Ga daar dan heen met z'n allenquote:Op donderdag 24 april 2014 21:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er zal wel iets in de lucht zitten. In de SEX SC gaat het over kindernamen.
Nee!quote:
Allemaal.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:35 schreef Litpho het volgende:
[..]
Welke oude Singles? De eerste? Tweede? Derde? Vierde?.
Ik wist niet dat jij kinderen hebt.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:39 schreef Q. het volgende:
Als je eenmaal kinderen hebt heb je natuurlijk nooit meer seks.
Samequote:
De tweede en derde waren ook nog wel tof. De vierde heb ik maar half meegekregen.quote:
Daar kwam ik niet zo vaak of daar heb ik erg weinig herinneringen vanquote:
SEX in 2008quote:Op donderdag 24 april 2014 21:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Daar kwam ik niet zo vaak of daar heb ik erg weinig herinneringen van
Dat is waarquote:Op donderdag 24 april 2014 21:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Sex is nooit leuk, het is duivelsch en zondig!
Daar zijn we inmiddels te suf voor.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:44 schreef vencodark het volgende:
Voor het oude Singles gevoel moet je een goeie rel hebben toch? Of een lekkere roddel.
Het liefst eerst een roddel, waaruit een rel ontstond.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:44 schreef vencodark het volgende:
Voor het oude Singles gevoel moet je een goeie rel hebben toch? Of een lekkere roddel.
He zeg dat soort dingen eens nietquote:Op donderdag 24 april 2014 21:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Das alweer zes jaar geleden. Mên wat gaat de tijd snel.
Ben jij nou ook al es verder?quote:Op donderdag 24 april 2014 21:44 schreef Q. het volgende:
Er is geen inteelt meer.. dus geen roddelsquote:Op donderdag 24 april 2014 21:44 schreef vencodark het volgende:
of bepaalde mensenquote:Op donderdag 24 april 2014 21:44 schreef vencodark het volgende:
In eentje zit een auto, is dat dan een jongetje?quote:
Rolpatroondenken.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:45 schreef Sinceria het volgende:
In eentje zit een auto, is dat dan een jongetje?
Je bent al veel langer geen c:rew meer, dat scheelt.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat weet je niet, misschien is het wel een roze autoquote:
We neuken inderdaad niet genoeg meer met elkaar.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Er is geen inteelt meer.. dus geen roddels
Dat ligt er aan: zit er een deuk in de auto?quote:Op donderdag 24 april 2014 21:45 schreef Sinceria het volgende:
[..]
In eentje zit een auto, is dat dan een jongetje?
Jij neukte sowieso (haast) niemand. Dus je hebt nog veeeel in te halen!quote:Op donderdag 24 april 2014 21:47 schreef Sinceria het volgende:
[..]
We neuken inderdaad niet genoeg meer met elkaar.
Hoog tijd voor de R&P SC Stelletjes Orgie.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:47 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Het lijkt wel een huwelijk met kinderen.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:47 schreef Sinceria het volgende:
Ik ben een meisje en doe broem broem met de mini auto.quote:
Doe es niet schelden!!quote:Op donderdag 24 april 2014 21:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het lijkt wel een huwelijk met kinderen.
Wanneer was jij eigenlijk crew af?quote:Op donderdag 24 april 2014 21:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je bent al veel langer geen c:rew meer, dat scheelt.
Maar dan erger. Indien mogelijk.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik goede.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Daar kwam ik niet zo vaak of daar heb ik erg weinig herinneringen van
quote:Op donderdag 24 april 2014 21:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Of lekker ranzige stinkscheten laten in huis.
Dan moet ik direkt aan Anne denkenquote:Op donderdag 24 april 2014 21:47 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik ben een meisje en doe broem broem met de mini auto.
Da's al veel beter.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:47 schreef Sinceria het volgende:
Ik ben een meisje en doe broem broem met de mini auto.
Hij is grijs. Grijs gebied dus, dat gender role assignment.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat weet je niet, misschien is het wel een roze auto.
Legaal of illegaal?quote:
Ik? Ik heb nooit iets nuttigers voor Danny betekend dan hem potentiële grijze haren bezorgen door te zeuren in FB. Vakkundig verborgen grijze haren, uiteraard.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:48 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Wanneer was jij eigenlijk crew af?
Kinderen net het huis uit. Laten we maar zo. Op bezoek is prima.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik weet niet wie Anne is.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dan moet ik direkt aan Anne denken.
Tskquote:Op donderdag 24 april 2014 21:48 schreef Bengeltje het volgende:
Dat laat me aan iets herinneren..... nee mag het niet vertellen. Het jeukt om het wel te vertellen, maar nee doe het niet. Mag niet.
kleurplaten.zip was spannenderquote:
Niet als Litso? Dan haal ik mensen door elkaar.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik? Ik heb nooit iets nuttigers voor Danny betekend dan hem potentiële grijze haren bezorgen door te zeuren in FB. Vakkundig verborgen grijze haren, uiteraard.
Daar mocht je tenminste wel op los gaan met je potlood?quote:
Litso had, evenals Air, krullen. En verder hebben we niet zoveel gemeen. Ja, we hebben beide clumsy_clown ontmoet. Hij iets vaker dan ikquote:Op donderdag 24 april 2014 21:50 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Niet als Litso? Dan haal ik mensen door elkaar.
Oh, die!quote:
Ik heb ze nog steeds hoor.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:51 schreef Litpho het volgende:
Litso had, evenals Air, krullen. En verder hebben we niet zoveel gemeen. Ja, we hebben beide clumsy_clown ontmoet. Hij iets vaker dan ik.
Na de zoekfunctie te hebben gebruikt herinner ik me een stuk meerquote:
Leuk was dat hequote:Op donderdag 24 april 2014 21:52 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Na de zoekfunctie te hebben gebruikt herinner ik me een stuk meer
Tot een tijdje terug had die een nijntje met "broem broem" als ondertitel. Vandaar.quote:
Kijk maar in mijn fobo.quote:
mijn paarse potlood?quote:Op donderdag 24 april 2014 21:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar mocht je tenminste wel op los gaan met je potlood?
Ja, dat weet ik toevallig ook nog inderdaad.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tot een tijdje terug had die een nijntje met "broem broem" als ondertitel. Vandaar.
Als je in mijn fobo kijkt kun je hem in ieder geval diep in de ogen kijken.quote:
Die aanvullende eisen ook steeds.quote:
Ja 2008 was leuk inderdaadquote:
Eerlijk is eerlijk, mijn krullen zijn niet zichtbaar op die foto.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:54 schreef Sinceria het volgende:
Als je in mijn fobo kijkt kun je hem in ieder geval diep in de ogen kijken.
Ik bne niet met het minste geringste tevreden nee. Anders was ik ook net als jullie geen vrijgezel meer geweestquote:
Dan was jequote:Op donderdag 24 april 2014 21:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik bne niet met het minste geringste tevreden nee. Anders was ik ook net als jullie geen vrijgezel meer geweest
Nee, alleen je oog. Enkelvoud ook nog eens.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, mijn krullen zijn niet zichtbaar op die foto.
Eigenlijk heb ik er twee, maar als ik dat roep, moet ik het vast bewijzen.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:56 schreef Sinceria het volgende:
Nee, alleen je oog. Enkelvoud ook nog eens.
Neh. dat geloof ik welquote:Op donderdag 24 april 2014 21:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik er twee, maar als ik dat roep, moet ik het vast bewijzen.
Doe even link in DM .. want ik gok dat ik er vast wel in voor kwamquote:Op donderdag 24 april 2014 22:01 schreef Belsezar het volgende:
Excuus Cue, ik zit glimlachend een oud topic te lezen
Ik zit te spelen met mijn autotje.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:00 schreef Cue_ het volgende:
Ik snap dat het ongeloofwaardig is.. Air en twee ogen.. maar om nou met z'n allen massaal stil te vallen is ook wat ernstig hoor
Je bent echt nog een groot kind he? Gister schoolpleinspelletjes, nu kindereitjes en autotjes?quote:Op donderdag 24 april 2014 22:04 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik zit te spelen met mijn autotje.
Ik zit nog op school, das een goed excuus.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:06 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je bent echt nog een groot kind he? Gister schoolpleinspelletjes, nu kindereitjes en autotjes?
Welk oud topic is zo grappig?quote:Op donderdag 24 april 2014 22:01 schreef Belsezar het volgende:
Excuus Cue, ik zit glimlachend een oud topic te lezen
Hey niks mis met grote kinderen! Ik speel nog met voetbalplaatjesquote:Op donderdag 24 april 2014 22:08 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik zit nog op school, das een goed excuus.![]()
En met Kinder Surprises kun je me altijd blij maken. Kreeg op mijn 25e een hele tray cadeau van mijn vader.
Eentje waarin jij gemene plannetjes smeedquote:
Nooit in het topic zelf, hooguit per pm.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Diegene waar jij me foto's van jezelf gaf
Doe ik niet, ben een net meiske vraag maar aan Lit.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:10 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Eentje waarin jij gemene plannetjes smeed
"me" .. dus idd via pmquote:Op donderdag 24 april 2014 22:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nooit in het topic zelf, hooguit per pm.
quote:Op donderdag 24 april 2014 22:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nooit in het topic zelf, hooguit per pm.
[..]
Doe ik niet, ben een net meiske vraag maar aan Lit.
Past de ketting inmiddels Lit?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Daar let ik uitermate goed op.Wil hem nog heel lang houden. Ketting is al in de maak. Hij wil alleen niet passen.
Eigenwijze man.
En ik dus met Kinder Surprises. Zit nu te twijfelen of ik niet mijn tweede ook al zal open maken.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:09 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hey niks mis met grote kinderen! Ik speel nog met voetbalplaatjes
duh, hij staat toch in de keuken?quote:Op donderdag 24 april 2014 22:14 schreef Belsezar het volgende:
[..]
[..]
Past de ketting inmiddels Lit?
Doe het! Live life on the edge!quote:Op donderdag 24 april 2014 22:14 schreef Sinceria het volgende:
[..]
En ik dus met Kinder Surprises. Zit nu te twijfelen of ik niet mijn tweede ook al zal open maken.
Behold, the evil plot thickens!quote:Op donderdag 24 april 2014 22:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
duh, hij staat toch in de keuken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |