Doelde persoonlijk ook meer op jou WW stukquote:Op maandag 28 april 2014 12:31 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Meh... Vergelijking met Joffrey is btw wel erg ver gezocht...
Nee sorry ik doelde op een eerdere poster die de vergelijking tussen die "priester" en Joffrey aanhaalde.quote:Op maandag 28 april 2014 12:50 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Doelde persoonlijk ook meer op jou WW stuk
De vergelijking tussen Joffrey en Tommen is op dit moment vergezocht ja, zeker als je zag hoe Margaery bij Tommen binnen kwam lopen midden in de nacht
Haha dat is toch wel een plusje dat je weet wie Darth Maul is, leek hij ook wel op inderdaad!quote:Op maandag 28 april 2014 12:51 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Nee sorry ik doelde op een eerdere poster die de vergelijking tussen die "priester" en Joffrey aanhaalde.Al leek ie wel een soort van kroon te dragen. Hij deed mij meer aan Darth Maul denken... (ja ik weet wie Darth Maul is, sorry
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk hebben ze HBO in mijn hotel in Amerika.
Die mensen werden wights, geen WW's wat toch anders is.quote:Op maandag 28 april 2014 12:32 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
Maar weten we niet al vanaf de proloog van seizoen 1 stiekem dat de WW mensen (in de proloog die wildlingen) 'converteert' tot WW?
quote:Op maandag 28 april 2014 12:48 schreef Buitendam het volgende:
Saaie aflevering, vond ik het.
White Walkers zijn echt extreem kut.
Oquote:Op maandag 28 april 2014 13:22 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Die mensen werden wights, geen WW's wat toch anders is.
The Tudors dus?quote:Op maandag 28 april 2014 13:55 schreef DO2 het volgende:
Ik had GoT zoveel beter gevonden zonder al die abracadabra.
White walkers, draken, heksen, mysterieuze krachten, etc... Dat heeft het verhaal echt niet nodig.
quote:Op maandag 28 april 2014 13:55 schreef DO2 het volgende:
White walkers, draken, heksen, mysterieuze krachten, etc... Dat heeft het verhaal echt niet nodig.
Dat zeg ik ook niet, ik geef alleen aan dat de combinatie van het mysterieuze en het menselijke aspect er juist voor zorgt dat dit anders is dan andere series.quote:Op maandag 28 april 2014 14:20 schreef DO2 het volgende:
Daar doe je GoT ernstig mee tekort. GoT biedt veel meer dan dat.
En GoT is niet een enorm goede serie dankzij de draken en heksen, hoor.
T is fantasy he?quote:Op maandag 28 april 2014 13:55 schreef DO2 het volgende:
quote:
Ook een geweldige serie, trouwens. En historisch gezien een hele interessante tijd.quote:
quote:Op maandag 28 april 2014 13:15 schreef DaMart het volgende:
De trailer voor volgende week ziet er ook wel weer interessant uit:Ziet er goed uit inderdaad, maar dan nog, de trailer van de vorige ep. zag er ook goed uit...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk hebben ze HBO in mijn hotel in Amerika.
Ik vertrouw er niet zo zeer meer op...
Als je ziet waar bijv. de verhaallijn van Littlefinger en Sansa volgende week al weer is, dan valt toch wel weer op hoe snel er gefastforward wordt door de makers. Als kijker heb je bijna het idee dat je een tussenliggende ep. gemist heb, als je ziet hoe snel zoveel kilometers in notime overbrugd worden. Dat is m.i. een serieus manco van de serie..."Kill the Braavosi, bring the girl!"
quote:Op maandag 28 april 2014 13:15 schreef DaMart het volgende:
De trailer voor volgende week ziet er ook wel weer interessant uit:Filmpje bevestigt dus dat er nog 2000 second sons zijn!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk hebben ze HBO in mijn hotel in Amerika.
hihi
quote:
HBO heeft in een synopsis van de aflevering aan gegeven wie het is, let op spoiler voor boekenlezers:quote:Op maandag 28 april 2014 14:28 schreef Cataclyst het volgende:
Ik ben benieuwd wie die White Walker van de laatste scene is ! Oh, en vond Dany beetje tegenvallen deze episode.. Had meer van de aanval verwacht denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
veel plezier!quote:Op maandag 28 april 2014 10:00 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Aardige aflevering weer ja. Zo ff kijken of de Game of Thrones Expo hier in Oslo wat is. Ik ga even op de Iron Throne zitten als de rij niet te groot is
De lange rij was lang, maar het was het dubbel en dwars waard.quote:Op maandag 28 april 2014 15:29 schreef Slayage het volgende:
[..]
veel plezier!was beste leuk hier in amsterdam
zeker weten! het was nat die dag, maar de foto op the iron throne kan me niet meer ontomen worden iigquote:Op maandag 28 april 2014 15:44 schreef boriq het volgende:
[..]
De lange rij was lang, maar het was het dubbel en dwars waard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |