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Pfoe ik was ook echt een beetje te warm gekleed
Ik had vanochtend mijn jas aan. Tikje overdreven.quote:
mocht je willenquote:
Tov Yvonne. Niet tov mijquote:
Ik wel. Ik ben op de fiets.quote:Op vrijdag 25 april 2014 14:40 schreef Cue_ het volgende:
Maak. Ons. Gek.quote:
Ik. Probeer. Het.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |