Ga daar dan heen met z'n allenquote:Op donderdag 24 april 2014 21:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er zal wel iets in de lucht zitten. In de SEX SC gaat het over kindernamen.
Nee!quote:
Allemaal.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:35 schreef Litpho het volgende:
[..]
Welke oude Singles? De eerste? Tweede? Derde? Vierde?.
Ik wist niet dat jij kinderen hebt.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:39 schreef Q. het volgende:
Als je eenmaal kinderen hebt heb je natuurlijk nooit meer seks.
Samequote:
De tweede en derde waren ook nog wel tof. De vierde heb ik maar half meegekregen.quote:
Daar kwam ik niet zo vaak of daar heb ik erg weinig herinneringen vanquote:
SEX in 2008quote:Op donderdag 24 april 2014 21:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Daar kwam ik niet zo vaak of daar heb ik erg weinig herinneringen van
Dat is waarquote:Op donderdag 24 april 2014 21:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Sex is nooit leuk, het is duivelsch en zondig!
Daar zijn we inmiddels te suf voor.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:44 schreef vencodark het volgende:
Voor het oude Singles gevoel moet je een goeie rel hebben toch? Of een lekkere roddel.
Het liefst eerst een roddel, waaruit een rel ontstond.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:44 schreef vencodark het volgende:
Voor het oude Singles gevoel moet je een goeie rel hebben toch? Of een lekkere roddel.
He zeg dat soort dingen eens nietquote:Op donderdag 24 april 2014 21:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Das alweer zes jaar geleden. Mên wat gaat de tijd snel.
Ben jij nou ook al es verder?quote:Op donderdag 24 april 2014 21:44 schreef Q. het volgende:
Er is geen inteelt meer.. dus geen roddelsquote:Op donderdag 24 april 2014 21:44 schreef vencodark het volgende:
of bepaalde mensenquote:Op donderdag 24 april 2014 21:44 schreef vencodark het volgende:
In eentje zit een auto, is dat dan een jongetje?quote:
Rolpatroondenken.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:45 schreef Sinceria het volgende:
In eentje zit een auto, is dat dan een jongetje?
Je bent al veel langer geen c:rew meer, dat scheelt.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat weet je niet, misschien is het wel een roze autoquote:
We neuken inderdaad niet genoeg meer met elkaar.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Er is geen inteelt meer.. dus geen roddels
Dat ligt er aan: zit er een deuk in de auto?quote:Op donderdag 24 april 2014 21:45 schreef Sinceria het volgende:
[..]
In eentje zit een auto, is dat dan een jongetje?
Jij neukte sowieso (haast) niemand. Dus je hebt nog veeeel in te halen!quote:Op donderdag 24 april 2014 21:47 schreef Sinceria het volgende:
[..]
We neuken inderdaad niet genoeg meer met elkaar.
Hoog tijd voor de R&P SC Stelletjes Orgie.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:47 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Het lijkt wel een huwelijk met kinderen.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:47 schreef Sinceria het volgende:
Ik ben een meisje en doe broem broem met de mini auto.quote:
Doe es niet schelden!!quote:Op donderdag 24 april 2014 21:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het lijkt wel een huwelijk met kinderen.
Wanneer was jij eigenlijk crew af?quote:Op donderdag 24 april 2014 21:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je bent al veel langer geen c:rew meer, dat scheelt.
Maar dan erger. Indien mogelijk.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik goede.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Daar kwam ik niet zo vaak of daar heb ik erg weinig herinneringen van
quote:Op donderdag 24 april 2014 21:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Of lekker ranzige stinkscheten laten in huis.
Dan moet ik direkt aan Anne denkenquote:Op donderdag 24 april 2014 21:47 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik ben een meisje en doe broem broem met de mini auto.
Da's al veel beter.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:47 schreef Sinceria het volgende:
Ik ben een meisje en doe broem broem met de mini auto.
Hij is grijs. Grijs gebied dus, dat gender role assignment.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat weet je niet, misschien is het wel een roze auto.
Legaal of illegaal?quote:
Ik? Ik heb nooit iets nuttigers voor Danny betekend dan hem potentiële grijze haren bezorgen door te zeuren in FB. Vakkundig verborgen grijze haren, uiteraard.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:48 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Wanneer was jij eigenlijk crew af?
Kinderen net het huis uit. Laten we maar zo. Op bezoek is prima.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik weet niet wie Anne is.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dan moet ik direkt aan Anne denken.
Tskquote:Op donderdag 24 april 2014 21:48 schreef Bengeltje het volgende:
Dat laat me aan iets herinneren..... nee mag het niet vertellen. Het jeukt om het wel te vertellen, maar nee doe het niet. Mag niet.
kleurplaten.zip was spannenderquote:
Niet als Litso? Dan haal ik mensen door elkaar.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik? Ik heb nooit iets nuttigers voor Danny betekend dan hem potentiële grijze haren bezorgen door te zeuren in FB. Vakkundig verborgen grijze haren, uiteraard.
Daar mocht je tenminste wel op los gaan met je potlood?quote:
Litso had, evenals Air, krullen. En verder hebben we niet zoveel gemeen. Ja, we hebben beide clumsy_clown ontmoet. Hij iets vaker dan ikquote:Op donderdag 24 april 2014 21:50 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Niet als Litso? Dan haal ik mensen door elkaar.
Oh, die!quote:
Ik heb ze nog steeds hoor.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:51 schreef Litpho het volgende:
Litso had, evenals Air, krullen. En verder hebben we niet zoveel gemeen. Ja, we hebben beide clumsy_clown ontmoet. Hij iets vaker dan ik.
Na de zoekfunctie te hebben gebruikt herinner ik me een stuk meerquote:
Leuk was dat hequote:Op donderdag 24 april 2014 21:52 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Na de zoekfunctie te hebben gebruikt herinner ik me een stuk meer
Tot een tijdje terug had die een nijntje met "broem broem" als ondertitel. Vandaar.quote:
Kijk maar in mijn fobo.quote:
mijn paarse potlood?quote:Op donderdag 24 april 2014 21:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar mocht je tenminste wel op los gaan met je potlood?
Ja, dat weet ik toevallig ook nog inderdaad.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tot een tijdje terug had die een nijntje met "broem broem" als ondertitel. Vandaar.
Als je in mijn fobo kijkt kun je hem in ieder geval diep in de ogen kijken.quote:
Die aanvullende eisen ook steeds.quote:
Ja 2008 was leuk inderdaadquote:
Eerlijk is eerlijk, mijn krullen zijn niet zichtbaar op die foto.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:54 schreef Sinceria het volgende:
Als je in mijn fobo kijkt kun je hem in ieder geval diep in de ogen kijken.
Ik bne niet met het minste geringste tevreden nee. Anders was ik ook net als jullie geen vrijgezel meer geweestquote:
Dan was jequote:Op donderdag 24 april 2014 21:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik bne niet met het minste geringste tevreden nee. Anders was ik ook net als jullie geen vrijgezel meer geweest
Nee, alleen je oog. Enkelvoud ook nog eens.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, mijn krullen zijn niet zichtbaar op die foto.
Eigenlijk heb ik er twee, maar als ik dat roep, moet ik het vast bewijzen.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:56 schreef Sinceria het volgende:
Nee, alleen je oog. Enkelvoud ook nog eens.
Neh. dat geloof ik welquote:Op donderdag 24 april 2014 21:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik er twee, maar als ik dat roep, moet ik het vast bewijzen.
Doe even link in DM .. want ik gok dat ik er vast wel in voor kwamquote:Op donderdag 24 april 2014 22:01 schreef Belsezar het volgende:
Excuus Cue, ik zit glimlachend een oud topic te lezen
Ik zit te spelen met mijn autotje.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:00 schreef Cue_ het volgende:
Ik snap dat het ongeloofwaardig is.. Air en twee ogen.. maar om nou met z'n allen massaal stil te vallen is ook wat ernstig hoor
Je bent echt nog een groot kind he? Gister schoolpleinspelletjes, nu kindereitjes en autotjes?quote:Op donderdag 24 april 2014 22:04 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik zit te spelen met mijn autotje.
Ik zit nog op school, das een goed excuus.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:06 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je bent echt nog een groot kind he? Gister schoolpleinspelletjes, nu kindereitjes en autotjes?
Welk oud topic is zo grappig?quote:Op donderdag 24 april 2014 22:01 schreef Belsezar het volgende:
Excuus Cue, ik zit glimlachend een oud topic te lezen
Hey niks mis met grote kinderen! Ik speel nog met voetbalplaatjesquote:Op donderdag 24 april 2014 22:08 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik zit nog op school, das een goed excuus.![]()
En met Kinder Surprises kun je me altijd blij maken. Kreeg op mijn 25e een hele tray cadeau van mijn vader.
Eentje waarin jij gemene plannetjes smeedquote:
Nooit in het topic zelf, hooguit per pm.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Diegene waar jij me foto's van jezelf gaf
Doe ik niet, ben een net meiske vraag maar aan Lit.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:10 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Eentje waarin jij gemene plannetjes smeed
"me" .. dus idd via pmquote:Op donderdag 24 april 2014 22:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nooit in het topic zelf, hooguit per pm.
quote:Op donderdag 24 april 2014 22:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nooit in het topic zelf, hooguit per pm.
[..]
Doe ik niet, ben een net meiske vraag maar aan Lit.
Past de ketting inmiddels Lit?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Daar let ik uitermate goed op.Wil hem nog heel lang houden. Ketting is al in de maak. Hij wil alleen niet passen.
Eigenwijze man.
En ik dus met Kinder Surprises. Zit nu te twijfelen of ik niet mijn tweede ook al zal open maken.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:09 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hey niks mis met grote kinderen! Ik speel nog met voetbalplaatjes
duh, hij staat toch in de keuken?quote:Op donderdag 24 april 2014 22:14 schreef Belsezar het volgende:
[..]
[..]
Past de ketting inmiddels Lit?
Doe het! Live life on the edge!quote:Op donderdag 24 april 2014 22:14 schreef Sinceria het volgende:
[..]
En ik dus met Kinder Surprises. Zit nu te twijfelen of ik niet mijn tweede ook al zal open maken.
Behold, the evil plot thickens!quote:Op donderdag 24 april 2014 22:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
duh, hij staat toch in de keuken?
quote:Op donderdag 24 april 2014 22:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
duh, hij staat toch in de keuken?
Ik zal het waarschijnlijk toch niet kunnen laten.quote:
Oh ja!quote:Op donderdag 24 april 2014 22:21 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik zal het waarschijnlijk toch niet kunnen laten.
Oh en CG en de majoor, dat weet ik nog vreemd genoeg.
ohja...Cue en de majoor jaquote:Op donderdag 24 april 2014 22:21 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Dat was een link die hier al eerder gepost was, daarin werd de majoor zijdelings genoemd. Maar in Singles ging het daar toen ook wel eens over.quote:
Ow die link niet gezien.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:25 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Dat was een link die hier al eerder gepost was, daarin werd de majoor zijdelings genoemd. Maar in Singles ging het daar toen ook wel eens over.
Dat weet iedereen nog.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:21 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Volgens mij stuurde ik hem ooit een sms die eig voor jou bedoelt was. Dat ik z'n schilderkunst niet echt zozo vondquote:
Weet het uit mijn blote hoofd ook niet meer precies hoor. En wat ik wel nog weet zal ik niet zo even hier neerplempen.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ow die link niet gezien.
Mara men.. wat een gedoe was datAl heb ik geen idee meer wat ik erover allemaal gepost heb. Eig wil ik het ook niet weten
Iets met verleden tijd enzo
Altijd raar ook, je eigen posts teruglezen.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ow die link niet gezien.
Mara men.. wat een gedoe was datAl heb ik geen idee meer wat ik erover allemaal gepost heb. Eig wil ik het ook niet weten
Iets met verleden tijd enzo
Hele goedquote:Op donderdag 24 april 2014 22:27 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Weet het uit mijn blote hoofd ook niet meer precies hoor. En wat ik wel nog weet zal ik niet zo even hier neerplempen.
Zeker!! daarom doe ik dat ook zelden tot nooit. Of hoogstens andermans posts of de onderwerpen even snel doorzien.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Altijd raar ook, je eigen posts teruglezen.
Kennelijk ja.quote:
quote:Op donderdag 24 april 2014 22:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Volgens mij stuurde ik hem ooit een sms die eig voor jou bedoelt was. Dat ik z'n schilderkunst niet echt zozo vond
Inderdaad! Was ook een reet aan trouwens.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Volgens mij stuurde ik hem ooit een sms die eig voor jou bedoelt was. Dat ik z'n schilderkunst niet echt zozo vond
Huh.. de wattes?quote:Op donderdag 24 april 2014 22:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Inderdaad! Was ook een reet aan trouwens.
Dat drankje zou ik dan wel nodig hebben.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:28 schreef Belsezar het volgende:
Van het weekend zal ik mijn oude topics eens goed doorlezen, drankje erbij en vreselijk lachen
Je had mij foto's ervan gestuurd.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die schilderijen van hem? Had je die gezien?
Ze waren idd niet boeiend.. vandaar ook de sms.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je had mij foto's ervan gestuurd.
Een paar Changs erin gooien?quote:Op donderdag 24 april 2014 22:31 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Dat drankje zou ik dan wel nodig hebben.
Helaas niet in huis nu.quote:
Is je vast daarna nooit meer overkomen.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ze waren idd niet boeiend.. vandaar ook de sms.
Enkel iets verkeerd gestuurd in eerste instantie
Nee eig nietquote:Op donderdag 24 april 2014 22:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Is je vast daarna nooit meer overkomen.
Of wel?
Ik heb lang geleden van ik denk Q geleerd, altijd bier in huis hebbenquote:Op donderdag 24 april 2014 22:34 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Helaas niet in huis nu.Maar goed, het is ook pas donderdag.
Ik heb ook wel in huis, maar geen Chang.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:36 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb lang geleden van ik denk Q geleerd, altijd bier in huis hebben
Van het weekend ga ik van die frosty mugs bestellen voor de zomer
Ik weet nog dat jij mij opbelde net voor jullie date.. en mij ging uithoren over hemquote:Op donderdag 24 april 2014 22:41 schreef Sinceria het volgende:
Oh ja, bizar trouwens dat ik op een gegeven moment samen met mijn aanstaande in Singles heb gepost maar dat we elkaar toen compleet negeerden.
Ja, toen kwam ik er nét achter dat jij al eens met hem uit was geweest.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik weet nog dat jij mij opbelde net voor jullie date.. en mij ging uithoren over hem
Had ie nog de hond van z'n baas meegenomenquote:Op donderdag 24 april 2014 22:44 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja, toen kwam ik er nét achter dat jij al eens met hem uit was geweest.
Kan me nog herinneren dat je (toen of later, dat weet ik niet meer) zei dat je nooit gedacht had dat hij mijn type was. Is ook wel zo, het is hier een soort Darma & Greg huishouden.
Hij komt nu nooit meer op Fok!, ik heb hem verjaagd.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:45 schreef vencodark het volgende:
Nu ben ik toch wel benieuwd wie de verloofde van Sinc is!
Ken hem vast niet.
Jij bent vast Greg.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:44 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja, toen kwam ik er nét achter dat jij al eens met hem uit was geweest.
Kan me nog herinneren dat je (toen of later, dat weet ik niet meer) zei dat je nooit gedacht had dat hij mijn type was. Is ook wel zo, het is hier een soort Darma & Greg huishouden.
Ik vroeg dat nu net aan hem want dat wist ik niet eens. Hij zegt dat de hond Turbo heette. Het beest was zo gek als een deur naar het schijnt.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Had ie nog de hond van z'n baas meegenomen
Klopt ja, maar ook omdat jullie gelijk 4 handen op 1 buik waren. Dat vond ik vaagMaar dat vind ik uberhaupt vaag
Met mijn linkse krakers achtergrond?quote:
Hij was best oke toen. Volgens mij ook 1 van de eerste keren dat ik (incl hond en D) een rondje door m'n eigen wijk heen liep. Dat ik erachter kwam dat er toch wel veel dezelfde flats stondenquote:Op donderdag 24 april 2014 22:48 schreef Sinceria het volgende:
Ik vroeg dat nu net aan hem want dat wist ik niet eens. Hij zegt dat de hond Turbo heette. Het beest was zo gek als een deur naar het schijnt.
En ja, dat is ook vaag. Dat zal het ook wel blijven.
Was kidding, of course.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:49 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Met mijn linkse krakers achtergrond?
Goeroe.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:49 schreef Cue_ het volgende:
En ik heb ooit Venco en dingetje aan elkaar 'gekoppeld' Of tenminste, die hebben elkaar op mijn verjaardag leren kennen. Al weet ik niet meer hoe die heet
Ja beetje wel jaquote:Op donderdag 24 april 2014 22:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Goeroe.![]()
Beetje koppelen was het wel hoor. Hoewel, ik toonde interesse doordat hij bij jou op de foto stond.
Was hij oké of de hond?quote:Op donderdag 24 april 2014 22:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij was best oke toen. Volgens mij ook 1 van de eerste keren dat ik (incl hond en D) een rondje door m'n eigen wijk heen liep. Dat ik erachter kwam dat er toch wel veel dezelfde flats stonden
Vermoedde ik al, maar wist ik niet zeker.quote:
Heb trouwens nooit begrepen hoe dat zat.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja beetje wel ja![]()
Heb ik nog meer oud dates in de aanbieding?
ach beiden konden ze er wel mee doorquote:Op donderdag 24 april 2014 22:54 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Was hij oké of de hond?Dat is trouwens ook het eerste wat wij deden, een wandeling door mijn eigen buurt maken. Zag ook dingen die me eerder nooit waren opgevallen.
Wat? Mijn oud dates?quote:Op donderdag 24 april 2014 22:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Heb trouwens nooit begrepen hoe dat zat.
typische vooroorlogse versiertruuk, wandelen met de hondquote:Op donderdag 24 april 2014 22:54 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Was hij oké of de hond?Dat is trouwens ook het eerste wat wij deden, een wandeling door mijn eigen buurt maken. Zag ook dingen die me eerder nooit waren opgevallen.
Het meeten heeft mij toch een tikkie meer geholpen om minder verlegen te zijn.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:54 schreef Belsezar het volgende:
Toch best apart om te zien hoe een simpel forum veel levens flink heeft veranderd
Tegenwoordig loop je met zo'n trillend mini rat/hond/beestje van vrouwlief rond.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]
typische vooroorlogse versiertruuk, wandelen met de hond
Eigenlijk best bizar, niet? Ik heb het er wel eens met HW over gehad, dat ik best eens een paper hierover kan schrijven zelfs, maakt een leuke case study.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:54 schreef Belsezar het volgende:
Toch best apart om te zien hoe een simpel forum veel levens flink heeft veranderd
Je kraakte hem in ieder geval niet af aan de telefoon. Had je dat wel gedaan dan had ik misschien wel afgezegd.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ach beiden konden ze er wel mee door
Vind dat altijd wel geinig hoe dat werkt
Ik kreeg pas een hond toen ik al met Bengeltje samen was. Dat de hond mij direct goed volk vond hielp welquote:Op donderdag 24 april 2014 22:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]
typische vooroorlogse versiertruuk, wandelen met de hond
Daarom vroeg je ook tig keer of ik het wel zeker wist.. dat ie echt oke wasquote:Op donderdag 24 april 2014 22:56 schreef Sinceria het volgende:
Je kraakte hem in ieder geval niet af aan de telefoon. Had je dat wel gedaan dan had ik misschien wel afgezegd.
Oh het forum heeft mij ook geholpen hoor, op meerdere manieren heb ik er vaak wat aan gehadquote:Op donderdag 24 april 2014 22:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het meeten heeft mij toch een tikkie meer geholpen om minder verlegen te zijn.
Beetje dan.
worden die niet meegedragen in een handtas dan?quote:Op donderdag 24 april 2014 22:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Tegenwoordig loop je met zo'n trillend mini rat/hond/beestje van vrouwlief rond.
Ik heb garnalen, daar is het lastig mee wandelenquote:Op donderdag 24 april 2014 22:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik kreeg pas een hond toen ik al met Bengeltje samen was. Dat de hond mij direct goed volk vond hielp wel.
Daar zou ik graag aan mee willen werken! Lijkt me erg interessant om te lezenquote:Op donderdag 24 april 2014 22:56 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Eigenlijk best bizar, niet? Ik heb het er wel eens met HW over gehad, dat ik best eens een paper hierover kan schrijven zelfs, maakt een leuke case study.
Hier lopen regelmatig mannen langs het veldje als het regent. Dan moet de man hem maar uitlaten.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
worden die niet meegedragen in een handtas dan?
Geldt ook voor mij!quote:Op donderdag 24 april 2014 22:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Daar zou ik graag aan mee willen werken! Lijkt me erg interessant om te lezen
Ja, dat weet ik nog wel.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daarom vroeg je ook tig keer of ik het wel zeker wist.. dat ie echt oke was
Maar die zijn wel leuk om naar te kijken.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:58 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik heb garnalen, daar is het lastig mee wandelen
Wie weet doe ik het nog wel eens. Kijken of ik dan genoeg anonieme respondenten bij elkaar kan krijgen. En ik denk dat het zeker boeiend leesvoer kan zijn, helemaal als je op Fok! zit.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Daar zou ik graag aan mee willen werken! Lijkt me erg interessant om te lezen
Moet ik misschien dan echt maar serieus gaan overwegen.quote:
Zolang t maar net wat leuker wordt dan dat youtube filmpje over fokquote:Op donderdag 24 april 2014 23:03 schreef Sinceria het volgende:
Wie weet doe ik het nog wel eens. Kijken of ik dan genoeg anonieme respondenten bij elkaar kan krijgen. En ik denk dat het zeker boeiend leesvoer kan zijn, helemaal als je op Fok! zit.
Ik denk niet dat ik met een dergelijke kwaliteit weg kom als ik het wil publiceren in een vakblad.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zolang t maar net wat leuker wordt dan dat youtube filmpje over fok
Denk het ook nietquote:Op donderdag 24 april 2014 23:04 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik met een dergelijke kwaliteit weg kom als ik het wil publiceren in een vakblad.
Ik wil niet weten hoe mijn leven was zonder Fok! Compleet anders waarschijnlijk!quote:Op donderdag 24 april 2014 23:04 schreef ArTiC het volgende:
Wat ik allemaal met mijn leven had kunnen doen in de tijd dat ik op dit forum zat
Daar wil ik niet aan denken
Ik denk dat zelfs misschien wel de crew interesse voor zou hebben. Wie weet nog groter, het is natuurlijk een fantastische verzameling van vrijwel alle " soorten" nederlanders die rondlopen in het kleine landje.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:03 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik nog wel.
[..]
Maar die zijn wel leuk om naar te kijken.
[..]
Wie weet doe ik het nog wel eens. Kijken of ik dan genoeg anonieme respondenten bij elkaar kan krijgen. En ik denk dat het zeker boeiend leesvoer kan zijn, helemaal als je op Fok! zit.
youtube filmpjequote:Op donderdag 24 april 2014 23:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zolang t maar net wat leuker wordt dan dat youtube filmpje over fok
Dit en wat Sinc zei.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:04 schreef ArTiC het volgende:
Wat ik allemaal met mijn leven had kunnen doen in de tijd dat ik op dit forum zat
Daar wil ik niet aan denken
Ja, daarom. Het 'volk' wat post op Fok! is mogelijk best een redelijke afspiegeling van de Nederlandse samenleving. Dat zou ook interessant zijn om uit te zoeken.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik denk dat zelfs misschien wel de crew interesse voor zou hebben. Wie weet nog groter, het is natuurlijk een fantastische verzameling van vrijwel alle " soorten" nederlanders die rondlopen in het kleine landje.
[..]
youtube filmpje
Duurt me wat te langquote:
Morgen vrijquote:
Doen dus!quote:Op donderdag 24 april 2014 23:09 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja, daarom. Het 'volk' wat post op Fok! is mogelijk best een redelijke afspiegeling van de Nederlandse samenleving. Dat zou ook interessant zijn om uit te zoeken.
En dat filmpje ja... ik heb er geen linkje van. Edit: ja dat filmpje hierboven dus.
quote:Op donderdag 24 april 2014 23:11 schreef Sinceria het volgende:
Ik zit nu in je dorp trouwens Bels, ben je eieren aan het stelen.
Heb nu helaas geen tijd, heb al een ander onderwerp voor mijn scriptie. Maar als de gelegenheid zich voordoet dan zal ik eraan denken.quote:
Alleen tegenover mensen die het niet kennen.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:13 schreef Cue_ het volgende:
Toch vind ik het nog altijd heel raar als "fok" hardop wordt uitgesproken. Klinkt het ineens heel stom
Ben al weer weg.quote:
ik zit er wat doorheen te skippen...nu bij een of andere dude met een enorm voorhoofdquote:Op donderdag 24 april 2014 23:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Duurt me wat te lang
[..]
Morgen vrij
[..]
Doen dus!
Neuh zelfs met mensen die ik wel ken. Als ik usernames of het woord fok in m'n mond neem.. voelt het raar aan. Ook omt e horen.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:14 schreef Sinceria het volgende:
Alleen tegenover mensen die het niet kennen.
DrFlash.. onze treinengek?quote:Op donderdag 24 april 2014 23:15 schreef ArTiC het volgende:
nu bij een of andere dude met een enorm voorhoofd
Ik ga hem binnenkort nog eens kijken denk ik, is toch alweer een héle tijd geleden dat ik hem zag.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik zit er wat doorheen te skippen...nu bij een of andere dude met een enorm voorhoofd
Ja, usernames vind ik ook raar om IRL te gebruiken, zeker bij mensen van wie ik de naam gewoon ken. Maar het woord Fok! zelf ben ik wel aan gewend geraakt.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Neuh zelfs met mensen die ik wel ken. Als ik usernames of het woord fok in m'n mond neem.. voelt het raar aan. Ook omt e horen.
Moet ik echt maar eens gaan terugzien dusquote:
Nog steeds lekker rommelig he?quote:Op donderdag 24 april 2014 23:14 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Alleen tegenover mensen die het niet kennen.
[..]
Ben al weer weg.
Ik vind het raar om te antwoorden bij de vraag wat je aan het doen bent. Fokkenquote:Op donderdag 24 april 2014 23:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Neuh zelfs met mensen die ik wel ken. Als ik usernames of het woord fok in m'n mond neem.. voelt het raar aan. Ook omt e horen.
jep, inclusief lege bierflesjes naast zijn PCquote:
Ik heb het altijd over "het forum" mocht het eens in een gesprek naar voren komen met een vriendin van me die niets van fok verder weet.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:19 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik vind het raar om te antwoorden mbij de vraag wat je aan het doen bent. Fokken
Kerel was ooit op een meet. Men wat een rare gast was datquote:Op donderdag 24 april 2014 23:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
jep, inclusief lege bierflesjes naast zijn PC
Die zag ik ookquote:Op donderdag 24 april 2014 23:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
jep, inclusief lege bierflesjes naast zijn PC
ik ben ooit eens aangesproken met mijn username...meest weirde moment ooitquote:Op donderdag 24 april 2014 23:17 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja, usernames vind ik ook raar om IRL te gebruiken, zeker bij mensen van wie ik de naam gewoon ken. Maar het woord Fok! zelf ben ik wel aan gewend geraakt.
Ik zeg altijd het fokforum, dat roept altijd leuke vragen opquote:Op donderdag 24 april 2014 23:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb het altijd over "het forum" mocht het eens in een gesprek naar voren komen met een vriendin van me die niets van fok verder weet.
Ik moest ooit van hem oprotten uit KSC omdat er teveel ONZ topics in mijn posthistorie stonden...quote:Op donderdag 24 april 2014 23:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kerel was ooit op een meet. Men wat een rare gast was dat
Dat zou ik ook erg vreemd vinden als iemand " hey Belsezar" naar me zou roepen.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:21 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ben ooit eens aangesproken met mijn username...meest weirde moment ooit
Ik snap ook echt niet dat er mensen zijn die dit zo serieus nemen en het gaan verwarren met de werkelijkheid.
Tja, dat is nog onlinequote:Op donderdag 24 april 2014 23:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik moest ooit van hem oprotten uit KSC omdat er teveel ONZ topics in mijn posthistorie stonden...
x veul
quote:Op donderdag 24 april 2014 23:21 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik snap ook echt niet dat er mensen zijn die dit zo serieus nemen en het gaan verwarren met de werkelijkheid.
Ik vermoed dat er nog wel een belsezar bestaat, ik heb de naam denk ik een jaar of 18 terug gejat van een graffiti waar ik elke ochtend langs kwam met de trein richting amsterdamquote:Op donderdag 24 april 2014 23:22 schreef Cue_ het volgende:
ik heb mensen wel met username en echte naam in m'n mobiel staan. Afhankelijk van hoe goed ik je ken staat je foknaam vooraan of je echte naam. Mooi om te zien wanneer dat omslagpunt komt en ik eerst aan de echte naam denk
ik had jou met je echte voornaam in mijn telefoon volgens mijquote:Op donderdag 24 april 2014 23:22 schreef Cue_ het volgende:
ik heb mensen wel met username en echte naam in m'n mobiel staan. Afhankelijk van hoe goed ik je ken staat je foknaam vooraan of je echte naam. Mooi om te zien wanneer dat omslagpunt komt en ik eerst aan de echte naam denk
Bij mij vooral wanneer mensen vragen waar ik bepaalde mensen van ken.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:23 schreef rhubarbje het volgende:
Ik praat echt nooit over fok
Wanneer komt dat ter sprake dan?
Toevallig net nog met mijn manquote:Op donderdag 24 april 2014 23:23 schreef rhubarbje het volgende:
Klein vooral, kon maar twee keer eieren scoren. Dus toen ik nog maar wat gevandaliseerd.quote:
Samequote:Op donderdag 24 april 2014 23:24 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik had jou met je echte voornaam in mijn telefoon volgens mij
niet dat ik nu nog weet hoe je heet eerlijk gezegd
Die check ik nou nooit meer.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:18 schreef Cue_ het volgende:
Ik denk dat ik morgen (weer eens) hoog in de top 200 sta
Toen singles nog bestond en ik flink date met fokkers vroeg de vriendengroep regelmatig, alweer een date, waar haal je ze vandaan?quote:Op donderdag 24 april 2014 23:23 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ook niet.. komt doordat ik weinig meer post.. of eig posttequote:
Ik vond dat ook heel raar, je voorstellen op een meet.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:21 schreef ArTiC het volgende:
[..]
De gebouwen zijn zo duur! En ik verdien niet zoveel, heb je tips?quote:Op donderdag 24 april 2014 23:24 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Klein vooral, kon maar twee keer eieren scoren. Dus toen ik nog maar wat gevandaliseerd.
Same!quote:Op donderdag 24 april 2014 23:22 schreef Cue_ het volgende:
Historische verjaardagen waren dat.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Bij mij vooral wanneer mensen vragen waar ik bepaalde mensen van ken.
Zeker met m'n verjaardagen waar regelmatig de helft 'gewone' vrienden waren en een helft fokkers
jaquote:Op donderdag 24 april 2014 23:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Historische verjaardagen waren dat.
En vroeg of laat ging het vooral over jou!
Bij mij vooral als ik met andere fokkers samen ben. Of als mijn vriend vraagt wat ik aan het doen ben.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:23 schreef rhubarbje het volgende:
Dat heb ik nooit hoeven doen gelukkigquote:Op donderdag 24 april 2014 23:26 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik vond dat ook heel raar, je voorstellen op een meet.
maar dat moet! het is toch haar verjaardag?quote:Op donderdag 24 april 2014 23:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Historische verjaardagen waren dat.
En vroeg of laat ging het vooral over jou!
You are missing outquote:
nou ik geloof het allemaal wel hoorquote:
gewoon niet aan meets doenquote:Op donderdag 24 april 2014 23:26 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik vond dat ook heel raar, je voorstellen op een meet.
van jou weet ik nog wel dat je een Jim Morrison/The Doors verzameling hebt/hadquote:Op donderdag 24 april 2014 23:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Heb het er ook weleens over met mijn man ja.
Maar hij maakt het vaak belachelijk.
Een ex was voornamelijk jaloers als ik zei dat ik vaak op fok zatquote:Op donderdag 24 april 2014 23:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
tip: in Apeldoorn is geen ruk te doenquote:Op donderdag 24 april 2014 23:30 schreef Cue_ het volgende:
Of 1 op 1 afspreken.. dan komt het vaak ook wel goed
Tja, gaat gewoon langzaam in het begin. Vind dat je alsnog snel aan het levelen bent.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]
De gebouwen zijn zo duur! En ik verdien niet zoveel, heb je tips?
Ik moet nu die nerd winkel bouwen, 30000!!!
Vergeet Johnny Depp nietquote:Op donderdag 24 april 2014 23:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
van jou weet ik nog wel dat je een Jim Morrison/The Doors verzameling hebt/had
daarom is mrBox ook verhuisdquote:Op donderdag 24 april 2014 23:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
tip: in Apeldoorn is geen ruk te doen
Morgen volgend level alweerquote:Op donderdag 24 april 2014 23:31 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Tja, gaat gewoon langzaam in het begin. Vind dat je alsnog snel aan het levelen bent.
Wat.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:31 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Een ex was voornamelijk jaloers als ik zei dat ik vaak op fok zat
Een kleintje.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
van jou weet ik nog wel dat je een Jim Morrison/The Doors verzameling hebt/had
Die was sowieso psycho jaloers. Als ik naar brazilie ging en zij kon niet mee had ik een maand voor ik ging een huilende vriendin die ik 100 keer moest beloven dat ik niks zou uitspoken.quote:
Niet voor niets je ex dus.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:34 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Die was sowieso psycho jaloers. Als ik naar brazilie ging en zij kon niet mee had ik een maand voor ik ging een huilende vriendin die ik 100 keer moest beloven dat ik niks zou uitspoken.
Ook vond ze het maar niks als ik naar films keek waarin mooie actrices zaten.
Slaap ze!quote:Op donderdag 24 april 2014 23:34 schreef Sinceria het volgende:
Bedtijd voor mij. Misschien dat ik nog terugkom als ik echt niet kan slapen.![]()
Truste iedereen alvast!
Dat eerste is niet heel uitzonderlijk maar dat tweede is wel erg bizar!quote:Op donderdag 24 april 2014 23:34 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Die was sowieso psycho jaloers. Als ik naar brazilie ging en zij kon niet mee had ik een maand voor ik ging een huilende vriendin die ik 100 keer moest beloven dat ik niks zou uitspoken.
Ook vond ze het maar niks als ik naar films keek waarin mooie actrices zaten.
Ja, ik was jong en ze was lekker, dus karaktertrekjes nam ik toen nog niet echt serieus.quote:
De mijne ookquote:Op donderdag 24 april 2014 23:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat eerste snap ik niet want ik heb het zelf totaal niet. Ze gingen met vriendinnen elke zomer naar ibiza enzo en ik vond het prima. Ik maakte me nergens druk over.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat eerste is niet heel uitzonderlijk maar dat tweede is wel erg bizar!
Ook als je met een mening/ervaring komt vanuit het babytopic die je met hem deelt?quote:
Fokquote:Op donderdag 24 april 2014 23:36 schreef ArTiC het volgende:
Dit is wel weer zo'n ouderwetse avond dat ik op tijd naar bed wilde en dat ik ben blijven hangen achter mijn laptop
O dan verwar ik hem met een anderquote:
Haha nee das een ander.. da was broxxx ofzoietsquote:Op donderdag 24 april 2014 23:40 schreef Tally het volgende:
[..]
O dan verwar ik hem met een ander
Dat was toch degene die met Ripley ging/gaat?
Dat zeg ik nietquote:Op donderdag 24 april 2014 23:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ook als je met een mening/ervaring komt vanuit het babytopic die je met hem deelt?
Man zegt dan standaard: "Dat heb je zeker weer van fok"? En dan: "Ik ga het blokkeren hoor"!Maar dat laatste is gewoon plagen.
Owh ja Bronx ofzo. Maar was eerst ook iets van duimelot toch?quote:Op donderdag 24 april 2014 23:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Haha nee das een ander.. da was broxxx ofzoiets
mrBoxx was die toyboy van Duimelot. Moet hem weer eens bellen
Oeeh dat is een goede. Uhm volgens mij niet... maar durf het niet zeker te zeggen.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Owh ja Bronx ofzo. Maar was eerst ook iets van duimelot toch?
Of haal ik echt alles door elkaar?
Ik dacht dat die (voor ripley) daar ook wel eens heen ging.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Oeeh dat is een goede. Uhm volgens mij niet... maar durf het niet zeker te zeggen.
Mijn man weet gewoon dat dat fok betekent.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:41 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat zeg ik nietDat heb ik ergens gelezen
Hm...ik dacht van wel. Maar je doet mij twijfelen.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Oeeh dat is een goede. Uhm volgens mij niet... maar durf het niet zeker te zeggen.
Zou heel goed kunnen hoorquote:Op donderdag 24 april 2014 23:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik dacht dat die (voor ripley) daar ook wel eens heen ging.
Ik heb hem nooit gezegd dat ik irts van FOK! had. Ja alleen als er weer eens vreemde op de bank zaten. O die zijn van FOK!quote:Op donderdag 24 april 2014 23:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mijn man weet gewoon dat dat fok betekent.
Djayzzquote:Op donderdag 24 april 2014 23:46 schreef Belsezar het volgende:
Wie was ook alweer die met de cabrio en die ook eens voor werk naar Rio moest?
Ja weet ik ook nog.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:46 schreef Cue_ het volgende:
Weet wel dat ze een tijd met Techno was.. Duim dan.. niet Ripley
Oh ja, thanks!quote:
Een mollige donkerharige met brilletje was dat toch?quote:
Yup.. diequote:Op donderdag 24 april 2014 23:47 schreef Tally het volgende:
[..]
Een mollige donkerharige met brilletje was dat toch?
quote:Op donderdag 24 april 2014 23:47 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik plaagde hem altijd dat zijn auto met ijzerdraadjes aan elkaar vast zatquote:Op donderdag 24 april 2014 23:47 schreef Tally het volgende:
[..]
In the end only me, Q and Cue will remain.quote:
Dan moet je wel een naamsverandering ondergaan hoor.. anders val je qua nick wat buiten de bootquote:Op donderdag 24 april 2014 23:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
In the end, only me, Q and Cue will remain.
beledig je mij nu door te zeggen dat ik ga trouwen?quote:Op donderdag 24 april 2014 23:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
In the end only me, Q and Cue will remain.
Elk groepje heeft een vreemde eend in de bijt nodigquote:Op donderdag 24 april 2014 23:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan moet je wel een naamsverandering ondergaan hoor.. anders val je qua nick wat buiten de boot
Heb je al een datum?quote:Op donderdag 24 april 2014 23:50 schreef ArTiC het volgende:
[..]
beledig je mij nu door te zeggen dat ik ga trouwen?
Ja, als pasen en pinksteren op dezelfde dag vallenquote:
Bij mij wel!quote:Op donderdag 24 april 2014 23:49 schreef Tally het volgende:
Ha! Wat nou zwangerschapdementie die blijvend is!
Ik heb er wel moeite mee moet ik toegeven. Boodschappen onthouden lukt me gewoon echt niet meer.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Bij mij wel!
Maar dat is vooral van alles sinds sep 2012, lijkt het.
A nerd flirt!quote:Op donderdag 24 april 2014 23:52 schreef Cue_ het volgende:
http://www.froot.nl/postt(...)cheltrucs-doe-je-zo/
Ok ok, je hoort ook bij het groepje.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ja, als pasen en pinksteren op dezelfde dag vallen
Duimelot wou op mijn verjaardag eens met me zoenen.. maar ik wou nietquote:Op donderdag 24 april 2014 23:54 schreef vencodark het volgende:
Trouwens, Duimelot heeft mij nog weleens aan Bels willen koppelen. Maar ik hapte niet.
Ik vergeet vooral wat er in gesprekken is gezegd en wat er moest gebeuren.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:53 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb er wel moeite mee moet ik toegeven. Boodschappen onthouden lukt me gewoon echt niet meer.
Dat heb ik echt nooit geweten!quote:Op donderdag 24 april 2014 23:54 schreef vencodark het volgende:
Trouwens, Duimelot heeft mij nog weleens aan Bels willen koppelen. Maar ik hapte niet.
Ben je nog altijd even onhandig?quote:Op donderdag 24 april 2014 23:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik vergeet vooral wat er in gesprekken is gezegd en wat er moest gebeuren.
Of wat ik ook alweer ging doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |