SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Mani89 op 24-04-2014 21:46:00 ]Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
quote:Op donderdag 24 april 2014 21:37 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Heeft hij nog affaires met leuke dames toevallig?
Hier kan ik helaas geen antwoord op geven jongens.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:37 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Weet je ook in welke restaurants hij graag eet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kieft: het wordt een saaie 0-0quote:
quote:Op donderdag 24 april 2014 21:42 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dat je nog tijd over hebt, dat Examenforum loopt over van activiteit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op donderdag 24 april 2014 21:42 schreef Grifte het volgende:
[..]
Zelfs de SC doet zijn naam atm eer aanquote:Op donderdag 24 april 2014 21:42 schreef Grifte het volgende:
[..]
Er was laatst wel een goed lopend topic. Hier was ik mede voor verantwoordelijk. Daar was ik best trots opquote:Op donderdag 24 april 2014 21:42 schreef Grifte het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |