Ik denk eerlijk gezegd dat de schrijvers hiermee de "nieuwe" Dario gewoon even in de schijnwerpers wilden zetten.quote:Op zondag 27 april 2014 23:15 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
Dat Daario met Dany wil doppen was me al wel duidelijk![]()
Maar ik bedoelde eigenlijk meer: Grey Worm moet de Unsullied leiden, Barristan en Mormont zijn trouwe, hoge soldaten. Maar als aanvoerder van de Second Sons is Daario toch ook niet echt expendable? Ik neem toch aan dat die ook mee zijn gegaan? Of vallen die nu onder commando van Grey Worm?
Was het niet iets vanquote:Op maandag 28 april 2014 07:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wie verstaat het antwoord van Dany op:
- Remind me, how many children did... blablabla
- 163..
- ?
"Yes that was it." zegt ze volgens mij.quote:Op maandag 28 april 2014 07:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wie verstaat het antwoord van Dany op:
- Remind me, how many children did... blablabla
- 163..
- ?
quote:Op maandag 28 april 2014 08:36 schreef DaMart het volgende:
De moord op Joffrey is nu dus ook opgelost voor de kijker. Leuk ook dat ze Olenna even met die ketting van Margaery speelde om nog even te bevestigen wat we allemaal al lang wisten na die tig topics waarin die theorie herhaald werd.
Yep... De uitwerking van al deze zelf-bedachte verhalen geven me weinig vertrouwen over hoe het moet gaan wanneer ze de boeken inhalen.quote:Op maandag 28 april 2014 11:28 schreef Khaleesi het volgende:
Wat een ongelofelijk corny eind...Waar was dat nou weer goed voor?
Ik kon genoegen nemen met de theorie dat de WW's gewoon een miljoen doden waren die nu tot leven komen en met zijn allen uit het ijs komen... En dat die baby's gewoon meegenomen worden door die ww's en gelijk geofferd of opgegeten worden ofzo. Had het daar gewoon bij gelaten...
Maar nu blijken ze met allerlei rangen/priesters e.d. te werken, en die kids, wat doen ze daarmee? Die moeten eerst nog 15 jaar opgroeien in een WW-samenleving voordat ze kunnen vechten? Eerst nog naar school enzo?
Ik mag hopen dat ze dat niet verder uitwerken, was m.i. absoluut niet nodig.
Hoe snel Locke ineens van de Dreadfort geïntegreerd is in de NW voelde ook wel erg gerushed en geforceerd aan. En de scenes in Craster's keep waren m.i. ook niet best. Geen goeie aflevering...
Absoluut mee eens.quote:Op maandag 28 april 2014 11:33 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Yep... De uitwerking van al deze zelf-bedachte verhalen geven me weinig vertrouwen over hoe het moet gaan wanneer ze de boeken inhalen.
Helemaal mee eens ja, ben benieuwd welke kant ze er mee willen op gaan. Zelfde wat betreft Khaleesi zegt in haar post. De WW blijken nu iets heel anders te zijn dan we van te voren dachten. Mits goed uitgewerkt kan dat positief zijn, maar als boeken lezer ben ik nu wel gespoiledquote:Op maandag 28 april 2014 11:33 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Yep... De uitwerking van al deze zelf-bedachte verhalen geven me weinig vertrouwen over hoe het moet gaan wanneer ze de boeken inhalen.
Meh... Vergelijking met Joffrey is btw wel erg ver gezocht...quote:Op maandag 28 april 2014 12:19 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Helemaal mee eens ja, ben benieuwd welke kant ze er mee willen op gaan. Zelfde wat betreft Khaleesi zegt in haar post. De WW blijken nu iets heel anders te zijn dan we van te voren dachten. Mits goed uitgewerkt kan dat positief zijn, maar als boeken lezer ben ik nu wel gespoiledDus graag alles mbt de laatste scene in spoilertags tot dat het in de boeken terug komt!!!
![]()
Die "priester" zag er wel vet uit
[ afbeelding ]
Maar weten we niet al vanaf de proloog van seizoen 1 stiekem dat de WW mensen (in de proloog die wildlingen) 'converteert' tot WW?quote:Op maandag 28 april 2014 11:28 schreef Khaleesi het volgende:
Wat een ongelofelijk corny eind...Waar was dat nou weer goed voor?
Ik kon genoegen nemen met de theorie dat de WW's gewoon een miljoen doden waren die nu tot leven komen en met zijn allen uit het ijs komen... En dat die baby's gewoon meegenomen worden door die ww's en gelijk geofferd of opgegeten worden ofzo. Had het daar gewoon bij gelaten...
Maar nu blijken ze met allerlei rangen/priesters e.d. te werken, en die kids, wat doen ze daarmee? Die moeten eerst nog 15 jaar opgroeien in een WW-samenleving voordat ze kunnen vechten? Eerst nog naar school enzo?
Ik mag hopen dat ze dat niet verder uitwerken, was m.i. absoluut niet nodig.
Hoe snel Locke ineens van de Dreadfort geïntegreerd is in de NW voelde ook wel erg gerushed en geforceerd aan. En de scenes in Craster's keep waren m.i. ook niet best. Geen goeie aflevering...
Doelde persoonlijk ook meer op jou WW stukquote:Op maandag 28 april 2014 12:31 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Meh... Vergelijking met Joffrey is btw wel erg ver gezocht...
Nee sorry ik doelde op een eerdere poster die de vergelijking tussen die "priester" en Joffrey aanhaalde.quote:Op maandag 28 april 2014 12:50 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Doelde persoonlijk ook meer op jou WW stuk
De vergelijking tussen Joffrey en Tommen is op dit moment vergezocht ja, zeker als je zag hoe Margaery bij Tommen binnen kwam lopen midden in de nacht
Haha dat is toch wel een plusje dat je weet wie Darth Maul is, leek hij ook wel op inderdaad!quote:Op maandag 28 april 2014 12:51 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Nee sorry ik doelde op een eerdere poster die de vergelijking tussen die "priester" en Joffrey aanhaalde.Al leek ie wel een soort van kroon te dragen. Hij deed mij meer aan Darth Maul denken... (ja ik weet wie Darth Maul is, sorry
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk hebben ze HBO in mijn hotel in Amerika.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |