vrouwen die frietquote:
Ik ben niet in DB.quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:38 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik ben vanmiddag in DB, kom me opjagen.
Have fun. Zou stalken.quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:40 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Matties opzoeken @ kunst academie & shoppin for sum fresh attire.
Dude. Wtf.quote:
I see you when you're sleeping, I know when you're awake.quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:42 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Thankxx :$ zou niet erg vinden :$ iedere keer schichtig omkijken of ik je zie, spannund.
Doe ik ook bij jou hoor :$ je beweegt lippen altijd zo cute als je slaapt :$quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
I see you when you're sleeping, I know when you're awake.
Huehuehuegueguijgihijghijghijghijg
Ja, heb herpes.quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:44 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Doe ik ook bij jou hoor :$ je beweegt lippen altijd zo cute als je slaapt :$
Gewoon met geld over straat. Ze maken jou niks toch.quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:43 schreef Gridlok het volgende:
Dilemma's, eerst geld storten, of met 300 over straat.
Weet maar nooit, ineens zo'n vies Roemeens graaihandje in je tas.quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gewoon met geld over straat. Ze maken jou niks toch.
Nee heb ik niet hoor.quote:
Hard geworden.quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:46 schreef Gridlok het volgende:
[..]
soms knabbel ik er ook stukjes af als je in een diepe slaap ligt, smaakt echt lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |