Wat is dat voor regel.. 1blikje of 1 sixpackquote:Op vrijdag 25 april 2014 00:01 schreef OudeBok het volgende:
Koningsdag wordt hopelijk vrij rustig.. Wordt wel flink gezeik met alcohol verkopen. 1 unit per persoon. 1 blikje, 1 krat of 1 sixpack. Vorig jaar bij de Jumbo was het véél ruzie.
Want? Ik heb nog wel even hoorquote:Op vrijdag 25 april 2014 00:04 schreef exelletor het volgende:
Laten we die discussie niet beginnen, daar gaan we nooit uitkomen.
Gezellig! Daarna nog even naar de 3? Of de Euro?quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:05 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Is goed, je ziet me over 2 uur verschijnen
Ik wil graag 1 unit heineken á 90 sixpacks. Is dit mogelijk?quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:01 schreef OudeBok het volgende:
Koningsdag wordt hopelijk vrij rustig.. Wordt wel flink gezeik met alcohol verkopen. 1 unit per persoon. 1 blikje, 1 krat of 1 sixpack. Vorig jaar bij de Jumbo was het véél ruzie.
Jupquote:Op vrijdag 25 april 2014 00:04 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wat is dat voor regel.. 1blikje of 1 sixpack.. dus geen 3 blikjes?
quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:05 schreef mujentas het volgende:
Ik wil graag 1 unit heineken á 90 sixpacks. Is dit mogelijk?
Ja hoor. Afhalen bij de achterdeur aub.quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:05 schreef mujentas het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:05 schreef mujentas het volgende:
[..]
Een Heineken display = 90 sixpacks. In principe zou je het dus met karton en al in de winkel kunnen zetten.quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:06 schreef OudeBok het volgende:
Als er pakken bestonden van 90 sixpacks had dit volgens de logica bij ons nog gemogen ook.
Eén dolly is één unitquote:Op vrijdag 25 april 2014 00:06 schreef OudeBok het volgende:
[..].
Als er pakken bestonden van 90 sixpacks had dit volgens de logica bij ons nog gemogen ook.
De besteleenheid van een dolly Heineken is 1 BE. En dat is toch echt een unit.quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:06 schreef OudeBok het volgende:
[..].
Gewoon de hele display meenemenquote:Op vrijdag 25 april 2014 00:06 schreef OudeBok het volgende:
[..].
Is goed!quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:05 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Gezellig! Daarna nog even naar de 3? Of de Euro?
BE of CEquote:Op vrijdag 25 april 2014 00:08 schreef OudeBok het volgende:
Oh unit is wat dat betreft ook echt een term in de winkel. Wist ik niet eens
. Vond het makkelijk het zo te bestempelen
.
quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:08 schreef mujentas het volgende:
Kom gewoon naar de Hut, dan heb je na je drankje ook nog even de mogelijkheid tot paaldansen.
De enige döner die ik kan waarderen komt van de turk in de Theresiastraat Den Haag. De anderen vind ik toch altijd wat minder.quote:
Oh die.quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:11 schreef mujentas het volgende:
[..]
De enige döner die ik kan waarderen komt van de turk in de Theresiastraat Den haag. De anderen vind ik toch altijd wat minder.
quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:12 schreef mujentas het volgende:
[..]
Kan ik van Doner Nijmegen ook zeggen
quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:12 schreef exelletor het volgende:
Doner is altijd, ongeacht van welke turk die komt.
Vegetariër?quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:14 schreef SLP_ het volgende:
ik eet eigenlijk geen doner, maar de tosti van doner nijmegen is wel heeeeeeel errug lekker
Hoe dat zo opeens na 7 jaar?quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:15 schreef SLP_ het volgende:
[..]
7 jaar geweest, maar ben dit jaar gestopt
Ja, je kan toch wat meer varieren in je eten met vleesquote:
Jaaaaaahquote:Op vrijdag 25 april 2014 00:18 schreef mujentas het volgende:
Is dit die eetfabriek in Nijmegen?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:18 schreef mujentas het volgende:
Is dit die eetfabriek in Nijmegen?
[ afbeelding ]
Opportunistquote:Op vrijdag 25 april 2014 00:18 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Ja, je kan toch wat meer varieren in je eten met vleesToen ik nog thuis woonde kon ik nog allemaal lekkere verse dingen halen, maar m'n budget voor eten is helaas flink geslonken dus ik dacht laat ik maar weer vlees eten
Maar de CO2 uitstoot dan?quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:18 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Ja, je kan toch wat meer varieren in je eten met vleesToen ik nog thuis woonde kon ik nog allemaal lekkere verse dingen halen, maar m'n budget voor eten is helaas flink geslonken dus ik dacht laat ik maar weer vlees eten
Is bio en p&e niet duurder dan het vegetarisch assortiment?quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:20 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Ik eet alleen bio of p&e hoorHoewel dat waarschijnlijk dezelfde kippen zijn maarja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |